فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


نیکبخت:قراردادم با پرسپولیس هیچ شرط ... - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

علیرضا واحدی نیکبخت گفت: قراردادم با پرسپولیس هیچ شرط خاصی ندارد و خوشحالم که با این تیم دوساله بستم.

نیکبخت پس از ثبت قرارداد دو ساله خود با تیم فوتبال پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران  اظهار کرد: خوشبختانه روند مذاکرات بسیار خوب بود و من روز گذشته با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را با مدیران مربوطه انجام دادم. همچنین با افشین قطبی نیز که در آمریکا حضور داشت، تلفنی صحبت کردم و تمام کدورت‌ها و مشکلات حل شد و دیگر من و قطبی هیچ مساله‌ای برای ادامه‌ی همکاری نداریم.

وی افزود: من صبح امروز هم به قطبی زنگ زدم اما، او شماره‌ی من را نمی‌دانست و تلفن خود را جواب نداد. ولی تمامی توافقات صورت گرفته که اکنون منجر به ثبت این قرارداد شد.

نیکبخت همچنین درباره‌ی علت تمدید دو ساله‌ی قراردادش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان با پرسپولیس یک ساله بستند اما، من شرایط را ایده‌آل دیدم و تصمیم گرفتم قراردادم را به مدت دو سال تمدید کنم و اکنون از این مساله بسیار خوشحالم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره‌ی مصدومیت محسن خلیلی تصریح کرد: خیلی ناراحت شدم. من روز گذشته با او تلفنی صحبت کردم و حالش را جویا شدم. عمق مصدومیت خلیلی هنوز مشخص نیست و پزشکان باید بررسی بیشتری روی این مساله انجام دهند.اما، تنها امیدوارم که چیز خاصی نباشد و خلیلی بتواند همچنان با قدرت در پرسپولیس بازی کند.

نیکبخت همچنین درباره‌ی مذاکراتش با باشگاه‌های دیگر پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: مدیر برنامه‌هایم با باشگاه‌های دیگری نیز مذاکره کرده بود و آنها پیشنهادهایی به وی داده بودند که نمی‌توانم نام این تیم‌ها را فاش کنم اما، با قاطعیت می‌گویم با تیم استقلال هیچ صحبت و مذاکره خاصی نداشتم.

وی همچنین گفت: از این که پرسپولیس امسال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته، خوشحالم و ما بازیکنان قدیمی به اضافه‌ی نفرات جدید تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا حضور موفقی در سه جام پیش رو داشته باشیم.

نیکبخت در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرارداد شما شرط خاصی داشت، گفت: در قرارداد من هیچ شرط و شروط خاصی ذکر نشده بود و مساله‌ی قبلی‌ام با قطبی تنها یک سری کدورت‌های کوچک بود که آن هم حل شد. خدا را شکر ما می‌توانیم باز هم متحدانه برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 4:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب