فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


آرشاوین در زنیت ماند. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

خبرگزاری روسی "ریا نووستی" از ماندگاری "آندری آرشاوین" در باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ خبر داد.

آرشاوین در ابتدا قرار بود راهی باشگاه بزرگ در خارج از فوتبال روسیه شود. مهاجم زنیت پس از نمایش درخشانش با تیم ملی روسیه در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با پیشنهادهای فراوانی روبه‌رو شد. بارسلونای اسپانیا جدی‌ترین مشتری او به شمار می‌آمد. با این همه براساس موقعیت کنونی این بازیکن روس تصمیم دارد به حضورش در باشگاه زنیت ادامه بدهد.

این خبری است که خبرگزاری روسیه‌ای "ریا نووستی" روز پنج‌شنبه آن را اعلام کرد. در این خبر آمده است: خود آرشاوین درخواست کرد همچنان در سنت پترزبورگ بماند. چندی پیش دیک ادووکات، سرمربی هلندی زنیت اعلام کرده بود مهاجم 27 ساله‌اش را تا نهایی شدن تصمیم‌اش درباره فصل آینده کنار خواهد گذاشت. اگرچه این هلندی دست آرشاوین را برای پیوستن به فوتبال اروپا آزاد گذاشته بود، با این همه باشگاه روسیه‌ای نمی‌خواست بازیکنش را واگذار کند.

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های جام یوفا پیشنهاد 15 میلیون یورویی بارسلونا را نپذیرفت و در برابر این مبلغ را درخواست کرده بود. براساس اعلام رسانه‌های روسیه باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس همچون چلسی و آرسنال لندن خواستار خرید این بازیکن هستند.

آرشاوین چهارشنبه گذشته برای زنیت پا به توپ شد، هر چند نتوانست از شکست 4 بر 3 خانگی زنیت برابر اسپارتاک نالچیک جلوگیری کنند.


[ شنبه 87/4/22 ] [ 1:7 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب