فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

پس از پنج روز بررسی صلاحیت وزیران و برنامه‌هایشان درمجلس شورای اسلامی، نمایندگان ملت در رای‌گیری نهایی روز پنج‌شنبه به 18 وزیر پیشنهادی رییس جمهور رای اعتماد دادند و افراد پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، رفاه و نیرو موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس هشتم شورای اسلامی نشدند.

محمد علی آبادی، رییس پیشین سازمان تربیت بدنی و رییس کمیته ملی المپیک، گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی پست وزارت نیرو بود که با کسب 137 رای موافق، 117 رای مخالف و 32 رای ممتنع موفق به کسب رای اعتماد مجلس نشد.

بر اساس این گزارش، علی آبادی همچنان به عنوان رییس کمیته ملی المپیک به انجام وظیفه خواهد پرداخت.


[ شنبه 88/6/14 ] [ 2:13 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

ستاره ملی پوش لس انجلس گلکسی معتقد است کاپلو می تواند تیم ملی انگلیس را به مقام قهرمانی جام جهانی برساند.

انگلیس که هر هفت بازی خود را در گروه ششم رقابت های مقدماتی جام جهانی پشت سر گذاشته است با پیروزی در بازی هفته آینده مقابل کرواسی خود را در جمع 32 تیم حاضر در جام جهانی 2010 خواهد دید.

پیش از آن شاگردان کاپلو در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه ومبلی به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.

به گزارش گل، بکام در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میل از شانس سه شیرها در جام جهانی می گوید :"با آمدن کاپلو همه چیز در اردوی تیم ملی تغییر کرد.او خیلی جدی با تک تک بازیکنان کار می کند و وظیفه هایشان را به آنها گوش زد می کند.او به بازیکنان اعتماد به نفس دوباره داده است. اگر ما همین بازی های را که در دور مقدماتی جام جهانی انجام داده ایم سال آینده در آفریقای جنوبی نیز تکرار کنیم شانس خوبی برای کسب عنوان خواهیم داشت.البته شانس هم باید کمی با ما یار باشد اما بازیکنان باید تمام تلاششان را انجام دهند. ما می توانیم با رهبری کاپلو جام جهانی را فتح کنیم."


[ جمعه 88/6/13 ] [ 2:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرد میثاق معمارزاده دروازه بان این تیم به طور موقت در اردوهای تیم ملی شرکت نکند.

عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چهارشنبه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به نیاز باشگاه پرسپولیس به میثاق معمارزاده و فشردگی تمرینات و بازی‌های پرسپولیس این بازیکن به طور موقت از حضور در تیم ملی معاف شود.

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد خود را مطیع فدراسیون فوتبال دانسته و تاکید دارد تمامی بازیکنان تیم پرسپولیس همیشه با افتخار به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.


[ جمعه 88/6/13 ] [ 2:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی در امارات با سه گل قهرمان فصل پیش امارات را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب در سومین بازی تدارکاتی خود در اردوی امارات به مصاف الاهلی قهرمان فصل پیش امارات رفت. در این بازی سرخپوشان ابتدا با ترکیب: حقیقی (دروازه‌بان)، شیری و حیدری (مدافعان میانی)، شکوری (دفاع چپ)، نیک نفس (دفاع راست)، سامان آقا زمانی و بادامکی (هافبک دفاعی)، شیری، پروین، بائو (سه هافبک پشت مهاجم) و آرفی به میدان رفت. پرسپولیس از همان ابتدا میل به گلزنی بیشتری داشته و توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در دقیقه 17 روی ارسال کرنر محمد پروین آرفی با دروازه بان الاهلی درگیر شده و توپ روی خط دروازه به میثم بائو رسید و میثم به راحتی توانست دروازه الاهلی را باز کند.

پس از گل دو تیم موقعیت‌های روی دروازه یکدیگر خلق کردند ولی بازی در پایان نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم برای سرخپوشان شیث رضایی (حیدری)، باقریها(شیری)، اکبری (شکوری)، فرضیات (بادامکی)، حلافی (بائو)، الهایی (پروین)، صغیری (آرفی) وارد میدان شدند.

در دقیقه 55 بازی با فرار بسیار خوب حلافی با دروازه بان تک به تک شد و موفق شد دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.

در ادامه مربی الاهلی با تعویض‌های پیاپی خود سعی کرد بازی را در دست بگیرد و این تیم توانست موقعیت‌های را روی دروازه سرخپوشان خلق کند که جدی ترین آن در دقیقه 86 بود که شوت بازیکن الاهلی در جلوی دروازه به مهاجم الاهلی رسید و این بازیکن در شرایط آفساید دروازه پرسپولیس را باز کرد که کمک داور گل را مردود اعلام کرد.

بازی با همین نتیجه در حال اتمام بود که در دقیقه 90 روی فرار خوب جلال اکبری و همکاری او با بازیکن جوان سرخپوشان الهایی و ارسال پاس در محوطه جریمه، توپ به صغیری رسید و این بازیکن را مدافع حریف در محوطه جریمه با یک تکل متوقف کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. مهدی شیری به عنوان زننده پنالتی انتخاب شد. دروازه بان ضربه نه چندان خوب شیری را ابتدا کنترل کرد ولی در برگشت خود مهدی با یک کار تکنیکی موفق شد برای سومین بار دروازه الاهلی را باز کرده تا بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.


[ جمعه 88/6/13 ] [ 2:5 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مسوول کمیته پزشکی استقلال نظر نهایی پزشکان را در مورد مصدومیت مجتبی جباری اعلام کرد.

امین نوروزی فیزیوتراپ استقلال در این رابطه اعلام کرد: پس از اجماع نظرات برترین و مجرب ترین جراحان و متخصصان زانو در کشور همچنین نظر دکتر ابراهیمیان که 3 سال پیش زانوی وی را جراحی کرده است، با توجه به شرایط آسیب دیدگی جباری و معاینات صورت گرفته، مقرر شد وی روز دوشنبه هفته آینده پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

نوروزی تصریح کرد: به سبب شلی مفصلی و ریسک بالای بازگشت جباری به میادین فوتبال (بدون عمل جراحی ) که می تواند موجب بروز لطمات جبران ناپذیر به غضروف، استخوانها، مینیسک و رباط های داخلی و خارجی وی شود، نهایتا این تصمیم گرفته شد. مجتبی جباری طی دو هفته گذشته به جهت وزنه زدن در شرایط خوبی برای انجام عمل جراحی به سر می برد و روز دوشنبه جراحی زانوی وی انجام می شود.

فیزیوتراپیست استقلال در پایان گفت: دوران نقاهت و فیزیوتراپی این بازیکن 7 ماه به طول خواهد انجامید.


[ شنبه 88/6/7 ] [ 1:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

فرید زرینه از دوری یک ماه محسن خلیلی از تمرینات خبر داد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با مصدومیت مهاجم قرمزپوشان با بیان این مطلب گفت: در محل آسیب دیدگی پاره گی و خون دیده می شود و بدین ترتیب محسن خلیلی به یک ماه درمان نیازمند است.

محسن خلیلی در جریان تمرین پرسپولیس در یک حرکت سرعتی مصدوم شد و MRI از پای وی نشان داد که او باید یک ماه از تمرینات دور باشد.

وی از وضعیت سایر بازیکنان ابراز رضایت کرد و گفت، به غیر از محسن سایر بازیکنان مشکل پزشکی ندارند.


[ شنبه 88/6/7 ] [ 12:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال اردن یکی از حریفان تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا تدارک وسیعی برای این رقابت‌ها دیده است.

تیم ملی اردن با هدایت عدنان حمد عراقی برای دیدار مقابل تیم ملی ایران در روز 23 آبان‌ماه در مرحله مقدمانی جام ملت‌های آسیا 2011 تدارک ویژه‌ای دیده است.

این تیم که هم اکنون اردوی خود را با حضور 25 بازیکن آغاز کرده، دیدارهای تدارکاتی را مقابل تیم ملی مالزی و نیوزلند در تاریخ‌های 14 و 18 شهریورماه انجام خواهد داد.

حضور در تورنمنت چند جانبه کشور عمان که قرار است یا حضور تیم‌های ملی عراق – آژاکس آمستردام هلند – شاختار اوکراین – آتلانتا ایتالیا انجام شود نیز از دیگر برنامه آماده سازی تیم ملی اردن خواهد بود.

لازم به توضیح است که 7 تن از بازیکنان تیم ملی اردن به دلایل مختلف در اردوی حال حاضر این تیم ازسوی سرمربی عراقی اردن دعوت نشده‌اند.


[ جمعه 88/6/6 ] [ 2:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در روز اول سپتامبر، روز داوری آسیا کنفدراسیون فوتبال " کارت سبز" را برای ترویج بازی جوانمردانه، روش های مناسب و مراقبت از شرایط عرضه خواهد کرد.

به نقل از سایت AFC؛ بر عکس کارت‌های زرد و قرمز، ارائه کارت سبز اثر متفاوتی خواهد داشت و برای تشویق رفتارهای مثبت تهیه شده است.

اهداف کارت سبز به این شرح است:

- احترام به حریف

- بازی جوانمردانه

- رعایت قوانین بازی

کارت سبز

- حفاظت از محیط سبز

در روز داوری آسیا، کارت سبز بین فدراسیون های عضو آسیایی توزیع خواهد شد.


[ جمعه 88/6/6 ] [ 1:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد.

طی حکمی از سوی علی کفاشیان ـ رئیس فدراسیون فوتبال، علی اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امید است کمافی السابق با اتکال به خداوند منان و با سعی و تلاش جنابعالی، در کلیه امور محوله و در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی کمیته تیم های ملی موفق و موید باشید.»


[ پنج شنبه 88/6/5 ] [ 2:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

آینده وزلی اسنایدر در رئال مادرید هم‌چنان با ابهام روبه‌رو است.

با آنکه قرار بود این هافبک هلندی سه‌شنبه شب به میلان پرواز کند تا در ایتالیا پیوستنش به قهرمان رقابت‌های سری A را قطعی کند اما او در لحظه آخر تصمیمش را تغییر داد.

بازیکن تیم ملی هلند با نرفتن به میلان تصمیمش را برای ادامه حضور در پایتخت اسپانیا اعلام کرد. از قرار معلوم اسنایدر قصد دارد در رئال مادرید برای موفقیت تلاش کند. این تصمیم هافبک سابق آژاکس در حالی است که مانوئل پلگرینی، سرمربی رئالی‌ها پیش از این به او گفته بود، در برنامه‌هایش برای آینده روی او حساب نمی‌کند.

با حضور بازیکنانی چون کاکا، کریستیانو رونالدو و ژابی آلونسو خود به خود دیگر جایی برای اسنایدر در خط میانی باقی نمی‌ماند. تا آنجا که حتی برایش شماره‌ای را هم در نظر نگرفته‌اند. در آخرین بازی تدارکاتی رئال پیش از شروع فصل تازه رقابت‌ها پیراهن شماره 10 او بر تن "لاسانا دیارا" دیده شد. این پیراهن فصل پیش از آن اسنایدر بود.

photo

براساس اعلام روزنامه‌های اسپانیایی اینتر و رئال بر سر ردوبدل شدن رقم 15 میلیون یورو برای نهایی شدن انتقال اسنایدر به توافق دست یافته بودند. تنها خود این بازیکن است که با این جابه‌جایی کنار نمی‌آید.

او در سال 2007 به رئال مادرید پیوست و تاکنون 50 بار در لالیگا با پیراهن این باشگاه به میدان رفته است.


[ پنج شنبه 88/6/5 ] [ 2:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب