فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


بختیاریزاده، نوازی، خیری و سلمانی به صبا... - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سهراب بختیاری‌زاده، علی سلمانی، محمد نوازی و شاهین خیری با تیم فوتبال صباباتری قم به توافق رسیده و با این تیم قرارداد داخلی امضا کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صباباتری قم اظهار کرد: از یکشنبه که خبر انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم را شنیده‌ام، تمرینات را در تهران با 14 بازیکن اصلی آغاز کردیم.

وی درخصوص جذب بازیکنان موردنظر خود گفت: با سهراب بختیاری‌زاده، علی سلمانی،‌ محمد نوازی، شاهین خیری و چند بازیکن خارجی به توافق رسیدیم و حتی قرارداد داخلی با برخی از آنها به امضا رسیده است.

سرمربی صبا افزود: سه بازیکن خارجی در دو پست هافبک و فوروارد به کار گرفته خواهند شد.

گل‌محمدی درمورد غلامرضا رضایی و مرتضی اسدی گفت: این دو بازیکن با تیم صباباتری قرارداد دارند و به هیچ عنوان قصد واگذاری و یا فروش آنها به تیم‌های دیگر را نداریم.

وی درخصوص مذاکره‌ی پرسپولیس با این دو بازیکن گفت: پرسپولیس در این فصل خریدهای خوبی را کرده و هفت، هشت بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفته است و فکر می‌کنم این تعداد بازیکنان برای آن کافی باشد، به هر حال ما قصد فروش بازیکنان کلیدی خود را نداریم و برای حضور قوی در لیگ به ‌آنها نیازمندیم.

سرمربی صبا باتری درخصو ص واگذاری این تیم به استانداری قم گفت: مشکل عمده‌ی صباباتری نداشتن تماشاچی در بازی‌ها بود که خوشبختانه امسال با واگذاری این تیم به قم انتظار می‌رود از این امتیاز بزرگ بهره ببریم و با حضور خوب تماشاگران، بازیکنان تیم از انرژی بیشتری جهت بازی در لیگ برخوردار باشند.

وی درخصوص حضور صبا در لیگ هشتم گفت: ما به لحاظ وضعیت انتقال باشگاه به قم تمرینات را دیر شروع کردیم و حتی دیر به جذب بازیکنان موردنظر پرداختیم و به نظر می‌رسد در چند بازی اول نتوانیم نتیجه‌ی ایده‌آل را بگیریم. به هر حال بدنسازی بازیکنان و هماهنگی آنها از مهمترین شرایط یک بازی خوب است. از امروز که کار بدنسازی بازیکنان را شروع کردیم، امیدواریم بتوانیم با همکاری همه‌ی بازیکنان و نیز حمایت خوب تماشاگران قمی تیم را به آن جایگاه بالای خود برسانیم.


[ دوشنبه 87/4/24 ] [ 3:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب