فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**لیگ برتر ایران 1391-1390** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است کسب اولین سه امتیاز فصل می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان را برای هفته‌های بعدی لیگ برتر بالا ببرد.

علی کریمی در پایان بازی مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خوشحالم که با این پیروزی توانستیم هواداران را خوشحال کنیم و قطعا این پیروزی می‌تواند اعتماد به نفس ما را برای موفقیت در بازی‌های بعدی بیشتر کند.

کریمی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌های تیم پرسپولیس عنوان کرد: حاشیه‌ همیشه در تیم ما وجود داشته و البته با این یک پیروزی هم از بین نخواهد رفت اما ما باید تلاش خودمان را انجام دهیم تا بتوانیم بدون توجه به این مسائل کار خودمان را انجام دهیم. مطمئنا این پیروزی‌ها می‌تواند در کم شدن حاشیه‌ها کمک کند و با این سه امتیاز قطعا وضعیت بهتری داریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی از روی سکوها نظاره‌گر کار هم‌تیمی‌هایش بود، درباره پرسپولیس بدون کریمی هم گفت: نبود من نه تنها اثر منفی بر روی تیم نداشت، بلکه روند مثبتی را هم در تیم ایجاد کرد. دیدید که بازیکنان خوب کار کردند و فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

کریمی در پاسخ به سوالی درباره داربی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: در حال حاضر زود است که درباره این بازی صحبت کنم چرا که ما در دیدار آینده با ذوب آهن بازی داریم نه با استقلال و الان نباید درباره بازی دو هفته بعد صحبت کرد.

کریمی که با اصرار خبرنگاران برای اظهارنظر درباره داربی روبه‌رو شده بود، گفت: این نظر شماست که پرسپولیس بد بازی کرده و شانسی مقابل استقلال ندارد. من این حرف را از هیچ کس نشنیده‌ام. هیچ کس نمی‌تواند بگوید تیمی که کمتر امتیاز گرفته و بازی‌هایش را باخته در داربی می‌بازد. من این مسئله را اصلا قبول ندارم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره دیدار با اندونزی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل گفت: من شناختی از این تیم ندارم و بازیکنان اندونزی را نمی‌شناسم اما فکر می‌کنم تیم ملی وضعیت خوبی دارد و می‌توانیم قدم اول را با موفقیت برداریم.

شماره 8 پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که بازیکنان در این بازی با علم به غیبت کریمی بیشتر از حد توان ظاهر شدند، گفت: این مسئله را هم قبول ندارم. بازیکنان در بازی‌های قبل هم تلاش می‌کردند و این بازی هم نمایش بسیار خوبی داشتند. امیدوارم با این سه امتیاز در هفته‌های بعد هم بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

کریمی در پایان به همراه سومدیک از ورزشگاه خارج شد.


[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 2:32 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

شگفتی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برد نوبرانه پرسپولیس تکمیل شد.

پس از آنکه صبا در بوشهر باخت و سپاهان در اصفهان برابر نفت تهران غافل‌گیر شد، پیروزی پرسپولیس برابر نفت آبادان، شگفتی‌های هفته پنجم را کامل کرد.

پرسپولیس که در چهار هفته گذشته لیگ برتر نتایج ناامید کننده‌ای را کسب کرده بود و تنها 2 امتیاز به دست آورده بود، در تهران توانست پیش روی 30هزار تماشاگرش با نتیجه 3 بر یک صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد.

جواد کاظمیان در این بازی ستاره پرسپولیس بود و توانست سه گل تیمش را به ثمر برساند. او که هفته گذشته هم گل سرنوشت‌سازی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود در دقایق 25 ، 57 و 65 این بازی هت تریک کرد تا پس از مدت‌ها بازیکنی برای پرسپولیس سه گل به ثمر برساند.

اگرچه در بازی‌های گذشته علی کریمی ستاره بی‌چون و چرای پرسپولیس بود اما غیبت او در این بازی شرایط را برای دیگر بازیکنان پرسپولیس فراهم‌تر کرده بود و آن‌ها بدون اتکا به کاپیتان تیم‌شان، نمایش امیدوارکننده‌ای را ارائه کردند.

در این بازی بر خلاف دیدارهای قبلی پرسپولیس حتی تا پیش از گل دقیقه 25 کاظمیان، خبری از شعارهای ضد استیلی در ورزشگاه آزادی نبود و هواداران پرسپولیس تا پایان بازی، استیلی و بازیکنان پرسپولیس را تشویق کردند. جواد کاظمیان هم که پس از گل سوم تعویض شد، بارها با تشویق هواداران روبه‌رو شد.

با این برد پرسپولیس برای بازی آینده برابر ذوب آهن جان تازه‌ای گرفت تا امیدها برای هواداران این تیم بار دیگر زنده شود.

در این بازی روح‌الله عرب در دقیقه 70 تک گل طلایی پوشان صنعت نفت را به ثمر رساند.

نتایج دیدارها آغازین هفته پنجم لیگ برتر:

* ملوان 3 (جلال رافخایی، 23 و 60 و 90)

ذوب آهن 3 (پیام صادقیان 22 ، ماچادو هوگو 46، ایگور کاسترو 73)

* مس کرمان یک (باریوس لئاندرو 45)

فجر سپاسی دو (حمید جوکار، 50 ، علیرضا جلیلی 80)

* شاهین بوشهر 4 (منصور تنهایی 1 و 35 ، محسن حمیدی 58، میثم منیعی 70)

صبای قم صفر

* سپاهان صفر

نفت تهران یک (سید ایمان موسوی 65)

* سایپا 3 (عباس محمدرضایی29 و 62، کریم انصاری فرد 34)

داماش گیلان صفر

* راه آهن 3 (بهادر عبدی 36، امید علیشاه 45، حسین کاظمی 87)

مس سرچشمه یک (مسلم فیروز آبادی 69)


[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 2:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اصغر دلیلی از مدیر عاملی باشگاه ذوب آهن استعفا کرد و استعفای او مورد قبول رییس کارخانه ذوب آهن واقع شد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل آنچه مشکلات شخصی عنوان کرده از سمت خود استعفا داد.

با پذیرفته شدن استعفای دلیلی، محمد علی عسگری، معاون فنی سابق این باشگاه جانشین او شود.


[ چهارشنبه 90/6/2 ] [ 2:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کمیته انضباطی باشگاه صنعت مس رای صادره خود را در خصوص سه بازیکن محروم این تیم اعلام کرد.

در خصوص تخلفات انجام شده توسط سه تن از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه کمیته انضباطی باشگاه پس از رسیدگی مبادرت به صدور آرا به این شرح کرد: کیوان امرایی به پرداخت 425 میلیون ریال جریمه نقدی در حق باشگاه، محسن بیاتی نیا پرداخت 350 میلیون ریال جریمه نقدی در حق باشگاه و مجید خدابنده لو نیز به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی در حق باشگاه محکوم شدند.

ضمنا اجازه تمرین و حضور در مسابقات نامبردگان منوط به اجازه سرمربی تیم مس خواهد بود.


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 5:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سازمان لیگ برتر فوتبال از تغییر ساعت دیدارهای هفته های ششم تا هشتم خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون، دیدار تیم های ذوب آهن و پیروزی در تاریخ 17 شهریور ساعت 20 برگزار می شود.

دیدار دو تیم شاهین بوشهر و ذوب آهن از هفته هفتم در ساعت 20:30 در ورزشگاه شهید بهشتی استان بوشهر برگزار می شود.

دیدار مس سرچشمه و ذوب آهن از هفته هشتم نیز در تاریخ 30 شهریور لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.


[ شنبه 90/5/29 ] [ 3:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

«مدیر فنی» واژه‌ای است که هراز گاهی در فوتبال ما مطرح می‌شود و پس از مدتی کوتاه به فراموشی سپرده می‌شود، در این میان آن چه بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند، این است که تاکنون تعریف مشخصی از این پست ارائه نشده است. مدیر فنی‌ها بارها در تیم‌های مختلف فوتبال ایران ظاهر شده‌اند ولی هنوز برای اهالی فوتبال ناشناخته‌اند، شاید صریح‌ترین تعریف از پست مدیر فنی همان باشد که علی پروین هفت سال پیش گفت: «مدیری فنی یعنی کشک!»

اکنون در یازدهمین فصل لیگ برتر فوتبال با انتخاب محمد مایلی کهن در پست مدیریت فنی باشگاه پرسپولیس بار دیگر این پست راهی به رسانه‌ها پیدا کرد و با استعفای مایلی کهن بحث و جدل درباره تعریف مدیریت فنی دوباره بالا گرفت.

واژه مدیر فنی فوتبال، توصیفی از مدیریت ارشد در یک باشگاه فوتبال است که بیشتر در اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماهیت دقیق این نقش غالبا نامعلوم و به شدت متغیر است و باعث ایجاد بحث و جدل‌های زیادی در رسانه‌های ورزشی می‌شود. این واژه به صورت انحصاری در بریتانیا با عنوان «مدیر ورزشی» مطرح است.

تعریف انگلیسی‌ها از «مدیر فنی» فردی است که به عنوان واسطه بین مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه کار می‌کند و فشارهای مدیریتی را که حاصل تنش با کادر مربیان است، از مدیر باشگاه دور می‌کند و به او اجازه می‌دهد تمرکزش را روی مسایل کلان‌تری معطوف کند. در موارد دیگر «مدیر فنی» نقش یک مدیر ـ سرپرست را برای تیم ایفا کرده تا به ثبات تیم کمک کرده باشد. همچنین یک «مدیر فنی» با تجربه می‌تواند به مدیر عامل یا اعضای هیات مدیره کم تجربه در اداره باشگاه کمک کند.

در نقطه مقابل، نمونه‌های زیادی از تنش بین مدیر و «مدیر فنی» مشاهده شده است که دلیل آن مشخص نبودن قدرت عمل این دو پست در باشگاه است. به ویژه‌ با توجه به سیاست اداره باشگاه، این اختلافات می‌تواند در درون باشگاه بسیار مخرب باشد.

مورد دیگری که در باشگاه‌های اروپایی دیده می‌شود این است که مدیر فنی توسط هیات مدیره به منظور ارائه مشاوره و یا کمک‌های فنی و از این قبیل به باشگاه معرفی می‌شود. همچنین ممکن است یک باشگاه برای بهبود وضعیت تیم‌های رده‌های پایین‌ترش با آکادمی جوانان از یک «مدیر فنی» با تجربه استفاده کند. از نمونه‌های این مورد می‌توان به حضور جیووانی تراپاتونی در ردبول سالزبورگ و اسون گوران اریکسون در نوتس کانتی اشاره کرد.

از دیگر نمونه‌های مدیریت فنی در اروپا می‌توان به این موارد اشاره کرد:

* پردراگ میاتوویچ ، مدیر فوتبال رئال مادرید در سال 2006 که توسط رامون کالدرون انتخاب شده بود که پس از خروج کالدرون از رئال مادرید در سال 2009 میاتوویچ نیز استعفا داد.

* دنیس وایز، مدیر اجرایی فوتبال در نیوکاسل در سال 2008 که پس از انتخاب آلن شیرر در باشگاه از پستش استعفا داد.

* کنی دالگلیش در فصل 96ـ 95 در بلکبرن روورز و در فصل 2000 ـ 99 در سلتیک گلاسکو «مدیر فنی» بود.

* هری ردنپ در سال 2001 مدیر فوتبال باشگاه پورتس موث انگلیس شد که پس از عملکرد ضعیف باشگاه در پایان فصل جایش را به گراهام ریکس داد.

* دیک ادووکات، به مدت سه ماه در گلاسکو رنجرز «مدیر فنی» بود.

اما در ایران، افرادی نظیر علی پروین در پرسپولیس و حشمت مهاجرانی در شاهین بوشهر کار در پست مدیریت فنی را تجربه کرده‌اند، ولی پست مرحوم «محمد رنجبر» در تیم ملی در زمان مربیگری بلاژوویچ بیش از سایرین به تعریف «مدیر فنی» در اروپا شبیه بود. رنجبر «مدیر تیم‌های ملی فوتبال» بود.

البته در ایران ، کمیته‌های فنی باشگاه‌ها‌ هم به نوعی نقش «مدیر فنی» را بازی می‌کنند و به همان نسبت به نظر می‌رسد کارایی چندانی نداشته باشند. در تازه‌ترین مورد، محمد مایلی کهن که در ابتدای فصل یازدهم لیگ برتر «مدیر فنی» پرسپولیس شد، به دلیل برخی اختلاف‌ها و ناکامی در اعمال نظراتش سرانجام از پست مدیریت فنی استعفا داد تا بار دیگر مساله فرمایشی بودن پست «مدیر فنی» در فوتبال ایران، سر باز کند. در این شرایط ذهن انسان بار دیگر به سمت نقل قول تاریخی علی پروین درباره «مدیر فنی» معطوف می‌شود، «مدیر فنی» یعنی ... !

مهدی مناجاتی دراین‌باره گفت: اصولا برای پست مدیریت فنی از بزرگان فوتبال هر کشور استفاده می‌شود تا بتوانند با تجربه و کارایی‌شان کمک شایانی به کادر فنی تیم کنند. البته این پست هنوز در ایران جا نیفتاده است در صورتی که تصور می‌کنم بیش از 99 درصد تیم‌های اروپایی دارای مدیر فنی هستند.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: فکر می‌کنم در ایران فقط حشمت مهاجرانی بود که در شاهین بوشهر مدیریت فنی تیم را بر عهده داشت. ما باید برای همه تیم‌ها از مدیر فنی استفاده کنیم و حتی برای تیم‌های ملی هم می‌توانیم از این مساله بهره ببریم. به همان گونه که در زمان فدراسیون صفایی فراهانی، مرحوم محمد رنجبر مدیر فنی تیم‌های ملی بود و می‌توانست صلابت و تجربه‌اش را به مربیان انتقال دهد.

مناجاتی در ادامه با بیان این که مدیرهای فنی در اروپا از بین بزرگان فوتبال انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: سرمربی و مدیر فنی لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید هماهنگی خاص بین‌شان وجود داشته باشد. برخی روسای باشگاه‌ها هم از مدیر فنی‌ها استفاده می‌کنند که نظارت بیشتری روی عملکرد کادر فنی داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع باید گفت اصل و فرع تصمیم‌های تیم در اختیار سرمربی است اما وجود یک مدیر فنی با تجربه در کنار سرمربی می‌تواند به او کمک زیادی بکند.

منصور پورحیدری نیز اعتقاد دارد مدیریت فنی چند سالی است که در ایران در حال جا افتادن است. وی در این‌باره تصریح کرد: مدیر فنی در فوتبال حرفه‌ای دنیا وجود دارد و تیم‌های بزرگ دنیا از آن استفاده می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره جایگاه مدیر فنی در مسایل فنی تیم هم گفت: تصمیم گیرنده نهایی در تیم، سرمربی است و «مدیر فنی» می‌تواند در کارها به او کمک کند. اگر بین مدیر باشگاه، مدیر فنی و سرمربی تیم هماهنگی کامل وجود داشته باشد، هیچ بحث حاشیه‌ای به وجود نخواهد آمد.

با این تفاسیر اکنون باید منتظر ماند و دید آیا پدیده مدیر فنی که برخلاف فوتبال حرفه‌ای دنیا، در فوتبال ایران پدیده‌ای نوظهور است، چه زمانی می‌تواند به معنای واقعی کلمه جایش را در تیم‌های فوتبال ایران باز کند.


[ شنبه 90/5/29 ] [ 2:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Mohammad Ghazi of Zobahan celebrates

باشگاه ذوب آهن محمد قاضی بازیکن ملی پوش تیم خود را به دلیل اعتراض به تعویض با جریمه و محرومیت کم نظیری روبرو کرد.

به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، کمیته انضباطی باشگاه ذوب آهن، محمد قاضی را با جریمه ای سنگین روبرو کرد و وی را به دلیل اعتراض به تعویض خود 10 میلیون تومان و به دلیل ترک ورزشگاه بدون هماهنگی سرپرست و سرمربی تیم 40 میلیون تومان جریمه نقدی کرد.

همچنین بر اساس این رای محمد قاضی با 10 جلسه محرومیت از سوی باشگاه روبرو شده است.

در دیدار چهارشنبه شب تیم ذوب آهن با فولاد خوزستان که با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید محمد قاضی به دلیل تعویض خود با پیام صادقیان و به نشانه اعتراض به تصمیم کادر فنی به روی نیمکت ذخیره ها نرفت و بدون اجازه مدیران تیم ورزشگاه را نیز ترک کرد تا این جریمه سنیگن را به جان خریده باشد.


[ شنبه 90/5/29 ] [ 2:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با پیشتازی صبای قم و برد استقلال تهران به پایان رسید.

چهارمین هفته لیگ برتر فوتبال بامداد پنج شنبه با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید.

در شب دوم دیدارهای این هفته صبای قم، صدرنشینی لیگ برتر ساپیا را 3 بر صفر و با گل های کریم اسلامی و میلاد سلیمان فلاح (2گل) شکست دهد. مردان عبدالله ویسی با این برد همچنان صدر جدول را از آن خود نگاه داشتند.

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان فجر سپاسی بود. آبی ‌ها که هفته پیش مس کرمان را شکست داده بودند، مهمان شیرازی تازه بازگشته به لیگ برتر را با 2 گل شکت دادند.

سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی هم در تبریز مقابل شهرداری این شهر به برتری 2 بر صفر دست یافت.

سه‌شنبه شب نیز پرسپولیس پس از 2 باخت پیاپی برابر مس سرچشمه به تساوی 2 بر 2 بسنده کرد. نفت آبادان هم مس کرمان را برد.

هفته چهارم لیگ برتر:

سه‌شنبه 25 مرداد ماه:

صنعت نفت آبادان یک - مس کرمان صفر

شاهین بوشهر صفر - ملوان صفر

مس سرچشمه 2 - پرسپولیس 2

چهارشنبه 26 مرداد ماه :

داماش 2 - تراکتورسازی 3

ذوب آهن یک - فولاد خوزستان صفر

صبای قم 3 - سایپا صفر

شهرداری تبریز صفر - سپاهان 2

نفت تهران 2 - راه آهن 2

استقلال 2 - فجر سپاسی صفر

نگاهی به جدول رده بندی در پایان هفته چهارم:

1- صبای قم 10 امتیاز

2- استقلال 10 امتیاز

3- تراکتورسازی 9 امتیاز

4- سپاهان 8 امتیاز

5- ذوب آهن 7 امتیاز

6- فولاد خوزستان 7 امتیاز

7- ملوان انزلی 6 امتیاز

8- نفت تهران 5 امتیاز

9-نفت آبادان 5 امتیاز

10 - شاهین بوشهر 5 امتیاز

11- شهرداری تبریز 5 امتیاز

12- داماش گیلان 4 امتیاز

13- سایپا 4 امتیاز

14- راه‌آهن 3 امتیاز

15- پرسپولیس تهران 2 امتیاز

16- فجر سپاسی 2 امتیاز

17- مس کرمان یک امتیاز

18- مس سرچشمه یک امتیاز


[ جمعه 90/5/28 ] [ 5:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر نیز نتوانست به نخستین پیروزی در لیگ یازدهم دست پیدا کند.

سه شنبه شب و در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس که به امید جبران نتایج ضعیف خود در سه هفته گذشته قدم در خانه تیم قعرنشین جدول یعنی مس سرچشمه گذاشته بود باز هم موفق به کسب پیروزی نشد و تنها یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

سرچشمه‌ای‌ها خیلی زود و در ثانیه‌های آغازین بازی برابر پرسپولیس به گل رسیدند. زننده این گل که در ثانیه هشت به ثمر رسید برنوویچ بود که به نوعی سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

پرسپولیس پس از دریافت این گل هم خوب کار نکرد تا علی سامره (23) بار دیگر دروازه حقیقی را فرو بریزد.

استیلی که از ترکیب جدیدش اصلاً راضی نبود بلافاصله دست به انجام دو تعویض زد و محمد نوری و رضا نورمحمدی را به ترتیب به جای علیرضا محمد و مامادوتال به زمین فرستاد.

تعویضهای استیلی چندان هم بی ثمر نبود چرا که پرسپولیسی‌ها تا پایان نیمه نخست توانستند هر دو گل خورده را جبران کنند.

علی کریمی با ضربه آزاد زیبای خود (37) نخستین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و جواد کاظمیان هم در لحظات پایانی این نیمه گل تساوی تیم استیلی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم هیچ اتفاق خاصی به روی دروازه‌ها رخ نداد و تنها صحنه مهم بازی اخراج علی کریمی (78) بود که پس از تکل از پشت کاپیتان پرسپولیس بر روی برنوویچ صورت گرفت.

پس از ده نفره شدن پرسپولیس بازی همان روند قبلی خودرا ادامه داد تا پرسپولیس از چهار بازی نخست خود در لیگ تنها دو امتیاز کسب کرده باشد؛ نتیجه‌ای که مطمئناً کار استیلی را در هفته‌های بعد سخت‌تر خواهد کرد. البته سرخ پوشان با این تساوی یک پله در جدول صعود کردند و در مکان شانزدهم قرار گرفتند.

پیش از دیدار پرسپولیس برابر مس سرچشمه، دو دیدار همزمان از ساعت 22 برگزار شد که در بوشهر، شاهین و ملوان به تساوی بدون گل رضایت دادند و در آبادان، نفت با تک گل روح الله عرب (90) از سد مس کرمان گذشت.


[ چهارشنبه 90/5/26 ] [ 2:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال حاشیه های عجیبی به همراه داشت.

تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال تهران جمعه شب و از ساعت 22:30 در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند.

ورزشگاه شهید باهنر مملو از جمعیت بود و نزدیک به 15 هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند، به نظر می‌رسید ده هزار نفر هوادار مس و پنج هزار نفر نیز هوادار استقلال بودند، بلندگوی ورزشگاه تعداد بلیت های فروخته شده را نزدیک به هشت هزار و 500 بلیت عنوان کرد که این آمار با حضور 15 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه اصلاً مطابقت نداشت. شاید نزدیک به هفت هزار نفر بدون بلیت وارد ورزشگاه شده بودند.

• هواداران مس بنر بزرگی از مرحوم ناصر حجازی را برای گرامی داشتن یاد دروازه بان اسطوره‌ای فوتبال ایران در ورزشگاه نصب کرده بودند.

• بازی با یک دقیقه سکوت برای درگذشت بابک معصومی آغاز شد.

• یکی از اتفاق های عجیب بازی درگیری دوربین برنامه نود با ماموران نیروی انتظامی بود که پس از آن که این دوربین از یک صحنه فیلمبرداری کرد ماموران ورزشگاه شدیداً واکنش نشان دادند و حتی یکی از خبرنگاران نود هم به مدت نیم ساعت بازداشت شد.

• در حالی که مسئولان رده بالای استان کرمان و هم‌چنین مدیران عامل دو تیم در ورزشگاه حضور داشتند، جایگاه ویژه خالی بود و مسئولان همگی در جایگاه خبرنگاران نشسته بودند.

• هواداران استقلال برای دقایقی علیه محمد مایلی کهن شعار سر دادند که فتح الله زاده در واکنش به این حرکت از جای خود بلند شد و با بلند کردن دست خود از هواداران استقلال خواست به شعار خود ادامه ندهند.

• پس از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال، هواداران مس در اعتراض به عملکرد ضعیف تیم شان پرچم های مس را پاره کردند و شعارهایی علیه صمد مرفاوی سر داده شد.

• پس ا‌ز آنکه محسن بیاتی نیا گل مس را به ثمر رساند مرفاوی به مهاجم تیم اش گفت که سریع‌تر بازی را آغاز کند اما بیاتی نیا واکنش تندی به این حرکت سرمربی خود نشان داد و این دو نفر برای لحظاتی با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

• هنگامی که کرار جاسم قصد داشت بازی را از جایگاه خبرنگاران نگاه کند ماموران ورزشگاه او را به این جایگاه راه ندادند و بازیکن عراقی هم با ناراحتی بازی را از روی سکوها تماشا کرد.


[ شنبه 90/5/22 ] [ 2:12 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب