فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


مدافع برزیلی به پرسپولیس پیوست. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

افشین قطبی گفت: در اردوی امارات با تیم‌های ویند و یکی از بهترین تیم‌های آماتور دنیا بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما پس از دو بازی برابر پیام و مقاومت سپاسی تمرینات امروز را تعطیل کردیم و تیم امشب عازم دوبی خواهد شد. در این اردو صبح زود تمرینات را شروع کرده و سعی می‌کنیم دو بازی تدارکاتی در چند شبی که آنجا حضور داریم برگزار کنیم. طبق برنامه قرار است با تیم ویند و همچنین یک تیم آماتور که در تورنمنت‌های آماده سازی مختلف در دنیا توانسته حضور چشمگیری داشته باشد را برگزار کنیم.

قطبی همچنین درباره‌ی دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس گفت: پیروزی و یا شکست در این بازی‌ها اصلا مهم نیست چرا که بازیکنان ما بسیار خسته هستند. آنها در روزهای اخیر روزی دو جلسه تمرینات سنگینی را در برنامه‌ی خود دارند، از این رو نباید حساب ویژه‌ای روی عدم پیروزی این بازی‌ها باز کرد. من با شناختی که از این دو دیدار به دست آوردم بسیار خرسندم، چرا که بازیکنان جوانی که به هیچ‌وجه هنوز برایشان تصمیم نگرفته بودیم چهره‌ای برجسته داشتند و ما را وادار خواهند کرد تا تصمیمات مهمی درباره‌ی آنها بگیریم. همچنین بازیکنان بزرگ‌تری بودند که خوب ظاهر نشدند. در هر حال این دو بازی بیشتر به خاطر شناخت ما از نفرات و همچنین هماهنگی بین خطوط بوده است.

وی درباره‌ی دفاع چپ برزیلی که قرار است به جمع پرسپولیس ملحق شود نیز تصریح کرد: این مدافع برزیلی یکی از بهترین بازیکنان با کیفیت برزیل است. او در تیم‌های بزرگی چون سانتوس بازی کرده و حتی به عنوان کاپیتان این تیم را در صعود از لیگی به لیگی بالاتر همراهی کرده. او در تیم ملی زیر 18 ساله‌های برزیل هم چهره‌ی خوبی داشته. مطمئن هستم این مدافع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در خط دفاعی پرسپولیس داشته باشد. او قابلیت بازی با هر دو پا را دارد اما من بیشتر قصد دارم به عنوان مدافع چپ او را به کار بگیرم. قرارداد این بازیکن برزیلی با باشگاه پرسپولیس به امضا رسیده و قرار است طی روزهای آینده سائوپائولو را به مقصد دبی ترک کند و به جمع تیم اضافه شود.


[ شنبه 87/5/5 ] [ 3:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب