فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


قهرمان اروپا به سوئد باخت. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم ملی فوتبال یونان، قهرمان جام ملت‌های 2004 اروپا در اولین دیدارش در چارچوب بازی های یورو 2008 برابر سوئد شکست خورد.

این دیدار که به قضاوت "بوساکا" از سوئیس و در شهر سالزبورگ برگزار شد با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی سوئد به پایان رسید.

نیمه‌ی نخست این بازی یکی از بدترین نیمه‌های این دوره از مسابقات تا این لحظه بود و هر دو تیم از ترس این‌که گلی دریافت نکنند، بسیار محتاطانه بازی کردند. یونانی‌ها که "اتو ری‌هاگل" سرمربی آلمانی آنها نظم خاصی از دوره قبل بازی‌ها به این تیم بخشیده است، به دنبال ارائه یک بازی فشرده و تا حدودی دفاعی بودند. هرگاه که بازیکنان سوئد توپی را روی دروازه حریف ارسال می کردند، تعداد زیاد مدافعان یونان در درون محوطه جریمه حضور داشتند.

هر دو تیم تنها به دنبال ارسال پاس‌های عمقی و ارسال‌های بلند به روی دروازه یکدیگر بودند. شاید تنها موقعیت خطرناکی که در نیمه اول شاهد آن بودیم ضربه سر "ابراهیموویچ" بود که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند خاتمه یافت.

نیمه‌ی دوم در حالی آغاز شد که سوئدی‌ها بازی را تهاجمی دنبال کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی چند موقعیت روی دروازه حریف خلق کردند. به جرات می‌توان گفت که در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سوئدی‌ها شایستگی به ثمر رساندن گل را داشتند. آنها تا این دقیقه 7 شوت زده بودند که فقط یکی از آنها در چهارچوب قرار داشت. دفاع بسیار یک‌پارچه یونان همواره مانع از گلزنی سوئدی ها می شد اما، در نهایت "ابراهیموویچ" با یک ضربه مهیب در دقیقه 66 بازی، گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

دقایقی پس از به ثمر رسیدن این گل، "ابراهیموویچ" از زمین بیرون کشیده شد و "الماندر" 27 ساله وارد بازی شد. هنوز 30 ثانیه هم از این تعویض سپری نشده بود که سوئدی‌ها روی اشتباه مدافع حریف توانستند توسط در دقیقه 72 بازی توسط "هانسون" به گل دوم خود دست پیدا کنند.

در ادامه بازی سوئدی‌ها بیشتر به حفظ توپ پرداختند و تیم یونان هم درصدد به ثمر رساندن گل بود که راه به جایی نبرد و در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود تیم سوئد به پایان رسید.

پیش از این بازی تیم های اسپانیا و روسیه از همین گروه به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیایی‌ها با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم روسیه را درهم کوبیدند.

نتیجه بازی:

سوئد: 2

ابراهیموویچ (67)، هانسون (72)

یونان: صفر

عکس هایی از این بازی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 87/3/22 ] [ 10:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب