فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


حضور 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

در فاصله‌ی سه ساعت مانده به آغاز داربی 66 تهران 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

در شرایطی که سه ساعت دیگر تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس زمان باقی مانده است، 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

این در حالی است که ظرفیت طبقه‌ی نخست ورزشگاه تکمیل شده و حتی برخی از تماشاگران در طبقه‌ی اول ایستاده‌اند و قصد دارند به صورت ایستاده بازی را تماشا کنند.

این در حالی است که تعداد بسیاری از تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه آزادی بوده و در طبقه‌ی دوم ورزشگاه استقرار پیدا می‌کنند.

با توجه به آغاز بلیت فروشی از ساعت شش صبح و با وجود ادامه‌ی مراجعه‌ی تماشاگران به ورزشگاه اطراف ورزشگاه آزادی بسیار خلوت بوده و هیچ گونه ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه دیده نمی‌شود.

تماشاگران با استقرار در صندلی‌های خود به شدت در حال تشویق تیم‌های خود هستند و در این بین گاهی به بازیکنان تیم حریف نیز فحاشی می‌کنند.

در حالی که بعضی از لیدرهای دو تیم سعی در کنترل تماشاگران و جلوگیری از فحاشی آنان دارند، برخی از آنان تماشاگران را برای این کار تحریک می‌کنند.

تصاویر بزرگی از علی کریمی و علیرضا واحدی نیکبخت در میان تماشاگران پرسپولیس و همچنین تصاویری از سیاوش اکبرپور و آرش برهانی در میان تماشاگران استقلال قرار دارند. ضمن آنکه تماشاگران استقلال تصویر بزرگی از امیر قلعه‌نویی را در لباس نظامی و با درجه‌ی ژنرالی در ورزشگاه نصب کرده‌اند.


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب