فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


دو بازیکن در آستانه ی پیوستن به پیکان - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

کریستین لوسیانو مهاجم 27 ساله برزیلی که پیشینه عضویت در تیم فوتبال کروزیرو برزیل را هم دارد، پس از موفقیت در تست پزشکی و جلب رضایت کادر فنی تیم فوتبال پیکان، قراردادی داخلی و 2 ساله با این تیم منعقد کرد.

همچنین سعید لطفی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران هم پس از توافق با مسئولان این باشگاه با عقد قراردادی داخلی و یکساله به تیم فوتبال پیکان پیوست.

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو ضمن تایید این اخبار گفت: تیم ما ساعت 18 امشب به سمت نمک آبرود حرکت می کند تا اردویی یک هفته ای را در این منطه برگزار کند که قرار است پیش از انجام این سفر قرارداد این دو بازیکن درهیئت فوتبال استان تهران ثبت شود.

وی در مورد پرداخت بدهی های بازیکنان پیکان هم اظهار داشت: بلافاصله بعد از آغاز همکاری مدیرعامل جدید باشگاه، صاحب پناه شرایط پرداخت حقوق معوقه بازیکنان را هموار کرد، همچنین قراراست تا پایان هفته آینده هم 20 درصد باقیمانده از پیش قراردادهای بازیکنان هم پرداخت شود.

مهدی کیانی در پایان در مورد نشست کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه با صاحب پناه خاطرنشان کرد: ایشان تاکید داشتند تیم قدرتمندی را برای حضور در لیگ برتر بسته و آماده کنیم تا بتواند ضمن دفاع از اعتبار باشگاه پیکان، با قرارگرفتن در جمع سه تیم بالای جدول، فصل آینده به عنوان نماینده ایران در رقابت های آسیایی به میدان برود.


[ چهارشنبه 87/4/19 ] [ 4:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب