فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

علیرضا واحدی نیکبخت گفت: قراردادم با پرسپولیس هیچ شرط خاصی ندارد و خوشحالم که با این تیم دوساله بستم.

نیکبخت پس از ثبت قرارداد دو ساله خود با تیم فوتبال پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران  اظهار کرد: خوشبختانه روند مذاکرات بسیار خوب بود و من روز گذشته با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را با مدیران مربوطه انجام دادم. همچنین با افشین قطبی نیز که در آمریکا حضور داشت، تلفنی صحبت کردم و تمام کدورت‌ها و مشکلات حل شد و دیگر من و قطبی هیچ مساله‌ای برای ادامه‌ی همکاری نداریم.

وی افزود: من صبح امروز هم به قطبی زنگ زدم اما، او شماره‌ی من را نمی‌دانست و تلفن خود را جواب نداد. ولی تمامی توافقات صورت گرفته که اکنون منجر به ثبت این قرارداد شد.

نیکبخت همچنین درباره‌ی علت تمدید دو ساله‌ی قراردادش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان با پرسپولیس یک ساله بستند اما، من شرایط را ایده‌آل دیدم و تصمیم گرفتم قراردادم را به مدت دو سال تمدید کنم و اکنون از این مساله بسیار خوشحالم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره‌ی مصدومیت محسن خلیلی تصریح کرد: خیلی ناراحت شدم. من روز گذشته با او تلفنی صحبت کردم و حالش را جویا شدم. عمق مصدومیت خلیلی هنوز مشخص نیست و پزشکان باید بررسی بیشتری روی این مساله انجام دهند.اما، تنها امیدوارم که چیز خاصی نباشد و خلیلی بتواند همچنان با قدرت در پرسپولیس بازی کند.

نیکبخت همچنین درباره‌ی مذاکراتش با باشگاه‌های دیگر پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: مدیر برنامه‌هایم با باشگاه‌های دیگری نیز مذاکره کرده بود و آنها پیشنهادهایی به وی داده بودند که نمی‌توانم نام این تیم‌ها را فاش کنم اما، با قاطعیت می‌گویم با تیم استقلال هیچ صحبت و مذاکره خاصی نداشتم.

وی همچنین گفت: از این که پرسپولیس امسال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته، خوشحالم و ما بازیکنان قدیمی به اضافه‌ی نفرات جدید تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا حضور موفقی در سه جام پیش رو داشته باشیم.

نیکبخت در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرارداد شما شرط خاصی داشت، گفت: در قرارداد من هیچ شرط و شروط خاصی ذکر نشده بود و مساله‌ی قبلی‌ام با قطبی تنها یک سری کدورت‌های کوچک بود که آن هم حل شد. خدا را شکر ما می‌توانیم باز هم متحدانه برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 4:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

قرارداد دو ساله "علیرضا واحدی نیکبخت" با پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید.

علیرضا واحدی نیکبخت که روز گذشته قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود پیش از ظهر امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد دو ساله خود را با پرسپولیس به ثبت رساند.

او با این قرارداد تا سال 89 بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس هم هنگام حضور نیکبخت در هیات فوتبال استان تهران حضور داشت.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 3:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

میثاق معمارزاده گفت که تلاش خواهد کرد به عنوان دروازه‌بان اول پرسپولیس انتخاب شود.

دروازه‌بان جدید قرمزپوشان پس از ثبت قراردادش با باشگاه پرسپولیس در هیات فوتبال تهران اظهار کرد: از پیوستن به پرسپولیس بسیار خوشحالم زیرا پرسپولیس با مدیریت "مصطفوی" و سرمربی‌گری "افشین قطبی" یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال ایران است.

وی درباره‌ی جدا شدن خود از سایپا گفت: انگیزه‌ی ادامه‌ی فعالیت در سایپا را نداشتم و دنبال یک فضای بزرگتر برای ادامه‌ی فعالیت و رسیدن به موفقیت بودم.

وی درمورد افشین قطبی گفت: قطبی یک مربی باشخصیت، تراز اول و فهیم است که طبق شنیده‌ها کار کردن با او آسان و دوست داشتنی است.

معمارزاده درمورد مهدی واعظی و حقیقی نیز گفت: این دو دروازه‌بان از بهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند و تمام سعی و تلاشم بر این است که به عنوان دروازه‌بان اول پرسپولیس انتخاب شوم.

وی درمورد تمرینات سخت عابدزاده گفت: من دوست‌دار تمرینات سخت هستم و برای رسیدن به موفقیت باید سختی‌ها را پشت سر گذاشت.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 3:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

کریم باقری و میثاق معمارزاده با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندند.

کریم باقری کاپیتان و معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس ساعاتی پیش با حضور در هیات فوتبال استان تهران به ترتیب قرارداد دو و یک ساله‌ی خود با باشگاه پرسپولیس را به ثبت رساندند.

معمارزاده که به عنوان یک بازیکن لیگ یکی از باشگاه دیهیم اهواز به باشگاه پرسپولیس پیوسته، در جواب شهنازی که گفت اگر قرارداد یک ساله‌ات به پایان برسد، برای فصل آینده باید به دیهیم اهواز منتقل شوی، گفت: «تا سال آینده برنامه‌ی دیگری خواهم داشت.»


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 3:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سهراب بختیاری‌زاده، علی سلمانی، محمد نوازی و شاهین خیری با تیم فوتبال صباباتری قم به توافق رسیده و با این تیم قرارداد داخلی امضا کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صباباتری قم اظهار کرد: از یکشنبه که خبر انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم را شنیده‌ام، تمرینات را در تهران با 14 بازیکن اصلی آغاز کردیم.

وی درخصوص جذب بازیکنان موردنظر خود گفت: با سهراب بختیاری‌زاده، علی سلمانی،‌ محمد نوازی، شاهین خیری و چند بازیکن خارجی به توافق رسیدیم و حتی قرارداد داخلی با برخی از آنها به امضا رسیده است.

سرمربی صبا افزود: سه بازیکن خارجی در دو پست هافبک و فوروارد به کار گرفته خواهند شد.

گل‌محمدی درمورد غلامرضا رضایی و مرتضی اسدی گفت: این دو بازیکن با تیم صباباتری قرارداد دارند و به هیچ عنوان قصد واگذاری و یا فروش آنها به تیم‌های دیگر را نداریم.

وی درخصوص مذاکره‌ی پرسپولیس با این دو بازیکن گفت: پرسپولیس در این فصل خریدهای خوبی را کرده و هفت، هشت بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفته است و فکر می‌کنم این تعداد بازیکنان برای آن کافی باشد، به هر حال ما قصد فروش بازیکنان کلیدی خود را نداریم و برای حضور قوی در لیگ به ‌آنها نیازمندیم.

سرمربی صبا باتری درخصو ص واگذاری این تیم به استانداری قم گفت: مشکل عمده‌ی صباباتری نداشتن تماشاچی در بازی‌ها بود که خوشبختانه امسال با واگذاری این تیم به قم انتظار می‌رود از این امتیاز بزرگ بهره ببریم و با حضور خوب تماشاگران، بازیکنان تیم از انرژی بیشتری جهت بازی در لیگ برخوردار باشند.

وی درخصوص حضور صبا در لیگ هشتم گفت: ما به لحاظ وضعیت انتقال باشگاه به قم تمرینات را دیر شروع کردیم و حتی دیر به جذب بازیکنان موردنظر پرداختیم و به نظر می‌رسد در چند بازی اول نتوانیم نتیجه‌ی ایده‌آل را بگیریم. به هر حال بدنسازی بازیکنان و هماهنگی آنها از مهمترین شرایط یک بازی خوب است. از امروز که کار بدنسازی بازیکنان را شروع کردیم، امیدواریم بتوانیم با همکاری همه‌ی بازیکنان و نیز حمایت خوب تماشاگران قمی تیم را به آن جایگاه بالای خود برسانیم.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 3:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

محسن یوسفی، هافبک فصل گذشته‌ی تیم استقلال تهران با عقد قرارداد دو ساله برای انجام خدمت سربازی به پاس همدان پیوست.

عصر یک‌شنبه محسن یوسفی با عقد قرارداد دو ساله در هیات فوتبال استان همدان رسما به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.

مبلغ قرارداد محسن یوسفی اعلام نشده است.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 2:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پس از خرید دو مدافع میانی و یک دروازه‌بان، "رافا بنیتس" از عقد قراردادهای جدید برای لک لک‌های لیورپول خبر می‌دهد.

لیورپول که تاکنون با دو مدافع به نام‌های "فلیپه دگان" و "آندرا دوسنا" و همین طور "دیگو کاوالیری" به عنوان دروازه‌بان ذخیره خود قرارداد بسته است، به دنبال جذب دو بازیکن دیگردر فصل تابستان است.

پس از پیروزی شنبه شب لیورپول در یک دیدار دوستانه برابر ترانمره بنیتس سرمربی قرمزهای لیورپول به خبرنگاران گفت: «برای عقد قرارداد با دو بازیکن جدید به شدت در تلاش هستیم.»

بنیتس بدون اشاره خاص به جزئیات موضوع افزود: «امیدوارم طی هفته آینده پیشرفت چشمگیری در این تیم شکل بگیرد.»

شایعه‌ها خبر می‌دهند که بنیتس برای کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فصل آینده بسیار مصمم است و قصد دارد آلبرت ریرا و داوید ویا را به خدمت بگیرد. همچنین احتمال رفتن "گرت‌ بری" به این تیم هم بسیار زیاد است.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 2:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

فرهاد مجیدی قراردادش با باشگاه استقلال تهران به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

فرهاد مجیدی صبح امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه استقلال تمدید کرد.

پیش از این آرش برهانی، علی علیزاده، علیرضا عباس‌فرد و سیاوش اکبرپور بازیکنانی بودند که به عنوان مهاجم قرارداد خود را با استقلال تهران ثبت کرده بودند.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 2:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مازیار زارع به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

مازیار زارع مدافع فصل پیش تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

زارع پس از چندین جلسه بحث و بررسی با مسوولان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام با این باشگاه به توافق نهایی رسید و قرارداد داخلی خود را امضا کرد.

قرارداد مازیار زارع امروز(یکشنبه) در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد شد.

گفتنی است باشگاه سپاهان اصفهان نیز به شدت خواهان این مدافع گیلانی بود.


[ یکشنبه 87/4/23 ] [ 1:8 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران شد.

پس از مذاکرات نهایی صورت گرفته میان باشگاه استقلال و صمد مرفاوی و توافق دو طرف، صمد مرفاوی به عنوان مربی به جمع کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه شد.

صمد مرفاوی پیش از این در لیگ پنجم حرفه‌ای همراه با امیر قلعه‌نویی به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت و در مقطعی نیز سرمربی‌گری استقلال را در ششمین دوره لیگ برعهده داشت.

مرفاوی از امروز بر سر تمرینات تیم استقلال تهران حاضر می‌شود.


[ یکشنبه 87/4/23 ] [ 1:5 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب