فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


دربی66 / بازار سیاه بلیت فروشی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

با وجود کنترل‌های محسوس و نامحسوس نیروهای انتظامی بازار سیاه بلیت فروشی این بار نیز در کنار ورزشگاه آزادی برپا شده است.

در حالی که بلیت فروشی بازی داربی از ساعات اولیه صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، اما، برخی از تماشاگران پس از تهیه‌ی بلیت اقدام به فروش این بلیت‌ها با قیمت بالاتر در اطراف ورزشگاه کرده‌اند.

این در حالی است که نیروهای انتظامی به صورت محسوس و حتی نامحسوس در این زمینه اطراف ورزشگاه را زیرنظر دارند و با متخلفان نیز برخورد شده است. اما، هنوز در مسیرهای ورودی به ورزشگاه آزادی عده‌ای با استفاده از بازار سیاه در حال فروش بلیت به چند برابر قیمت هستند.

در حالی که بلیت‌های هشت هزار تومانی بازی تا ساعت 10 صبح حتی با قیمتی نزدیک به 25 هزار تومان به فروش می‌رسید، با توجه به پر شدن گنجایش طبقه‌ی نخست اکنون بلیت‌های طبقه‌ی دوم با قیمت‌های نزدیک به 10 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

البته با توجه به کنترل شدید در اطراف ورزشگاه پدیده‌ی بازار سیاه بلیت نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر بوده و در بیشتر موارد نیز با متخلفان برخورد شده است.

برخی از تماشاگران شهرستانی که از شب گذشته خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، فروش بلیت در ورزشگاه را اقدام خوبی دانستند و گفتند: در بازی‌های گذشته که بلیت بازی پیش فروش می‌شد تماشاگران شهرستانی با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند و حتی باید چند روز زودتر از بازی خود را به تهران می‌رساندند اما اکنون شرایط بهتر از گذشته بوده و حتی وجود بازار سیاه کمتر از قبل است.


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب