فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


میثاقیان مالکیت ابوموسلم .استیلی... - شوتبال!
شوتبال!

مدیرعامل و مالک باشگاه ابومسلم گفت: مالکیت ابومسلم به صورت 100 درصد واگذار شده است و طبق قرارداد غیرقابل برگشت است.

مصطفی بنی‌اسد ضمن رد ادعای ناصر شفق مبنی بر پس گرفتن باشگاه، تصریح کرد: ناصر شفق تعهداتی به من دارد که در صورت انجام آن‌ها، من هم تعهداتم را به وی انجام می‌دهم و این مصاحبه‌ها و خبرها جریان‌سازی خبری است.

وی ادامه داد: ناصر شفق تعهدات زیادی نسبت به باشگاه دارد که به آن عمل نکرده است و بدهی زیادی دارد که باید آن‌ها را تسویه کند، ضمن این که در هیچ جای قرارداد نیامده است که وی می‌تواند در صورت عمل نکردن ما به تعهدات، باشگاه را پس بگیرد زیرا که این قرارداد از عقود غیرقابل برگشت است و تضمین قرارداد ما یک ملک است که وی تنها می‌تواند از طریق قضایی آن را طلب کند نه باشگاه را.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در ادامه در خصوص سرمربیگری تیم ابومسلم گفت: با اکبر میثاقیان در شیوه مدیریتی اختلاف داشتیم، وی مدیریتی را اعمال می‌کرد که مورد قبول ما نبود، از جمله جار و جنجال‌ها و برخوردهای فیزیکی که با وی شرط کرده بودیم و وی به منشور اخلاقی 11 ماده‌ای که آن را امضا کرده بود عمل نکرد از جمله در بازی مقابل مس کرمان که اگر رسانه‌ها بخواهند آن منشور را در اختیارشان قرار می‌دهم و ما چون اکبر میثاقیان را دوست داریم به خاطر پایداری دوستی‌مان ترجیح دادیم که با وی قطع همکاری کنیم.

وی تاکید کرد: میثاقیان به ابومسلم بازنخواهد گشت و من او را برنمی‌گردانم.

بنی‌اسد در رابطه با مذاکرات با حمید استیلی گفت: حمید استیلی با عذرخواهی از همکاری با ما انصراف داد. میثاقیان از وی خواسته بود فرصتی به او دهد که بتواند به کارش در باشگاه ادامه دهد و به همین دلیل استیلی از همکاری با ما انصراف داد و ما هم خیلی به وی فشار نیاوردیم.

وی ادامه داد: به دنبال گزینه‌های دیگری بوده و در حال مذاکره هستیم که تا 24 ساعت آینده قطعا سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

مدیرعامل و مالک باشگاه ابومسلم در مورد بحث تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: در باشگاه در حال تعریف کردن 3 سازمان هستیم شامل سازمان ورزش، سازمان فرهنگی و سازمان اقتصادی که در این چارچوب من رییس باشگاه هستم و هر سازمان یک مدیر خواهد داشت که برای مدیریت آن‌ها در حال مذاکره با گزینه‌ها هستیم.


[ یکشنبه 87/5/6 ] [ 6:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب