فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جباری یک سال دیگر تمدید کرد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مجتبی جباری قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران را تمدید کرد.

مجتبی جباری ظهر دیروز با حضور در باشگاه استقلال تهران با مدیرعامل این باشگاه به گفت‌وگو پرداخت و پس از توافق نهایی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

مجتبی جباری قرارداد خود با تیم فوتبال استقلال را برای یکسال دیگر تمدید کرد.

پس از نشست امروز علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و مجتبی جباری،‌ سرانجام این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات، قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

محمد نوری‌فر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران گفت: در نشستی دوستانه با مجتبی جباری به توافق رسیدیم تا او بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

وی پیرامون نشست امروز میان مسوولان باشگاه استقلال و مجتبی جباری و تمدید قرارداد این بازیکن گفت: نشست امروز با حضور علی فتح‌الله‌زاده، نظری جویباری، شهرداد ناظمی مدیر برنامه‌های جباری و جباری برگزار شد که در نهایت دو طرف به توافق نهایی دست یافته و جباری با قراردادی یکساله به استقلال پیوست.

نوری فر درباره‌ی رقم قرارداد مجتبی جباری نیز گفت: رقم قرارداد این بازیکن بسیار کمتر از شایعاتی است که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران ادامه داد: جباری در صحبت‌هایش بسیار علاقه داشت که در طول فصل شرایط ترانسفر را داشته باشد و باشگاه نیز در صورتی که پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه‌های خارجی وجود داشت، همکاری لازم را با او انجام دهد.

نوری‌فر خاطرنشان کرد: برخلاف برخی شایعات، جریان مذاکره با مجتبی جباری یکی از جلسات بسیار مثبت و خوب باشگاه استقلال در طول فصل نقل و انتقالات بود. ما ظرف دو روز گذشته در مجموع دو ساعت و نیم با این بازیکن مذاکره کردیم و در شرایطی بسیار دوستانه به توافق رسیدیم.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در جریان این مذاکرات نقش محوری داشت و همان طور که قول داده بود و گفته بود که مذاکره با مجتبی جباری را به من بسپارید همین کار را انجام داد و در نهایت جباری یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 12:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب