فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

فراز فاطمی مهاجم فصل پیش پرسپولیس به مس کرمان پیوست.

فراز فاطمی مهاجم فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز با حضور در هیات فوتبال استان کرمان قرارداد یک ساله‌ی خود را با تیم فوتبال مس ثبت کرد.

این در حالی است که محمدرضا مامانی دیگر بازیکن تیم پرسپولیس تهران نیز امروز با قراردادی یکساله به عضویت تیم پاس همدان درآمد.


[ یکشنبه 87/5/6 ] [ 6:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

افشین قطبی گفت: در اردوی امارات با تیم‌های ویند و یکی از بهترین تیم‌های آماتور دنیا بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما پس از دو بازی برابر پیام و مقاومت سپاسی تمرینات امروز را تعطیل کردیم و تیم امشب عازم دوبی خواهد شد. در این اردو صبح زود تمرینات را شروع کرده و سعی می‌کنیم دو بازی تدارکاتی در چند شبی که آنجا حضور داریم برگزار کنیم. طبق برنامه قرار است با تیم ویند و همچنین یک تیم آماتور که در تورنمنت‌های آماده سازی مختلف در دنیا توانسته حضور چشمگیری داشته باشد را برگزار کنیم.

قطبی همچنین درباره‌ی دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس گفت: پیروزی و یا شکست در این بازی‌ها اصلا مهم نیست چرا که بازیکنان ما بسیار خسته هستند. آنها در روزهای اخیر روزی دو جلسه تمرینات سنگینی را در برنامه‌ی خود دارند، از این رو نباید حساب ویژه‌ای روی عدم پیروزی این بازی‌ها باز کرد. من با شناختی که از این دو دیدار به دست آوردم بسیار خرسندم، چرا که بازیکنان جوانی که به هیچ‌وجه هنوز برایشان تصمیم نگرفته بودیم چهره‌ای برجسته داشتند و ما را وادار خواهند کرد تا تصمیمات مهمی درباره‌ی آنها بگیریم. همچنین بازیکنان بزرگ‌تری بودند که خوب ظاهر نشدند. در هر حال این دو بازی بیشتر به خاطر شناخت ما از نفرات و همچنین هماهنگی بین خطوط بوده است.

وی درباره‌ی دفاع چپ برزیلی که قرار است به جمع پرسپولیس ملحق شود نیز تصریح کرد: این مدافع برزیلی یکی از بهترین بازیکنان با کیفیت برزیل است. او در تیم‌های بزرگی چون سانتوس بازی کرده و حتی به عنوان کاپیتان این تیم را در صعود از لیگی به لیگی بالاتر همراهی کرده. او در تیم ملی زیر 18 ساله‌های برزیل هم چهره‌ی خوبی داشته. مطمئن هستم این مدافع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در خط دفاعی پرسپولیس داشته باشد. او قابلیت بازی با هر دو پا را دارد اما من بیشتر قصد دارم به عنوان مدافع چپ او را به کار بگیرم. قرارداد این بازیکن برزیلی با باشگاه پرسپولیس به امضا رسیده و قرار است طی روزهای آینده سائوپائولو را به مقصد دبی ترک کند و به جمع تیم اضافه شود.


[ شنبه 87/5/5 ] [ 3:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"پیر لیت بارسکی" مربی آلمانی با امضای قرارداد یک ساله امروز به طور رسمی هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده گرفت.

"شهریاری" عضو هیات مدیره‌ که به همراه "سجادی" مدیرعامل باشگاه سایپا به منظور امضای قرارداد با لیت بارسکی در ترکیه به سر می‌برد، پس از عقد قرارداد یکساله با این مربی در گفت‌وگو اظهار کرد: با انتخاب لیت بارسکی آماده‌ی حضور قدرتمندانه در لیگ برتر می‌شویم. در هر صورت سایپا در این فصل بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته است و به همین دلیل قصد داشتیم تا برای این تیم قدرتمند یک سرمربی خوب نیز انتخاب کنیم. طبیعی است که ما باید در انتخاب سرمربی وسواس به خرج می‌دادیم و همین موضوع تا اندازه‌ای کار انتخاب سرمربی را دشوار کرد. با این حال سرانجام لیت بارسکی به عنوان سرمربی تیم سایپا انتخاب شد.

وی افزود: قرارداد لیت بارسکی یکساله است و خوشبختانه رقم توافقی نیز بسیار متعادل است. این مربی کار خود را از همین امروز در اردوی ترکیه و در کنار تیم سایپا آغاز می‌کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده‌ی هیات مدیره همراه سجادی مدیرعامل باشگاه در ترکیه با این مربی به توافق رسیدیم و قراردادش امضا شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا و مجموعه‌ی خوبی که در این فصل داریم، تلاش بسیاری انجام شد تا یک مربی در سطح بالا برای سایپا جذب شود.

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه سایپا درباره‌ی عدم توافق با "ولفگانگ سیدکا" گفت: درست است که ما از نظر مالی با این مربی به توافق نرسیدیم اما، موضوع اصلی در قرارداد نبستن با این مربی در نظر گرفتن احساسات ملی بود. چرا که بحث رفتار این مربی پس از پایان بازی ایران و بحرین و حرکاتش با پرچم عربستان بازتاب منفی‌ای در رسانه‌های ایران داشت وبه همین دلیل برای در نظر گرفتن این حساسیت ملی و همچنین نظر علی دایی به عنوان عضو هیات مدیره‌ی باشگاه سایپا تصمیم گرفتیم تا با سیدکا قرارداد امضا نکنیم.

***لیت بارسکی در یک نگاه

لیت بارسکی متولد 16 آوریل 1960 در شهر برلین است. او در سال 1990 به همراه آلمان غربی مقام قهرمانی جام جهانی را به دست آورد و دو بار به همراه تیم آلمان غربی مقام دوم جام‌های جهانی 1982 و 1986 را بدست آورده است.

وی در دوران بازیگری به خاطر توانایی‌های بالا در دریبل زنی بسیار شناخته شده بود. او در 73 بازی ملی 18 گل برای آلمان غربی به ثمر رساند.

او به دلیل ازدواج با همسر ژاپنی‌اش بخشی از دوران بازی و مربیگری‌ خود را در این کشور سپری کرده است. لیت بارسکی در عرصه‌ی مربی‌گری در فصل 99-2000 مربی‌گری تیم یوکوهامای ژاپن را برعهده داشت، سپس در سال 2001 در تیم بایرلورکوزن به عنوان دستیار فعالیت کرد و از دیگر تیم‌هایی که وی سمت سرمربی‌گری آنها را برعهده داشته است، می‌توان به دویسبورگ آلمان، سیدنی استرالیا و آویسپا فوکوکای ژاپن اشاره کرد.

لیت بارسکی در دوران بازی خود برای تیم‌های کلن ‌آلمان، ریسین کلاو فرانسه، جی‌ای‌اف یونایتد ژاپن و بروملی ساندای همین کشور توپ زد.


[ جمعه 87/5/4 ] [ 5:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"پیر لیت‌بارسکی" به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران انتخاب شد.

"حمید سجادی" مدیرعامل باشگاه سایپا و "شهریاری" عضو هیات مدیره سایپا امروز در ترکیه با "پیر لیت‌بارسکی" مربی 48 ساله‌ی آلمانی به توافق رسیدند تا این مربی با قراردادی یکساله هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده بگیرد.

قرارداد لیت‌بارسکی در صورت موفقیت در تیم سایپا قابل تمدید خواهد بود. این قرارداد امروز در ترکیه به امضا رسید و لیت بارسکی از امروز با ملحق شدن به اردوی تیم سایپا به صورت رسمی به بازیکنان تیم معرفی می‌شود.

اردوی تیم سایپا در ترکیه تا روز دوشنبه پایان یافته و پس از بازگشت به تهران لیت‌بارسکی تیم خود را برای حضور در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.


[ جمعه 87/5/4 ] [ 5:43 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"سباستیائو لازارونی" برزیلی مربی باشگاه القطر شد.

لازارونی در حالی جانشین جمال الدین موسوویچ شد که نتایج سال گذشته القطر در لیگ این کشور نتوانست مدیران باشگاه را راضی کند.

لازارونی 57 ساله که برزیل را به چهارمین قهرمانی کوپا آمریکا رساند در سال 1989 بهترین مربی آمریکای جنوبی نام گرفت.

او برای اولین بار در سال 1988 به آسیا آمد و مربی الاهلی شد عربستان شد. او بعد ها مربیگری الهلال، فیورنتینا ایتالیا، باری ایتالیا، لیون مکزیک، واسکو دوگاما برزیل، و فنرباغچه ترکیه راهم به عهده گرفت.

او مربیگری تیم های آسیایی شانگهای، یوکوهاما، العربی کویت را هم برعهده داشته است.


[ جمعه 87/5/4 ] [ 4:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد.

پس از برکناری اکبر میثاقیان، حمید استیلی مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان سرمربی تیم ابومسلم برگزیده شد.

پس از اینکه مسوولان ابومسلم اکبر میثاقیان را کنار گذاشتند، مذاکرات خود را با چند مربی داخلی آغاز کردند که سرانجام شب گذشته پس از توافق نهایی با استیلی هدایت تیم ابومسلم را به او سپردند.

سردار بنی‌اسد طی هفته‌ی گذشته نیز یک جلسه با حمید استیلی در تهران داشت. مذاکرات نهایی دیروز در مشهد با حضور استیلی و مدیران باشگاه ابومسلم برگزار شد.

قرارداد استیلی با باشگاه ابومسلم چهار ساله است.

هفته‌ی گذشته مدیرعامل باشگاه ابومسلم اکبر میثاقیان را از هدایت این تیم برکنار کرد.


[ جمعه 87/5/4 ] [ 4:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"حامد حاجتی" بازیکن میانی گیلانی فصل گذشته‌ی صباباتری تهران با عقد قرارداد رسمی به عضویت تیم فوتبال پگاه گیلان در آمد.

این هافبک 23 ساله ظهر پنجشنبه پس از توافق نهایی با مسئولان پگاه با امضای قرار دادی یک ساله و ثبت در هیات فوتبال گیلان رسما به عضویت پگاه گیلان در فصل آینده درآمد.

حاجتی پنجمین سهمیه لیگ برتری پگاه و دوازدهمین بازیکن جدید این تیم در فصل جاری به شمار می‌رود.

امیر خان محمدی مدافع - هافبک فصل گذشته پگاه نیز با دریافت برگه تسویه حساب از جمع فیروزه‌ای پوشان شهر باران جدا شد.


[ پنج شنبه 87/5/3 ] [ 11:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"کلود ماکلله" راهی پاریس شد تا چهار سال آینده را در پاری‌سن‌ژرمن توپ بزند.

بازیکن خط میانی فصل پیش چلسی با امضای قراردادی جدید و به عنوان بازیکن آزاد راهی لاشامپیونه شد.

این بازیکن 35 ساله با قراردادی چهارساله به پاری‌سن ژرمن پیوست که دو فصل برای بازی و دو فصل هم برای کار در پستی اجرایی در باشگاه در نظر گرفته شده است.

ماکلله پس از لودویک ژولی و استفان سسگنون سومین خرید تابستانی تیم فرانسوی به شمار می‌آید.

ماکلله با تیم ملی فرانسه قهرمانی اروپا و جام جهانی فوتبال را تجربه کرده است. او در دوران بازی در باشگاه‌های مختلف هم افتخارهای زیادی را بدست آورده است. قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا، با چلسی در لیگ برتر یا نانت در لاشامپونه از آن جمله هستند.

 

 

 


[ سه شنبه 87/5/1 ] [ 12:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"رحمان رضایی" مدافع ایرانی تیم لیورنو ایتالیا در آستانه‌ی عقد قرارداد با تیم الظفره امارات است.

مسوولان تیم الظفره شب گذشته از توافقات نهایی با رحمان رضایی خبر دادند.

تیم الظفره که با رسول خطیبی و مهدی رجب زاده برای فصل جاری قرارداد منعقد کرده است با حضور مدافع ایرانی خود یعنی رحمان رضایی سومین بازیکن خارجی خود را از بازیکنان ایرانی انتخاب کرده است.

قرارداد رحمان رضایی برای یک فصل خواهد بود.

سیاوش اکبرپور مهاجم حال حاضر باشگاه استقلال تهران فصل پیش در تیم الظفره حضور داشت.

تیم الظفره ظرف روزهای آینده اردوی خود را در کشور آلمان برگزار خواهد کرد.


[ دوشنبه 87/4/31 ] [ 5:16 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

لوئیس فابیانو قرارداد خود را تا پایان سال 2011 تمدید کرد.
این مهاجم توانمند در فصل گذشته 24 گل برای تیمش به ثمر رساند و در جایگاه دوم گلزنان لالیگا ایستاد.
وی برای تمدید قرارداد خود از سویا مبلغ 25 میلیون یورو معادل 40 میلیون دلار دریافت کرده است.
فردریک کانوته هم تیم قدیمی او از این تصمیم استقبال کرد و از او خواست برای همیشه به باشگاه پر افتخار سویا وفادار و پایبند باشد.
فابیانو 27 سال سن داشته و از پورتو پرتغال به سویا پیوست.


[ یکشنبه 87/4/30 ] [ 8:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب