فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

بدنبال بروز اختلاف نظر آقایی با کادر فنی پرسپولیس و جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان پایتخت، وی مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه سایپا آغاز کرد و در نهایت با این تیم به توافق رسید.

آقایی پس ازتوافق نهایی با مسئولان تیم فوتبال سایپا، عصر امروز درمحل هیئت فوتبال تهران حاضرشد و قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد.

آقایی اختلاف نظرفنی با افشین قطبی را مهمترین عامل انصراف خود ازتمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس عنوان کرده است.

پیش از این پیوستن صابرمیرقربانی از صنعت نفت آبادان، سعید بیگی ازصبا باتری ، ایمان رزاقی راد و ابراهیم میرزاپور از استیل آذین و حسین کعبی از پرسپولیس به تیم سایپا قطعی شده بود و انتقال رضا محمودی ازنیروی زمینی مراحل نهایی خود را سپری می کند.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:43 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

این مهاجم امروز تحت معاینات پزشکی باشگاه پورتسموث قرار می گیرد و با رقم 11 میلیون پوند به فراتون پارک می پیوندد. کراچ 27 ساله امیدوار است با جدایی از لیورپول، راه خود را برای حضور در تیم ملی انگلستان هموار کند.

برپایه گزارش تایمز آنلاین، این بازیکن پیش از این در تیم فوتبال پورتسموث بازی کرده و دوباره به خانه بازمی گردد. لیورپولی ها پیشنهاد 11 میلیون پوندی پورتسموث را پذیرفته اند البته در صورتی که او در فراتون پارک موفقیتی نداشته باشد، دو میلیون پوند از این مبلغ کسر می شود.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ایوان کلاسنیچ پس از گذشت 2 هفته مذاکره،‌ به توافق کامل دست یافت و قراردادی چهار ساله منعقد ساخت.
وی که تا پایان فصل گذشته در وردربرمن آلمان بازی می‌کرد، پس از یورو 2008 تصمیم به تغییر باشگاه خود کرد که به این خاطر مورد توجه تیم‌های فرانسوی و انگلیسی قرار گرفت.
این مهاجم 28 ساله عاقبت شرایط نانت را بهتر از همه یافت و به آن پاسخ مثبت داد.
کلاسنیچ در جام ملت‌های اروپا 2 گل برای کشورش زد تا یکی از چهره‌های موثر کرواسی نام گیرد.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ژولیو باپتیستا که به صورت قرضی سابقه درخشش در آرسنال را دارد، برای خود جایگاه ثابتی در رئال مادرید متصور نیست و به احتمال فراوان راهی گالاتاسرای ترکیه می شود.
ورود آراگونس به فنرباغچه به عنوان سرمربی تیم قهرمان اروپا، راه را برای بسیاری از بازیکنان مردد برای انتقال به ترکیه باز کرد. باشگاه های ترکیه به خوبی از این فرصت به دست آمده استفاده کرده اند.
باپتیستا از طریق وکیل خود این هفته با مسئولین گالا مذاکره می کند.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شش بازیکن با تیم فوتبال استقلال اهواز قرارداد بستند.

عبدا... توحیدی مهر از تیم شاهین اهواز و مصطفوی احمدی از تیم نیروی محرکه قزوین بازیکنان جدیدی هستند که با تیم استقلال اهواز قرارداد یک‌ساله بستند.

هم‌چنین رضا جلالی ثابت، حسین ماهینی و محمد فعال قراردادشان را با استقلال اهواز تمدید کردند. هم‌چنین میلاد میداوودی که فصل پیش به الاهلی امارات رفته بود، با این باشگاه قرارداد دارد و فصل آتی را در استقلال اهواز توپ خواهد زد.

عبدالمجید رمضانی رییس سازمان فوتبال باشگاه استقلال اهواز به خبرنگار ایسنا گفت: پس از قطعی شدن حضور محمود یاوری به عنوان سرمربی تیم، اکنون مشغول مذاکره با نفرات مورد نظر این مربی هستیم اما، هنوز توافقات نهایی برای جذب این بازیکنان صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که استقلال امسال با دست خالی به جنگ توپ و تانک می‌رود. وقتی رقم قرارداد سرسام‌آور بازیکنان تیم‌های صنعتی که وابسته به دولت هستند را می‌بینیم، ناخودآگاه ذهنمان از فوتبال به سمت بازار بورس می‌رود؛ شک ندارم اگر روند به همین منوال ادامه یابد، مرگ فوتبال ما نزدیک است.

رمضانی افزود: چرا باید برای تیمی که به لحاظ نرم‌افزاری مشکل داشته و نتوانسته راهی لیگ برتر شود، مبلغی معادل دو میلیارد تومان جهت حضور در لیگ برتر پرداخت شود؟ آیا نمی‌توان چنین پولی را صرف توسعه فوتبال در سطح پایه و زیرساخت‌های ورزش استان کرد؟ تنها امیدوارم که تمام تصمیمات ختم به خیر شود و هزینه‌ها را صرف رشد و ارتقای فوتبال کشور کنیم.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در این بین تیم های تهرانی به ویژه استقلال و پرسپولیس حضوری پررنگ در فصل نقل و انتقالات داشته و ستاره های لیگ را به خدمت درآورده اند.

در زیر نگاهی گذرا به عملکرد تیم های تهرانی در فصل نقل و انتقالات خواهیم داشت:

استقلال
آبی پوشان تهرانی از فعال ترین تیم های حاضر در فصل نقل و انتقالات بوده اند . مسئولان این تیم با نظر امیر قلعه نویی اقدام به جذب 9 بازیکن جدید کرده و قرارداد سه بازیکن فصل گذشته استقلال را هم تمدید کرده اند.

سیاوش اکبرپور(الظفره امارات - 2 فصل)، هاشم بیک زاده (مقاومت سپاسی شیراز - یک فصل)، میلاد نوری (استیل آذین تهران - 2 فصل)، خسرو حیدری (پاس همدان - 2 فصل)، هادی شکوری (ذوب آهن اصفهان - 2 فصل)، یدالله اکبری (دیهیم جنوب غرب تهران - قرضی یک فصل)، علیرضا عباسفرد (دیهیم جنوب غرب تهران - قرضی یک فصل)، ابراهیم تقی پور (پگاه گیلان - دو فصل) و حسین کاظمی (سپاهان اصفهان - دو فصل) بازیکنان جدید تیم استقلال هستند.

مسئولان باشگاه استقلال همچنین قرارداد سه بازیکن این تیم به نام های وحید طالب لو، آرش برهانی و علی علیزاده را نیز به مدت دو فصل تمدید کرده اند. باقی نفرات حاضر در تمرینات تیم فوتبال استقلال با این تیم قرارداد دارند یا در شرف عقد قرارداد تازه با آبی پوشان هستند. تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات پنج بازیکن لیگ برتری را به خدمت در آورده است و تنها می تواند یک بازیکن دیگر از تیم های حاضر در این رده جذب کند.

پرسپولیس
سیاست باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جذب ستاره های دیگر تیم ها بود که تا به امروز در این راه توفیقاتی نیز شامل حال آنها شده است. علیرضا محمد ( راه آهن - 2 فصل)، محمد منصوری (ابومسلم - 2 فصل)، مجتبی شیری ( استقلال اهواز - یک فصل)، ابراهیم توره ( پیکان تهران - یک فصل) و ایوان پتروویچ (ابومسلم - یک فصل) تاکنون به عضویت تیم پرسپولیس در آمده اند و میثاق معمارزاده، دروازه بان فصل گذشته تیم سایپا نیز در آستانه ثبت قرارداد دو ساله با این تیم قرار دارد. در صورتی که معمارزاده با انتقال موقت به تیمی در دسته اول یا زیر گروه لیگ به جمع سرخپوشان اضافه شود، این تیم می تواند تا سقف یک نفر از تیم های لیگ برتری بازیکن بگیرد.

پرسپولیسی ها همچنین قرارداد سه بازیکن خود به نام های مسعود زارعی (2 فصل) و حسین بادامکی و مهدی واعظی ( یک فصل) را تمدید کرده اند. پژمان نوری با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده اما هنوز قراردادی جدید با این باشگاه ثبت نکرده است. علیرضا واحدی نیکبخت نیز با وجود عقد قرارداد داخلی تاکنون به همراهی خود با سرخپوشان در فصل هشتم لیگ برتر رسمیت نبخشیده است. حضور عباس آقایی، محمد نصرتی و حسن رودباریان در تیم فصل آینده پرسپولیس نیز در هاله ای از ابهام است.

پیکان
با اینکه مدیریت باشگاه پیکان تهران پیش از آغاز فصل هشتم لیگ برتر دستخوش تحولاتی شد اما مربیان و کادر مدیریتی تیم فوتبال این باشگاه با تلاشی گسترده فصلی نسبتا خوب را در طول مدت نقل و انتقالات داشته اند. پیکانی ها طی 22 روز اخیر نسبت به عقد و یا تمدید قرارداد 11 بازیکن اقدام کرده اند.

جهانگیر عسگری (نیروی زمینی - سه فصل)، حمید هدایتی ( پیام مشهد - یک فصل)، محمود پور اسدالله (صنعت نفت آبادان - 2 فصل)، میثم امیری ( مقاومت سپاسی شیراز- یک فصل)، امیر میربزرگی (امید پیکان - سه فصل)، فرج الله لطفی (صنعت مهرکام پارس - سه فصل) بازیکنان جدید پیکان هستند. در عین حال قرارداد پنج بازیکن پیکان به نام های مرتضی عزیزمحمدی، محمدرضا طهماسبی، میثم رضاپور، حسین معمار (یک فصل) و مهدی تاجیک (2 فصل) نیز تمدید شده است.

علاوه بر این قرارداد مالی بازیکنان دیگر پیکان به نام های علی قربانی، مجتبی سرآسیابی، حسین مرادی، علی باقری، ایمان حیدری، میثم خسروی و فرهادخانگلی نیز تمدید و در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است.

پیکانی ها در فصل نقل و انتقالات فقط یک بازیکن لیگ برتری جذب کرده اند و این فرصت را دارند که باقی نیاز خود را تا سقف پنج نفر با جذب بازیکنانی دیگر از این رده مرتفع سازند.

راه آهن
مسئولان باشگاه راه آهن تهران با جذب 11 جدید ظاهرا قصد خانه تکانی عمده در این تیم دارند. علیرضا افضلی و رضا معقولی (نیروی زمینی - 2 فصل)، بهنام بیرانوند (تربیت یزد - 2 فصل)، نادر غبیشاوی (ابومسلم - یک فصل)، علیرضا جوادی پور(مقاومت تهران - 3 فصل)، علی محمد دهقان و مجتبی زارعی (مقاومت سپاسی شیراز - یک فصل)، حسین آشنا (پیکان تهران - یک فصل)، داود حقی (استقلال اهواز - یک فصل)، مرتضی مولائیان (هما تهران - 2 فصل)، محسین میرابی (پاس همدان - یک فصل) نفرات جدید تیم راه آهن هستند.

طی این مدت 9 بازیکن راه آهن به نام های سهراب انتظاری، تیاگو، ابوذر رحیمی، علیرضا نورمحمدی، امین ترکاشوند، حسین پاشایی، مهدی تارتار و هاملت میختاریان (یک فصل) و مجید نورمحمدی (2 فصل) قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده اند.

سایپا
حرکت سایپا در فصل نقل و انتقالات را می توان آهسته و پیوسته خواند. نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با گذشت 22 روز از زمان آغاز فصل نقل و انتقالات فقط پنج بازیکن جذب کرده است. صابر میرقربانی (صنعت نفت آبادان - یک فصل)، ایمان رزاقی راد (استیل آذین - یک فصل)، سعید بیگی (صباباتری - یک فصل)، حسین کعبی (پرسپولیس - یک فصل)، ابراهیم میرزاپور (استیل آذین - یک فصل) نفرات جدید تیم سایپا هستند و قرارداد دو بازیکن این تیم به نام های امید شریف نسب و جلال حسینی نیز به مدت یک سال تمدید شده است.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

حسین کعبی و ابراهیم میرزاپور، با عقد قرارداد دوساله به سایپا پیوستند.

حسین کعبی و ابراهیم میرزاپور، شامگاه دیروز، سه‌شنبه با حضور در هیات فوتبال استان تهران، رسما قرارداد دوساله ی خود را با تیم سایپا منعقد کردند.

پیش از این قرار بود کعبی به پرسپولیس بپیوندد.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"عماد محمد رضا" قرارداد خود را با تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمدید کرد.

مهاجم عراقی سپاهان قرارداد خود را برای یک سال دیگر با تیم فوتبال سپاهان تمدید کرد.

این قرارداد قابلیت تمدید به مدت دو سال را دارد.

عماد رضا عصر امروز با حضور در هیات فوتبال اصفهان قرارداد خود را ثبت کرد.

پیش از این باشگاه پرسپولیس برای جذب عمادرضا با این مهاجم مذاکره و به توافق رسیده بود.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 1:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دنی گوئیسا" به زودی قرارداد نهایی خود را با باشگاه فنرباغچه ترکیه به امضا خواهد رساند.

گوئیسا که فصل گذشته با به ثمر رساندن ‌27 گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت و پس از آن به همراه تیم ملی اسپانیا توانست به مقام قهرمانی یورو ‌2008 دست پیدا کند، به زودی به تیم فنرباغچه خواهد پیوست.

لوئیس آراگونس سرمربی تیم ملی اسپانیا در یورو ‌2008 و گوئیسا علاقه شدیدی به یکدیگر دارند.

مبلغ قرارداد گوئیسا ‌15 میلیون یورو گزارش شده است. دستمزد سالیانه وی نیز ‌4/2 میلیون یورو خواهد بود.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 1:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیر برنامه‌های بازیکن سوئیسی باشگاه لاتزیو شایعه‌های موجود درمورد پیوستن به‌رامی به وستهام را تکذیب کرد.

بلژامی مدیر برنامه‌های والن بهرامی بازیکن 22 ساله ملی‌پوش لاتزیو در این باره گفت: شایعه گفت‌وگوهای بهرامی با وستهام هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.

وی افزود: اگر قرار باشد او جایی برود علاقه قلبی‌اش به بوندسلیگا معطوف می‌شود و فوتبال جزیره اولویت نخست او نیست.

بلژامی خاطرنشان کرد: پیشنهادهایی از آلمان، اسپانیا وانگلیس داشته‌ایم اما، هیچ دیداری انجام نگرفته است.

در حال حاضر باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، وستهام، فیورنتینا، میلان، لیورپول، والنسیا، سویا، پورتسموث، منچسترسیتی و پالرمو نسبت به خرید به‌رامی ابراز علاقه کرده‌اند.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 1:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب