فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار نقل و انتقالات سال 12-2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Uruguay international Diego Forlan arrives at Milan

سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد دیگو فورلان برای بستن قرارداد با اینتر وارد ایتالیا شد.

دیگو فورلان، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید اسپانیا اعلام کرد که بعد از چهار فصل حضور در اتلتیکو این باشگاه را ترک خواهد کرد و راهی اینتر ایتالیا خواهد شد.

وی افزود: خداحافظی همواره سخت است، چرا که چهار سال است که در این تیم بازی می‌کنم ، با این که در حال ترک اتلتیکو مادرید هستم ، اما هیچ وقت احساسات تماشاگران تیم را فراموش نمی کنم . می خواهم دوباره متولد شوم. همه چیز در ایتالیا برایم جدید است در اینتر انگیزه لازم را خواهم یافت، چرا که چالش‌ها زیاد است.

بهترین بازیکن جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عنوان کرد: بازیکنانی در سن و سال من شانس حضور در تیم‌های بزرگی همچون اینتر را ندارند، امیدوارم که بتوانم در این تیم توقعات را برآورده کنم.

حضور فورلان در اینتر بعد از رفتن اتوئو و گوران پاندف از این تیم خبر بسیار خوبی برای کاسپرینی سرمربی جدید این تیم است.وی در واکنش به آمدن فورلان به تیمش گفت: از آمدن او استقبال خواهیم کرد، فورلان می‌تواند همچون مسی و کریستیانو رونالدو در اینتر تاثیرگذار باشد.

باشگاه اینتر روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه ای بر روی سایت رسمی خود اعلام کرد که فورلان به ایتالیا رسیده است و فردا قرارداد او نهایی خواهد شد.

فورلان پس از رسیدن به ایتالیا گفت: برای ادامه پیروزی‌ها و موفقیت‌ها به ایتالیا آمده‌ام هدفم بازی کردن و گلزن در تیم جدیدم است. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم، از این که توانسته‌ام در باشگاه بزرگی همچون اینتر فرصت بازی کردن پیدا کنم، خوشحالم.

Uruguay international Diego Forlan arrives at Milan

 


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 2:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Iran

با تصمیم هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان خسرو ابراهیمی به جای اصغر دلیلی، مدیر عامل ذوب آهن انتخاب شد.

پس از برکناری اصغر دلیلی از مدیریت باشگاه ذوب آهن اصفهان، هیات مدیره این باشگاه خسرو ابراهیمی، مدیر سابق امور ورزش همگانی باشگاه را به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب کرد.

پیش از ابراهیمی، محمدعلی عسگری، معاون ورزشی سابق باشگاه به مدت یک هفته سرپرستی باشگاه را بر عهده داشت.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 2:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

به نوشته سایت «کورة» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال برزیل در آستانه پیوستن به تیم الریان قطر قرار گرفته است.

دونگا، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2010 که به علت نتایج ضعیف با این تیم از کار کنار گذاشته، در آستانه پیوستن به تیم الریان قطر قرار گرفته است.

به نوشته سایت «کورة» این مربی برزیلی امروز (سه شنبه) را برای جواب دادن به این باشگاه قطری معین کرده است و چنانچه با پیشنهاد این تیم قطری موافقت کند در ساعت‌های اخیر وارد دوحه خواهد شد و قرارداد خود را نهایی خواهد کرد.

دونگا در الریان جانشین پائولوآتورئی می‌شود که به تیم ملی المپیک قطر منتقل شده است.

این مربی 48 سال کار مربیگری خود را در تیم ملی فوتبال برزیل از سال 2006 آغاز کرد. علی عفیفة رئیس بخش فوتبال الریان اعلام کرد که سرمربی جدید در روزهای آینده مشخص خواهد شد و چند مربی از آمریکای جنوبی نامزد این پست هستند.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 2:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Olympiacos

فدراسیون فوتبال عراق از بستن قرارداد اولیه با زیکو برزیلی خبر داد.

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که با زیکو برزیلی به توافق نهایی رسیده است و قرارداد اولیه امضا کرده است.

فدراسیون فوتبال عراق در سایت رسمی خود نوشت: با زیکو برزیلی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال این کشور به توافق رسیده‌ام و او کار خود را در اربیل شروع خواهد کرد.

اولین تجربه جدی زیکو در تیم ملی فوتبال عراق دیدار روز جمعه مقابل اردن در مرحله مقدماتی جام جهانی خواهد بود. این تیم چهار روز بعد از آن نیز به مصاف سنگاپور خواهد رفت.

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که قرارداد نهایی با این مربی برزیلی در بغداد و بعد از بازی با سنگاپور امضا خواهد شد.

تیم ملی فوتبال عراق که در سال 2007 قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، از سال 1986 تاکنون موفق به صعود به جام جهانی نشده است.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 2:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Ulises Davila celebrates at the end of the FIFA U-20 World Cup match

باشگاه چلسی از عقد قرارداد با داویلا، مهاجم جوان مکزیکی خبر داد.

باشگاه چلسی اعلام کرد که با اولسیس داویلا، بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان مکزیک و باشگاه چیواس گوادالاخار به توافق نهایی رسید، اما مبلغ قرارداد با این بازیکن 20 ساله که توانایی بازی در خط وسط و خط حمله را دارد، اعلام نکرد.

مایکل امینالو، مدیر بخش ورزش چلسی در گفت و گو‌ با سایت رسمی این باشگاه گفت: بسیاری از باشگاه‌ها این بازیکن با استعداد و جوان را زیر نظر گرفته بودند. او در بازیهای اخیری که انجام داد، نمایش بسیار خوبی داشت، چیواس گوادالاخار باشگاه بسیار خوبی است و به پرورش استعدادها مشهور است. مطمئنم که این بازیکن جوان به سرعت مراحل پیشرفت خود را طی می‌کند و به بازیکن شاخصی تبدیل خواهد شد.

داویلا در جام جهانی جوان در ترکیب تیم ملی مکزیک بود. او پنجمین بازیکن جدید چلسی در این فصل است.


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد ماهان اصفهان انتخاب شد.

مرتضی طلایی - سخنگوی باشگاه فولاد ماهان با اعلام خبر انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد ماهان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که آقای

ساکت داشته‌اند که مهمترین آن خستگی مدیریت طولانی‌مدت وی در باشگاه سپاهان بود، دیروز پس از صحبتها و تقاضاهای باشگاه فولاد ماهان توانستیم موافقت این مدیر

ملی و البته فراملی را برای قبول سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد ماهان جلب کنیم.

وی ادامه داد: آقای ساکت پس از استعفا از باشگاه سپاهان دو مشکل را بیان می‌کرد. یک خستگی و کسالتش بود و دوم تمایل ایشان به ماندن در شهر اصفهان بود که باشگاه

نوپای فولاد ماهان با توجه به اینکه وی عضو هیات رییسه باشگاه نیز است، برای مدیرعاملی با او صحبت کرد که او نیز این سمت را قبول کرد.

سخنگوی باشگاه فولاد ماهان درباره اهداف این باشگاه نیز در آینده بیان کرد: با حضور محمدرضا ساکت که مدیرعاملی موفق در سطح ایران است سعی داریم تا به باشگاهی

بزرگ و استاندارد و حرفه‌ای تبدیل شویم. هدف ما ادامه دادن راه حرفه‌ای شدن و ساخت پایه‌های منسجم و سازمان یافته برای ورزش ایران است که من مطمئنم با سابقه

درخشانی که آقای ساکت دارند می‌توانند در این راه به فولاد ماهان کمک کنند.

طلایی همچنین افزود: اهداف و خط مشی باشگاه عوض نخواهد شد و همچنان همان راهبردهای کلی باشگاه را ادامه خواهیم داد. امیدوارم با توکل به خدا و همت مسوولین و

حمایت رسانه‌ها بتوانیم در مسیر سرافرازی این باشگاه برای ایران موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آقای ساکت از مدیریت خسته شده بودند و حالا چگونه سمت مدیریت دوباره را قبول کردند گفت: فولاد ماهان در بخش خصوصی ورزش فعالیت

می‌کند و البته فراموش نکنیم که نسبت به باشگاه بزرگ سپاهان محدودیت فعالیتی زیادی دارد. سپاهان در رشته‌های ورزشی گسترده‌ای فعالیت می‌کنند که فشار کاری را نیز

دوچندان می‌کند اما فولاد ماهان رشته‌های ورزشی کمی را در زیرمجموعه خود قرار داده است.


[ جمعه 90/6/4 ] [ 5:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Samir Shirt Shot1

سمیر نصری ستاره باشگاه آرسنال با قراردادی 3/27 میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست و قراردادی 4 ساله را بااین تیم به امضا رساند.

 آبی ها در نهایت پرونده انتقال این ستاره فرانسوی را نهایی کردند و این درحالی بود که تنها یک سال دیگر از قرارداد او با آرسنال باقی مانده بود. در نهایت این ستاره 24 ساله

روانه سیتی شد و در دیدار 4شنبه شب آرسنال مقابل اودینزه غیبت داشت.

 ونگر پیش از این در صحبتهایی اعلام کرده بود که نصری در بازار تابستانی رختکن تیمش را ترک نخواهد کرد ولی این بازی ساز فرانسوی با دستمزدی درحدود 180 هزار پوند در

هفته، روانه منچستر شد.

 بدین ترتیب توپچی ها در بازار تابستانی دو ستاره بزرگشان را از دست دادند. سسک فابرگاس به که به بارسا پیوست و نصری هم که روانه سیتی شد. از سوی دیگر شنیده می

شود که ادن آزارد، ستاره بلژیکی باشگاه لیل در مسیر پیوستن به آرسنال قرار دارد.

نصری هم پنجمین خرید تابستانی سیتی لقب گرفت که بعد از سرخیو آگوئرو و گائل کلیشی و سه بازیکن دیگر روانه رختکن این تیم شد.

French footballer Samir Nasri arrives at Manchester City

French footballer Samir Nasri is greeted by fans outside Manchester City

French footballer Samir Nasri signs autographs

French footballer Samir Nasri signs autographs as he is greeted by fans

Samir Shirt Shot3

Samir Interview Video2


[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 4:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Valencia

باشگاه چلسی انگلیس برای تقویت خط هجومی خود، خوان ماتای اسپانیایی را از والنسیا به خدمت گرفت.

خوان ماتا، چپ پای با تکنیک والنسیا که از چندین باشگاه انگلیس از جمله آرسنال و چلسی پیشنهاد داشت، سرانجام با باشگاه چلسی به توافق رسید.

باشگاه والنسیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این باشگاه درباره انتقال ماتا با چلسی به توافق رسیده است و پس از آزمایش‌های پزشکی قرارداد بین دو طرف امضا خواهد شد.

باشگاه چلسی نیز در بیانیه‌ای که بر روی سایتش منتشر شد، نوشت که با باشگاه والنسیا به توافق رسیده است و امضای قرارداد پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی صورت خواهد گرفت.

در رسانه‌های اسپانیا آمده است که چلسی برای جذب ماتا 28 میلیون یورو (3 . 40 میلیون دلار) پرداخت کرده است.

ماتا 23 ساله که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال اسپانیا را همراهی می‌کرد، فوتبال خود را از نوجوانان رئال مادرید آغاز کرد سپس در سال 2007 به والنسیا پیوست و موفق شد در سال 2008 با این تیم قهرمان جام حذفی اسپانیا شود.

چلسی پیش از این هم با رومیلو لوکاکو بلژیکی و اوریول رومیو اسپانیایی قرارداد امضا کرده است.


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 2:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Lucas Neill of the Australian Socceroos poses during a portrait session

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا لیگ امارات را به عنوان آخرین ایستگاه فوتبالی خود انتخاب کرد.

لوکاس نیل مدافع استرالیایی گالاتاسرای ترکیه به تیم الجزایر امارات پیوست و با این تیم قرارداد دو ساله امضا کرد.

نیل سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری انگلیس همچون اورتون، بلکبرن و وستهام را در کارنامه دارد.

سایت رسمی سازمان لیگ امارات همچنین امروز «شنبه» نوشت که فرانک اورتون سرمربی بلژیکی با دستیاران خود برای هدایت تیم اماراتی وارد ابوظبی شد. این مربی بلژیکی جانشین الخاندرو سابیا آرژانتینی می‌شود که قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین انتخاب شد.

Lucas Neill of Australia attempts to block the shot by Miroslav Klose of Germany


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 5:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Robbie Keane of Republic of Ireland celebrates scoring

کاپیتان پیشین تیم ملی ایرلند همبازی دیوید بکام در لس آنجلس گالکسی شد.

باشگاه تاتنهام سرانجام با واگذاری هافبک تیمش موافقت کرد تا رابی کین از این پس در کنار دیوید بکام در MLS و تیم لس آنجلس گالکسی توپ بزند.

رابی کین پیش از این اعلام کرده بود که مذاکرات را انجام داده و چندان به آینده‌اش در تاتنهام امیدوار نیست.

باشگاه تاتنهام با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی رسمی‌اش نوشت: بدین وسیله اعلام می شود که باشگاه تاتنهام بر سرانتقال قطعی رابی کین با باشگاه لس آنجلس گالکسی به توافق رسیده است.

وی در گفت و گو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه گالکسی عنوان کرد: از این که به آمریکا آمده بسیار خوشحال و هیجان ‌زده‌ام. همیشه دوست داشتم روزی به آمریکا بیایم و در لیگ این کشور بازی کنم و اکنون فکر می کنم رویایم محقق شده است.

کین درباره‌ی زندگی در آمریکا هم گفت: پیش از این که کار انتقال من نهایی شود، در تماسی که با مربی و مدیران باشگاه داشتم از حضور من و خانواده‌ام در این کشور استقبال شد و مطمئن بودم که همه چیز بر وفق مراد خواهد بود.

هافبک 31 ساله‌ی ایرلندی 8 سال در لندن حضور داشت و در 254 باری که پیراهن این تیم را بر تن کرد آمار 107 گل زده را از خود برجای گذاشت.


[ چهارشنبه 90/5/26 ] [ 2:12 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب