فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


حاشیه های مربی جدید سایپا - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"پیر لیت بارسکی" مربی آلمانی با امضای قرارداد یک ساله امروز به طور رسمی هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده گرفت.

"شهریاری" عضو هیات مدیره‌ که به همراه "سجادی" مدیرعامل باشگاه سایپا به منظور امضای قرارداد با لیت بارسکی در ترکیه به سر می‌برد، پس از عقد قرارداد یکساله با این مربی در گفت‌وگو اظهار کرد: با انتخاب لیت بارسکی آماده‌ی حضور قدرتمندانه در لیگ برتر می‌شویم. در هر صورت سایپا در این فصل بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته است و به همین دلیل قصد داشتیم تا برای این تیم قدرتمند یک سرمربی خوب نیز انتخاب کنیم. طبیعی است که ما باید در انتخاب سرمربی وسواس به خرج می‌دادیم و همین موضوع تا اندازه‌ای کار انتخاب سرمربی را دشوار کرد. با این حال سرانجام لیت بارسکی به عنوان سرمربی تیم سایپا انتخاب شد.

وی افزود: قرارداد لیت بارسکی یکساله است و خوشبختانه رقم توافقی نیز بسیار متعادل است. این مربی کار خود را از همین امروز در اردوی ترکیه و در کنار تیم سایپا آغاز می‌کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده‌ی هیات مدیره همراه سجادی مدیرعامل باشگاه در ترکیه با این مربی به توافق رسیدیم و قراردادش امضا شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا و مجموعه‌ی خوبی که در این فصل داریم، تلاش بسیاری انجام شد تا یک مربی در سطح بالا برای سایپا جذب شود.

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه سایپا درباره‌ی عدم توافق با "ولفگانگ سیدکا" گفت: درست است که ما از نظر مالی با این مربی به توافق نرسیدیم اما، موضوع اصلی در قرارداد نبستن با این مربی در نظر گرفتن احساسات ملی بود. چرا که بحث رفتار این مربی پس از پایان بازی ایران و بحرین و حرکاتش با پرچم عربستان بازتاب منفی‌ای در رسانه‌های ایران داشت وبه همین دلیل برای در نظر گرفتن این حساسیت ملی و همچنین نظر علی دایی به عنوان عضو هیات مدیره‌ی باشگاه سایپا تصمیم گرفتیم تا با سیدکا قرارداد امضا نکنیم.

***لیت بارسکی در یک نگاه

لیت بارسکی متولد 16 آوریل 1960 در شهر برلین است. او در سال 1990 به همراه آلمان غربی مقام قهرمانی جام جهانی را به دست آورد و دو بار به همراه تیم آلمان غربی مقام دوم جام‌های جهانی 1982 و 1986 را بدست آورده است.

وی در دوران بازیگری به خاطر توانایی‌های بالا در دریبل زنی بسیار شناخته شده بود. او در 73 بازی ملی 18 گل برای آلمان غربی به ثمر رساند.

او به دلیل ازدواج با همسر ژاپنی‌اش بخشی از دوران بازی و مربیگری‌ خود را در این کشور سپری کرده است. لیت بارسکی در عرصه‌ی مربی‌گری در فصل 99-2000 مربی‌گری تیم یوکوهامای ژاپن را برعهده داشت، سپس در سال 2001 در تیم بایرلورکوزن به عنوان دستیار فعالیت کرد و از دیگر تیم‌هایی که وی سمت سرمربی‌گری آنها را برعهده داشته است، می‌توان به دویسبورگ آلمان، سیدنی استرالیا و آویسپا فوکوکای ژاپن اشاره کرد.

لیت بارسکی در دوران بازی خود برای تیم‌های کلن ‌آلمان، ریسین کلاو فرانسه، جی‌ای‌اف یونایتد ژاپن و بروملی ساندای همین کشور توپ زد.


[ جمعه 87/5/4 ] [ 5:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب