فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

پس از صعود اینترمیلان به فینال لیگ قهرمان اروپا، چهار تیم بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن آقای خاص شده‌اند.

خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی اینتر پس از این که نراتزوری را بعد از 38 سال به فینال لیگ قهرمانان رساند، تمایل دارد این تیم را در پایان فصل ترک کند.

این می‌تواند بهترین فرصت برای تیم‌هایی باشد که چندین سال است به دنبال جذب این مرد پرتغالی بوده‌اند.

هم‌اکنون چهار تیم میلان، یوونتوس، لیورپول و رئال مادرید، به طور جدی درصدد جذب مورینیو در تابستان هستند.

یک منبع نزدیک به مورینیو در همین رابطه اعلام کرد: اکنون زمان فکر کردن به این مسائل نیست. خوزه تمام تمرکز خود را بر روی بازی بعد اینتر برابر لاتزیو معطوف کرده و فعلا فقط به قهرمانی اینترمیلان در دو جام پیش‌رو فکر می‌کند.


[ یکشنبه 89/2/12 ] [ 5:9 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بانوی پیر فوتبال اروپا با ارسال درخواستی به فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار بازگشت قهرمانی این تیم در سال 2006 میلادی شد.

یوونتوس در سال 2006 و به دنبال فاش شدن تبانی صورت گرفته از سوی مدیران این تیم با جریمه‌های سنگینی از جمله تبعید به رقابت‌های سری B و همچنین از دست رفتن عنوان قهرمانی‌اش در سال 2006 در رقابت‌های سری A روبرو شد.

پرونده یاد شده یکی از بزرگترین رسوایی‌های مربوط به تبانی در فوتبال اروپا به شمار می‌آید. به دنبال فاش شدن تبانی و رشوه‌خواری برخی از دست‌اندرکاران فوتبال ایتالیا فدراسیون فوتبال این کشور قهرمانی یووه در سال 2006 را از این تیم گرفت و اینتر را قهرمان آن سال معرفی کرد.

اکنون سران باشگاه یوونتوس در نشستی خبری ساختار بازگشت عنوان قهرمانی‌شان شدند. در بیانیه باشگاه آمده است قضاوت باید منصفانه باشد و در برابر همه باشگاه‌ها رفتاری متعادل را ضمانت کند.

علت درخواست کنونی سران باشگاه یوونتوس آن است که فدراسیون فوتبال ایتالیا هفته آینده درباره بازگشایی پرونده‌ای تصمیم گیری خواهد کرد که براساس آن وکلای لوچانو موجی مدیر وقت باشگاه یوونتوس به بخش‌هایی از گفت‌وگوی رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا و ماسیمو موراتی رییس باشگاه اینتر استناد کرده‌اند. در این گفت‌وگو در مورد گزینش "داوری خوب" صحبت شده است که باید رفتاری مهربانانه داشته باشد.

یوونتوس براساس رای دادگاه یاد شده علاوه بر از دست دادن قهرمانی به رقابت‌های دسته پایین‌تر تبعید شد.

میلان دیگر تیمی بود که با رای این دادگاه فصل 2006-2007 را با 30 امتیاز منفی آغاز کرد. اینتر از آن پس تاکنون قهرمان بلامنازع رقابت‌های سری A بوده است.


[ شنبه 89/1/21 ] [ 5:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

10 مسابقه فوتبال هفته آینده به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شنبه (21 فروردین ماه ) ساعت 20و 30 دقیقه از مسابقات جام حذفی انگلیس ، دیدار تیم‌های استون ویلا و چلسی روی آنتن می‌رود.

یکشنبه (22 فروردین ماه ) ساعت 30 دقیقه بامداد از رقابت های لیگ دست یک اسپانیا ، پیکار حساس تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا پخش می‌شود.

ساعت 17 نیز از مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی تیم‌های بلکبرن و منچستر یونایتد روانه آنتن می‌شود.

سه‌شنبه (24 فروردین ماه ) از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18 پیکار تیم‌های سپاهان ایران و الشباب عربستان و ساعت 20 و 30 دقیقه مصاف تیم‌های الاهلی امارات و مس کرمان روی آنتن می‌رود.

ساعت 23 و 30 دقیقه همین روز از مسابقات لیگ برتر انگلستان بازی تیم‌های چلسی و بولتون پخش می‌شود.

چهارشنبه (25 فروردین ماه ) از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 و 30 دقیقه دیدار تیم‌های استقلال تهران و الاهلی عربستان و ساعت 20 و 5 دقیقه بازی تیم‌های الوحده امارات و ذوب آهن ایران روانه آنتن می‌شود.

ساعت 23 و 30 دقیقه همین روز از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان مصاف تیم‌های تاتنهام و آرسنال پخش می‌شود.

جمعه (27 فروردین ماه ) از ساعت 17 از مسابقات لیگ برتر ایران دیدار تیم‌های تراکتور سازی تبریز و پیروزی روی آنتن می‌رود.


[ شنبه 89/1/21 ] [ 5:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دیدار دو تیم پیروزی تهران و سایپا کرج در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پیروزی تخلفاتی صورت گرفت.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلفات تماشاگران تیم پیروزی مبنی بر فحاشی و توهین به داور و بازیکنان تیم سایپا، تیم پیروزی به مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هم چنین کلیه لیدرهای تیم پیروزی تهران با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی حق حضور در هیچ یک از مسابقات پیروزی را ندارند و در صورت تکرار تخلف تماشاگران، بازی های خانگی پیروزی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.


[ شنبه 89/1/21 ] [ 5:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا گفت: یک بازیکن زمانی به اسطوره تبدیل می‌شود که افتخارات بین‌المللی کسب کرده و در جام جهانی قهرمان شود.

لیونل مسی در حالی که تنها 22 سال سن دارد، اکنون با بزرگترین اسطوره های دنیای فوتبال مقایسه می شود و خیلی‌ها او را بهتر از دی استفانو، پله ،کرایوف و مارادونا می دانند اما خود مسی معتقد است که یک بازیکن زمانی به اسطوره تبدیل می شود که افتخاری بین‌المللی را کسب کرده باشد.

مسی در صحبت‌هایی که در روزنامه ال موندو منتشر شده، گفت: "برای اسطوره بودن، باید در جام جهانی به قهرمانی رسیده باشی."

مسی در ادامه صحبت‌هایش با برشماری عناوین قهرمانی‌ای که کسب کرده، ادامه داد: "من 22 ساله هستم. همه چیز به سرعت اتفاق می افتد و من باید آرامشم را حفظ کنم."

مسی در پایان گفت: "این اتفاقات می افتد؛ من پیش از شروع هر بازی به این مسایل فکر نمی کنم و مهمترین نکته برای من خواستن موفقیت است."


[ شنبه 89/1/7 ] [ 10:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سران باشگاه میلان اعلام کردند پاتو، ستاره برزیلی این تیم بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و سه هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود.

الکساندر پاتو یکشنبه هفته گذشته و در دیدار مقابل تیم ناپولی از مصدومیت مشابهی به زمین مسابقه بازگشته بود؛ او در مرتبه قبل هم حدود 3 هفته از میادین ورزشی دور بود.

وب سایت رسمی باشگاه میلان در این‌باره بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد: " مسوولان باشگاه میلان بدین ترتیب اعلام می کنند که الکساندر پاتو، مورد آزمایش‌های تخصصی قرار گرفته و نتایج این آزمایش‌ها و تست‌ها گویای آن است که پاتو دچار مصدومیتی درجه اول در عضله دو سر ران (همسترینگ) شده است.البته تست‌های تکمیلی در روزهای آتی انجام خواهد شد."

میلان چهارشنبه‌شب در خانه پارما به میدان خواهد رفت. روسونری تنها یک امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد اما انتشار این خبر، اصلا برای مربی روسونری دلنشین نیست. البته شنیده می شود که مارکو بوریه لو که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد اکنون به روزهای اوجش بازگشته است.


[ شنبه 89/1/7 ] [ 10:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

آلفونسو آلوز، مهاجم برزیلی تیم فوتبال السد در بالای جدول گلزنان بازیهای ای اف سی کاپ قرار گرفت.

او در بازی‌های این هفته و در پیروزی 3-2 تیمش برابر النهاد دو گل زد تا با زدن پنج گل جلو دار باشد. او در بازی قبلی السد هم هت تریک کرده بود تا برد 4-2 برابر الوحدات اردن به نام نماینده قطری شود.

وی با دو گل اختلاف بالاتر از ایلخوم شامورادوف قرار دارد که در بازی چهارشنبه شب نسف برابر الجیش سوریه یکی از گلهای پیروزی 2-1 تیم خود را زد.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 1:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

FIFA President at a press conference, 19 March 2010

همه طرفداران فوتبال برای دیدار افتتاحیه جام جهانی لحظه شماری می کنند.

سایت فیفا در فاصله 83 روز مانده به مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از ورزشگاه "ساکر سیتی" شهر ژوهانسبورگ یاد کرده که در سال 1987 ساخته شده است.

این ورزشگاه که برای برگزاری مسابقه افتتاحیه و همچنین دیدار نهایی جام جهانی فوتبال در نظر گرفته شده است، در ابتدا با نام ورزشگاه FNB شناخته می شد و برای مسابقات سال آینده تحت بازسازی های گسترده ای قرار گرفته است.

ورزشگاه ساکر سیتی در جنوب غربی شهر ژوهانسبورگ واقع شده و فاصله بسیار کمی با شهر دیوانه فوتبال سوئتو دارد.

این ورزشگاه میزبان اولین گردهم آیی مردم پس از آزادی "نلسون ماندلا" از زندان در سال 1990 بود و فینال جام ملت های آفریقا در سال 1996 بود که بین تیم های آفریقای جنوبی و تونس برگزار شد. در آن بازی آفریقای جنوبی موفق شد تونس را شکست بدهد.

ظرفیت ورزشگاه ساکر سیتی برای جام جهانی 2010 از 80 هزار نفر به 94 هزار و 700 نفر افزایش یافته و طراحی آن نیز برگرفته از نوعی گلدان سنتی آفریقا به شکل کدو حلوایی است.

تمام بلیت های دیدار افتتاحیه و پایانی جام جهانی به فروش رسیده است.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 12:34 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

داوود مهابادی سرمربی فوتبال پیام خراسان رضوی شد.

علی صلاحی، مدیرعامل باشگاه پیام خراسان رضوی بعد از تساوی بدون گل امروز تیم‌های فوتبال پیام خراسان رضوی و شاهین اهواز در مشهد، این خبر را اعلام کرد.

علی حنطه، سرمربی سابق پیام نیز به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 12:30 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیام تبریک به مناسبت سال نو، از بازیکنان، مدیران ورزشی، نویسندگان و خبرنگاران و هواداران خواست تا با همدلی کمک کنند تا تیم ملی ایران پیروزی‌های بزرگ را رقم بزند.

در نامه افشین قطبی به جامعه فوتبال و مردم آمده است: سال نو، فروردین اندیشه و طراوت جان است. از نظر من، فوتبال همان زندگی است که روزهای خوش و بد بسیاری را به همراه دارد. همه ما صاحب کشوری بزرگ و بافرهنگ به نام «ایران» هستیم و تلاش داریم این زندگی و کشور را «زیبا» و «به یادماندنی» به تصویر بکشیم و برای همین هر فرد وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارد.

در آغاز سالی نو و فصلی تازه برای فوتبال ایران بر خود واجب می دانم تا از همه دوستان، همکاران، مدیران، منتقدان و حتی مخالفان عزیزم تشکر و قدردانی کنم؛ به خاطر همه روزهایی که به هم درس دادیم و از هم درس گرفتیم تا به تجربیاتمان بیافزاییم و سندی پرافتخار را به کتاب بزرگ فوتبال ایران اضافه کنیم.

دوستان عزیز و سروران ارجمند!

لازمه موفقیت در فوتبال ایران همدلی است، وحدت رویه و تلاش همگانی برای ساختن تیمی قدرتمند که فراتر از فوتبال آسیا به میدان برود نیازمند حضور تک تک شماست، چه مدیرانی که چرخ ورزش و فوتبال را می گردانند، چه بازیکنانی که نماینده مردم در زمین فوتبال هستند، چه نویسندگانی که نقش‌شان درست دیدن، نظاره کردن و بهتر ساختن تیم ملی است و چه هوادارانی که همیشه تیم ملی را برنده و پیروز می خواهند. هدف همه ما اینست که به سمت «دوستی» گام برداریم و با مهربانی به همدیگر کمک کنیم تا پیروزی‌های بزرگ را رقم بزنیم.

امید دارم در سال جدید شاهد نزدیکی مجموعه فوتبال باشیم و از کسانی که به دنبال سیاه‌نمایی و تخریب شخصیت ها هستند فاصله بگیریم. امروز محتاج راهنمایی، تشویق و نقد فنی هستیم و پشتوانه آن قطعا همدلی، دوستی و صبوری است و میوه این محبت و یکدلی، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت‌های بزرگ بین‌المللی و مخصوصا جام ملت‌های آسیا است.

صمیمانه عید باستانی و پر از خاطره نوروز را خدمت شما و خانواده دوست داشتنی تان تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم در سایه محبت پروردگار بزرگ و ملت مهربان ایران، سالی پربار، درخشان و زیبا را تجربه کنید.


[ شنبه 88/12/29 ] [ 12:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب