فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

کمیته‌ی انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 29 سپتامبر تشکیل جلسه داد و فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت 3000 دلار جریمه نقدی محوم کرد.

در این جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

1. الهلال عربستان به خاطر رفتار هوادارانش و پرتاب بطری آب و اشیا دیگر به زمین در بازی با ام صلال قطر در لیگ قهرمانان آسیا 2000 دلار امریکا جریمه شد.

2. الاتحاد عربستان به خاطر حاضر نشدن هیچ یک از بازیکنانش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر ام‌صلال قطر در لیگ قهرمانان 1000 دلار امریکا جریمه شد.

3. فدراسیون فوتبال ازبکستان به خاطر این که یکی از هواداران تیم بنیادکار روی صورت دروازه بان پوهانگ استیلرز با چراغ لیزری نور می انداخت 1000 دلار امریکا جریمه شد. طبق قوانین کمیته انضباطی این مسائل به فدراسیون مربوط می شود.

4. بابایان ساموِل، مدیر تیم پاختاکور ازبکستان دو بازی از همراهی تیمش محروم شد که یکی از آن ها به خاطر کارت قرمزی که در بازی برابر الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا از داور گرفت خودکار اعمال می شود. او این محرومیت را در فصل آینده می گذراند.

5. ویکتور جلیلف، سرمربی پاختاکور ازبکستان 6 بازی از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شد که یکی از آن ها به طور خودکار اعمال می شود. او در جریان بازی تیمش برابر الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به داور بی احترامی کرده بود. جلیلف فصل آینده این محرومیت را می گذراند.

6. اتحادیه فوتبال چین به خاطر عدم رعایت قانون و استفاده از لیو یی با دو تاریخ تولد متفاوت در بازیهای زیر 19 سال آسیا در سال 2008 و لیگ قهرمانان آسیا 2009، 3000 دلار امریکا جریمه شد.

7. فدراسیون فوتبال قرقیزستان به خاطر رفتار ناشایست هواداران در بازی پنوم پنه برابر دینامو دوردوی در پرزیدنت کاپ آسیا و پرتاب بطری و سایر اشیا به زمین به پرداخت 5000 دلار امریکا جریمه شد.

8. اتحادیه فوتبال نپال به خاطر رفتار ناشایست هواداران و پرتاب سنگ به زمین در بازی نپال برابر قرقیزستان در مرحله انتخابی چلنج کاپ آسیا 7000 دلار امریکا جریمه شد.

9. فدراسیون فوتبال ایران به خاطر رفتار ناشایست هواداران پرسپولیس در بازی این تیم برابر بنیادکار و پرتاب بطری به داخل زمین 3000 دلار امریکا جریمه شد. طبق قوانین کمیته انضباطی AFC فدراسیون های فوتبال برگزارکننده مسئولیت امنیت ورزشگاه را بر عهده دارند.

10. کیم ایل جین، مربی دروازه‌بان های پوهانگ استیلرز به خاطر رفتار ناشایست در بازی برابر بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا 1000 دلار امریکا جریمه شد.

11. کیم پان گون، مربی ساوت چاینا به خاطر رفتار خشن در بازی برابر نفتچی در AFC کاپ آسیا با تذکر جدی روبرو شد. در ضمن چان سیو کی به خاطر توهین به داور از حضور در دو بازی محروم و 2250 دلار امریکا جریمه شد. تالس شوتز هم به خاطر بی احترامی به ناظر بازی 4500 دلار جریمه شد و حضور در 3 بازی را از دست داد.

12. فدراسیون فوتبال تایلند به خاطر عدم حضور مربی تیم بانوان زیر 19 سال این کشور در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی برابر ویتنام در جام ملت های زنان زیر 19 سال 1000 دلار امریکا جریمه شد.


[ چهارشنبه 88/7/22 ] [ 1:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

شرکت لگا پس از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال اسپانسر تیم‌ ملی خواهد شد.

شرکت ایتالیایی تولید کننده لوازم ورزشی لگا قرار است با عقد قرارداد 5 ساله به عنوان اسپانسر تیم ملی فوتبال معرفی شود.

این شرکت لباس و امکانات ورزشی تیم ملی فوتبال را تامین خواهد کرد و جایگزین سایپا اسپانسر پیشین تیم ملی خواهد شد.

قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت لگا سالانه 800 هزار دلار خواهد بود که در دو سال آخر به 950 هزار دلار افزایش خواهد یافت.


[ دوشنبه 88/6/30 ] [ 8:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

گروهی از طرفداران افراطی فوتبال آرژانتین ، به وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور( AFA ) حمله بردند و این وب سایت را هک کردند و عکسی را در صفحه اصلی این سایت قراردادند که عجیب و خنده دار به نظر می رسید.

عکسی از دیه گو آرماندو مارادونا، در حالی که پیراهن زرد تیم ملی برزیل بر تن او خودنمایی می کند. در زیر این عکس نیز جمله ای نوشته شده که بخشی از جمله یک تبلیغ معروف است:« تصویری که ارزش آن از هزار کلمه بیشتر است.» در بالای عکس نیز نوشته شده که این اقدام توسط گروهی ملقب به KKR صورت گرفته است. گروه KKR با دسترسی به مسیر کاربری فدراسیون فوتبال آرژانتین این عکس را در صفحه اصلی این وب سایت قرار دادند.

این سومین باری است که چنین اتفاقی رخ می دهد، ولی دفعه اولی است که چنین تصویری در صفحه اصلی وب سایت فدراسیون فوتبال آرژانتین قرار می گیرد. پس از این حمله که در طول نیم ساعت صورت گرفته ، مسؤول طراحی این وب سایت، دسترسی به سایت فدراسیون فوتبال این کشور، ( www . afa . org . ar ) را محدود کرده و تنها پرچم این فدراسیون را برروی صفحه اصلی آن قرار داده است. این اقدام در حالی صورت گرفت که دقیقاً یک هفته پس از شکست دردناک تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل در شهر روساریو( که با نتیجه 1 - 3 رقم خورد) می گذرد.پس از آن« آلبی سلسته» (لقب آرژانتینی ها) یک بار دیگر و این بار با نتیجه یک بر صفر مغلوب پاراگوئه شدند تا امیدهای آرژانتینی ها برای صعود به جام جهانی کمرنگتر می شود.


[ سه شنبه 88/6/24 ] [ 2:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

محمد رازی گفت: علائم خستگی و درد می‌تواند مقوله‌ای برای پارگی صلیبی باشد و ورزشکاران و بیان باید به این علائم توجه کنند.

یک متخصص ارتوپد در ارتباط با علت پارگی مکرر رباط صلیبی فوتبالیست‌های لیگ برتر اظهار کرد: ورزشکاران در باشگاه‌های خود شدیدا تمرینات سنگین انجام می‌دهند و متاسفانه این تمرین‌ها اغلب اوقات طبق موازین علمی انجام نمی‌شود. از طرف دیگر زمان مناسب و کافی برای ریکاوری در اختیار ورزشکار قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: از آنجا که باشگاه‌های فوتبال ما نیمه حرفه‌ای‌اند ورزشکار همیشه می‌خواهد عملکردی بیش از حد توان خود بروز دهد. در گذشته کسی دچار آسیب نمی‌شد. چرا که ورزشکاران پول نمی‌گرفتند و در نتیجه به خاطر پول جانفشانی نمی‌کردند، آن‌ها حتی فوتبال بازی کردن را از پدر و مادرشان مخفی می‌کردند اما حالا بحث مادیات کار را به جایی رسانده که پدر و مادرها هم برای کسب درآمد فرزندان خود به فوتبال تشویق می‌کنند. حتی بحث مادیات باعث شده است که ورزشکار آسیب دیدگی خود را مخفی کند، به طور کلی می‌گویم و فرد خاصی را مد نظر ندارم.

وی اظهار کرد: مخفی کردن آسیب کار را به جایی رسانده که تیم‌ها با بازیکنان مصدوم قرار داده می‌بندند و 2 ـ 3 ماه بعد از قرارداد می‌فهمند این بازیکن نمی‌تواند بازی کند. برای رفع این مشکل باید هنگام قرارداد بازیکنان یک تیم پزشکی نیز کنار تیم باشد و ورزشکار را چک‌آپ کرده و مشخص کند که ورزشکار سالم است یا نه.

این متخصص تاکید کرد: در بروز این مشکل همه مقصرند. باشگاه‌ها فکر می‌کنند اگر خرج کنند و پزشک بگیرند تا ورزشکاران را معاینه ضرر مالی می‌کنند باشگاه‌ها این کار را انجام نمی‌دهند تا گناه بزرگ سرشان برود. از طرف دیگر بازیکنان هم مجبورند حتی با وجود آسیب دیدگی بازی کنند و قرارداد ببندد چرا که بازیکنان تا زمانی که سالم است حمایت می‌شوند اما بعد از آسیب دیگر به طور کلی رها خواهند شد.

وی برای رفع این مشکل و جلوگیری از پارگی رباط صلیبی خاطرنشان کرد: به مربیان پیشنهاد می‌کنم به محض مشاهده علائم و خستگی و درد، از ادامه تمرین ورزشکاران ممانعت به عمل آورند و سپس به پزشک اطلاعات لازم را ارائه دهند. به محض آسیب ورزشکار کادر سالم وی را معاینه کنند و مدام با پزشک در تماس باشند. مسوولان تیم باید همواره همراه ورزشکار باشند تا دوره درمان او کامل شود.


[ سه شنبه 88/6/24 ] [ 2:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی غنا به برتری دست یافت.

در این دیدار که به میزبانی ژاپن برگزار شد تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در دیداری پر گل با نتیجه 4 بر 3 مقابل حریف آفریقایی خود به برتری دست یابد.

ژاپن یکی از سهمیه‌های قاره آسیا راه یافته به جام‌جهانی 2010 است.

در دیگر دیدارهای تدارکاتی فوتبال در روز گذشته تیم ملی فوتبال چین مقابل سنگال با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و تیم ملی قطر هم مقابل تیم عمان به تساوی یک بر یک رسید.

photo 

 

photo 


[ جمعه 88/6/20 ] [ 4:38 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

ابراز علاقه‌ی روبینیو برای بازی در بارسلونا مسوولان باشگاه منچسترسیتی را نگران کرده است.

بازیکن 25 ساله و برزیلی سیتی به تازگی آشکارا اعلام کرد که دادن پاسخ منفی به باشگاهی همانند بارسلونا سخت است.

او گفت: «آنها قهرمان اروپا هستند و در شهری رویایی بازی می‌کنند. من از اسپانیا بسیار خوشم می‌آید. همیشه می‌خواستم در باشگاهی همانند بارسلونا بازی کنم.»

تردیدی وجود ندارد که سران سیتی از شنیدن این جمله‌ها از زبان بازیکن گران قیمت خود ناراحت باشند.

روبینیو در حالی این سخنان را مطرح کرد که همراه با تیم ملی برزیل در کوران رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 به سر می‌برد. او تا سال 2012 با سیتی قرارداد دارد. اما، اکنون گفته می‌شود بارسا با این بازیکن ریز نقش و تاثیرگذار تماس گرفته است. شاید این جابه‌جایی در زمستان پیش‌رو نهایی شود.

روبینیو ادامه داد: «خوشحالم که بارسلونا در پی من است. چه کسی دوست ندارد در کنار بازیکنانی همچون ژابی، اینیستا، مسی و دیگر بازیکنان بارسا توپ بزند. از بارسا خوشم می‌آید. باشگاه بسیار بزرگی است.»

روبینیو به دلیل آسیب دیدگی عضله نمی‌تواند برزیل را در دیدارش برابر شیلی از رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی همراهی کند. او تاکنون در دو بازی از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر برای سیتی به میدان رفته است ولی نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. مارک هیوز سرمربی ولزی سیتی او را در هر دو بازی تعویض کرد. این بازیکن 25 ساله یک سال و نیم پیش از رئال مادرید رقیب دیرینه‌ی بارسا به منچسترسیتی پیوست.


[ جمعه 88/6/20 ] [ 4:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

قهرمان جام باشگاه‌های جهان جایزه ‌5 میلیون دلاری را از آن خود خواهد کرد.

درمسابقات جام باشگاه‌های جهان که آذر ماه امسال به میزبانی ابوظبی انجام خواهد شد به تیم‌های برتر این مسابقات ‌5/16میلیون دلار جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت که سهم تیم قهرمان ‌5 میلیون دلار خواهد بود.

در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تیم‌های بارسلونا اسپانیا – استودیانس آرژانتین – اوکلاند نیوزلند – اتلنتی مکزیک و قهرمان باشگاههای آسیا و آفریقا تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات خواهند بود.


[ جمعه 88/6/20 ] [ 4:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo  

سنگربان بینکونری معتقد است برزیل تنها تیمی است که از ایتالیا بهتر است.

جیان لوئیجی بوفون سنگربان تیم ملی ایتالیا بعد از انتقاد کارشناسان نسبت به پیروزی 2 بر صفر آتزوری ها مقابل گرجستان که با دو گل به خودی مدافع حریف ( کاخا کالادزه ) به دست آمد در اظهار نظری اعلام کرد برزیل تنها تیم دنیا است که از ایتالیا قوی تر است.

بوفون می گوید:"همه تیم های نتایج ضعیف هم می گیرند و فراز و نشیب دارند اما ما از همه آنها بهتریم."آرژانتین و فرانسه دو تیم دیگری هستند که این روزها با انتقاد رسانه ها مواجه می شوند.

بوفون در ادامه می گوید:"فرانسوی ها می خواهند دومنک را برکنار کنند؟ وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد طبیعی است که مربی تیم آماج حملات رسانه ها قرار می گیرند و در آستانه برکناری قرار می گیرد. مارادونا هم چنین شرایطی دارد. او در خانه بازی را به برزیل واگذار کرده است. همه می دانیم در فوتبال مربی باید هر لحظه آمادگی برکناری را داشته باشد. در حال حاضر برزیل تنها تیم است که در جهان بهتر از ماست اما در جام جهانی رقابت نزدیکی با هم خواهیم داشت."

برزیل با پیروزی 3 بر یک مقابل آرژانتین به جام جهانی صعود کرد.

ایتالیا نیز امشب در ادامه بازی های خود در تورین میزبان بلغارستان خواهد بود.آنها هم اکنون با 17 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارند.


[ جمعه 88/6/20 ] [ 4:8 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

تیم‌های فوتبال غرب آسیا با تدارک بازیهای مختلف دوستانه برای شروع دوباره رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا 2011 آماده می شوند.

اردن حریف ایران در گروه پنجم قرار است با امارات و کویت بازی کند.

اردنی ها روز 10 اکتبر – 18 مهر در قاهره به مصاف کویت می روند و چهار روز بعد به دبی پرواز می کنند تا برابر امارات به میدان بروند.

در گروهی که ایران صدر نشین آن است، اردن در انتهای جدول قرار دارد و روزهای 14 و 22 نوامبر - 23 آبان و یک آذر تاریخ رویارویی اردن با ایران خواهد بود.

کویت در همین مرحله با اندونزی دو بازی رفت و برگشت دارد و امارات در بازی بعدی در گروه دوم با مالزی دیدار می کند.


[ جمعه 88/6/20 ] [ 4:3 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هافبک ایتالیایی میلان قراردادش را با این تیم تا سال 2011 تمدید کرد.

باشگاه میلان اعلام کرد قرارداد ماسیمو آمبروزینی هافبک خود را تا سال 2011 تمدید کرده است. مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن از اوایل تابستان آغاز شده و سرانجام در زمان استراحت باشگاه به منظور بازی های ملی توافق بین دو طرف حاصل شد.

وب سایت رسمی باشگاه میلان امروز نوشت:"باشگاه روز گذشته بعد از چندین ماه مذاکره سرانجام قرارداد ماسیمو آمبروزینی را تا 30 ژوئن 2011 تمدید کرد."

این در حالی است که چند ماه پیش باشگاه اعلام کرد با خداحافظی پائولو مالدینی از این پس آمبروزینی کاپیتان میلان خواهد بود.

به گزارش گل،‌ این بازیکن ایتالیایی در سال 1995 از باشگاه چه سه نا به میلان پیوست و به همراه روسونری 3 قهرمانی سری A ، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا ، یک قهرمانی سوپر کاپ ایتالیا ، دو قهرمانی جام باشگاه های اروپا، دو قهرمانی سوپر کاپ اروپا و یک قهرمانی جام باشگاه های جهان را کسب کرده است. آمبروزینی اکنون خود را برای بازی این هفته میلان مقابل لیورنو آماده می کند.


[ جمعه 88/6/20 ] [ 3:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب