فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


یورو 2008 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!
4 گل :
  Spain               DAVID  VILLA

Position: Forward

Team: Spain

Teams selected by: 31.6%

Next opponent: Greece

Total: 26

____________________________________

3 گل:

  Germany           LUCAS PODOLSKI

Position: Forward

Team: Germany

Teams selected by: 26.9%

Next opponent: Austria

Total: 19

____________________________________

2 گل :

  Netherlands          WESLI  SNEIJDER

Position: Midfielder

Team: Netherlands

Teams selected by: 27.8%

Next opponent: Romania

Total: 27

 


[ یکشنبه 87/3/26 ] [ 4:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]


[ شنبه 87/3/25 ] [ 11:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

اسپانیا با گل دیرهنگام داوید ویا سوئد را شکست داد و صدر نشین گروه چهارم رقابت های یورو 2008 لقب گرفت.

اسپانیا و سوئد پس از پیروزی شان در دیدارهای نخست برابر روسیه و یونان به دیدار هم رفتند. در پایان دیدار این ماتادورها بودند که توانستند 2 بر یک سوئد را از پیش رو بردارند.

فرناندو تورس (15) و داوید ویا(92) برای اسپانیا در این دیدار گلزنی کردند. زلاتان ابراهیموویچ هم در دقیقه ی 34 تک گل سوئد را وارد دروازه ی اسپانیا کرد.

شاگردان آراگونس با این پیروزی 6 امتیازی شدند و یکی از تیم های مرحله ی حذفی لقب گرفتند.

یونان و روسیه دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند.

نتیجه:

اسپانیا: 2

تورس(15)، ویا (92)

سوئد: 1

ابراهیموویچ(34)

عکس هایی از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 87/3/25 ] [ 11:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال هلند با غلبه برابر فرانسه توانست به عنوان اولین تیم از گروه مرگ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها راه پیدا کند.

تیم‌های هلند و فرانسه در دومین روز از بازی های گروه C در ورزشگاه استادیو دسوزی شهر برن به مصاف یکدیگر رفتند که هلند توانست با نتیجه پرگل چهار بر یک حریف خود را در هم بکوبد.

در این بازی برای هلند "درک کویت" (9)، "فن پرسی" (59)، "روبن" (72) و "اسنایدر" (92) گلزنی کردند و تک گل فرانسه را "تیری آنری" در دقیقه 71 وارد دروازه حریف کرد. تیم هلند در این بازی بازهم با استفاده از ضدحملات بی نظیر خود حریف را همواره غافلگیر کرد.

پیش از این بازی تیم ملی ایتالیا با نتیجه 1-1 برابر رومانی به تساوی دست یافت.

به این ترتیب، امتیازات و تفاضل گل ایتالیا و فرانسه درحال حاضر کاملاً مساوی است. اگر رومانی در بازی آخر خود برابر هلند به پیروزی دست پیدا کند، با احتساب هر نتیجه‌ای که از بازی فرانسه و ایتالیا به دست آید، این دو تیم حذف خواهند شد و رومانی صعود می‌کند.

هلند: 4

درک کویت (9)، فن پرسی (59)، روبن (72)، اسنایدر (92)

فرانسه: 1

آنری (71)

عکس هایی از این بازی:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ شنبه 87/3/25 ] [ 1:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

جان لوئیجی بوفون ایتالیا را به ماندن در ادامه یورو 2008 امیدوار کرد.

در دومین روز از رقابت های گروه C جام ملت های اروپا تیم های ملی فوتبال ایتالیا و رومانی برابر هم به میدان رفتند، که در پایان به تساوی یک بر یک و تقسیم 3 امتیاز بازی بسنده کردند.

این تساوی در حالی برای لاجوردی پوشان، قهرمانان جام جهانی 2006 آلمان به دست آمد،که رومانی یک ضربه ی پنالتی را در دقیقه ی 81 از دست دادند. بوفون ضربه ی آدریان موتو را دفع کرد تا ایتالیا با یک امتیاز این بازی به امید بازی آخرش برابر فرانسه باشد. هر چند که شاگردان روبرتو دونادونی برای حضور در جمع 8 تیم پایانی کار دشواری را پیش رو دارند.

رومانی هم با این تساوی 2 امتیازی شد تا برای صعود ناچار به شکست هلند در آخرین بازی مرحله ی گروهی باشد.

هلند و فرانسه دیگر دیدار جمعه شب یورو 2008 را برگزار می کنند.

نتیجه:

ایتالیا: 1

کریستین پانوچی (56)

رومانی:1

آدریان موتو (55)

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 87/3/25 ] [ 1:13 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم‌ملی فوتبال اتریش یکی از میزبانان رقابت‌های یورو 2008 در دومین دیدارش در برابر لهستان متوقف شد.

در ادامه‌ی مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2008)، پنج‌شنبه شب و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران، دو تیم اتریش و لهستان در ورزشگاه شهر وین به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم پس از پایان 90 دقیقه تساوی یک بر یک بود.

در این دیدار ابتدا لهستان در دقیقه‌ی 30 توسط " راجر گیی ررو" به گل دست پیدا کرد ولی اتریشی‌ها در دقیقه‌ی 92 توسط "ایویکو واستیچ" گل تساوی را وارد دروازه‌ی حریف کردند تا این دیدار نیز با تساوی به پایان برسد.

نتیجه دیدار:

اتریش: 1

ادریکو واستیچ (92)

لهستان: 1

راجرگیی‌ررو (30)

عکس هایی از این بازی:

 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ جمعه 87/3/24 ] [ 12:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

آلمان در دومین دیدار خود برابر کرواسی تن به شکست داد.

ژرمن ها در دیدار برابر کرواسی 2 بریک شکست خوردند، تا برای صعود به جمع 8 تیم پایانی در آخرین دیدار خود مجبور باشند، اتریش یکی از دو میزبان جام را از پیش رو بردارند. باستین شواین اشتایگر، بازیکن تعویضی خط میانی آلمان در دقیقه 92 با کارت قرمز داور رو به رو و از زمین بازی اخراج شد.

کرواسی هم با این پیروزی و 6 امتیاز یکی از بخت های صعود به مرحله ی حذفی یورو 2008 شناخته شد.

* کرواسی: 2

سرنا (24)، اولیچ (62)

آلمان: یک

پودولسکی (79)

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ جمعه 87/3/24 ] [ 12:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال ترکیه یکی از میزبانان جام ملت‌های اروپا 2008 را از دور رقابت‌ها خارج کرد.

تیم‌های ملی سوئیس و ترکیه در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یورو 2008 به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ترکیه توانست با نتیجه 2 بر 1 میزبان بازی‌ها را از دور رقابت‌ها خارج کند.

این دو تیم در مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان هم به نبرد یکدیگر رفتند که در آن مقطع سوئیسی‌ها موفق به شکست ترکیه شدند و آنها را در حسرت راه یابی به جام جهانی قرار دادند.

هر دو تیم که دیدارهای قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند در یک هوای نامساعد و در میان هزاران هوادار سوئیسی به مصاف یکدیگر رفتند.

هر دو تیم برای امید داشتن به صعود باید این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتند. سوئیسی‌ها که در خانه بازی می‌کردند حملات زیادی را روی دروازه ترک‌ها ترتیب دادند که در یکی از آنها تیم سوئیس در دقیقه 32 توسط حاکان یاکین به گل دست یافتند. اما ترکیه با جنگندگی خود توانست در نیمه دوم گل تساوی را روی ضربه "سمی سنتورک" در دقیقه یی57 به ثمر برساند.

در ادامه بازی و تا دقیقه 80 بازی در دست سوئیسی‌ها بود اما آنها نتوانستند به خوبی از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند و در نهایت روی یک ضد حمله رعدآسا و روی ضربه تماشایی "آرتا توران آنهم" در دقیقه 91 گل دوم بازی را دریافت کردند تا به این ترتیب اولین میزبان یورو 2008 از دور رقابت‌ها کنار برود.

گرچه تیم سوئیس این بازی را واگذار کرد اما به حق باید گفت که آنها تا آخرین لحظه بازی دست از تلاش نکشیدند.

پیش از این بازی هم تیم ملی پرتغال با نتیجه 3 بر یک جمهوری چک را شکست داد تا خود را به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله حذفی معرفی کند. دیدار ترکیه - چک دومین تیم صعود کننده از این گروه به مرحله‌ی حذفی را مشخص می‌کند.

نتیجه بازی:

ترکیه: 2

سمی سنتورک (57)، آرتا توران (91)

سوئیس : 1

حاکان یاکین (32)

عکس هایی از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 87/3/23 ] [ 5:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

(fromL) Portuguese defender Fernando Meira, midfielder Petit, forward Ricardo Quaresma, forward Cristiano Ronaldo and forward Hugo Almeida celebrates during the Euro 2008 Championships Group A football match Czech Republic vs. Portugal on June 11, 2008 at Stade de Geneve in Geneva, Switzerland. Portugal won 3-1. AFP PHOTO FABRICE COFFRINI -- MOBILE SERVICES OUT -- (Photo credit should read FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images) 

پرتغال با پیروزی بر چک در آستانه ی صعود به مرحله ی حذفی جام ملت های اروپا در اتریش و سوئیس قرار گرفت.

در شروع دور دوم رقابت های مرحله ی گروهی پرتغال، میزبان یورو 2004 توانست 3 بر یک از سد چک بگذرد و با 6 امتیاز در صدر گروه نخست رقابت A قرار بگیرد.

در دیدار دوم امشب سوئیس و ترکیه با هم بازی می کنند. پرتغال در بازی نخست خود برابر ترکیه به پیروزی رسیده بود.

* نتیجه بازی:

پرتغال: 3

دکو (8)، کریستیانو رونالدو (63)، کوارشما (91)

چک: 1

سیونکو (17)

عکس هایی از این بازی:

 


[ پنج شنبه 87/3/23 ] [ 5:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال یونان، قهرمان جام ملت‌های 2004 اروپا در اولین دیدارش در چارچوب بازی های یورو 2008 برابر سوئد شکست خورد.

این دیدار که به قضاوت "بوساکا" از سوئیس و در شهر سالزبورگ برگزار شد با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی سوئد به پایان رسید.

نیمه‌ی نخست این بازی یکی از بدترین نیمه‌های این دوره از مسابقات تا این لحظه بود و هر دو تیم از ترس این‌که گلی دریافت نکنند، بسیار محتاطانه بازی کردند. یونانی‌ها که "اتو ری‌هاگل" سرمربی آلمانی آنها نظم خاصی از دوره قبل بازی‌ها به این تیم بخشیده است، به دنبال ارائه یک بازی فشرده و تا حدودی دفاعی بودند. هرگاه که بازیکنان سوئد توپی را روی دروازه حریف ارسال می کردند، تعداد زیاد مدافعان یونان در درون محوطه جریمه حضور داشتند.

هر دو تیم تنها به دنبال ارسال پاس‌های عمقی و ارسال‌های بلند به روی دروازه یکدیگر بودند. شاید تنها موقعیت خطرناکی که در نیمه اول شاهد آن بودیم ضربه سر "ابراهیموویچ" بود که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند خاتمه یافت.

نیمه‌ی دوم در حالی آغاز شد که سوئدی‌ها بازی را تهاجمی دنبال کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی چند موقعیت روی دروازه حریف خلق کردند. به جرات می‌توان گفت که در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سوئدی‌ها شایستگی به ثمر رساندن گل را داشتند. آنها تا این دقیقه 7 شوت زده بودند که فقط یکی از آنها در چهارچوب قرار داشت. دفاع بسیار یک‌پارچه یونان همواره مانع از گلزنی سوئدی ها می شد اما، در نهایت "ابراهیموویچ" با یک ضربه مهیب در دقیقه 66 بازی، گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

دقایقی پس از به ثمر رسیدن این گل، "ابراهیموویچ" از زمین بیرون کشیده شد و "الماندر" 27 ساله وارد بازی شد. هنوز 30 ثانیه هم از این تعویض سپری نشده بود که سوئدی‌ها روی اشتباه مدافع حریف توانستند توسط در دقیقه 72 بازی توسط "هانسون" به گل دوم خود دست پیدا کنند.

در ادامه بازی سوئدی‌ها بیشتر به حفظ توپ پرداختند و تیم یونان هم درصدد به ثمر رساندن گل بود که راه به جایی نبرد و در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود تیم سوئد به پایان رسید.

پیش از این بازی تیم های اسپانیا و روسیه از همین گروه به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیایی‌ها با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم روسیه را درهم کوبیدند.

نتیجه بازی:

سوئد: 2

ابراهیموویچ (67)، هانسون (72)

یونان: صفر

عکس هایی از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 87/3/22 ] [ 10:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب