فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**لیگ برتر ایران 1391-1390** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Esteghlal fans cheer for their team

اسامی پیشنهادی هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد.

بر اساس لیست پیشنهادی مطرح شده در وزارت ورزش و جوانان برای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از مسعود زریبافان، امیررضا واعظی آشتیانی، علی انصاری، خسرو دانشجو و علی فتح‌الله زاده برای باشگاه استقلال و جعفر کاشانی، محمود خوردبین،‌ علی پروین، محمدحسن انصاری فرد و حبیب کاشانی برای باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود.

در شرایطی که اعلام شده ایران تنها تا جمعه فرصت دارد تا لیست هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای AFC ارسال کند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال یک هفته تا 10 روز آینده هم فرصت دارد تا لیست اولیه اسامی هیئت مدیره را برای AFC بفرستد.

از طرفی تا بررسی نهایی اسامی هیئت مدیره توسط AFC مسئولان وزارت ورزش و جوانان سه یا چهار هفته فرصت دارند چنانچه بخواهند تغییری ایجاد کنند یا لیست ارسالی را تکمیل کنند، لیست نهایی خود را به AFC ارائه دهند.

این فهرست یکی از فهرستهای پیشنهادی ارائه شده به وزیر ورزش و جوانان است که شنیده می‌شود برخی از این افراد نامشان حذف شده و احتمال تغییراتی در این فهرست وجود دارد.


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 3:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Emirates club player Adnan Hussain vies for the ball against Iranian Zobahan Club Ghazi Najafabadi

کامران شیرزادی از کاهش جریمه‌ی 50 میلیون تومانی قاضی به 10 میلیون تومان خبر داد و حتی حضور این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس را منتفی ندانست.

کامران شیرزادی در حاشیه نشست خبری سرمربیان تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به درخواست محمد قاضی برای کاهش جریمه و محرومیت،‌ کمیته استیناف باشگاه جریمه‌ی نقدی وی را کاهش داده و در مورد محرومیت وی نیز تصمیم خواهد گرفت. آنچه مسلم است وی در ترکیب اولیه تیم ذوب آهن در بازی فردا خواهد بود اما به احتمال زیاد در ترکیب اصلی به میدان نخواهد رفت.

وی درباره‌ی دلیل این موضوع عنوان کرد: پس از بررسی کمیته استیناف مشخص شد قاضی از ورزشگاه بیرون نرفته و به همین دلیل محرومیت او از 50 میلیون به 10 یلیون تومان کاهش یافت.

وی درخصوص عدم حضور منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری گفت: ابراهیم‌زاده با مدیرعامل باشگاه برای بازی با نماینده کره در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا جلسه داشته و به همین دلیل نتوانسته در این کنفرانس حضور پیدا کند. ابراهیم زاده یکی از مربیانی است که اعتقاد به تعامل بین مطبوعات و باشگاه‌ها دارد و در پایان نشست نیز در جمع خبرنگاران خواهد بود.

بنا بر این گزارش منصور ابراهیم‌زاده در دقایق پایانی این نشست خبری در محل این نشست حضور یافت و با خبرنگاران حاضر خوش و بش کرد.


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 3:0 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته ششم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آن‌ها سرخپوشان پایتخت میهمان ذوب آهن اصفهان خواهند بود. دیگر دیدار مهم این هفته جمعه با رویارویی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی رقم می خورد.

سرخ پوشان تهران در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌روند که پس از چهار هفته ناکامی در لیگ برتر، آخرین دیدار خود را پیش از تعطیلات لیگ برتر با یک پیروزی روحیه بخش برابر نفت آبادان پشت سر گذاشته اند و هواداران این تیم انتظار دارند، تیم محبوبشان روند پیروزی خود را در دیدار مقابل ذوب آهن نیز حفظ کند.

همچنین دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، پیش درآمدی بر شهرآورد سنتی پایتخت است که حساسیت این بازی را برای تیم تهرانی بیشتر می‌کند. بدون شک کسب نتیجه‌ پیروزی در این دیدار می‌تواند برای قرمز پوشان در آستانه دیدار با استقلال روحیه بخش باشد.

در سوی دیگر میدان ذوب آهن قرار دارد که هم اکنون به عنوان یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باقی‌مانده است و بسیار امیدوار است با پیروزی برابر پرسپولیس با روحیه و انرژی بیشتری به مصاف سوون سامسونگ کره جنوبی، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا برود.

ذوب آهن در دو دیدار فصل گذشته اش برابر پرسپولیس شکست خورده است و آن شکست ها در حالی رخ داده‌اند که تیم پرسپولیس با علی دایی در آن دو مقطع در بحران نتیجه‌گیری روبرو بوده است و این نکته کفته ترازوی روحیه را به سود پرسپولیس سنگین‌تر می‌کند. دیدار دو تیم، پنجشنبه ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر دیدار مهم این هفته نیز، جمعه با رویارویی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی رقم می خورد که تقابل پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی جذابیت این دیدار را بیشتر می‌کند.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که از انگیزه های بالایی برخوردارند، تیم تراکتور سازی تبریز با پشت سر گذاشتن چهار هفته بدون باخت از شرایط مطلوبی برخوردار است و تیم استقلال نیز با گذراندن 5 هفته با بازی های خیره کننده دست کمی از تراکتور ندارد.

استقلال تهران که تا به اینجای کار باختی در کارنامه ثبت نکرده در این بازی برای حفظ این رکورد و تداوم پیروزی هایش به میدان می رود و می خواهد با کسب 3 امتیاز این بازی، برتری خود را در صدر جدول حفظ کند.

در مقابل، تراکتورسازی تبریز نیز با هدف صعود به صدر جدول رده بندی و همچنین تکرار شکست استقلال در حضور هواداران این تیم، وارد زمین می شود.

استقلال و تراکتورسازی تاکنون و به طور رسمی 25 بار مقابل هم قرار گرفته اند و اولین مصاف این دو تیم در فصل 54 لیگ تخت جمشید در ورزشگاه تختی تبریز بود که تراکتورسازی با تک گل حسین نورمحمدزاده استقلال قهرمان فصل 53 را شکست داد، این در حالی بود که تراکتور تازه از دسته دوم به لیگ یک صعود کرده بود.

دو تیم در جریان رقابت های لیگ برتر شش بار رو در روی هم قرار گرفته اند که استقلال دو برد و تراکتورسازی یک برد به دست آورده اند و سه بازی نیز به تساوی انجامیده است. استقلال تاکنون 44 گل به ثمر رسانده و 20 گل نیز از تراکتور دریافت کرده و بهترین برد تراکتور دو نتیجه دو بر یک در فصل 75 لیگ یک و فصل دهم لیگ برتر و بهترین برد استقلال نیز دو نتیجه پنج بر یک بوده است.

دیدار این هفته دو تیم به دلیل قرار گرفتن آنها در رده های اول و دومی جدول رده بندی و همچنین تقابل سرمربیان دو تیم که هدایت دو تیم مدعی فصل یازدهم را بر عهده دارند حساسیت بازی را دو چندان کرده است.

از سوی دیگر این دو سرمربی هم سابقه‌ی بازی در استقلال را دارند وهم سابقه‌ی مربی گری این تیم را دارا هستند.

استقلال تهران هم اکنون با 13 و تراکتورسازی با 12 امتیاز از 5 بازی در رده های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

همچنین دیدار تیم‌های داماش گیلان و مس کرمان به دلیل حضور میروسلاوبلاژویچ از حساسیت بالایی برخوردار است. بلاژویچ وظیفه‌ی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در سال 2002 بر عهده داشت، اما ایران در آن سال به جام جهانی نرفت.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم به این شرح است:

پنجشنبه: 17 شهریور

مس سرچشمه ـ شاهین بوشهر ، ساعت 19:30 ورزشگاه شهید باهنر کرمان

فجر سپاسی ـ سپاهان ساعت 17:30 ورزشگاه حافظیه شیراز

شهرداری تبریز ـ راه‌آهن ، ساعت 19:10 ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

ذوب آهن ـ پرسپولیس ، ساعت 20 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

جمعه:

داماش ـ مس کرمان ساعت 19 ورزشگاه عضدی رشت

نفت تهران ـ سایپا ، ساعت 18:45 ورزشگاه دستگردی تهران

صبای قم ـ ملوان ، ساعت 20 ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

استقلال ـ تراکتورسازی ، ساعت 18:45 ورزشگاه آزادی تهران

نفت آبادان ـ فولاد خوزستان، ساعت 20 ورزشگاه تختی آبادان


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 2:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای هفته ششم لیگ برتر را اعلام کرد:

پنجشنبه 17 شهریور-هفته ششم:

مس سرچشمه-شاهین بوشهر-شهید باهنر-کرمان- ساعت 19:30

علیرضا اکبریان-محمدرضا امینی-مجید ویشگاهی-جمشید محمدی-ناظر:فریدون اصفهانیان-نماینده:هادی دزفولی

مقاومت شهید سپاسی-فولاد مبارکه سپاهان-حافظیه-شیراز- ساعت 17:30

شاهین حاج بابایی-صادق نوری-علیرضا کناری-پیمان فرخی مهر-ناظر:زاهد بحرینی-نماینده:نوذر رود نیل

شهرداری تبریز-راه آهن-یادگار امام (ره)-تبریز-ساعت 19:10

فرشید افشار-محمدرضا منصوری-مصطفی فراهانی-سید مهدی سید علی-ناظر:غلامرضا بهروان-نماینده:محمد فتاحی

ذوب آهن-پیروزی-ذوب آهن-فولاد شهر-ساعت 20

محمود رفیعی-بابک داوری-محسن فریمانی-قاسم واحدی-ناظر:جواد تقی پور-نماینده:آلبرت گری گوریان

جمعه - 18 شهریور :

داماش –مس کرمان-عضدی-رشت-ساعت 19

احمد صالحی-محمدرضا ابوالفتحی-سعید قاسمی-غلامرضا مستقیم-ناظر:محمد پیروز مرام-نماینده:مصطفی شهبازی

نفت تهران-سایپا –دستگردی-تهران-ساعت 18:45

سعید فتاحی-رضا سخندان-مهدی الوندی-رضا کرمانشاهی-ناظر:ابراهیم میرزابیگی-نماینده:صادق صدیقی

صبای قم-ملوان-یادگار امام(ره)-قم-ساعت 20

غلامرضا جباری-علیرضا کهوری-سجاد طوری-رسول رهبرفام-ناظر:رضا غیاثی-نماینده:مباشری

استقلال-تراکتور سازی تبریز-آزادی-تهران-ساعت 18:45

محسن ترکی-حسن کامرانی فر-حسین خانبان-محمد ملکی-ناظر:ایرج نظری-نماینده:یداله سلیمانی

نفت آبادان-فولاد خوزستان-تختی-ابادان-ساعت 20

سعید مظفری زاده-مرتضی کریمی-حسن یوسفی-اشکان خورشیدی-ناظر:عبداله با عزم-نماینده:حسین شمس


[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 3:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء جدید خود را صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم مس کرمان و فجر مقاومت شهید سپاسی شیراز که دوم خرداد در کرمان برگزار شد، داریوش صبوری، مربی تیم شهید سپاسی و محمود فکری، مربی مس کرمان مرتکب تخلفاتی شدند.

بر همین اساس داریوش صبوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین محمود فکری نیز با توجه به درگیری و تخلفاتش به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه نقدی برای استقلال تهران:

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران سوم خرداد به میزبانی اهواز برگزار شد که هواداران دو تیم در دقایقی مرتکب تخلفات شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان را به تذکر کتبی محکوم کرد. همچنین باشگاه استقلال نیز به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه نقدی برای صمد مرفاوی:

صمد مرفاوی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اظهارنظرهای تحریک آمیز از طریق رسانه های گروهی مرتکب تخلفاتی شده است که بر اساس بند دو ماده 23 آئین نامه انضباطی وی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 2:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Qatar

عبدالرحمن محمود مدیر تیم ملی فوتبال قطر پیش از رویارویی این تیم با تیم ملی ایران برای بالا رفتن تمرکز بازیکنان تیمش ایران را "بهترین تیم جهان" توصیف کرد.

لازارونی سرمربی تیم ملی قطر برای دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، چهار بازیکن این تیم را که قبل از دیدار با بحرین اسم آن‌ها را خط زده بود، به اردوی تیم دعوت کرد اما یوسف احمد مهاجم این تیم به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

دیدار دو تیم قرار است ، سه‌شنبه ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد قطر برگزار شود.

عبدالرحمن المحمود مدیر تیم ملی قطر پیش از رویارویی این تیم با تیم ملی فوتبال ایران گفت که تیم ملی فوتبال ایران بهترین تیم جهان است.

وی افزود: باید تمام تیم‌هایی را که در مقدماتی جام جهانی 2014 با آن‌ها رودرو می‌شویم بهترین تیم جهان فرض کنیم تا از این طریق تمرکز لازم و کافی را برای تمام دیدارها داشته باشیم. حضور تماشاگران در این دیدار می‌تواند تاثیر بسزایی در رقم خوردن نتیجه‌ بازی داشته باشد. امیدوارم که تیم ما در این دیدار فوتبال همیشگی خود را ارائه دهد. البته باید این را هم گفت که در دیدار مقابل بحرین نتیجه‌ خوبی گرفتیم و تساوی در زمین حریف و با آن شرایط سخت نمی‌تواند نتیجه‌ بدی باشد.

در این گروه تیم ملی فوتبال ایران با 3 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بحرین و قطر با یک امتیاز در رده بعدی قرار دارند. اندونزی تنها تیم بدون امتیاز این گروه است.


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 7:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Emirates club player Amer Deeb vies for the ball against Iranian Zobahan Club Ghasm Hadadifar

پزشک تیم ملی فوتبال ایران گفت: مصدومیت قاسم حدادی‌فر جدی نیست و تنها رباط داخلی‌ زانوی او دچار کشیدگی شده است.

دکتر خانلری در گفت و گو درباره آسیب دیدگی قاسم حدادی فر در بازی جمعه شب تیم ملی برابر اندونزی اظهار کرد: آسیب دیدگی او جدی نیست و تنها رباط داخلی زانوی او دچار کشیدگی شده است. برای ارزیابی دقیق‌تر مصدومیت باید از پای وی MRI گرفته شود.

دکتر شهاب دیگر پزشک تیم ملی که به همراه قاسم حدادی فر برای گرفتن MRI رفته بود، پس از مشخص شدن نتیجه‌ عکسبرداری گفت: زانوی پای حدادی فر دچار شکستگی نشده است، همچنین رباط صلیبی و سایر قسمت‌های حساس پای او هم سالم است، تنها رباط داخلی پاییش دچار کشیدگی شده است.

وی درباره میزان زمان بهبودی حدادی فر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم او پس از طی مراحل درمانی به مدت سه هفته به بهبودی قابل قبولی برسد.


[ شنبه 90/6/12 ] [ 4:40 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با اندونزی با عصبانیت شدید کی‌روش از وضعیت پشتیبانی این تیم همراه بود.

تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با اندونزی صبح امروز (شنبه) تمرین‌های خود را پیگیری کرد و بازیکنان به دو بخش شامل نفراتی که در بازی با اندونزی به میدان رفته بودند (اصلی) و سایر نفرات تقسیم شدند.

بازیکنان اصلی به سالن بدنسازی آکادمی فوتبال رفتند و زیر نظر میک مک درموت مربی بدنساز تیم ملی برنامه‌های ریکاوری و کار با دستگاه‌های بدنسازی را انجام دادند. فعالیت آن‌ها یک ساعت طول کشید و پس از آن به کنار زمین آمده و با انجام حرکات کششی کارشان را به پایان بردند.

اما کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برای سایر بازیکنان که 13 نفر بودند، تمرین‌های سنگینی را در هوای بسیار گرم امروز تهران در نظر گرفت.

کی‌روش پیش از آغاز تمرین در بخش‌های مختلف زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی لوازم‌های تمرین از قبیل موانع، میله‌ها، دروازه‌های گل کوچک و... را چید و پس از آن کارش را با بازیکنان آغاز کرد.

هنگام فعالیت کی‌روش بازیکنان با دویدن به دور زمین، حرکات کششی، آقاوسط و پاسکاری‌های دو به دو خودشان را گرم کردند.

در آغاز کار کی‌روش و امید نمازی دستیار او کمی با بازیکنان صحبت کردند و پس از آن در اولین حرکت بازیکنان استارت‌های کوتاه و رد شدن از میله‌ها را انجام دادند. آن‌ها سپس به دو گروه تقسیم شدند و تمرین حفظ توپ را مرور کردند.

گروه زرد عبارت بودند از حنیف عمران زاده، کریم انصاری فرد، میلاد زنیدپور، آرش افشین و حسین ماهینی.

گروه آبی را هم سعید دقیقی، محمد قاضی، مجتبی جباری، احسان حاج صفی و مازیار زارع تشکیل می‌دادند.

آندرانیک تیموریان هم با پوشیدن پیراهن سفید به عنوان بازیکن آزاد به هر دو گروه کمک می‌کرد.

بعد از این تمرین که حدود 15 دقیقه طول کشید، بازیکنان در زمین بزرگ در قالب همین گروه‌بندی روبه‌روی هم ایستادند و با استارت‌های بلند از کنار هم عبور می‌کردند.

در حالی که بازیکنان فکر می‌کردند تمرین رو به پایان است، کی‌روش برای آن‌ها دوباره تمرین حفظ توپ را با همان شیوه قبلی در نظر گرفت. او خود به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.

اما آخرین برنامه تمرینی امروز ملی‌پوشان به فوتبال در زمین کوچک اما با دروازه‌های بزرگ اختصاص داشت. دو تیم در قالب همان گروه‌بندی مقابل یکدیگر بازی کردند با این تفاوت که آندرانیک تیموریان در تیم آبی بازی می‌کرد و مجتبی جباری با پیراهن سفید به عنوان بازیکن آزاد به هر دو تیم کمک کرد.

شهاب گردان دروازه‌بان تیم آبی‌ها و علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم زردپوشان بود.

تمرین امروز تیم ملی پس از 90 دقیقه در ساعت 12 به پایان رسید. ملی‌پوشان از شدت تمرین‌ها بسیار خسته به نظر می‌رسیدند.

آن‌ها بعد از اتمام تمرین سوار بر اتوبوس شده و مجموعه را ترک کردند.

عباس ترابیان سرپرست تیم ملی در تمرین امروز غایب بود. مارکار آقاجانیان مربی پیشین تیم امید هم در اواخر تمرین به کنار زمین آمد و پس از پایان آن با کی‌روش و بویژه آنتونی سیموئز به گفت‌وگو پرداخت.

اما مهم‌ترین حاشیه تمرین امروز تیم ملی عصبانیت کارلوس کی‌روش از نحوه پشتیبانی تیم ملی بود. او که نمی‌خواست با اتوبوس مجموعه را ترک کند، از مسئولان تیم خواست تا با اتومبیلش به هتل محل اقامت تیم برود. اما اتومبیل او در مجموعه نبود. اتوبوس تیم ملی رفت اما کی‌روش و دستیارانش در کمپ منتظر ماشین ماندند. عصبانیت کی‌روش که گرمای هوا و خستگی او هم آن را تشدید کرده بود، باعث شد او به شدت نسبت به سیستم پشتیبانی تیم ملی انتقاد کند.

سرمربی تیم ملی یک ساعت پس از تاخیر در حرکت به سمت هتل با خودرویی خود را به اردوی تیم ملی ایران رساند.

خبرنگار ورزشی ایسنا تنها خبرنگار حاضر در تمرین امروز بود.


[ شنبه 90/6/12 ] [ 4:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

mes5.jpg

اصغر شرفی سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه شد.

پس از آن که احمد سنجری به دلیل نتایج ضعیف تیم فوتبال مس سرچشمه در 5 هفته نخست لیگ برتر از کار برکنار شد، نام چند مربی از جمله مهدی تارتار، اصغر شرفی و محمود یاوری برای پذیرش هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر مطرح شد.

امروز مسئولان باشگاه مس سرچشمه با اصغر شرفی به توافقات نهایی دست یافتند و بدین ترتیب شرفی تا پایان این فصل سرمربی مس خواهد بود.


[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 2:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را در خصوص تیم های متخلف صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال تهران و داماش گیلان در حالی 17 مرداد در تهران برگزار شد که هر دو تیم با 3 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند. بر همین اساس هر کدام از تیم ها به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

** جریمه نقدی برای مدیا آفیسر مس کرمان و تیم استقلال تهران

دیدار دو تیم صنعت مس کرمام و استقلال تهران در حالی 21 مرداد برگزار شد که افشین اسدی –مدیر رسانه ای تیم صنعت مس کرمان به صورت غیر قانونی وارد زمین مسابقه شد . بر همین اساس طبق بند 2 ماده 8 آئین نامه انضباطی وی به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

تیم استقلال به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری در این دیدار به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه نقدی برای میلاد زنیدپور و فجر مقاومت سپاسی

دیدار دو تیم فجر مقاومت سپاسی و داماش گیلان درحالی 21 مرداد برگزار شد که از سوی میلاد زنیدپور، بازیکن داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.به دلیل تخلفات تماشاگران تیم فجرمقاومت سپاسی، این تیم به استناد بند 4 ماده 22 آئین نامه کمیته انضباطی به پرداخت 20 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

** جریمه نقدی برای شهرداری تبریز

دیدار دو تیم پیروزی تهران و شهرداری تبریز در حالی 20 مرداد برگزار شد که تیم شهرداری تبریز، دو دقیقه با تاخیر وارد زمین مسابقه شد. بر همین اساس این تیم به پرداخت 4 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


[ شنبه 90/6/5 ] [ 3:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب