فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار نقل و انتقالات سال 12-2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Real Madrid

سران باشگاه رم، پرونده انتقال فرناندو گاگو، ستاره آرژانتینی رئال مادرید به تیمشان را با قراردادی قرضی و به مدت یک سال نهایی کردند. 

 مسئولان جلوروسی به دنبال آن بودند تا به خط میانی تیمشان عمق بیشتری دهند و لوئیس انریکه، گاگو را گزینه ایده آلی برای تیمش می دید.

این بازیکن 25 ساله در ژانویه 2007 از بوکاجونیورس به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تاکنون در بیش از 100 بازی برای کهکشانی ها به میدان رفت. البته مورینیو، مربی رئال به ندرت از او استفاده کرد و از همین رو گاگو هم به دنبال ترک رئال بود.

بدین ترتیب گاگو سومین خرید رم در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. آنها ساعاتی پیش قرارداد سیمون جائر (از وولفسبورگ) و میرالم پیانیک (از المپیک لیون) را قطعی کرده بودند.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Inter Milan

آلن پاردیو، سرمربی نیوکاسل، در مورد این انتقال گفت:" ما بسیار خوشحالیم که داویده سانتون را به خدمت گرفتیم. او یک مدافع چپ باکیفیت است که می تواند انعطاف پذیری زیادی به خط دفاعی ما بدهد. او بازیکن جوانی است و یک خرید فوق العاده برای ما محسوب می شود. من مطمئنم که او خیلی سریع با لیگ برتر انطباق پیدا می کند."

 سانتون نیز به خبرنگاران گفت:" من بسیار خوشحالم که با نیوکاسل قرارداد امضا کردم. بازی در لیگ برتر و در مقابل 50 هزار هوادار نیوکاسل در سنت جیمزز پارک چیزی نبود که بتوان آن را رد کرد. نیوکاسل باشگاه جاه طلبی است و به دنبال پیشرفت است و من می خواهم به آنها کمک کنم تا به اهداف شان برسند."


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Andre Santos of Brazilin action during a match as part of Group B of Copa America 2011

سران باشگاه آرسنال در گزارشی از خرید آندره سانتوس، ستاره باشگاه فنرباغچه خبر دادند. شنیده می شود که این انتقال با قراردادی 7 میلیون یورویی انجام شد تا سانتوس جای خالی گائل کلیشی را پر کند.

ونگر در صحبتهایی به وب سایت رسمی آرسنال گفت:« سانتوس بازیکن باکیفیتی است و توانایی دفاع و حرکت رو به جلو برای کمک به مهاجمان را دارد.»

این ستاره برزیلی در سال 2009 اولین بازی ملی اش را انجام داد و تاکنون 22 بار پیراهن تیم ملی برزیل را برتن کرده است.

ونگر درادامه صحبتهایش گفت:« او تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد و در تیم ملی برزیل هم ثابت کرده که می تواند در بالاترین سطوح بازی کند. ما به او خوشامد می گوئیم و امیدواریم که بتواند تاثیر زیادی در آرسنال داشته باشد.»

البته سانتوس اولین برزیلی تیم ونگر نیست. چرا که پیش از این دنیلسون و ژیلبرتو سیلوا هم برای توپچی ها بازی می کردند.

سانتوس هم در صحبتهایی به وب سایت رسمی آرسنال گفت:« خوشحالم که به آرسنال پیوستم. یکی از رویاهای من بود که در تیم بزرگتری در فوتبال اروپا توپ بزنم و به این آرزویم رسیده ام . خیلی خوشحالم که عضوی از این تیم هستم. تمام برزیلی هایی که به آرسنال آمده اند،از خوبی های این باشگاه تعریف کرده اند و خوشحالم که یکی از اعضای خانواده آرسنال هستم.»


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Eljero Elia of the Netherlands looks on

سران باشگاه یوونتوس اعلام کردند که الیرو الیا، با قراردادی 9 میلیون یورویی از هامبورگ به یوونتوس پیوسته است و قراردادی 4 ساله را به امضا رسانده است.

الیای 24 ساله عصر روز سه شنبه وارد تورین شد تا تستهای پزشکی اش را پشت سر بگذارد و چند ساعت قبل از پایان مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه تورین خبر این ستاره را اعلام کردند

دربیانیه منتشره در وب سایت یوونتوس می خوانیم:« یوونتوس اعلام می کند که با سران باشگاه هامبورگ برسر انتقال الیرو الیا ، بازیکن هلندی به توافق رسیده است. قرارداد انتقال او با مبلغ 9 میلیون یورو نهایی شده است که 4 میلیون یوروی آن در زمان انتقال این بازیکن هلندی 2.5 میلیون یورو در روز 31 ژانویه سال 2012 و 2.5 میلیون یوروی دیگر در روز 31 ژانویه 2013 پرداخت خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه می خوانیم:« ارزش این خرید ممکن است به مبلغ 1 میلیون یوروی دیگر ، بنا به موفقیتهایی که این ستاره هلندی با یوو در طول دوران قراردادش کسب می کند افزایش یابد یوونتوس و این بازیکن هلندی قراردادی 4 ساله را به امضا رساندند.»

الیا در صحبتهایی درمورد انتقالش به یووه گفت:« می خواهم به رشد ادامه دهم و الان باید در عرصه فوتبالی یک مرحله جلو بروم . امیدواریم که این اتفاق در یوونتوس رخ دهد. من اطلاعات زیادی درمورد یوونتوس دارم و آنها قهرمانی های فراوانی در لیگ ایتالیا و لیگهای اروپایی داشته اند. یوونتوس بزرگترین تیم ایتالیاست.»


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 Lille

جو کول هافبک ملی پوش باشگاه لیورپول با قراردادی قرضی و به مدت یکسال به لیل، قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه پیوست.

این هافبک 29 ساله که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از چلسی به لیورپول پیوست به دلیل مصدومیت های فراوان تنها 8 بار در فصل گذشته از ابتدا برای لیورپول به میدان رفت و در نهایت هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

با آمدن جوردان هندرسون، چارلی آدام و استیوارت داونینگ، کول تقریبا فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول نخواهد داشت و به همین دلیل به دنبال پیوستن به یک تیم دیگر بود که در نهایت لیل فرانسه را برای ادامه فوبتالش انتخاب کرد.

به این ترتیب کول تا پایان فصل به صورت قرضی پیراهن لیل را بر تن خواهد کرد. گفتنی است لیل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و با تیم های اینتر، زسکا مسکو و ترابوزان اسپور همگروه شده است.

Lille

Lille


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 9:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Fin Bartels (L) of Hamburg and Simon Kjaer of Wolfsburg jump for a header

سیمون جائر با قراردادی قرضی از ولفسبورگ به رم پیوست. سرانجام بعد از گمانه زنی های فراوان مدافع دانمارکی به صورت قرضی ولفسبورگ را به مقصد پایتخت ایتالیا ترک کرد.

باشگاه رم این خبر را اعلام کرد و به زودی جائر رسما به عنوان بازیکن این تیم ایتالیایی معرفی خواهد شد. جائر که تابستان گذشته پالرمو را به مقصد ولفسبورگ ترک کرد بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل بد بار دیگر به فوتبال ایتالیا بازخواهد گشت.

این ملی پوش دانمارکی هفته گذشته قبل از توافق نهایی بین دو باشگاه به رم سفر کرد تا تست های پزشکی این تیم را پشت سربگذارد.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 9:56 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Headcoach of Bosnia

میروسلاو بلاژویچ پس از توافق با مسوولان باشگاه مس کرمان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

مربی 76 ساله‌ کروات شب گذشته ساعت 2 بامداد وارد ایران شد و امروز (چهارشنبه) از ساعت 15 در جلسه با مسوولان باشگاه مس کرمان برای هدایت این تیم تا پایان فصل به توافق رسید تا سرمربی این تیم کرمانی شود.

مدیرعامل باشگاه مس با تایید این خبر گفت: قرارداد بلاژویچ تا پایان این فصل خواهد بود. او بلافاصله پس از پایان جلسه‌ مذاکره راهی کرج خواهد شد تا در تمرینات مس حضور یابد و با بازیکنان تیم آشنا شود.

حاج‌اسماعیلی ادامه داد: پس از آن‌که برای استخدام بلاژویچ که سنش بالای 65 سال است از فدراسیون فوتبال استعلام کردیم جواب مثبت گرفتیم که از این مربی باتجربه در ادامه‌ فصل استفاده کنیم. مثل این‌که قرار است این قانون از لیگ دوازدهم به اجرا دربیاید که مربیان بالای 65 سال نمی‌توانند در لیگ برتر مربی‌گری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بلاژویچ دستیاران خود را هم انتخاب کرده یا خیر؟ گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. محمود فکری در حال حاضر تیم را در کرج تمرین می‌دهد و باید منتظر باشیم و ببینیم بلاژویچ چه افرادی را برای کادر فنی خود انتخاب می‌کند.

آخرین باری که بلاژویچ هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده داشت به حدود 10 سال پیش بازمی‌گردد که او در رساندن تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2002 ناکام بود و پس از آن سکان هدایت ایران را به هموطن و دستیارش بلانکو ایوانکویچ سپرد.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 9:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Luka Modric of Tottenham looks down dejected

روزنامه‌های انگلیسی از توافق تاتنهام و چلسی بر سر انتقال لوکا مودریچ خبر دادند.

به نوشته روزنامه های انگلیسی سرانجام پس از کش و قو‌س‌های زیاد، باشگاه تاتنهام با فروش لوکا مودریچ در ازای 40 میلیون پوند به چلسی موافقت کرد.

به نوشته این روزنامه هری ردنپ، سرمربی تاتنهام دیگر نتوانست نارضایتی‌های لوکا مودریچ در وایت هارت لین را تحمل کند و با پیوستن او به چلسی موافقت کرد. این در حالی است که پیش از اعلام کرده بود که مودریچ از ارکان اصلی تیم به شمار می‌آید و به هیچ وجه نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

تاتنهام با فروش مودریچ در نظر دارد که چند بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کند.

پیش از این تاتنهام دو پیشنهاد 25 و 27 میلیون پوندی چلسی را برای فروش این ستاره کروات رد کرده بود.

Luka Modric (R) of Tottenham looks on dejected


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 3:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Barcelona

ستاره سال‌های پیش یوونتوس ایتالیا برای عقد قرارداد با بنی یاس وارد امارات شد.

دیوید ترزگه برای انتقال به بنی یاس امارات وارد ابوظبی شد و پس از پشت گذاشتن آزمایشات پزشکی این تیم، رسما قرارداد امضا خواهد کرد.

انتظار می‌رفت که قرارداد ترزگه با این باشگاه اماراتی هفته پیش به امضا برسد، اما اختلاف در بعضی از بندهای آن منجر به تعویق افتادن آن شد.

این باشگاه اماراتی مدت و قیمت قرارداد را اعلام نکرده است ، اما بعضی از منابع اعلام کردند که این بازیکن فرانسوی سالانه 1.7 میلیون یورو درخواست کرده است.

ترزگه 33 ساله فصل گذشته در هرکولس اسپانیا توپ می‌زد، اما بعد از سقوط این تیم به دسته دوم قراردادش را پایان یافته اعلام کرد و الان بازیکن آزاد به شمار می‌آید.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 3:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Per Mertesacker of Germany reacts

به نوشته روزنامه اکیپ فرانسه، "مرتساکر" مدافع آلمانی رسما به آرسنال پیوست.

بعد از این که آرسنال نمایش ناامید کننده‌ای در دیدار مقابل منچستریونایتد داشت، کادر فنی این تیم در نظر دارد با جذب چند بازیکن به ساختار دفاعی این تیم سر و سامان دهد.

روزنامه اکیپ فاش کرد که توپچی‌ها با مرتساکر، مدافع ملی پوش وردربرمن آلمان قرارداد امضا کرده‌ است.

مرتساکر از سال 2006 تاکنون در وردربرمن بازی می‌کند و 75 بار برای تیم ملی فوتبال آلمان به میدان رفته است.

به نوشته این روزنامه فرانسوی آرسنال در نظر دارد آندره سانتوس برزیلی را در ازای هفت میلیون دلار از فنرباغچه ترکیه به خدمت بگیرد.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 3:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب