فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


سمیر نصری به آرسنال پیوست. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سمیر نصری با پیشنهاد ‌14 میلیون یورویی آرسنال موافقت کرده و به جمع توپچی‌های لندن پیوست.

پس از گفت‌وگوهای بسیار میان دو باشگاه آرسنال و المپیک مارسی، سرانجام انتقال هافبک تهاجمی و ‌21 ساله مارسی به آرسنال انجام شد.

آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌های لندن در گفت‌وگو با پایگاه رسمی باشگاه آرسنال گفت: نصری بسیار جوان، سرعتی و یک بازیکن آینده‌دار و جویای نام است.

وی با اشاره به استعداد بالای این بازیکن فرانسوی افزود: او با بازی‌های خود در مارسی پتانسیل بالایی از خود به نمایش گذاشته است و طی دو سال اخیر علاوه بر تیم باشگاهی‌اش در تیم ملی نیز کیفیت بالای بازی را به نمایش گذاشته است.

سلمان نصری هم در گفت‌وگو با پایگاه رسمی آرسنال گفت: از اینکه به عضویت آرسنال درآمده‌ام، خوشحال هستم و این مساله برایم ارزش بسیاری دارد.

وی افزود: این یک گام بلند در زندگی فوتبالی من است چرا که آرسنال باشگاه فوق‌العاده‌ای است. به راستی امیدوارم همه چیز در اینجا به خوبی برای من پیش رود. بیشترین تلاش خود را برای آرسنال و هواداران آن انجام خواهم داد و از این‌که عضوی از این باشگاه هستم، ‌احساس غرور می‌کنم.

نصری طی تمرین‌های پیش فصل و سفر توپچی‌های لندن به کشور اتریش به این تیم می‌پیوندد. دستمزد سالیانه وی هنوز اعلام نشده است اما مبلغ قراردادش ‌5/11 میلیون پوند برابر با ‌14 میلیون یورو است.


[ شنبه 87/4/22 ] [ 3:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب