فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


یورو 2008 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"اسلوان بیلیچ" سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) گفت: بازی خوبی بود و می‌خواهم به همه کسانی که در این بازی حضور داشتند، تبریک بگویم.

"بیلیچ" در نشست مطبوعاتی پس از بازی افزود: «این بازی یک پایان باور نکردنی داشت، پایانی که تنها می‌توانید در فوتبال آن را نظاره‌گر باشید. اگر 120 دقیقه زمان بازی را خلاصه کنیم، تیم ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به ترکیه داشت. بدون شک آنها برای مدت زمان کوتاهی روی ما فشار آوردند وبه حریف سرسختی برای ما مبدل شدند. پس از دریافت گل توسط تیم ما، ما انتظار همه کار را از ترک‌ها در یکی، دو دقیقه پایانی داشتیم. بدون شک پس از گلی که دریافت کردند ناامید نشدند و برای بدست آوردن تساوی تلاش کردند. ما دست به ضد حمله‌ای زدیم که به آفساید تبدیل شد و آنها پس ازاین حرکت ما به گل رسیدند.»

بیلیچ در ادامه با اشاره به بخت و اقبال ترک‌ها برای رسیدن به فینال گفت: «این سومین بازی است که ترکیه این گونه به پیروزی می‌رسد و اگرآنها همین طور خوش اقبال باشند و سخت تلاش کنند، می‌توانند به بازی نهایی هم برسند. به طور کامل آشکار است که تیم آنها کیفیت و عامل ناشناخته موردنیاز در فوتبال را در اختیار دارد. آنها همواره نشان داده‌اند که هر کاری می‌توانند انجام دهند.»

بیلیچ در پایان با اشاره به دیدار تیم‌های ترکیه و آلمان در مرحله نیمه پایانی گفت: «یک روز استراحت کمتر نسبت به آلمانی‌ها و پیروزی پس از وقت اضافه و ضربات پنالتی یک نقطه دشوار برای ترکیه است. آنها بازیکنان مصدوم و محروم در اختیاردارند اما، ممکن است برخی از آنها بتوانند بهبود پیداکنند. ترکیه هرگز تسلیم نمی‌شود.»


[ شنبه 87/4/1 ] [ 2:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"فاتح تریم" سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه پس از کسب پیروزی برابر کرواسی و صعود به مرحله نیمه پایانی جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) به تمجید از بازیکنان هر دو تیم پرداخت.

تریم در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: «می‌خواهم به بازیکنان و سرمربی تیم ملی کرواسی تبریک بگویم، آنها خوب کار کردند اما، فوتبال همین است. هرگز نباید تا لحظه سوت پایان تسلیم شد و همین مساله بر جذابیت‌های فوتبال اضافه می‌کند. به شاگردان خودم هم تبریک می‌گویم، هر دو تیم را می‌توان برنده این بازی دانست.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه در ادامه گفت: «فکر می‌کنم باید با این بازیکنان مصدوم به کسب این پیروزی خود افتخار کنیم. ما در بازی آتی خود برابر آلمان "امره آشیک"، "تونجای شانلی" و "آرداتوران" را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت و در کنار آن بازیکنان مصدومی هم در تیم ما به چشم می‌خورند. تیم ما در طی دو سال اخیر سخت کار کرده است و شایسته حضور در نیمه نهایی است. اگر کرواسی این بازی را به سود خود به پایان برده بود من باز هم می‌گفتم که آنها شایسته پیروزی بودند اما خوشبختانه پیروزی از آن ما شد. همواره به بازیکنان خود می‌گویم که هرگز تسلیم نشوند، برای آنها هدف تعیین می‌کنم و می‌گویم که هرگز از شکست ترسی نداشته باشند. فکر می‌کنم تیم ما حتی بهتر از این هم می‌تواند باشد. اگر بازیکنان مصدوم ما بهبود پیدا کنند و حتی بدون آنها باز هم تیم ما خاص است، یک چیز خاص در این تیم وجود دارد.»

تریم در ادامه درمورد خوشحالی پس از بازی اظهار کرد: «امیدوارم مردم از این پیروزی لذت برده باشند و از آنها می‌خواهم که با شادی خود بر غم کسی افزوده نکنند. بنابراین از مردم ترکیه می‌خواهم که جشن پیروزی برپا کنند اما در هنگام برپایی جشن به کسی صدمه نزنند. باختن در چنین زمان کوتاهی می‌تواند ضربه روحی بزرگی برای هر تیمی باشد. اگر به تماشای بازی بنشینید خواهید دید که بازیکنان ما تا چه حد دوندگی داشتند و همواره پس از حملات به زمین خودی بازمی‌گشتند. امیدوارم در بازی برابر آلمان بتوانیم از حریف خود پیشی بگیریم. هیچ محدودیت و مانعی برای کسب موفقیت‌های ما وجود ندارد. همواره گفته‌ام که برای یک کشور با جمعیت70 میلیونی موفقیت‌های بیشتری می‌تواند بدست بیاید. ما همواره از پس کارهای دشوار برآمده‌ایم و این مساله نشان می‌دهد که تیم من چقدر توانمند است. وقتی بازیکنانی مانند بازیکنان من داشته باشید هرگز شکست نخواهید خورد.»


[ شنبه 87/4/1 ] [ 2:16 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در دومین بازی از مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) تیم ملی فوتبال ترکیه شگفتی‌ساز رقابت‌ها تا این لحظه، توانست از سد کرواسی بگذرد.

در این بازی که در ورزشگاه "ارنست هاپل" شهر وین اتریش برگزار شد، ابتدا در وقت معمول دو تیم به تساوی صفر- صفر دست یافتند و سپس در وقت‌های اضافه ابتدا کرواسی در دقیقه‌ی 119 توانست گل نخست خود را توسط "کلاسنیچ" به ثمر برساند.

کروات‌ها که همه چیز را تمام شده تصور می‌کردند دو دقیقه‌ی بعد در دقیقه‌ی 121 توسط "سمی‌سنتورک" که در کشورترکیه هم لقب ناجی به او داده‌اند، گل تساوی را دریافت کردند.

در ادامه و در ضربات پنالتی کروات‌ها دو پنالتی را به بیرون زدند، یکی را گل کردند و یکی را هم "روشتو" دروازه‌بان ترکیه مهار کرد، در حالی که ترک‌ها هر سه پنالتی ابتدایی خود را به گل تبدیل کردند و به این ترتیب ترکیه در ضربات پنالتی با نتیجه‌ی 3 بر یک و در مجموع با نتیجه‌ی 4 بر 2 کرواسی را شکست داد و یک بار دیگر در یورو 2008 شگفتی آفرید.

بهترین بازیکن این بازی "حمیت آلتین‌تاپ" هافبک تیم ملی ترکیه با 88 درصد پاس سالم و بیش از 14 کیلومتر دوندگی شناخته شد.

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 87/4/1 ] [ 1:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال آلمان با حذف پرتغال به مرحله‌ی نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا راه یافت.

در مرحله‌ی یک چهارم نهایی یورو 2008، پنج شنبه شب تیم‌های آلمان و پرتغال در استادیوم جاکوب پارک سوییس به دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ژرمن‌ها به پایان رسید.

برای آلمان باشتین شواین اشتایگر در دقیقه 22، میروسلاو کلوزه در دقیقه 26 و میشایل بالاک در دقیقه 61 گلزنی کردند.

گل‌های تیم پرتغال را نیز نونو گومژ در دقیقه 40 و پوستیگا در دقیقه 87 را به ثمر رساندند.

بدین ترتیب آلمان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و پرتغال از یورو 2008 کنار رفت.

عکس هایی از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ جمعه 87/3/31 ] [ 9:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با سه شکست یورو 2008 را به پایان رساند.

چهارشنبه شب با انجام دو دیدار پرونده‌ی رقابت‌های گروهی جام ملت‌های اروپا به پایان رسید و چهره‌ی هشت تیم صعود کننده‌ی این رقابت‌ها به مرحله‌ی یک چهارم نهایی مشخص شد.

اسپانیا در دیدار برابر یونان قهرمان یورو 2004 با نتیجه‌ی دو بر یک به پیروزی رسید تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه چهارم راهی مرحله‌ی یک چهارم نهایی شود.

حریف اسپانیا در این مرحله ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان خواهد بود.

روسیه هم در دیگر دیدار چهارشنبه شب توانست دو برصفر سوئد را شکست دهد تا با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله‌ی حذفی را به دست بیاورد.

روسیه در مرحله‌ی بعد با هلند دیدار خواهد کرد این دیدار از آن جهت جالب است که گاس هیدینک سرمربی هلندی روسیه برابر تیم ملی کشورش قرار خواهد گرفت.

از این گروه سوئد با سه و یونان بدون امتیاز از رقابتهای جام ملتهای اروپا کنار رفتند.

پنج‌شنبه شب (امشب) در نخستین دیدار مرحله‌ی یک چهارم نهایی تیم‌های ملی پرتغال و آلمان به دیدار هم خواهند رفت.

نتیجه‌ :

یونان: یک

کریستئاس(42)

اسپانیا: دو

دلارد (61) گونسالس گوئیسا(88)

روسیه: دو

پاولو چنکو (23) آرشاوین (49)

سوئد : صفر

 عکس هایی از این دو بازی :

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ پنج شنبه 87/3/30 ] [ 5:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال ایتالیا در بازی آخرش از گروه مرگ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) با شکست فرانسه موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها شد.

در روز آخر از بازی‌های گروه C رقابت‌ها یورو 2008، تیم ملی ایتالیا موفق شد با دو گل فرانسه را شکست دهد و به دلیل شکست رومانی برابر هلند در بازی همزمان، موفق شد به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا کند.

گل‌های ایتالیا را در این بازی "پیرلو" در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی و "دروسی" در دقیقه 62 به ثمر رساندند. در بازی همزمان هم تیم ملی فوتبال هلند با دو گل رومانی را شکست داد و به این ترتیب تیم های هلند و ایتالیا از این گروه صعود کردند.

در این دیدار برای فرانسه و در دقیقه 25 "اریک آبیدال" به دلیل خطای پنالتی بر روی "لوکا تونی" از زمین بازی اخراج شد.

هم‌چنین در دقیقه 10 "فراک ریبری" به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین بازی شد.

ایتالیا در مرحله‌ی حذفی باید با اسپانیا بازی کند و هلند نیز با تیم دوم گروه چهارم به میدان برود.

نتیجه این دیدار:

ایتالیا: 2

پیرلو 25 - دروسی 62

فرانسه: صفر

عکس هایی از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

>>


[ چهارشنبه 87/3/29 ] [ 7:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال هلند در بازی آخرش در گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) با 9 امتیاز درصدر جدول ایستاد.

در روز آخر از بازی‌های گروه C رقابت‌ها تیم ملی فوتبال هلند، در حالی که خیلی‌ها معتقد بودند برای حذف ایتالیا و فرانسه، هلند در مقابل رومانی ضعیف ظاهر خواهد شد، این تیم با انجام یک بازی کاملا جدی موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد.

گل‌های هلند را در این بازی "هانتلار" در دقیقه 54 و "فان پرسی" در دقیقه 87 به ثمر رساندند. در بازی همزمان هم تیم ملی ایتالیا با دو گل از سد فرانسه عبور کرد و به این ترتیب تیم های هلند و ایتالیا از این گروه صعود کردند.

هلند در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها باید به مصاف تیم دوم گروه D رقابت‌ها برود.

نتیجه بازی:

هلند:2

هانتلار (54)، فان پرسی (87)

رومانی: صفر

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 87/3/29 ] [ 6:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم‌های ملی کرواسی و آلمان از گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مرحله‌ی یک چهارم نهایی راه یافتند.

دوشنبه شب تیم‌های ملی کرواسی و آلمان با پیروزی مشابه یک بر صفر برابر لهستان و اتریش توانستند به عنوان تیم‌های اول و دوم از این گروه به دور بعد راه پیدا کنند.

کرواسی با تک گل دقیقه‌ی 53 "ایوان کلاسنیچ" توانست لهستان را شکست دهد و با 9 امتیاز صدرنشین مطلق گروه B لقب بگیرد.

کرواسی در مرحله‌ی یک چهارم نهایی با تیم دوم گروه A یعنی ترکیه دیدار خواهد کرد.

آلمان هم در دیداری حساس با تک گل دقیقه‌ی 49 "میشائیل بالاک" توانست اتریش یکی از دو میزبان یورو 2008 را شکست دهد و با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله‌ی حذفی رقابت‌ها صعود کند.

آلمان در این مرحله باید با پرتغال تیم نخست گروه A دیدار کند.

تیم‌های ملی لهستان و اتریش هم با یک امتیاز از رقابت‌ها کنار رفتند. با حذف اتریش هر دو میزبان یورو 2008 در راهیابی به مرحله‌ی یک چهارم نهایی ناکام ماندند.

از نکات حاشیه‌ای دیدار آلمان و اتریش اخراج "یوآخیم لو" سرمربی تیم ملی آلمان از سوی داور بازی بود. او به دلیل اعتراض به تصمیم‌های داور ناچار شد تمام نیمه‌ی دوم را از سکوهای ورزشگاه تماشا کند.

دیدار پرتغال و آلمان روز پنج‌شنبه در بازل و دیدار کرواسی و ترکیه جمعه شب در وین برگزار می‌شود.

نتیجه:

* اتریش: صفر

آلمان: 1

میشائیل بالاک (49)

* لهستان: صفر

کرواسی: 1

ایوان کلاسنیچ (53)

عکس هایی از این دو بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 87/3/28 ] [ 2:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ترکیه در دیداری تماشایی و پرهیجان از سد چک عبور کرد و همراه با پرتغال به عنوان تیم دوم گروه نخست رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مرحله‌ی بعد صعود کرد.

پرونده‌ی گروه A رقابت‌های یورو 2008 با راهیابی تیم‌های پرتغال و ترکیه به مرحله‌ی یک چهارم نهایی و حذف تیم‌های چک و سوئیس از گردونه‌ی رقابت‌ها بسته شد.

ترکیه در دیدار برابر چک که برای هر دو تیم بسیار حساس بود، توانست سه بر دو به پیروزی برسد و در ادامه رقابت‌ها باقی بماند. این پیروزی برای شاگردان "فاتح تریم" در حالی رقم خورد که آنها تا دقیقه‌ی 87 دو بر یک از حریف خود عقب بودند اما، دو گل دقایق 87 و 89 "نیهات قهوه‌چی" بازیکن تیم ملی ترکیه، آرزوهای "کارل بروکنر" سرمربی چک و بازیکنان این تیم را نقش برآب کرد.

در دیگر دیدار این گروه که جنبه‌ی تشریفاتی داشت، سوئیس یکی از میزبان‌های جام ملت‌های اروپا برابر تیم دوم پرتغال دو بر صفر به پیروزی رسید تا وداع آبرومندانه‌ای با رقابت‌ها داشته باشد. این آخرین بازی تیم ملی سوئیس با مربی‌گری "کوبی‌کوهن" به شمار می‌آمد.

"اوتمار هیتسفلد" قرار است تیم ملی سوئیس را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت کند.

به این ترتیب پرتغال و ترکیه با 6 امتیاز تیم‌های اول و دوم گروه اول شدند. چک و سوئیس هم با سه امتیاز در مکان‌ سوم و چهارم جدول گروه A جای گرفتند.

نتیجه دیدارها:

* ترکیه: 3

توران (75)، قهوه‌چی (87، 89)

چک: 2

یان کولر(34)، پلازیل (62)

* سوئیس: 2

یاکین (71، 82 پنالتی)

پرتغال: صفر

عکس هایی از بازی چک و ترکیه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس هایی از بازی پرتغال و سوئیس:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 87/3/27 ] [ 2:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در دومین بازی از روز دوم بازی‌های گروه D رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) تیم ملی یونان قهرمان دوره قبل بازی‌ها حذف شد.

در این بازی که بین تیم‌های روسیه و یونان انجام شد، تیم روسیه موفق شد با تک گل دقیقه 33 "زیرانف" حریف خود را شکست داده و قهرمان دوره قبل بازی ها را حذف کند.

پیش از این بازی، تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر یک سوئد را شکست داده و خود را به عنوان اولین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی از این گروه معرفی کند.

به این ترتیب در روز پایانی از بازی‌های این گروه، تیم‌های سوئد و روسیه برای صعود به مرحله حذفی نبرد می‌کنند در حالی که یونان در یک بازی تشریفاتی به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

روسیه: 1

زیریانف (33)

یونان: صفر

عکس هایی از این بازی :

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ یکشنبه 87/3/26 ] [ 4:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب