فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار نقل و انتقالات سال 12-2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

میشائیل هنکه با استقلال قرارداد داخلی بست.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گو از ثبت قرارداد داخلی با این مربی آلمانی خبر داد.

وی در همین رابطه اظهار کرد: با هنکه قرارداد داخلی بسته ایم و امیدوارم هر چه زودتر به ما ملحق شود. فکر می کنم او از هفته آینده در جمع ما باشد.

هنکه متولد 27 آوریل 1957 در آلمان است. او دانش‌آموخته رشته ورزش و همچنین زمین‌شناسی در دانشگاه شهر بوخوم است. هنکه سابقه بازی در برخی تیم‌های نه چندان مطرح آلمانی را دارد که شناخته‌ شده‌ترین آن‌ها پادرن بورن و همچنین واتن شاید هستند. در سال 1988 فوتبالش را به پایان برد و بلافاصله دوره‌های مربی‌گری را آغاز کرد. او در سال 1989 در بوروسیا دورتموند دستیار هورست کوپل بود. بعدها همین سمت را زیر نظر اوتمار هیتسفلد و همچنین نویو اسکالا ادامه داد.

هنکه سابقه مربی‌گری را نیز در کارنامه دارد. او در سال 2005 مربی‌گری کایزرسلاترن را بر عهده گرفت اما پس از شروعی ناموفق از این تیم اخراج شد. شیاطین سرخ فوتبال آلمان با هدایت او در 13 مسابقه تنها 9 امتیاز را به دست آورده و قعرنشین جدول بودند. چیزی که در پایان فصل باعث شد کایزرسلاترن حتی با مربی‌گری ولفگانگ ولف نیز نتواند موفق باشد و در نهایت به بوندسلیگای 2 سقوط کرد.

او در سال 2006 نیز هدایت تیم ساربروکن را بر عهده داشت و در این تیم هم به عنوان سرمربی موفق نبود.

آخرین ایستگاه مربی‌گری هنکه، باشگاه کلن بوده است. او در آنجا دستیار زوانمیر سولدو بود و تا اکتبر 2010 به همکاری با این مربی کروات ادامه داد.


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 12:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ستار زارع کاپیتان فصل قبل شاهین بوشهر با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پیوست.

ستار زارع که اصالتا اهل بندر گناوه است، سال ها در فوتبال شیراز و برق بازی می‌کرد.

 

او یک سال در برق زیر نظر کلانتری سرمربی کنونی فجر فعالیت داشت.

 

پیش از این آل نعمه و کرمی دو کاپیتان دیگر شاهین هم از این تیم جدا و راهی تراکتورسازی و فولاد شده بودند.


[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 12:46 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

علیرضا حقیقی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه و مذاکره با حبیب کاشانی قرار داد خود را برای دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

 

علیرضا حقیقی که مدت قرادادش با این تیم به پایان رسیده بود، پس از مذاکره با سرپرست و سرمربی سرخپوشان، قراردادش را به مدت دو سال با این باشگاه تمدید کرد.

 

حقیقی پس از امضای قرار داد با باشگاه به سمت هیات فوتبال حرکت تا قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کند.


[ یکشنبه 90/4/5 ] [ 12:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

میلاد زنیدپور با امضای قراردادی دوساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.

میلاد زنیدپور امروز در باشگاه ورزشی داماش ایرانیان و پس از گفت‌وگو با امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه، با امضای قراردادی دوساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.

میلاد زنیدپور فصل گذشته در تیم استیل آذین حضور داشت. وی در پست هافبک بازی می کند و در فصل آتی لیگ برتر، تیم فوتبال داماش گیلان را برای دو فصل همراهی خواهد کرد.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:26 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ما است و از چهارشنبه کارش را شروع می‌کند.

 

به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، محمد حسین جعفری اظهار کرد: امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی معرفی می‌کنم.

او همچنین از شروع کار تیم از روز چهارشنبه توسط کادر فنی خبر داد و اعلام اسامی تکمیل شده بازیکنان را به روز چهارشنبه موکول کرد.

او خاطرنشان کرد: امیر قلعه نویی روز جمعه وارد تبریز خواهد شد و مورد استقبال هواداران قرار خواهد گرفت.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:16 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شد.

پس از گفت‌وگوهای فراز کمالوند با مسوولان پاس،‌ سرمربی پیشین تراکتورسازی امروز با امضای قرارداد خود به طور رسمی به پاس پیوست.

به زودی تمرینات پاس برای شرکت در رقابت‌های لیگ دسته یک زیر نظر کمالوند آغاز خواهد شد.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:11 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهدی امیرآبادی قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهدی امیرآبادی مدافع تیم استقلال قراردادش را با تیم استقلال برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

امیرآبادی شنبه به باشگاه رفت و بعد از صحبتی که با مسئولان تیم داشت قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

امیرآبادی سابقه حضور 7 ساله در تیم استقلال را دارد.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:8 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

میثم حسینی با تیم فوتبال استقلال قرارداد بست.

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، میثم حسینی بازیکن سابق تیم فوتبال فولادگستر، با عقد قراردادی دوساله به تیم استقلال پیوست.

مسئولان استقلال پیش از این باب مذاکره با این بازیکن را باز کرده بودند و حالا با عقد قرارداد داخلی او به تیم استقلال اضافه شد.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:7 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

محمد منصوری و نبی الله باقری‌ها از مس کرمان جدا شدند.

پس از آن که صمد مرفاوی قرار داد خود را برای یک فصل دیگر با مس کرمان تمدید کرد این باشگاه در حال بستن تیم خود برای فصل بعد است.

دیروز نبی الله باقری‌ها با حضور در باشگاه مس با کرمانی‌ها تسویه حساب کرد و از مس جدا شد. جدایی باقری‌ها از مس در حالی صورت گرفت که مدافع پیشین پرسپولیس در طول فصل گذشته در چند مقطع اختلاف‌هایی با صمد مرفاوی پیدا کرده بود و در نیم فصل دوم نیز بسیار کم به میدان رفته بود.

نبی الله باقری‌ها پس از جدا شدن از مس کرمان خیلی زود با شهرداری تبریز به توافق رسید تا فصل آینده را در این تیم توپ بزند.

همچنین محمد منصوری روز گذشته با مس تسویه حساب کرد و از مس جدا شد. گفته می‌شود او به سایپا پیوسته است.

با این حال کرمانی‌ها با وجود جدا شدن دو بازیکن خود یک بازیکن خارجی را به خدمت گرفتند. آرارات ـ آرا کلیان، مدافع تیم ملی ارمنستان بازیکنی بود که با حضور در هیات فوتبال استان کرمان قرار داد خود را با مسی‌ها به ثبت رساند.

ضمن این که ماندن ادنینو در مس هنوز قطعی نشده است و این بازیکن برزیلی یک پیشنهاد جدی از ژاپن دارد و مشخص نیست فصل آینده در کدام تیم بازی می‌کند، هر چند خود ادینیو عنوان کرده که در ایران فقط برای مس بازی خواهد کرد.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

«الاهلی» آقای گل سال‌های پیش بوندسلیگا را به خدمت گرفت.

گرافیته مهاجم برزیلی ولفسبورگ بوندسلیگا را به سوی کناره‌های جنوبی خلیج فارس ترک کرد و از این پس پیراهن الاهلی را به تن خواهد کرد.

او که تا جون 2012 با «گرگ‌ها»ی فوتبال آلمان قرار داد همکاری داشت، به توافقی دو ساله با مالکان تیم اماراتی دست یافته و به این تیم هم می‌پیوندد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را نیز داراست گفت: دوست دارم برای چهار سال پر شکوه در کشوری فوق العاده‌ از باشگاهی شگفت انگیز قدردانی کنم. در این دوران دوستان و هوادارانی پر شمار را به دست آورم که پیوسته پشتیبانم بوده‌اند. در ولفسبورگ بزرگترین موفقیت‌هایم را جشن گرفتم و بازیکن سال آلمان، قهرمان آلمان و آقای گل بوندسلیگا شدم. با داشتن 32 سال سن زمان آن فرا رسیده است که با خانواده‌ام که در قلبم جای دارد، چیز تازه‌ای را کشف کنم؛ گامی دیگر را برداریم و به ویژه‌ خودم را برای روزهای پس از فوتبالم آماده کنم.

گرافیته در سال 2007 به خواست و نظر فلیکس ماگات، سرمربی وقت ولفسبورگ از «لومانس» به بوندسلیگا رفت و خیلی زود در جمع بازیکنان این تیم جایگاهی ثابت را برای خودش به دست آورد. او در دومین فصل حضورش در این تیم قهرمان بوندسلیگا و بهترین گلزن این رقابت‌ها شناخته شد. او در همان فصل با 28 گل زده عنوان بهترین بازیکن فصل را نیز از آن خود کرد. گرافیته زیر نظر جانشینان آتی ماگات، استیومک لارن و پیرلیتبارسکی دیگر نتوانست همان مهاجم گلزن و خطرناک گذشته باشد.

او با نگاهی به روزهای سپری شده گفت: گل سال 2009 من به بایرن مونیخ، بازی‌هایم در لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و چیزهای بیشتری را که در دوران باشکوهم در ولفسبورگ داشتم در قلبم باقی خواهد ماند. در آلمان همواره احساس بسیار خوبی داشتم، پیشرفت کردم و احترام زیادی را به خاطر کار کردم به دست آوردم.

فیلکس ماگات، سرمربی ولفسبورگ که با رفتن گرافیته آخرین بازمانده تیم قهرمانش را از دست داد، درباره او گفت: گرافیته خدمات بزرگی را به ولفسبورگ ارائه داد. او همواره بخشی از تاریخ ولفسبورگ خواهد بود و نامش پیوسته با قهرمانی ما پیوند خواهد داشت. او در کنار ادین ژکو فصلی با شکوه را به نمایش گذاشتند و از این گذشته با رفتار دوستانه و صمیمانه‌اش قلب هواداران را از آن خود کرد. جای او به عنوان انسان و بازیکن فوتبال در جمع ما خالی خواهد بود، چرا که با توانایی‌هایش عاملی با اهمیت در بازی‌ها بود. از رفتن او ناراحتم ولی می‌توانم خواستش را برای داشتن چالشی تازه درک و برایش بهترین‌ها را آرزو کنم.


[ چهارشنبه 90/4/1 ] [ 12:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب