فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

تیم بلکبرن با پیروزی مقابل چلسی به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافت.

تیم بلکبرن در یک بازی حساس و نفس گیر موفق شد تیم چلسی را در ضربات پنالتی 4-3 شکست دهد. بازی دو تیم نیز بسیار جذاب و تماشایی بود و با گلی که پائولو فریرا به ثمر رساند، 3-3 به پایان رسید اما پل رابینسون پنالتی گائل کاکوتا، بازیکن جوان تیم چلسی را گرفت تا شاگردان سم آلاردایس به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه صعود کنند.

تیم چلسی در این مسابقه با هشت تغییر نسبت به بازی با آرسنال، پای به میدان گذاشت اما قرار دادن دیدیه دروگبا در بین بازیکنان ذخیره نشان داد که آنچلوتی جام اتحادیه را جدی گرفته است. در سمت مقابل، نیل مک دونالد، دستیار آلاردایس، برای شکست دادن صدرنشین لیگ برتر، در این بازی قدرتمند ترین ترکیب ممکن را وارد زمین کرد و تنها دیوید دان به دلیل مصدومیت، در ترکیب تیم غایب بود.

بازی از همان لحظات اول، جذاب و پرهیجان آغاز شد و تیم میزبان خیلی زود به گل رسید. تعلل مدافعان چلسی موجب شد تا توپ به پاسکال چیمبوندا برسد. او نیز یک موقعیت خوب را برای نیکلاکالینیچ فراهم کرد تا گل اول بازی در دقیقه 9 رقم بخورد.

photo

لحظاتی بعد از این گل، سالومون کالو یک فرصت مناسب برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما ضربه سر او، روی ارسال جو کول، از بالای دروازه به بیرون رفت. خط دفاعی چلسی در غیاب بازیکنان اصلی چندان مستحکم نشان نمی داد و مثلث هجومی بلکبرن، کالینیچ، رابرتس و مک کارتی، به راحتی خود را به دروازه آبی ها نزدیک می کردند؛ به ویژه در نیمه اول که پائولو فریرا شب کابوس واری را سپری کرد. چلسی در نیمه اول به ندرت تهدیدی روی دروازه حریف ایجاد کرد و تنها جوکول بود که با نمایش خوبش، تیمش را به جلو هدایت می کرد.

آنچلوتی مطمئنا از نمایش نیمه اول شاگردانش راضی نبود زیرا در بین دو نیمه هر سه تعویضش را انجام داد و گائل کاکوتا و جفری بروما را به همراه دیدیه دروگبا به بازی فرستاد. حضور دروگبا نشان داد که سرمربی ایتالیایی چه نقشه هایی در سر دارد.

تنها چند دقیقه از ورود مهاجم آماده ساحل عاجی نگذشته بود که او کار را به تساوی کشید. در نیم هاول تیم چلسی به دلیل نداشت بازیکن سرزن، نتوانست از توپ های هوایی استفاده کند؛ اما با حضور دروگبا، مالودا در اواین فرصت، با یک ارسال عالی توپ را به محوطه جریمه میزبان فرستاد، تا ضربه سر دروگبا، کار را به تساوی بکشاند. با این گل روند بازی تغییر کرد و چلسی خیلی زود گل دوم را نیز به ثمررساند.

اشتباه میشل سالگادو، موجب شد تا یوری ژیرکوف صاحب توپ شود او نیز کالو را در موقعیت گلزنی قرار داد. کالو هم بعد از عبور از مدافعان حریف، توپ را از پل رابینسون عبور داد تا در دقیقه 52، حساب کار 2-1 به سود چلسی شود. علی رغم اینکه تیم چلسی جریان بازی را در دست گرفته بود، اما باز هم اشتباهات خط دفاعی آنها، موجب شد تا بلکبرن یک بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند.

سانتر بلند از برت امرتون به داخل محوطه جریمه، با اشتباه هنریکه هیلاریو، بدون اینکه به کسی برخورد کند، از خط دروازه عبور کرد. با گذشت زمان بازی هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند، اما تا پایان وقت های قانونی بازی، تغییری در نتیجه ایجاد نشد.

از سویی دیگر، تیم چلسی که هر سه تعویضش را در بین دو نیمه انجام داده بود، با مصدومیت کالو، مجبور شد 10 نفره به بازی ادامه دهد.

وقت های اضافه را تیم بلکبرن با فشار روی دروازه حریف آغاز کرد و در دقیقه 93 به گل رسید. خطای ژیرکوف در داخل محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی را نصیب بلکبرن کرد و بنی مک کارتی، با اعتماد به نفس بالا، توپ را به تور دروازه حریف دوخت.

بازیکنان چلسی تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما به نظرمی رسید که بازی با برتری تیم بلکبرن به پایان خواهد رسید. حتی تیم بلکبرن دو موقعیت عالی را از دست داد تا اینکه در دقیقه 120 بازی، پائولو فریرا، گل تساوی چلسی را وارد دروازه میزبان کرد تا ورزشگاه اوودپارک غرق در سکوت شود.

بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و به نظر می رسید بازیکنان چلسی به دلیل گلیکه در لحظه آخر به ثمر رساندند، از روحی بهتری برخوردارند اما بالاک و کاکوتا، پنالتی هایشان را از دست دادند، تا بلکبرن با شایستگی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یابد.

photo

پیش از شاگردان آلاردایس، تیم های منچستریونایتد، تاتنهام و منچستر سیتی نیز به این مرحله رسیده بودند.

بلکبرن 3-3 چلسی

گل ها: کالینیچ 9، امرتون 64، مک کارتی 93(بلکبرن) دروگبا 48، کالو 52، فریرا 120

پنالتی ها: مک کارتی، امرتون، وینچنزو گرلا، هویلت (بلکبرن) دروگبا، مالودا، ژیرکوف(چلسی)

پنالتی های از دست رفته: کالینیچ (بلکبرن) بالاک، گائل کاکوتا (چلسی)

بازیکنان دو تیم:

بلکبرن: رابینسون، چیمبوندا، رایان نلسن، سامبا، سالگادو، امرتون، مک کارتی، پدرسون(وینچنزو گرلا 62)، انزونزی(هیردن91)، کالینیچ، رابرتس(هویلت 70)

چلسی: هیلاریو، ژیرکوف، فریرا، ایوانوویچ، بلتی(جفری بروما 46)، جو کول(گائل کاکوتا 46)، دکو(دیدیه دروگبا46)، بالاک، اوبی میکل، مالودا، کالو

photo 

*** منچستر سیتی سه بر صفر آرسنال را شکست داد

شاگردان آرسن ونگر در کمتر از چهار روز دومین شکست 3-0 را متحمل شدند تا ماه دسامبر را کابوس وار آغازکرده باشند.

توپچی ها که روز یک شنبه در ورزشگاه امارات در مقابل چلسی، تیم صدرنشین لیگ برتر، زانو زده بودند، امشب نیز در مقابل منچستر سیتی دست ها را به علامت تسلیم بالا بردند.

تیم آرسنال در این دیدار با بازیکنان ذخیره اش به میدان رفت و خبری از بازیکنانی مانند آلمونیا، گالاس، فابرگاس، آرشاوین و دنیلسون نبود. شاگردان جوان ونگر در نیمه اول نسبتا خوب کار کردند و بازی متعادلی در مقابل تیم صاحب خانه ارائه دادند.

اما با اغاز نیمه دوم تیم منچستر سیتی عرصه را بر حریف تنگ کرد و خیلی زود به گل رسید. دوندگی بی امان تبس موجب شد تا بازیکن آرسنال دچار اشتباه شود. سپس بازیکن آرژانتینی من سیتی پا به توپ وارد محوطه جریمه حریف شد و بعد از یک حرکت در عرض و پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، توپ را به سقف دروازه فابیانسکی دوخت تا در دقیقه 50 بازی، حساب کار 1-0 شود.

پس از این گل، بازیکنان آرسنال سعی کردند تا بازی را به تساوی بکشند اما از قدرت کافی برای تهدید کردن دروازه حریف برخوردار نبودند. تا اینکه در دقیقه 69، شون رایت فیلیپس، با یک حرکت زیبا گل دوم را به ثمر رساند. او چندین بار میکائیل سیلوستره را پشت سر گذاشت تا اینکه در نهایت با یک ضربه رعد آسا، دروازه را بازکرد.

photo

رایت فیلیپس دقایقی بعد جای خود را به ولادیمیر ویز داد تا این بازیکن جوان نام خود را به عنوان گلزن سوم این بازی به ثبت برساند. درحالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان خواهد رسید، ویز در دقیقه 89 روی پاس کرگ بلیمی، اولین گلش برای منچستر سیتی را به ثمر رساند.

منچستر سیتی با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافت. این دومین پیروزی شاگردان هیوز در این فصل در مقابل توپچی ها بود. آنها در هفته پنجم لیگ برتر نیز موفق شده بودند تیم لندنی را 4-2 از پیش رو بردارند.

منچستر سیتی 3-0 آرسنال

گل ها: کارلوس تبس 50، شان رایت فیلیپس 69، ولادیمیر ویز 89

photo 

بازیکنان دو تیم:

منچستر سیتی: گیون، بریج، لسکات، کولو توره، میکا ریچاردز، شان رایت فیلیپس(ولادیمیر ویز 77)، استفن آیرلند، گرت بری، کرگ بلیمی، تبس(وینست کمپانی 74)، آدبایور

آرسنال: فابیانسکی، ترائوره، سیلوستره، سونگ، ابوئه، رمسی، ویلشر، روسیسکی،ایستموند(هارشل سانچز وات 68)، مریدا، کارلوس ولا


[ شنبه 88/9/14 ] [ 1:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

با مذاکرات انجام شده میان حبیب کاشانی و محمد باقر قالیباف، شهرداری تهران اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس شد.

با اعلام فسخ قرارداد منعقد شده میان باشگاه پرسپولیس و شرکت "به گل"، از سوی این شرکت و پس از مذاکرات انجام شده میان باشگاه پرسپولیس و شهرداری تهران، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه این فصل شد.

شهرداری تهران در هفتمین دروه مسابقات لیگ برتر در سال 86 نیز، اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس بود.


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 1:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بنا به دعوت رسمی باشگاه الوصل امارات تیم استقلال در دیدار خداحافظی کاپیتان الوصل شرکت می‌کند.

باشگاه الوصل دوبی به منظور تجلیل از اسماعیل راشد اسماعیل، کاپیتان سابق خود دیدار خداحافظی این بازیکن را تدارک دیده است و به همین منظور از باشگاه استقلال برای رویارویی با الوصل در این مصاف دوستانه دعوت کرد.

به دنبال هماهنگی‌های انجام شده میان مدیران دو باشگاه سه شنبه هادی مباشری،‌ مدیر کمیته اداری، مالی و امور پشتیبانی و علی‌اصغرمانوسی‌فر، مشاور امور بین‌الملل باشگاه استقلال در دوبی حاضرشدند و پس از امضای تفاهم‌نامه دوجانبه در یک کنفرانس خبری با حضور مسئولان عالی‌رتبه باشگاه الوصل و نمایندگان استقلال خبر برگزاری این مسابقه رسماً اعلام شد.

بر اساس این گزارش دیدار الوصل و استقلال روز دوشنبه 7دی ماه سال جاری در ورزشگاه آل‌مکتوم(استادیوم اختصاصی باشگاه الوصل) برگزار خواهد شد.

باشگاه استقلال پیش از تفاهم‌ با باشگاه الوصل موافقت شورای برون مرزی سازمان تربیت‌بدنی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را برای شرکت در این مسابقه جلب کرده بود.

باشگاه الوصل علاوه بر پرداخت کلیه هزینه‌های کاروان اعزامی استقلال مبلغ 50 هزار دلار نیز به باشگاه استقلال پرداخت خواهد کرد.

کاروان 35 نفره استقلال برای شرکت در این دیدار روز یکشنبه 6 دی‌ماه و پس از شرکت در مراسم عزاداری حضرت اباعبدا...الحسین(ع) عازم دوبی می‌شود و دوشنبه شب با تیم الوصل دیدار خواهد کرد.

دیدار استقلال - الوصل به صورت مستقیم از شبکه‌های دوبی‌اسپورت و ابوظبی اسپورت پخش خواهد شد.


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 1:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کریم عبدالجبار به بیماری سرطان خون (لوسمی) مبتلاست.

ستاره سالیان پیش رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا روز سه‌شنبه از ابتلایش به این بیماری خبر داد. عبدالجبار در دوران بازی‌اش شش بار عنوان ارزشمندترین بازیکن حاضر در رقابت‌های (NBA ) را از آن خود کرد.

به گفته او پزشکان معالجش روند درمانی او را مثبت ارزیابی کرده‌اند.

عبدالجبار 62 ساله گفت: «پزشکان به او اطلاع داده‌اند او برای ادامه زندگی‌اش به شکل عادی از شانس زیادی برخوردار است.»

این بسکتبالیست که در فاصله سال‌های 1969 تا 1989 برای میلواکی باکس و لس آنجلس کیکرز توپ می‌زد، شش بار قهرمانی در NBA را تجربه کرد و با 38387 امتیاز همچنان هم موفق‌ترین بازیکن تاریخ NBA شمرده می‌شود.

عبدالجبار همچنین سابقه بازی در فیلم در کنار "بروس لی" را در کارنامه دارد.


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 1:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دوست و مدیر برنامه‌های "روبرت انکه" مرگ او را خودکشی عنوان کرد.

مرگ دروازه‌بان ملی‌پوش هانوفر خبر تکان دهنده‌ی سه‌شنبه شب فوتبال آلمان و اروپا بود. "مارتین کیند" رییس باشگاه هانوفر سه‌شنبه شب خبر مرگ انکه را تایید کرد. دروازه‌بان قرمزهای فوتبال آلمان با پرتاب خود به زیر قطار در 32 سالگی به زندگی خود پایان داد. در ابتدا مرگ او مشکوک خوانده شد اما، در ادامه "یورگ نبلونگ" دوست و مدیر برنامه‌های انکه مرگ او را خودکشی خواند.

پلیس هانوفر هم جزئیات مرگ دروازه‌بان تیم ملی آلمان را اعلام کرد. در اطلاعیه پلیس آمده است: «انکه ساعت 18 و 25 دقیقه در نویشات خود را به روی ریل راه‌آهن محلی انداخت و کشته شد. قطاری با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت که در مسیر هامبورگ و برمن در حال تردید بود، با عبور از روی او باعث مرگ انکه شد. راننده‌ی قطار اعلام کرد که متوجه فردی روی ریل راه‌آهن شده است. او تردید داشت که این فرد گیر کرده باشد.»

سخنگوی پلیس که با شبکه‌ی ورزش آلمان صحبت می‌کرد، در ابتدا به صورت رسمی تایید نکرد که انکه دست به خودکشی زده است اما، اندکی بعد فاش شد که مرگ انکه به دست خود او صورت گرفته است.

محل سکونت این دروازه‌بان تا محل حادثه تنها سه تا چهار کیلومتر فاصله داشت. در فاصله‌ی 10 متری از نرده‌های راه‌آهن خودروی مرسدس بنز مشکی رنگی یافته شد که پلیس محلی تایید کرد خودروی انکه بوده است.

ویتکه درباره‌ی اینکه از انکه نامه‌ی خداحافظی به جا مانده است یا خیر، حرفی نزد. یورگ نبلونگ دوست صمیمی و مدیر برنامه‌های انکه هم گفت: «می‌توانم تایید کنم که بحث خودکشی در میان بوده است. روبرت اندکی پیش از ساعت شش دست به خودکشی زده است. تمامی جزئیات دیگر را چهارشنبه در نشستی خبری در هانوفر اعلام خواهم کرد.»

مارتین کیند رییس باشگاه هانوفر از نشست لیگ فوتبال آلمان در فرانکفورت در حال بازگشت به هانوفر بود که در فرودگاه تلفنی از این خبر مطلع شد. او به خبرگزاری آلمان گفت: «آدم احتمال چیزهای زیادی را می‌دهد اما، نه چنین چیزی را. نمی‌دانم چرا و چگونه این اتفاق رخ داده است.»

رییس باشگاه هانوفر گفت؛ اطمینان دارد مرگ او هیچ ربطی به فوتبال نداشته است. انکه به تازگی به دلیل نوعی بیماری ویروسی برای مدتی از فوتبال دور بود این بیماری باعث شد تا او چهار بازی تیم ملی آلمان را از دست بدهد.

یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان برای بازی‌های دوستانه‌ی هفته‌ی آینده‌ی ژرمن‌ها برابر شیلی و ساحل عاج از او و رنه آدلر برای بازی دعوت نکرد. لو گفته بود که انکه در جام جهانی 2010 آلمان یکی از بخت‌های مسلم حضور درون دروازه‌ی این تیم است و عدم دعوت از او تنها برای فرصت دادن به دیگر دروازه‌بان‌های فوتبال آلمان است. انکه و همسرش سه سال پیش دختر دو ساله‌شان "لارا" را به دلیل نارسایی قلبی از دست داده بودند.

پس از جام ملت‌های اروپا و خداحافظی ینس لمان از تیم ملی آلمان انکه سنگربان اصلی ژرمن‌ها بود. او دو سال پیش نخستین بازی ملی‌اش را برابر دانمارک انجام داد. او در جام کنفدراسیون‌ها در سال 99 هم یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان بود اما، درآن رقابت‌ها به میدان نرفت.

او روی هم رفته در شش مسابقه از 11 بازی آلمان در فصل 2008-2009 درون دروازه‌ی این تیم قرار گرفته بود.

لو گفته بود؛ قصد ندارد انکه را شماره‌ی یک قطعی آلمان در جام جهانی معرفی کند تا انگیزه‌ی دروازه‌بان‌هایی چون رنه آدلر، تیم ویزه و مانوئل نویر کاهش نیابد.

کریستین ولف نخست وزیر ایالت نیدرزاخسن آلمان هم با اعلام شگفتی از خبر مرگ انکه گفت: «آلمان ورزشکاری استثنایی و انسانی حساس را از دست می‌دهد که برای بسیاری الگو بود. ما برای او عزا داریم و با همسر و خانواده‌، بستگان و بسیاری از دوستانش همدردی می‌کنیم.»

بسیاری از هواداران هانوفر و تیم ملی آلمان که از شنیدن خبر مرگ انکه شوکه شده بودند، در حالی که غرق در اشک‌هایشان بودند، در جلوی در ورزشگاه هانوفر با قهرمان خود خداحافظی کردند. در میان این عزاداران هم بازیان انکه در هانوفر هم دیده می‌شدند. مایک هانکه، سرجیو پینتو و آرنولد بروگنیک از جمله‌ی این بازیکنان بودند.

انکه آخرین بار در داربی شمال آلمان میان تیم‌های هانوفر و هامبورگ که با تساوی دو بر دوی دو تیم پایان یافت، به میدان رفت.

بتینا اشتومپل یکی از هواداران هانوفر که همسرش 30 سال تماشاگر این تیم است، گفت: «نخستین فکر من این بود که ما باید به ورزشگاه برویم و به یاد او شمعی را روشن کنیم. این تراژدی نشان می‌دهد که انسان چقدر کم دیگری را می‌شناسد.»

اولیور بیرهوف مدیر تیم‌های ملی آلمان هم پس از شنیدن خبر مرگ انکه گفت: «همه‌ی ما شوکه هستیم و زبان‌مان بند آمده است.»

تیم ملی آلمان هم اکنون در "بن" اردوی آماده سازی را برپا کرده است. احتمال داده می‌شود بازی‌ دوستانه شنبه تیم ملی آلمان برابر شیلی لغو شود.

هم‌چنین در آغاز دیدار تیم‌های بارسلونا و کولتورال لئونسا از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به احترام "انکه" یک دقیقه سکوت کردند. انکه در فاصله سال‌های 2002 تا 2004 در بارسلونا در کنار بازیکنانی چون کارلس پویول و ژاوی بازی کرده بود.


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 1:30 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف کشو برگزار می‌شود.

در دیدارهای روز نخست این هفته، شهرداری تبریز که به تنهایی در صدرجدول گروه یک جای دارد، در بوشهر به مصاف تیم رده ششمی ایران‌جوان می‌رود. شاگردان اکبر میثاقیان به خوبی می‌دانند که از دست دادن امتیاز در این دیدار خارج از خانه می‌تواند به معنای از دست دادن صدرنشینی برای تیمشان باشد و در مقابل بوشهری‌ها که نشان‌ داده‌اند در خانه به راحتی نمی‌بازند، برای رسیدن به تیم‌های صدرنشین به دنبال سه امتیاز خواهند بود.

در دیگر دیدار حساس گروه یک، تیم صنعت نفت که با هدایت بیژن ذوالفقارنسب نمایش امیدوارکننده‌ای در این فصل داشته، به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

در دیدارهای گروه دوم این مسابقات هم تیم داماش گیلان که خود را در 5 هفته نخست به عنوان مدعی نخست گروه دوم معرفی کرده، در مازندران کار دشواری برابر نساجی خواهد داشت. شاگردان فیروز کریمی البته با خیال راحت‌تری نسبت به صدرنشین گروه یک، در هفته ششم به میدان می‌روند چراکه، کسب یک امتیاز هم می‌تواند این تیم را در صدر جدول نگه‌دارد.

در دیگر دیدار حساس گروه دوم، تیم شن‌سا در اراک به مصاف تیم قعرنشین کوثر لرستان خواهد رفت؛ شن‌سا که در هفته پنجم شکست بدی را برابر مهرکام پارس متحمل شد، در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی است تا سر و سامانی به اوضاع خود در جدول بدهد.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه - 21 آبان-ساعت 14:30 گروه اول

نفت آبادان-مس رفسنجان-تختی-آبادان

تربیت یزد-اتکا گلستان-نصیری-یزد

ایرانجوان بوشهر-شهرداری تبریز-بهشتی-بوشهر

شاهین اهواز-پیام مخابرات فارس-تختی-اهواز

شهرداری بندرعباس-کاوه تهران-تختی-بندرعباس

داماش لرستان-سپاهان اصفهان-تختی-دو رود

شموشک نوشهر-پیام مشهد-شهدا-نوشهر

جمعه - 22 آبان -ساعت 14:30 گروه دوم

فولاد نوین اهواز-آلومینیوم هرمزگان-اختصاصی فولاد-اهواز

نساجی قائمشهر-داماش گیلان-شهدا-ساری

شیرین فراز کرمانشاه-مهرکام پارس تهران-آزادی-کرمانشاه

نفت تهران-مس سرچشمه کرمان-امیرآباد-تهران

شن سا اراک-کوثر لرستان-امام خمین-اراک

برق شیراز-گل گهر سیرجان-حافظیه-شیراز

گسترش فولاد تبریز-پتروشیمی تبریز-تختی-تبریز

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی این مسابقات و در گروه نخست، تیم‌های شهرداری تبریز، صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس و تربیت یزد به ترتیب با 13، 12، 10 و 9 امتیاز در مکان‌های اول تا چهارم جای دارند.

در گروه دوم هم داماش با 13امتیاز صدرنشین است و برق شیراز، نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان با 10 امتیاز در مکان‌های بعدی جای گرفته‌اند.


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 1:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند گفت: تنها با پنج بازیکن اصلی به تهران آمده بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ایران و ایسلند با بیان این که از نتیجه بازی راضی نیستم، اظهار کرد: قبل از بازی هم می‌دانستیم که تیم ایران از نظر فنی وضعیت بهتری نسبت به تیم ما دارد، آنها زمان بیشتری از بازی را صاحب توپ بودند و بازیکنان ایسلند بیشتر برای تصاحب توپ با تیم حریف جدال می‌کردند؛ اما با این حال صاحب موقعیت‌های گلزنی هم شدیم که باید حداقل یکی از آن‌ها گل می‌شد لذا نتیجه‌ی به دست آمده را عادلانه نمی‌دانم.

وی افزود: البته از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم چرا که تنها پنج بازیکن اصلی تیم ایسلند در این بازی حاضر بودند. بازیکنان ما از دقیقه 60 به بعد انرژی کافی برای انجام بازی نداشتند. فکر می‌کنم مسافت طولانی که ما در سفر به ایران طی کردیم باعث خستگی بازیکنان شده بود. به هر حال این مسابقه در روز مشخص شده‌ای از سوی فیفا انجام نشد لذا بازیکنان لژیونر ما نمی‌توانستند به ایران سفر کنند.


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 1:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

درخواست‌ها برای به خدمت گرفتن فرانک ریبری تمام شدنی نیستند. این بار نوبت به زین‌الدین زیدان رسیده است تا برای بردن او به مادرید تلاش کند.

ستاره فرانسوی سال‌های پیش رئال مادرید قصد دارد هموطنش را به سانتیاگو برنابئو ببرد. قهرمان جام جهانی 1998 در این باره گفت: «امیدوارم رئال مادرید بتواند فرانک را به خدمت بگیرد. این آرزوی من است.»

زیدان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیون فرانسوی RTL همچنین عنوان کرد: «البته فصل تازه آغاز شده است و باید شاهد بازی او در بایرن مونیخ بود. با این حال می‌توان او را به زودی به خدمت گرفت.»

این گفته‌های "زیرو" زمانی اهمیت بیشتری به خود می‌گیرد که در نظر داشته باشیم او هم اکنون به عنوان مشاور ورزشی فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال به فعالیت مشغول است. رئال تاکنون تلاش زیادی را برای بردن ریبری به فوتبال اسپانیا انجام داده است اما، طرف آلمانی یعنی بایرن مونیخ به نظر حاضر نیست بر سر ستاره فرانسوی‌اش گفت‌وگویی داشته باشد. آنها در پی تمدید قرارداد با بازیکن مسلمان خود هستند. قرارداد کنونی ریبری - بایرن تا سال 2011 اعتبار دارد.


[ یکشنبه 88/7/26 ] [ 10:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دیوید بکام گفت، حضور دوباره‌اش در میلان تا 95 درصد قطعی شده است.

مهمانی دوباره بکام در روسنری تاحدود زیادی نهایی شده است و این بازیکن تیم ملی انگلیس در نیمه نخست سال 2010 برای باشگاه میلان توپ خواهد زد. این بازیکن 34 ساله گفت: «ما بسیار به هم نزدیک شده‌ایم. 95 درصد.»

لس آنجلس گالکسی باشگاه کنونی بکام با حضور کوتاه مدت و قرضی او در روسونری موافقت کرده است.

بازیکن سال‌های پیش منچستریونایتد و رئال مادرید که در پیروزی سه بر صفر انگلیس برابر روسیه سفید از رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برای یکصدو پانزدهمین بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد، همچنین گفت: «نمی‌توانم تشخیص بدهم که این جابه‌جایی در کجا می‌تواند شکست بخورد. همواره می‌خواستم [به میلان] برگردم.»

بکام که در بازی چهارشنبه شب به عنوان بازیکن جانشین از سوی کاپلو راهی میلان شد، پس از این در فاصله ژانویه تا مه 2009 حضوری کوتاه مدت و البته موفق را در میلان تجربه کرد.

حضور دوباره او در میلان می‌تواند بخت حضورش در جام جهانی سال آینده را به مراتب افزایش دهد. میلان پس از حضور کا کا در رئال مادرید و کارلو آنچلوتی در چلسی تاکنون شروعی ناموفق در فصل جاری رقابت‌های سری A داشته است و در مکان دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار دارد. شاگردان لئوناردو هم اکنون با اینتر، رقیب همشهری و صدرنشین رقابت‌ها فاصله‌ای هفت امتیازی دارد.

photo 


[ یکشنبه 88/7/26 ] [ 10:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هنریک لارسن از تیم ملی فوتبال کشورش خداحافظی کرد. مهاجم کهنه‌کار وایکینگ ها گفت، ترجیح می‌دهد میدان را به جوانان واگذار کند.

هنریک لارسن پس از بازی تیم ملی سوئد برابر آلبانی که چهارشنبه این هفته از رقابت های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی انجام خواهد شد، از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد. او گفت، حتی اگر رخدادها به گونه‌ای رقم بخورد که سوئد بتواند به جام جهانی برسد، تصمیم او تغییر نخواهد کرد.

این مهاجم در بازی شنبه گذشته مقابل دانمارک رکورد پیرترین بازیکن تاریخ تیم ملی سوئد را به دست آورد. مسابقه ای که به شکست یک بر صفر سوئد انجامید. او دراین دیدار 38 سال و 20 روز داشت. سوئد پس از شکست به دانمارک در جایگاه سوم گروه نخست رقابت های انتخابی در قاره اروپا قرار گرفت و امیدی اندک برای راهیابی به جام جهانی دارد. آنها برای رسیدن به پلی‌آف باید آلبانی را ببرند و امیدوار باشند مالت که تاکنون بردی نداشته پرتغال را متوقف کند.

لارسن ‌گفت: "دیگر تمام شد. حس می‌کنم دیگر در جام جهانی بازی نخواهم کرد حتی اگر بتوانیم به آفریقای جنوبی راه پیدا کنیم. 38 سال دارم و هیچ انگیزه‌ای برای بازی در تیم ملی سوئد پس از دیدار با آلبانی ندارم. وقت آن رسیده است که فرصت را به دیگر مهاجمان بدهم. این تصمیم برایم خیلی سخت نیست. به مربیگری روی خواهم آورد. در گذشته برای باشگاه‌های بزرگ متعددی بازی کردم و در تمامی سیستم‌ها به میدان رفتم و دانش خوبی از فوتبال دارم."

لارسن در سال 2002 و از تیم ملی خداحافظی کرد اما چند سال بعد در پی امضا طومار هواداران تیم ملی سوئد بار دیگر به فوتبال ملی بازگشت. به نظر می‌رسد این بار تصمیم او قطعی باشد. کاپیتان سوئد در 106 دیدار ملی 37 گل زد. او این فصل لیگ سوئد را با تیم هلسینبورگ به پایان خواهد برد و به احتمال بسیار زیاد پس از ابتدای نوامبر که لیگ این کشور تمام می‌شود از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

لارسن در سلتیک گلاسکو، بارسلونا و منچستر یوناتید توپ زد و با آبی - اناری ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.


[ چهارشنبه 88/7/22 ] [ 1:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب