فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


حاشیه هایی از داربی 66 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

شصت‌و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران با حاشیه‌هایی همراه بود.

قضاوت این مسابقه بعد از 14 سال به یک داور ایرانی یعنی محسن ترکی سپرده شده بود.

- با وجود اینکه تیم استقلال در جدول لیگ برتر صدرنشین است و با پرسپولیس اختلافی 9 امتیازی دارد اما، اکثر عکاسان رسانه‌های گروهی در پشت دروازه استقلال مستقر شده بودند.

- نخستین سوت محسن ترکی که خطایی به سود پرسپولیس و در پشت محوطه جریمه استقلال بود، اعتراض هواداران استقلال را در پی داشت.

- در لحظات ابتدایی مسابقه، زمانی که سپهر حیدری قصد پرتاب اوت دستی را در جلوی جایگاه هواداران استقلال داشت، سنگی به سمت او پرتاب شد که در یک قدمی پای او فرود آمد.

- هنگامی که فابیو جانواریو قصد زدن نخستین ضربه کرنر استقلال را داشت، هواداران پرسپولیس اشیایی نظیر بطری آب را به سمت این بازیکن پرتاب کردند؛ شدت این پرتاب‌ها به حدی بود که محسن ترکی برای آرام کردن فضا به سمت منطقه ارسال کرنر رفت.

- در حالی که از زمان شروع مسابقه مربیان دو تیم از روی نیمکت کار بازیکنان خود را دنبال می‌کردند، امیر قلعه‌نویی در دقیقه هشت برای هدایت بازیکنانش به کنار زمین آمد.

- تعداد زیادی از مامورین نیروی انتظامی از زمان شروع مسابقه میان سکوهای تماشاگران دو تیم مستقر شدند و نسبت به زمان پیش از بازی نظم بیشتری پیدا کردند.

- در دقیقه 16 بازی زمانی که علیرضا واحدی نیکبخت به توپ ارسالی از هم تیمی‌هایش نرسید و تماشاگران استقلال با الفاظ زشتی به او توهین کردند، او در قبال این حرکت برای آنها سوت زد اما، هواداران استقلال دست از شعارهایشان برنداشتند.

- نخستین حرکت غیر ورزشی این مسابقه توسط علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس صورت گرفت، او هنگام شروع مجدد بازی با آرنج به پهلوی آرش برهانی زد که موجب شد نخستین کارت زرد مسابقه را از محسن ترکی بگیرد؛ حسین کاظمی بازیکن استقلال پس از این حرکت به حقیقی تذکر داد و او را آرام کرد.

- " نلو وینگادا" با یک شال گردن قرمز که نام پرسپولیس به لاتین روی آن حک شده بود، بر روی نیمکت تیمش نشسته بود که به نوعی خاطرات وینگو بگوویچ در دوران مربیگری تیم پرسپولیس را زنده کرد.

- امیر قلعه‌نویی پیش از این مسابقه قول داده بود که به قضاوت داور ایرانی این بازی اعتراضی نکند اما، به هنگام خراب کردن موقعیت‌های بازیکنانش با عصبانیت و اعتراض خود را به نوعی تخلیه می‌کرد.

- در جریان مسابقه علی کریمی از شدت خطاهای بازیکنان استقلال به روی او به داور بازی گله کرد که محسن ترکی برای آرام کردن او توضیحاتی به وی داد.

- نیمه اول بازی دو کارت زرد داشت که هر دو آن متعلق به پرسپولیس بود؛ رحمان رضایی دومین کارت زرد تیمش را از داور دریافت کرد.

- آدرس سایت باشگاه استقلال پشت پیراهن بازیکنان این تیم حک شده‌ است.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:18 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب