فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را در تیم فوتبال استیل آذین سپری کرد ظهر امروز با حضور در هیئت فوتبال تهران برگه تسویه حساب مالی اش را دریافت کرد.

پژمان جمشیدی با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 9:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

شیث رضایی پس از آنکه نتوانست نظر مساعد مسئولان باشگاه اشتوتگارت آلمان را جلب کند و به ایران دیپورت شد، عصر امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه صباباتری، دقایقی پیش با این تیم قرارداد یکساله بست.

وی پیش از این به دلیل مشکلاتی که با افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیدا کرده بود، با نظر این مربی از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد.

این بازیکن که شماره 13 تیم فوتبال صباباتری را هم دریافت کرده است، از عصر فردا در تمرینات گروهی این تیم شرکت می کند.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 8:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

درحالیکه شب گذشته مسئولان باشگاه مس کرمان رضایت نامه علی مولایی را برای عقد قرارداد با استقلال تهران صادر کرده بودند، این بازیکن عصر امروز در هیئت فوتبال استان اصفهان حاضر شد و با عقد قراردادی 3 ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

علی مولایی که پرونده دوپینگ او در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در حال بررسی است، طی نامه ای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال در روز 15 جولای(25 تیرماه) محرومیت 2 ساله اش به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شده است.

طبق این نامه مولایی از تاریخ 3/10/86 به مدت دو سال از شرکت در تمامی مسابقات محروم است و با توجه به اعلام رسمی آن به فیفا امکان لغو یا کاهش محرومیت این بازیکن بسیار اندک خواهد بود.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن اسبق تیم واسکودوگاما برزیل با عقد قراردادی یکساله رسما به عضویت تیم فوتبال ملوان در فصل آینده لیگ برتر درآمد.

"فیلیپو آلوز دسوزا" ظهر دوشنبه پس از ثبت قرار داد خود در دفتر هیات فوتبال گیلان به مدت یک‌سال پیراهن ملوان را بر تن خواهد کرد.

این هافبک 26 ساله علاوه بر بازی در واسکودوگاما برزیل سابقه حضور در لیگ یونان و اتریش را نیز در کارنامه به همراه دارد.

گفته می شود مبلغ قرارداد این بازیکن با ملوان حدود 90 هزار دلار برای یکسال است.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دو بازیکن خارجی به همراه شاهین خیری با باشگاه ذوب آهن اصفهان قرارداد امضا کردند.

شاهین خیری بازیکن فصل گذشته‌ی مس کرمان امروز قرارداد یکساله‌ی خود با باشگاه ذوب آهن اصفهان را در هیات فوتبال اصفهان ثبت کرد.

همچنین "حیدر عبید" بازیکن تیم ملی عراق که 45 بازی ملی در کارنامه دارد و پیش از این در تیم الوکره قطر بازی می‌کرد، نیز با قراردادی یکساله به ذوب آهن پیوست.

"ایگور کاترو" مهاجم برزیلی نیز قرارداد دوساله‌ای را با ذوب آهن در هیات فوتبال اصفهان ثبت کرد.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:43 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مجتبی جباری قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران را تمدید کرد.

مجتبی جباری ظهر دیروز با حضور در باشگاه استقلال تهران با مدیرعامل این باشگاه به گفت‌وگو پرداخت و پس از توافق نهایی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

مجتبی جباری قرارداد خود با تیم فوتبال استقلال را برای یکسال دیگر تمدید کرد.

پس از نشست امروز علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و مجتبی جباری،‌ سرانجام این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات، قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

محمد نوری‌فر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران گفت: در نشستی دوستانه با مجتبی جباری به توافق رسیدیم تا او بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

وی پیرامون نشست امروز میان مسوولان باشگاه استقلال و مجتبی جباری و تمدید قرارداد این بازیکن گفت: نشست امروز با حضور علی فتح‌الله‌زاده، نظری جویباری، شهرداد ناظمی مدیر برنامه‌های جباری و جباری برگزار شد که در نهایت دو طرف به توافق نهایی دست یافته و جباری با قراردادی یکساله به استقلال پیوست.

نوری فر درباره‌ی رقم قرارداد مجتبی جباری نیز گفت: رقم قرارداد این بازیکن بسیار کمتر از شایعاتی است که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران ادامه داد: جباری در صحبت‌هایش بسیار علاقه داشت که در طول فصل شرایط ترانسفر را داشته باشد و باشگاه نیز در صورتی که پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه‌های خارجی وجود داشت، همکاری لازم را با او انجام دهد.

نوری‌فر خاطرنشان کرد: برخلاف برخی شایعات، جریان مذاکره با مجتبی جباری یکی از جلسات بسیار مثبت و خوب باشگاه استقلال در طول فصل نقل و انتقالات بود. ما ظرف دو روز گذشته در مجموع دو ساعت و نیم با این بازیکن مذاکره کردیم و در شرایطی بسیار دوستانه به توافق رسیدیم.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در جریان این مذاکرات نقش محوری داشت و همان طور که قول داده بود و گفته بود که مذاکره با مجتبی جباری را به من بسپارید همین کار را انجام داد و در نهایت جباری یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران، قراردادش را به مدت یک‌سال با این تیم تمدید کرد.

بیژن کوشکی، مدافع فصل پیش تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز (دوشنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قراردادش را با این باشگاه به مدت یک سال تمدید کرد.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:36 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در حالی که دیروز فصل نقل و انتقالات لیگ هشتم به پایان می‌رسد با تصمیم سازمان لیگ فوتبال این تاریخ برای بازیکنان ملی‌پوش تمدید شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ امروز فصل نقل وانتقالات لیگ هشتم به پایان می‌رسد. اما با توجه به حضور تیم ملی در اردوی اروپا و نامشخص بودن وضعیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که این تاریخ را برای بازیکنان ملی پوش تا دوازدهم مرداد تمدید کند.

در میان بازیکنان که به همراه تیم ملی در اردوی اسپانیا و چک حضور داشتند وضعیت محمد نصرتی و غلامرضا رضایی نامشخص است و با بازگشت تیم ملی از چک وضعیت این دو بازیکن برای فصل بعد مشخص خواهد شد.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:32 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پل رابینسون با بلاکبرن به توافق رسید و از تاتنهام هاتسپرز جدا شد. وی قراردادی 5 ساله منعقد ساخت.
رابینسون 28 ساله که سابقه انجام 41 بازی در تیم ملی را دارد، درازای 3.5 میلیون پوند حاضر به ترک تانتهام و انتقال به بلاکبرن شد.
این دروازه بان به مدت 4 سال برای تاتنهام بازی کرد. او پیشتر عضو لیدزیونایتد بود و در این تیم قدیمی خود را به عنوان سنگربانی قابل اعتنا مطرح کرد. وی در جام جهانی 2006 تیم کشورش را همراهی کرد.


[ یکشنبه 87/5/6 ] [ 6:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیرعامل و مالک باشگاه ابومسلم گفت: مالکیت ابومسلم به صورت 100 درصد واگذار شده است و طبق قرارداد غیرقابل برگشت است.

مصطفی بنی‌اسد ضمن رد ادعای ناصر شفق مبنی بر پس گرفتن باشگاه، تصریح کرد: ناصر شفق تعهداتی به من دارد که در صورت انجام آن‌ها، من هم تعهداتم را به وی انجام می‌دهم و این مصاحبه‌ها و خبرها جریان‌سازی خبری است.

وی ادامه داد: ناصر شفق تعهدات زیادی نسبت به باشگاه دارد که به آن عمل نکرده است و بدهی زیادی دارد که باید آن‌ها را تسویه کند، ضمن این که در هیچ جای قرارداد نیامده است که وی می‌تواند در صورت عمل نکردن ما به تعهدات، باشگاه را پس بگیرد زیرا که این قرارداد از عقود غیرقابل برگشت است و تضمین قرارداد ما یک ملک است که وی تنها می‌تواند از طریق قضایی آن را طلب کند نه باشگاه را.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در ادامه در خصوص سرمربیگری تیم ابومسلم گفت: با اکبر میثاقیان در شیوه مدیریتی اختلاف داشتیم، وی مدیریتی را اعمال می‌کرد که مورد قبول ما نبود، از جمله جار و جنجال‌ها و برخوردهای فیزیکی که با وی شرط کرده بودیم و وی به منشور اخلاقی 11 ماده‌ای که آن را امضا کرده بود عمل نکرد از جمله در بازی مقابل مس کرمان که اگر رسانه‌ها بخواهند آن منشور را در اختیارشان قرار می‌دهم و ما چون اکبر میثاقیان را دوست داریم به خاطر پایداری دوستی‌مان ترجیح دادیم که با وی قطع همکاری کنیم.

وی تاکید کرد: میثاقیان به ابومسلم بازنخواهد گشت و من او را برنمی‌گردانم.

بنی‌اسد در رابطه با مذاکرات با حمید استیلی گفت: حمید استیلی با عذرخواهی از همکاری با ما انصراف داد. میثاقیان از وی خواسته بود فرصتی به او دهد که بتواند به کارش در باشگاه ادامه دهد و به همین دلیل استیلی از همکاری با ما انصراف داد و ما هم خیلی به وی فشار نیاوردیم.

وی ادامه داد: به دنبال گزینه‌های دیگری بوده و در حال مذاکره هستیم که تا 24 ساعت آینده قطعا سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

مدیرعامل و مالک باشگاه ابومسلم در مورد بحث تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: در باشگاه در حال تعریف کردن 3 سازمان هستیم شامل سازمان ورزش، سازمان فرهنگی و سازمان اقتصادی که در این چارچوب من رییس باشگاه هستم و هر سازمان یک مدیر خواهد داشت که برای مدیریت آن‌ها در حال مذاکره با گزینه‌ها هستیم.


[ یکشنبه 87/5/6 ] [ 6:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب