فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون90 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

بازیکنان جام جهانی 98 فرانسه برای گرامی‌داشت یاد و نام حجازی و محسن حاج نصر‌اله سه شنبه به مصاف هم می‌روند.

باشگاه پیشکسوتان و نامداران فوتبال ایران برای بزرگداشت یاد و نام ناصر حجازی و‌ محسن حاج نصراله و با هدف یاری رسانی به خانواده‌های بی سرپرست آسیب پذیر این بازی را برگزار می‌کند.

این بازی با حضور بازیکنان حاضر در جام جهانی 98 فرانسه و پیشکسوتان استقلال برگزار می‌شود.

این مسابقه ساعت 15:30 روز سه‌شنبه، 22 شهریور در سالن ورزشی فدراسیون هندبال واقع در بزرگراه نیایش و خیابان سئول شمالی برگزار می‌شود.


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 3:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 Fernando Llorente of Athletic Bilbao celebrates

به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی بایرن مونیخ با جدیت در پی جذب یورنته مهاجم اتلتیکو بیلبائو است.

بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود و حضور پر رنگ‌تر در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید قصد دارد یک مهاجم طراز اول را به خدمت گیرد. آن‌ها در ابتدا قصد داشتند ماریو گوتسه مهاجم ملی پوش جوان دورتموند را به خدمت گیرند، اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند که به هیچ وجه این بازیکن را به بایرن مونیخ نخواهند فروخت.

به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی، بایرن مونیخ پس از ناامید شدن از عقد قرارداد با گوتسه در تلاش است تا فرناندو یورنته ستاره ملی پوش اتلتیکو بیلبائو را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گیرد.

بیلبائو که مارسلو بیلسا آرژانتینی را به عنوان جانشین خواکین کاباروس سرمربی سابق این تیم انتخاب کرد، پیشنهاد تمدید قرارداد را به یورنته داده اما تاکنون این مهاجم ملی پوش موافقت خود را اعلام نکرده است از آنجاست که احتمال پیوستن او به بایرن مونیخ دور از انتظار نیست.

یورنته مدتهاست که شایعه پیوستن او به رئال مادرید وجود دارد، اما فلورنتینو پرس رییس باشگاه تاکنون پیشنهاد رسمی به این بازیکن نداده است.


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 2:44 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا با راه‌یابی فدرر، سونگا، جوکوویچ و تیپسارویچ به جمع 8 هشت نفر پایانی پیگیری شد.

در دور چهارم رقابت‌های اوپن آمریکا، نواک جوکوویچ بخت نخست قهرمانی در چهارمین و آخرین گرنداسلم سال در سه ست الکساندر دوگلوپولوف از اوکراین را شکست داد.

راجر فدرر سوئیسی هم در سه ست خوان موناکو آرژانتینی را از پیش رو برداشت. جو ویلفرد سونگای فرانسوی مردی فیش، هشتمین تنیسور برتر جهان را شکست داد تا حداقل در رده بندی آینده جایگاه بهتری به دست بیاورد.

جانکو تیپسارویچ دیگر تنیسور صرب هم 3 -1 خوان کارلوس فررو اسپانیایی را شکست داد.

در ادامه‌ی دور چهارم دیروز (سه شنبه) رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی که برای تکرار عنوان خود مانع سرسختی به نام جوکوویچ را پیش رو دارد به مصاف حریف ناشناس خود از لوکزامبورگ می‌رود و دیوید فرر هم اندی رادیک را پیش رو دارد.

اندی ماری انگلیسی و سیمون فرانسوی هم به ترتیب با یانگ و ایسنر از آمریکا روبرو می‌شوند.


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 2:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Neymar of Brazil in action during the International friendly match

پدر نیمار داسیلوا ستاره جوان سانتوس برزیل اعلام کرد که احتمال پیوستن او به بارسلونا هم وجود دارد.

نیمار ستاره جوان تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه سانتوس که در فصل نقل و انتقالات تابستانی روی بورس بود و هر روزی اخباری درباره پیوستنش به باشگاه رئال مادرید اعلام می‌شد، هنوز در تیم سابقش توپ می‌زند و در انتظار روزهای آینده است.

پدر این مهاجم جوان تاکید کرد که آینده پسرش هنوز نامشخص است و در حال حاضر فقط به سانتوس فکر می‌کند اما احتمال پیوستن او به یکی از تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا وجود دارد.

وی افزود: نیمار فقط به رئال مادرید فکر نمی‌کند. او همچنین به بارسلونا نیز فکر می‌کرد. بارسلونا تیم بزرگی است و بسیاری از بازیکنان رویای بازی در این تیم را دارند اما مشکل در این است که پسرم می‌خواهد تا صدسالگی باشگاه در این تیم بماند و باشگاه هم تمام تلاش خود را برای ماندن او به کار می‌برد. نیمار بارسلونا و رئال مادرید را دوست دارد و می‌خواهد در لیگ اسپانیا بازی کند اما او در حال حاضر بازیکن سانتوس است. بسیاری از باشگاه‌های اروپایی خواستار جذب وی هستند. در حال حاضر بازار نقل و انتقالات تعطیل است و باید در انتظار فرصت دیگری باشیم.


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 2:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های اروپا با شکست اسپانیا برابر ترکیه به پایان رسید.

دیدارهای پایانی مرحله مقدماتی جام ملت‌های بسکتبال اروپا با شکست تیم ملی اسپانیا برابر ترکیه آغاز شد. مدافع عنوان قهرمانی که با 8 امتیاز صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرده در آخرین دیدارش برابر ترکیه با نتیجه 65 بر 57 تن به شکت داد. تیم ملی اسپانیا که در این مسابقه از بازیکنان اصلی‌اش استفاده نمی‌کرد به عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله دوم شد.

در دیگر دیدار گروه اول تیم ملی انگلیس 88 بر 81 لهستان را شکست داد و در آخرین مسابقه لیتوانی برابر پرتغال به میدان رفت و با نتیجه 98 بر 69 به پیروزی رسید.

درگروه B رقابت‌ها تیم ملی فرانسه در دیداری نزدیک توانست صربستان را با نتیجه 97 بر96 شکست دهد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. آلمان با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 80 بر 81 لتونی را ازپیش رو برداشت و ایتالیا نیز با نتیجه 96 بر 95 برابر رژیم اشغالگر قدس تن به شکست داد.

در گروه C جام ملت‌های اروپا تیم مقدونیه با نتیجه 75 بر 63 بوسنی را از پیش رو برداشت و به عنوان صدرنشین گروهش به مرحله دوم صعود کرد تا برابر گرجستان صف‌آرایی کند.

تیم ملی یونان نیز برابر کرواسی به میدان رفت و در انتها توانست با نتیجه 74 بر 69 به پیروزی برسد و راهی مرحله دوم شود.

در آخرین دیدار این گروه تیم ملی مونته‌نگرو به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه 71 بر 65 تن به شکست داد. فنلاند با این پیروزی راهی دور بعدی شد.

دیدارهای گروه آخر رقابت‌ها با پیروزی تیم ملی روسیه برابر اسلوونی آغاز شد. بسکتبالیست‌های روس در این دیدار نزدیک با نتیجه 65 بر 64 به پیروزی رسیدند. گرجستان برابر بلغارستان با نتیجه 79 بر 69 تن به شکست داد و اوکراین با نتیجه 74 بر 61 بلژیک را شکست داد.

در مرحله دوم جام ملت‌های اوپا سه تیم نخست گروه A باید برابر سه تیم نخست گروه B‌ قرار بگیرند و تیم‌های نخست گره C به مصاف حریفانشان از گروه D می‌روند.

در پایان مرحله مقدماتی، "لائو دنگ" فوروارد انگلیس با میانگین 24.6 امتیاز در هر مسابقه امتیازآورترین بازیکن مرحله گروهی معرفی شد. "تونی پارکر" گارد راس فرانسه و "آندره بارگانینی" سنتر ایتالیا نیز به ترتیب دومین و سومین بازیکنان امتیازآور شدند.

برنامه دیدارهای مرحله دوم رقابت‌ها به شرح زیر است:

اسپانیا - آلمان

ترکیه - فرانسه

صربستان - لیتوانی

گرجستان - مقدونیه

فنلاند - روسیه

اسلوونی - روسیه


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 2:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Ronaldinho of Brazil in action

تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد در یک دیدار دوستانه غنا را شکست دهد.

روز گذشته (دوشنبه) دیدار دوستانه‌ای بین تیم‌های ملی برزیل و غنا در لندن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر برزیل به پایان رسید. تنها گل این دیدار را لیاندرو دامیاو در دقیقه 45 به ثمر رساند.

نکته جالب این دیدار حضور رونالدینیو در دقایق پایانی بازی بود که البته هیچ نقشی در به ثمر رساندن گل نداشت. وی آخرین بار در نوامبر سال گذشته پیراهن این تیم را در دیدار مقابل آرژانتین که با شکست برزیل همراه شد، بر تن کرد.

در این دیدار پر برخورد و خشن که هفت کارت زرد و یک کارت قرمز به دنبال داشت ، بازی از سوی هر دو تیم هجومی آغاز شد، اما اخراج دانیل اوباری مدافع تیم ملی غنا در دقیقه 32 روند بازی را یک طرفه کرد و غنا بعد از آن نتوانست خود را به دروازه‌ برزیل نزدیک کند.

این پیروزی در حالی رقم خود که شاگردان منزس در چند بازی اخیر دوستانه و رسمی خود ناکام مانده و به پیروزی نرسیده بودند.

Neymar of Brazil is challenged by Daniel Opare of Ghana

Ghana

Ghana

Ghana

Leonardo Damiao of Brazil shoots at goal

Ronaldinho of Brazil looks on during the International friendly mat

Brazil

Brazil

Ronaldinho of Brazil reacts during the International friendly match


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 2:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Lionel Messi of Argentina during a friendly match against Albania

بهترین بازیکن دو سال اخیر فوتبال جهان گفت که در بارسلونا حتی اگر هم نخواهد گل زنی می‌کند، اما در تیم ملی آرژانتین با برنامه هم موفق به گل زنی نمی‌شود.

ستاره آرژانتینی بارسلونا از این که بازوبند کاپیتانی آرژانتین را در دیدار دوستانه مقابل ونزوئلا بر بازو بست احساس افتخار می‌کند، اما در همان حال از ادامه روند گلزنی‌های خود در این تیم ابراز ناراحتی کرد.

وی در گفت‌وگو‌ با خبرگزاری (tyc sports) آرژانتین گفت: در بارسلونا از تمام نقاط زمین، حتی اگر هم نخواهم گل زنی می‌کنم، ولی در تیم ملی تمام تلاش خود را به کار می‌برم اما به نتیجه‌ای نمی‌رسم و تمام برنامه‌هایم نقش برآب می‌شود. البته باید به این مساله هم اشاره کنم که در جمع آبی ـ اناری‌ها با این فشاری که در تیم ملی برای گل زنی دارم، مواجه نیستم.

بهترین بازیکن دو سال اخیر فوتبال جهان درباره انتخاب شدنش به عنوان کاپیتان اول تیم ملی آرژانتین گفت: بدون شک بستن بازوبند کاپیتانی در دیدار مقابل ونزوئلا از بهترین لحظات زندگی‌ام بود. امیدوارم که بازوند کاپیتانی به من شانس دهد. از ماسکرانو هم تشکر می‌کنم. او اولین کسی بود که به من گفت تو باید کاپیتان اول آلبی سلسته شوی.

در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل ونزوئلا که در «کلکته» هند برگزار شد، آرژانتین موفق شد با تک گل نیکولاس اوتامندی به پیروزی برسد.


[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 2:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Wesley Sneijder of FC Internazionale Milano celebrates

ستاره هلندی تیم فوتبال اینتر نرفتنش به باشگاه منچستریونایتد را حاصل توصیه مورینیو می‌داند.

وزلی اسنایدر که تابستان سوژه رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی قرار گرفته بود، سرانجام در اینتر ماندنی شد و راهی به اولدترافورد پیدا نکرد. اتفاقی که با وجود تمایل درونی اسنایدر با مخالفت فرگوسن رخ نداد.

اسنایدر که در فصل نقل و انتقالات با مصاحبه های زیادی که کرده بود، نشان داده بود که برای ترک اینتر بی‌میل نیست، اکنون پس از منتفی شدن انتقالش به منچستریونایتد می‌گوید هیچ گاه قصد جدایی از اینتر را نداشته است!

هافبک ملی پوش اینتر در گفت و گو‌ با گاتزتا دلواسپورت درباره این موضوع عنوان کرد: مورینیو با من تماس گرفت و به من توصیه کرد که در اینتر بمانم. قلب او هنوز با اینتر است و دوست ندارد من این تیم را ترک کنم. من هم از این که در تیم ماندنی شدم، خوشحالم. هیچ گاه قصد جدایی نداشتم و دیگر نمی‌خواهم درباره موضوع منچستریونایتد صحبت کنم.

اسنایدر در حالی مدعی است که علاقه‌ای به ترک باشگاه نداشته که زمانی که سران باشگاه اینتر و موراتی از ماندن او صحبت می‌کردند در مصاحبه‌های که انجام می داد عنوان می‌کرد که ممکن است ایتالیا را به مقصد انگلیس ترک کند.

هافبک طراح اینتر حتی پس از اظهارنظر صریح فرگوسن که عنوان کرده بود با وجود بازیکنان جوان نیازی به خرید او نیست، باز هم برای خود شانس حضور در اولدترافورد را منتفی نمی‌دانست.

اسنایدر درباره پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد گفت: مدیر برنامه‌هایم با من تماس گرفت و عنوان کرد که باشگاه قصد فروش من را دارد. من هم با باشگاه منچستریونایتد مذاکره کردم، اما در این میان موضوع فروش ساموئل اتوئو مطرح شد و کلا همه چیز تغییر کرد.

با این وجود روزنامه ساندی میرر پس از پایان فصل نقل و انتقالات در سی و یکم آگوست عنوان کرد که اسنایدر می‌تواند در ژانویه و در نیم فصل راهی منچستر شود. یکی از مقامات نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در گفت و گو‌ با این روزنامه عنوان کرده که اسنایدر قلبا علاقه داشته که از اینتر جدا شود و مذاکراتی هم انجام داده، اما به دلیل به توافق نرسیدن این اتفاق منتفی شده است و البته در زمستان می‌تواند انجام شود.

باشگاه اینتر اوایل تابستان اعلام کرده بود حاضر است اسنایدر را با مبلغ 30 میلیون یورو واگذار کند.


[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 2:36 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سازمان لیگ آزادگان برنامه رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور در هفته اول را اعلام کرد که در طی آن باشگاه‌های شهردرای زنجان، استقلال اهواز، سپیدرود رشت، شموشک نوشهر و پیام خراسان از جام حذفی کنار گذاشته شدند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ آزادگان با اعلام برنامه جام حذفی کشور دلیل کنار گذاشتن پنج باشگاه را از این جام به این ترتیب عنوان کرد: با توجه به بند 2-2-3 آئین نامه برگزاری مسابقات جام حذفی کشور فصل 91-90 و با توجه به اینکه باشگاه‌های شهردرای زنجان، استقلال اهواز، سپیدرود رشت، شموشک نوشهر و پیام خراسان مشکلات حقوقی و مالی خود را تا روز پنجشنبه سوم شهریور حل نکرده و برگ تسویه حساب باشگاه خود را از کمیته انضباطی و امور مالی به سازمان لیگ آزادگان تحویل نداده اند، از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند.

بر همین اساس جهان الکتریک نیشابور،گلچین رباط کریم،شهرداری چابکسر، خزر محمود آباد و گیتی پسند اصفهان به دور دوم مسابقات جام حذفی کشور فصل 91-90 صعود کردند.

برنامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به شرح زیر است:

دوشنبه 21 شهریور-هفته اول-ساعت 15:30

ماهان کرمانشاه-داتیس لرستان-آزادی-کرمانشاه

هدف میناب هرمزگان-آریا خرم دره زنجان-شهید امینی-میناب

آشیان گستران ورامین -شهید مهدی ماهان کرمان-شهید فتحی-ورامین

مقاومت تهران-بهمن ایلام-5 آذر-تهران

انصار سیمان شاهرود-سایپا مهر کرج-تختی-شاهرود

استقلال رامهرمز-عقاب شیراز-تختی-رامهرمز

کیمیا رشد آق قلا-امید خلخال دشت اردبیل-آزادی-گرگان

آلومینیوم المهدی نوین هرمزگان-بدر بندر گز کنگ-تختی-بندرعباس

کیش ایر کیش-شهرداری نقده-المپیک-کیش

ملی حفاری اهواز-نوسازی مدارس همدان-اختصاصی حفاری-اهواز

چوکا تالش-شیمی زابل-پوریای ولی-تالش

تاک مهر تاکستان-میثاق سپاه تفت یزد-15 خرداد –تاکستان

شهید وحید پاکدشت-سپاهان خورموج بوشهر-مهدوی-پاکدشت

یادآوران خرمشهر-پومر ساوه مرکزی-تختی-خرمشهر

فولاد ماهان سپاهان-کهر زاگرس درود نوین-انتظام-اصفهان

میعاد تهران-نفت نوین آبادان-الیاف-تهران

یاران امید فولاد اصفهان-فولاد نوین اهواز-قیام-زرین شهر اصفهان

پیروزی کامیاران کردستان-گسترش فولاد سهند-آزادی-کامیاران

پاس نوین همدان-موسسه مصطفی لو تبریز-کارگران-همدان

اترک بجنورد-سلفچگان قم-تختی-بجنورد


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 8:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Barcelona

ستاره پرتغالی رئال مادرید بر این باور است که مسی در حال حاضر از هر لحاظ برترین است.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با این که همواره می‌خواهد بهترین بازیکن جهان باشد و کسی به گرد پای او نرسد، اما روز گذشته در گفت‌وگو‌یی با سایت یوفا اعتراف کرد که لیونل مسی در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال جهان است.

رونالدو با بیان اینکه «او در حال حاضر بهترین است» گفت: او شخصیت خودش را دارد، من هم شخصیت خودم را. همه چیز ما با هم متفاوت است. او سبک بازی خودش را دارد. من هم مانند او در باشگاه بزرگی بازی می‌کنم. طبیعتا آرزو می‌کردم که این جایزه را من به دست می‌آوردم، اما فقط یک نفر می‌تواند آن را به دست آورد و آن هم مسی بود و به او تبریک گفتم. او در حال حاضر بهترین جهان است.


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 8:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب