فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


تریم :هرگز نباید تا لحظه ی سوت پایان ... - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"فاتح تریم" سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه پس از کسب پیروزی برابر کرواسی و صعود به مرحله نیمه پایانی جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) به تمجید از بازیکنان هر دو تیم پرداخت.

تریم در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: «می‌خواهم به بازیکنان و سرمربی تیم ملی کرواسی تبریک بگویم، آنها خوب کار کردند اما، فوتبال همین است. هرگز نباید تا لحظه سوت پایان تسلیم شد و همین مساله بر جذابیت‌های فوتبال اضافه می‌کند. به شاگردان خودم هم تبریک می‌گویم، هر دو تیم را می‌توان برنده این بازی دانست.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه در ادامه گفت: «فکر می‌کنم باید با این بازیکنان مصدوم به کسب این پیروزی خود افتخار کنیم. ما در بازی آتی خود برابر آلمان "امره آشیک"، "تونجای شانلی" و "آرداتوران" را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت و در کنار آن بازیکنان مصدومی هم در تیم ما به چشم می‌خورند. تیم ما در طی دو سال اخیر سخت کار کرده است و شایسته حضور در نیمه نهایی است. اگر کرواسی این بازی را به سود خود به پایان برده بود من باز هم می‌گفتم که آنها شایسته پیروزی بودند اما خوشبختانه پیروزی از آن ما شد. همواره به بازیکنان خود می‌گویم که هرگز تسلیم نشوند، برای آنها هدف تعیین می‌کنم و می‌گویم که هرگز از شکست ترسی نداشته باشند. فکر می‌کنم تیم ما حتی بهتر از این هم می‌تواند باشد. اگر بازیکنان مصدوم ما بهبود پیدا کنند و حتی بدون آنها باز هم تیم ما خاص است، یک چیز خاص در این تیم وجود دارد.»

تریم در ادامه درمورد خوشحالی پس از بازی اظهار کرد: «امیدوارم مردم از این پیروزی لذت برده باشند و از آنها می‌خواهم که با شادی خود بر غم کسی افزوده نکنند. بنابراین از مردم ترکیه می‌خواهم که جشن پیروزی برپا کنند اما در هنگام برپایی جشن به کسی صدمه نزنند. باختن در چنین زمان کوتاهی می‌تواند ضربه روحی بزرگی برای هر تیمی باشد. اگر به تماشای بازی بنشینید خواهید دید که بازیکنان ما تا چه حد دوندگی داشتند و همواره پس از حملات به زمین خودی بازمی‌گشتند. امیدوارم در بازی برابر آلمان بتوانیم از حریف خود پیشی بگیریم. هیچ محدودیت و مانعی برای کسب موفقیت‌های ما وجود ندارد. همواره گفته‌ام که برای یک کشور با جمعیت70 میلیونی موفقیت‌های بیشتری می‌تواند بدست بیاید. ما همواره از پس کارهای دشوار برآمده‌ایم و این مساله نشان می‌دهد که تیم من چقدر توانمند است. وقتی بازیکنانی مانند بازیکنان من داشته باشید هرگز شکست نخواهید خورد.»


[ شنبه 87/4/1 ] [ 2:16 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب