فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

باشگاه لیورپول "دیگو کاوالیری" را به عنوان سنگربان ذخیره به خدمت گرفت.

"کاوالیری" قراردادی 4 ساله با لیورپول به امضا رساند و از باشگاه پیشین خود پالمیراس جدا شد.

این دروازه‌بان 25 ساله نخستین ذخیره "خوسه‌مانوئل رینا" سنگربان اصلی لیورپول در فصل آینده خواهد بود.

کاوالیری درباره رفتن به لیورپول گفت: «می‌دانم که راهیابی به ترکیب تیم اصلی بسیار دشوار خواهد بود.»

وی افزود: «برخی بازی‌های لیورپول در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کرده‌ام و می‌دانم رینا چه دروازه‌بان توانایی است. اما هر کسی باید برای جایگاه خود مبارزه کند و مطمئن هستم که ما رقابت‌ سالمی با یکدیگر خواهیم داشت.»

کاوالیری سومین خرید بنیتس تا به اینجای فصل نقل و انتقال‌ها پس از خرید دو مدافع به نام‌های "فلیپ دگان" و "آندرا دوسنا" است.


[ یکشنبه 87/4/23 ] [ 1:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سمیر نصری با پیشنهاد ‌14 میلیون یورویی آرسنال موافقت کرده و به جمع توپچی‌های لندن پیوست.

پس از گفت‌وگوهای بسیار میان دو باشگاه آرسنال و المپیک مارسی، سرانجام انتقال هافبک تهاجمی و ‌21 ساله مارسی به آرسنال انجام شد.

آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌های لندن در گفت‌وگو با پایگاه رسمی باشگاه آرسنال گفت: نصری بسیار جوان، سرعتی و یک بازیکن آینده‌دار و جویای نام است.

وی با اشاره به استعداد بالای این بازیکن فرانسوی افزود: او با بازی‌های خود در مارسی پتانسیل بالایی از خود به نمایش گذاشته است و طی دو سال اخیر علاوه بر تیم باشگاهی‌اش در تیم ملی نیز کیفیت بالای بازی را به نمایش گذاشته است.

سلمان نصری هم در گفت‌وگو با پایگاه رسمی آرسنال گفت: از اینکه به عضویت آرسنال درآمده‌ام، خوشحال هستم و این مساله برایم ارزش بسیاری دارد.

وی افزود: این یک گام بلند در زندگی فوتبالی من است چرا که آرسنال باشگاه فوق‌العاده‌ای است. به راستی امیدوارم همه چیز در اینجا به خوبی برای من پیش رود. بیشترین تلاش خود را برای آرسنال و هواداران آن انجام خواهم داد و از این‌که عضوی از این باشگاه هستم، ‌احساس غرور می‌کنم.

نصری طی تمرین‌های پیش فصل و سفر توپچی‌های لندن به کشور اتریش به این تیم می‌پیوندد. دستمزد سالیانه وی هنوز اعلام نشده است اما مبلغ قراردادش ‌5/11 میلیون پوند برابر با ‌14 میلیون یورو است.


[ شنبه 87/4/22 ] [ 3:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

کوئیروز با انعقاد قراردادی چهار ساله جانشین لوییز فیلیپه اسکولاری برزیلی در تیم فوتبال پرتغال شده است. مراسم معارفه این مربی در تاریخ 16 ژوییه (26 تیر ماه) انجام خواهد شد.

کوئیروز پس از اینکه به این سمت برگزیده شد، گفت: افتخار می کنم که به سمت سرمربیگری کشورم منصوب شده ام. این یک سمت ویژه است که هر مربی حرفه ای خواهان آن است.

کوئیروز، اولین و بزرگ ترین هدف تیم پرتغال را صعود به رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برشمرد.

این مربی در بازی دوستانه با جزایر فارو که ماه آینده برگزار می شود، روی نیمکت تیم فوتبال پرتغال می نشیند. پرتغال در رقابت های مقدماتی جام جهانی با تیم های سوئد، دانمارک، مجارستان، آلبانی و مالت همگروه است.

کوئیروز در پایان از باشگاه منچستریونایتد به دلیل همکاری در انعقاد این قرارداد تشکر کرد.


[ شنبه 87/4/22 ] [ 2:56 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

خبرگزاری روسی "ریا نووستی" از ماندگاری "آندری آرشاوین" در باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ خبر داد.

آرشاوین در ابتدا قرار بود راهی باشگاه بزرگ در خارج از فوتبال روسیه شود. مهاجم زنیت پس از نمایش درخشانش با تیم ملی روسیه در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با پیشنهادهای فراوانی روبه‌رو شد. بارسلونای اسپانیا جدی‌ترین مشتری او به شمار می‌آمد. با این همه براساس موقعیت کنونی این بازیکن روس تصمیم دارد به حضورش در باشگاه زنیت ادامه بدهد.

این خبری است که خبرگزاری روسیه‌ای "ریا نووستی" روز پنج‌شنبه آن را اعلام کرد. در این خبر آمده است: خود آرشاوین درخواست کرد همچنان در سنت پترزبورگ بماند. چندی پیش دیک ادووکات، سرمربی هلندی زنیت اعلام کرده بود مهاجم 27 ساله‌اش را تا نهایی شدن تصمیم‌اش درباره فصل آینده کنار خواهد گذاشت. اگرچه این هلندی دست آرشاوین را برای پیوستن به فوتبال اروپا آزاد گذاشته بود، با این همه باشگاه روسیه‌ای نمی‌خواست بازیکنش را واگذار کند.

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های جام یوفا پیشنهاد 15 میلیون یورویی بارسلونا را نپذیرفت و در برابر این مبلغ را درخواست کرده بود. براساس اعلام رسانه‌های روسیه باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس همچون چلسی و آرسنال لندن خواستار خرید این بازیکن هستند.

آرشاوین چهارشنبه گذشته برای زنیت پا به توپ شد، هر چند نتوانست از شکست 4 بر 3 خانگی زنیت برابر اسپارتاک نالچیک جلوگیری کنند.


[ شنبه 87/4/22 ] [ 1:7 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

"میروسلاو بلاژویچ" هدایت تیم ملی بوسنی و هرزگوین را برعهده گرفت. او جانشین "مهو کودرو" شد که ماه مه گذشته از سوی فدراسیون فوتبال بونسی برکنار شده بود.

بلاژویچ در جام جهانی 1998 فرانسه هدایت تیم ملی کرواسی را برعهده داشت و با این تیم به مقام سوم جام جهانی نیز دست یافت.

"چیرو"ی 73 ساله در پی ناکامی کودرو در بازی‌های اخیر تیم ملی فوتبال بوسنی جانشین او شد. کودرو که زمانی در خط حمله تیم ملی بوسنی بازی می‌کرد، در ژانویه گذشته جانشین "فواد موزورویچ" شده بود. موزورویچ نتوانست بوسنی را به دور پایانی یورو 2008 در اتریش و سوئیس برساند.


[ شنبه 87/4/22 ] [ 1:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهرزاد رضایی مدافع استقلال اهواز با حضور در هیات فوتبال استان خوزستان، قرارداد خود را با این باشگاه لیگ برتری تمدید کرد.

بنا بر اعلام هیات فوتبال استان خوزستان، این بازیکن به همراه مدیر اجرایی باشگاه استقلال اهواز با حضور در کمیته نقل و انتقالات این باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو فصل ورزشی با این باشگاه تمدید کرد.


[ پنج شنبه 87/4/20 ] [ 3:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"فرانک آتسو" به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

بازیکن فصل پیش ابومسلم خراسان طی توافقی با مسوولان باشگاه پرسپولیس رسما قرارداد داخلی‌اش را با این باشگاه امضا کرد و به احتمال زیاد اواخر امروز یا روز شنبه قراردادش را در هیات فوتبال استان تهران ثبت نهایی خواهد کرد.

"آتسو" فصل گذشته در تیم ابومسلم حضور داشت و حضورش در پرسپولیس با توافقاتی که انجام شده، قطعی به نظر می‌رسد.


[ پنج شنبه 87/4/20 ] [ 2:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

محمد پروین به تیم فوتبال سایپا تهران پیوست.

محمد پروین بازیکن فصل گذشته‌ی تیم فوتبال استیل‌آذین تهران با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سایپا تهران پیوست که این قرارداد بعداز ظهر دیروز در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.


[ پنج شنبه 87/4/20 ] [ 12:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هافبک دفاعی فصل پیش تیم فوتبال پاس همدان به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

سیدمحمد علوی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پاس همدان با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

این قرارداد داخلی است و به زودی ثبت می‌شود.


[ پنج شنبه 87/4/20 ] [ 12:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کریستین لوسیانو مهاجم 27 ساله برزیلی که پیشینه عضویت در تیم فوتبال کروزیرو برزیل را هم دارد، پس از موفقیت در تست پزشکی و جلب رضایت کادر فنی تیم فوتبال پیکان، قراردادی داخلی و 2 ساله با این تیم منعقد کرد.

همچنین سعید لطفی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران هم پس از توافق با مسئولان این باشگاه با عقد قراردادی داخلی و یکساله به تیم فوتبال پیکان پیوست.

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو ضمن تایید این اخبار گفت: تیم ما ساعت 18 امشب به سمت نمک آبرود حرکت می کند تا اردویی یک هفته ای را در این منطه برگزار کند که قرار است پیش از انجام این سفر قرارداد این دو بازیکن درهیئت فوتبال استان تهران ثبت شود.

وی در مورد پرداخت بدهی های بازیکنان پیکان هم اظهار داشت: بلافاصله بعد از آغاز همکاری مدیرعامل جدید باشگاه، صاحب پناه شرایط پرداخت حقوق معوقه بازیکنان را هموار کرد، همچنین قراراست تا پایان هفته آینده هم 20 درصد باقیمانده از پیش قراردادهای بازیکنان هم پرداخت شود.

مهدی کیانی در پایان در مورد نشست کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه با صاحب پناه خاطرنشان کرد: ایشان تاکید داشتند تیم قدرتمندی را برای حضور در لیگ برتر بسته و آماده کنیم تا بتواند ضمن دفاع از اعتبار باشگاه پیکان، با قرارگرفتن در جمع سه تیم بالای جدول، فصل آینده به عنوان نماینده ایران در رقابت های آسیایی به میدان برود.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب