فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Mario Gomez (R) of Muenchen celebrates

پیروزی پرگل بایرن مونیخ، پرافتخارترین تیم بوندسلیگا را به صدر جدول رقابت‌ها رساند.

در ادامه‌ی هفته‌ی پنجم بوندسلیگا بایرن مونیخ در دیداری پرگل با 7 گل فرایبورگ را شکست داد. گومس در این دیدار 4 بار موفق به گلزنی شد. ریبری دو بار و پیترسن یک بار دیگر برای شاگردان هاینکس گلزنی کردند.

بوروسیا دورتموند مدافع عنوان قهرمانی هم نخستین شکست فصلش را تجربه کرد و با نتیجه‌ی 2 بر یک بازی را به میهمانش هرتابرلین واگذار کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده هوفن‌هایم با 4 گل ماینس را در هم کوبید و اشتوتگارت با 3 گل هانوفر را شکست داد. وردربرمن هم با 2 گل هانوفر را از پیش رو برداشت.

* برنامه و نتایج هفته‌ی چهارم بوندسلیگا :

جمعه

اوگسبورک یک (هوسوگای 5)

بایرلورکوزن 4 (سام 6 و 72، کسیلینگ 23، دردیوک 79)

Stefan Kiessling (2ndL) of Leverkusen celebrates

Stefan Kiessling (3rdR) of Leverkusen celebrates

Michael Ballack (R) of Leverkusen shakes hands with team coach Robin Dutt

Hajime Hosogai of Augsburg fights for the ball with Sidney Sam of Leverkusen

شنبه

* بایرن مونیخ 7 (گومس 8 و 52 و 55 و 71، ریبری 26 و 41، پیترسن 90)

فرایبورگ صفر

Nils Petersen of Muenchen scores

Mario Gomez of Muenchen scores

Franck Ribery (C) of Muenchen scores

Mario Gomez of Muenchen celebrates

* بوروسیا دورتموند یک (لواندوفسکی 88)

هرتابرلین 2 (رافائل 50، نیمر 81)

* مونشن گلادباخ یک (آرانگو 58)

کایزرسلاترن صفر

* اشتوتگارت 3 (اوکازاکی 9، کژمانوویچ 79، تاسکی 86)

هانوفر صفر

* ماینس صفر

هوفن‌هایم 4 (فیرمینو 16، بابل 45 و 74، نوفسکی 85 گل به خودی)

* وردربرمن 2 (پیزارو 52 و 78)

هامبورگ صفر

Andreas Wolf (R) of Bremen and Paolo Guerrero (L) of Hamburg battle for the ball

Marko Arnautovic (back) of Bremen and David Jarolim (front) of Hamburg jump for the ball

 Aaron Hunt (L) of Bremen and Michael Macienne (R) of Hamburg battle for the ball

یک شنبه

کلن - نورنبرگ

ولفسبورگ - شالکه 04

** جدول رده‌بندی بوندسلیگا

1- بایرن مونیخ 12 امتیاز (تفاضل 15+)

2- وردربرمن 12 امتیاز (تفاضل 6+)

3- مونشن گلادباخ 10 امتیاز


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 4:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Cristiano Ronaldo of Real Madrid celebrates with Pepe after scoring

پیروزی رئال مادرید و توقف بارسلونا، پایتخت نشینان اسپانیا را به صدر جدول رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا برد.

هفته سوم لالیگا با انجام چهار دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین دیدارها بارسلونا در خانه سوسیداد با تساوی دو بر دو متوقف شد و دو امتیاز احساس را از دست داد. در این دیدار هر چند بارسلونا با دو گل زودهنگام ژاوی و فابرگاس در دقایق 10 و 11 از حریف پیش افتاد، اما دو بار در دقایق 59 و 61 دروازه‌اش فرو ریخت تا شاگردان گوآردیولا اولین لغزش در فصل جدید رقابت‌ها را تجربه کنند.

در دیگر دیدار رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ختافه بود و در پایان ، حریفش را با شکست چهار بر دو بدرقه کرد. کریم بنزما در این دیدار در دقایق 14 و 69 برای سپید پوشان گل زنی کرد، کریستیانو رونالدو و هیگوآین هم دو گل دیگر شاگردان مورینیو را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده ، والنسیا با یک گل از سد آتلتیکو مادرید گذشت و پیکار تیم‌های سویا و ویارئال با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

با نتایجی که در هفته سوم رقابت‌ها رقم خورد، رئال مادرید با شش امتیاز و تفاضل گل 8+ در صدر قرار گرفت ، والنسیا هم به دلیل تفاضل کمتر در رده دوم ایستاد و بارسلونا با چهار امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

در ادامه رقابت‌های هفته سوم لالیگا یکشنبه شب اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود میزبان اسپورتینگ خیخون خواهد بود و اسپانیول با آتلتیکو بیلبائو دیدار خواهد کرد.

** برنامه و نتایج هفته سوم لالیگا :

شنبه

* رئال مادرید4 (بنزما 14 و 69، رونالدو 60، هیگوآین 88)

ختافه 2 (میکو 39 و 73)

Cristiano Ronaldo of Real Madrid scores Real

Cristiano Ronaldo of Real Madrid celebrates with Ricardo Carvalho after scoring

Miguel Angel Moya of Getafe fails to get his hands to the ball

Gonzalo Higuain of Real Madrid celebrates after scoring his team 

 

* رئال سوسیداد 2 (آگیرتسکه 59، گیریزمان 61)

بارسلونا 2 (ژاوی 10، فابرگاس 11)

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Real Sociedad

* والنسیا یک (سولدادو 52)

آتلتیکو مادرید صفر

* ویارئال 2 (روسی 35، روبن 72)

سویا 2 (نگردو 24، الکسیس 86)

یک شنبه

رئال بتیس - مایورکا

راسینگ سانتاندر - لوانته

اوساسونا - اسپورتینگ خیخون

رایو وایکانو - ساراگوسا

اسپانیول - آتلتیکو بیلبائو

دوشنبه

مالاگا - گرانادا


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 3:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Cristiano Ronaldo (L) of Real Madrid shoots past Javer Mascherano of Barcelona

ستاره پرتغالی رئال مادرید بر این باور است که لیگ اسپانیا فقط عرصه خود نمائی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید نیست.

دیدگاه کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید بر خلاف دیدگاه عده‌ای است که معتقدند لیگ اسپانیا فقط در رئال مادرید و بارسلونا خلاصه می شود و تیمهای دیگر شانسی برای رقابت ندارند.

وی در سخنانی که روزنامه(گازتا دلا اسپورت) ایتالیا منتشر کرد، گفت: لالیگا فقط بارسلونا و رئال مادرید نیست. بر این باور نیستم که تنها این دو تیم شانس قهرمانی را دارند و تیم های دیگر فقط نظاره گر هستند. بلکه معتقدم که در لیگ اسپانیا همچون لیگ برتر انگلیس رقابت وجود دارد. لیگا و لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ های فوتبال جهان به شمار می آیند.

بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2008 افزود: در اسپانیا بسیاری از باشگاه‌ها وجود دارند که در لیگ امسال می توانند قهرمان باشند چرا که لیگ این کشور فقط عرصه خودنمائی بارسلونا و رئال مادرید نیست. به عنوان مثال والنسیا از جمله تیم های است که توانائی رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را دارد.

رونالدو درباره اینکه آیا رئال مادرید می تواند در طول فصل همچون بازی با رئال ساراگوسا که با نتیجه شش بر صفر به سود آنها به پایان رسید، عمل کند گفت: شخصا آرزو دارم که در تمام بازیها در همین سطح ظاهر شویم. اما مطمئنا بر این باورم که چنین چیزی تحقق نخواهد نیافت و بدون شک در بعضی از بازیها شکست خواهیم خورد، اما با این وجود بر این باورم که فصل کنونی فصل رئال مادرید خواهد بود چرا که بازیکنان نسبت به فصل گذشته پخته تر و هماهنگ تر شده اند. به خوبی می دانم که بارسلونا از بهترین تیمهای جهان است و بازی کردن مقابل آنها همواره دشوار و برای پیروز شدن در به تلاش دو چندان نیاز است.

وی درباره آمار گلزنی فوق العاده‌اش در فصل گذشته که یک رکورد به شمار می‌آید،گفت: امیدوارم که این موفقیت را یک بار دیگر تکرار کنم اما باید بگویم که این کار آسان نخواهد بود.

کریستیانو رونالدو در 53 بازی که در فصل گذشته برای رئال مادرید به میدان رفت 40 گل به ثمر رساند.

کاپیتان تیم ملی پرتغال درباره ژوزه مورینیو سرمربی رئال گفت: به نظرم او بهترین مربی جهان است. ژوزه بسان دوستم است و از اینکه می توانم برای او بازی کنم و جزئی از دنیایش باشم، خوشحالم. با هم زوج خوبی را تشکیل خواهیم داد و امید وارم جام های زیادی کسب کنیم.


[ شنبه 90/6/19 ] [ 3:44 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Andres Iniesta (L), David Villa and Joan Capdevila of Spain

بهترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا بر این باور است که تفاوت تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا فقط به لیونل مسی برمی‌گردد.

داوید ویا برترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا در گفت‌وگو با یک رادیو کلمبیایی گفت که تنها تفاوت بین تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا به لیونل مسی برمی‌گردد.

وی افزود: عدم وجود مسی در تیم ملی اسپانیا تنها تفاوت این تیم با بارسلونا است. با نگاه کردن به بازی مسی به راحتی می‌توان چنین اختلافی را مشاهده کرد. اگر مسی را کنار بگذاریم تفاوتی بین بارسلونا و تیم ملی نمی‌بینی چرا که بسیاری از بازیکنان بارسلونا در تیم ملی حضور دارند. در آخرین لیستی که دل بوسکه برای تیم ملی فراخواند، 9 نفر از بارسلونا وجود داشتند.

ویا که سابقه بازی در تیم‌های اسپورتینگ گیخون و رئال ساراگوسا و والنسیا را در کارنامه دارد، درباره پیوستن رادامیل فالکاو مهاجم کلمبیایی فصل گذشته پورتو به اتلتیکو مادرید گفت: فالکاو بازیکن بزرگی است. بازی‌های او را در ترکیب پورتو در لیگ قهرمانان اروپا دیده‌ام. ما اسپانیایی‌ها از آمدن او به لالیگا خوشحالم چرا که او موجب قوی‌تر شدن این رقابت‌ها می‌شود. مطمئنا او با توانایی‌هایی که دارد، در اینجا موفق خواهد بود.


[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Barcelona

مدافع فرانسوی تیم بارسلونا می خواهد دوران ورزشی‌اش را در این تیم به پایان ببرد.

پس از ابراز علاقه باشگاه پاری سن ژرمن و چند باشگاه دیگر برای خرید اریک آبیدال، این مدافع فرانسوی که توانست سال گذشته با بیماری سرطان مبارزه کند، با انتقاد از پیشنهادهای ارائه شده عنوان کرد: از این که بخواهند به من ترحم کنند بیزارم. دوست دارم اگر باشگاهی به من پیشنهاد می دهد به خاطر توانایی‌هایم باشد نه به این خاطر که بخواهم به تیم روحیه بدهم.

آبیدال درباره‌ی پیشنهاد باشگاه فرانسوی هم عنوان کرد: باشگاه پاری سن ژرمن باشگاه بسیار بزرگی است، اما به هر حال من عضو باشگاه بارسلونا هستم و دوست دارم در این باشگاه به فوتبالم پایان دهم.

وی از خاطراتش در دوران درمان هم گفت: زمانی که زیر نظر پزشکان بودم. قرص مصرف می کردم دائم به من گفته می شد که ممکن است این درمان جواب ندهد. در آن زمان مهم‌ترین مساله برای من سلامتی‌ام بود.

هافبک فرانسوی درباره‌ی تمدید قراردادش هم گفت: اگر بارسلونا بخواهد تا آخر دوران ورزشی‌ام بازی خواهم کرد. در غیر این صورت با توجه به وضعیت جسمانی‌ام از میان پیشنهادها یکی را انتخاب خواهم کرد.

آبیدال در پایان با تمجید از گواردیولا او را آینه‌های تمام‌نما از فوتبال در بارسلونا و کاتالونیا توصیف کرد.


[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

به نوشته روزنامه مارکا اسپانیا مالک متمول باشگاه آنژی ماخاچکالا روسیه قصد داشت با حقوق سالانه 25 میلیون یورو ژوزه مورینیو را به خدمت گیرد اما این مربی پرتغالی پیشنهاد وی را رد کرد.

به نوشته روزنامه مارکا اسپانیا سلیمان کریم‌اف مالک متمول باشگاه آنژی ماخاچکالا روسیه برای هدایت این تیم پیشنهاد حقوق سالانه 25 میلیون یورویی را به ژوزه مورینیو سرمربی کنونی رئال مادرید اسپانیا داده است اما این مربی پرتغالی این پیشنهاد نجومی را که در صورت پذیرفتن آن به عنوان گران‌قیمت‌ترین مربی جهان انتخاب می‌شد، نپذیرفت.

رییس باشگاه آنژی ماخاچکالا پیش از این موفق شد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی اینتر را به خدمت گیرد.

گزارش‌های رسانه‌های اروپایی حاکی از آن است که وی در اندیشه عقد قرارداد با ستارگانی چون کریستیانو رونالدو و نمانیا ویدیچ و نیمار است.


[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از دریافت نشان افتخار از پارلمان کاتالونیا از احساساتش سخن گفت و البته کسانی که برایش زحمت کشیده بودند را هم فراموش نکرد.

در مراسم تجلیل از پپ گواردیولا به پاس خدمات و تلاش‌هایی که در سه سال حضورش در باشگاه بارسلونا انجام داده، نمایندگان پارلمان کاتالونیا با اهدای نشان طلای افتخار از وی قدردانی کردند.

پپ گواردیولا پس از دریافت این نشان عنوان کرد: زمانی را به خاطر می آورم که خوان لاپورتا و اعضای هیات مدیره باشگاه به من گفتند که می خواهیم با تو کار را شروع کنیم. به من گفته شد که من به دلیل شایستگی‌هایم انتخاب شده‌ام. بهترین شروع ممکن را داشتیم و در حال حاضرنمی توانیم از هیچ چیز گله‌مند باشیم چرا که همه چیز خوب پیش می رود.

photo

سرمربی بارسلونا ادامه داد: بازیکنان به من تعلق ندارند. من همیشه از آنها چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام.

وی درباره‌ی آخرین کاری که پیش از بازی تیم انجام می دهد به نکات جالبی اشاره کرد: برای هر بازی هیجان و اضطراب خاصی دارم. قبل از بازی، شاید یک یا دو روز قبل از بازی به دفتر اداری ورزشگاه می روم و در دفتر کوچکی می نشینم چراغ‌ها را خاموش می کنم و دو یا سه دی وی دی از فیلم بازی تیمی که باید با آن بازی کنیم را به تنهایی تماشا می کنم. عادت کرده‌ام که خودم را چند ساعت در اتاق حبس کنم. خودکار و کاغذ را بر می دارم و هر چیزی که از بازی به نظرم می رسد را می نویسم. تمام نکات ضعف و قوت را یادداشت می کنم. آن لحظه است که می فهمم باید از بازیکنانم چه چیزی بخواهم.

گواردیولا درباره‌ی روحیه‌ی پیروزی تیمش اظهار کرد: فوتبال به من چیزهای زیادی یاد داده است؛ این که تیمم را به پیروزی عادت دهم و پس از به دست آوردن موفقیت شادی کنم. البته این را هم یاد گرفته‌ام که فوتبال شکست هم دارد، شکستی که بسیار دردآور است. یاد گرفته‌ام که بهانه آوردن هیچ سودی ندارد و وقتی تیمم می بازد مسئولیت آن حتما به عهده من است. تمام این مسائل را من از حضور در باشگاه بارسلونا یاد گرفته‌ام.

وی در ادامه با تقدیر از همکارانش عنوان کرد:‌ می خواهم از افرادی مانند والرو ریورا، سرمربی تیم هندبال بارسلونا تشکر کنم. او زمانی به من گفت که حضور در باشگاهی مانند بارسلونا قطعا می تواند برایم مفید باشد. او به من توصیه کرد که هیچ وقت حرف نادرستی بر زبان جاری نسازم.

گواردیولا در پایان با ابراز خوشحالی از دریافت نشان افتخار گفت: این که در 40 سالگی توانسته‌ام بالاترین نشان افتخار را دریافت کنم خوشحالم، اما به هیچ وجه نمی خواهم الگوی دیگران باشم. فقط می خواهم کارم را به بهترین شکل انجام دهم.

photo


[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:39 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید باید بدانیم که شاید در بازی‌های آینده تا این حد موقعیت برایمان ایجاد نشود و باید از حداقل فرصت‌ها بهترین استفاده را برد.

جواد نکونام در گفت‌وگو درباره اعلام باشگاه اوساسونا مبنی بر جدی نبودن مصدومیتش گفت: من چهارشنبه از پایم MRI گرفتم و مشخص شد عضله زیر زانویم پاره شده است. هر چند مصدومیتم تقریبا جدی است، اما فکر می‌کردم که این آسیب دیدگی بدتر از این باشد. به هر حال نمی‌توانم در بازی مقابل خیخون بازی کنم، اما فکر می‌کنم از هفته بعد مشکلی برای بازی کردن نداشته باشم.

وی درباره صحنه مصدومیتش و درگیری با سباستین سوریا در بازی با قطر گفت: در مورد آن صحنه باید بگویم توپ بین من و این بازیکن افتاد و او خیلی محکم برای توپ جلو آمد و مچ پایش به زانویم برخورد کرد و در نتیجه‌ مصدوم شدم. به هر حال وقتی چنین اتفاقی برای زانوی یک بازیکن می‌افتد، طبیعی است که آن بازیکن ناراحت باشد، اما خدا را شکر می‌کنم که به خیر گذشت.

نکونام درباره عملکرد تیم ملی و به ویژه‌ انتقادی که نسبت به نیمه اول این بازی مطرح است، گفت: وقتی در زمین حریف بازی می‌کنیم طبیعی است که نیمه نخست حریف فشار بیاورد، اما ما در نیمه دوم با بازی خوانی که انجام دادیم سوار بازی شدیم و موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به هماهنگی بیشتری نیاز داریم. تیم ملی ما با این مجموعه جدید تازه چند بازی را پشت سر گذاشته است و همان طور که می‌بینید بازی به بازی بهتر شده‌ایم. واقعا از بازی اول برابر ماداگاسکار تا دیدار برابر قطر شرایط خیلی بهتر شده است. نیاز داریم بازی‌های بیشتری انجام دهیم. باید این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در بازی‌های مرحله بعدی دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. باید از الان یاد بگیریم که چطور از موقعیت‌های اندکمان بهترین استفاده را ببریم.

photo 

کاپیتان تیم ملی درباره ارزیابی‌اش از وضعیت تیم ملی و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید این تیم می‌تواند طلسم ناکامی‌های فوتبال ایران را بشکند و به جام جهانی برود، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. مهم‌ترین قدم هم همین مرحله اول است که تا اینجای کار خوب پیشرفته‌ایم. چیزی که مردم و رسانه‌ها باید بدانند این است که ما و کادر فنی تمام تلاشمان را می‌کنیم . من باید از مردم تشکر کنم که در بازی با اندونزی نشان دادن که چقدر صعود تیم ملی به جام جهانی برای آن‌ها مهم است. ما می‌توانیم با حمایت مردم و رسانه‌ها که همواره به آن‌ها نیاز داریم به جام جهانی برسیم و دل مردم را شاد کنیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا مانند گذشته در درون تیم ملی چند گروه مختلف تشکیل نشده است، گفت: خدا وکیلی می گویم که تیم ملی نه در زمان کی‌روش و نه پیش‌تر از آن در زمان قلعه نویی، دایی و قطبی هیچ گاه اسیر این باند بازی‌ها و چند دستگی‌ها نبوده است. واقعا آن زمان گذشت و در این چند ساله چنین چیزهایی را در تیم ملی ندیدم و الان هم با قاطعیت می‌گویم که خبری از باندبازی در تیم ملی نیست.

وی درباره بحث‌هایی که پیرامون بازوبند کاپیتانی مطرح شده بود، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها که همه مسایل را رنگی می‌بینند، می‌خواستند مساله را برعکس جلوه دهند و بگویند که من و کی‌روش احترامی برای پیشکسوت قائل نیستیم. این در حالی است که کی‌روش مربی حرفه‌ای است و او صلاح دید که من کاپیتان تیم ملی باشم. با این حال با توجه به خصوصیاتی که از فوتبال ایران سراغ داشتم، در این باره با کی‌روش صحبت کردم، اما او تاکید داشت که من بازوبند را ببندم. بازوبند کاپیتان تیم ملی برایم مقدس است، اما آنقدر برایم ارزشی ندارد که بخواهم به خاطر آن رفاقت و تیم ملی را از دست بدهم. موفقیت تیم ملی برایم مهم‌تر است. فکر می‌کنم بحث بازوبند را خیلی‌ها به خاطر رنگی ‌بودنشان مطرح کردند و به نظرم کم لطف بودند، اما دیدیم که هواداران استقلال و پرسپولیس که در بازی با اندونزی در ورزشگاه بودند،‌ به من لطف کردند و از آنان تشکر می‌کنم.

photo

نکونام درباره وضعیت مسعود شجاعی و خبری که در برخی از رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر آغاز تمریناتش از این هفته منتشر شده است، گفت: مسعود مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته، اما این طور نیست که بتواند از این هفته تمرینات جدی‌اش را انجام دهد. او به زمان نیاز دارد. او به تازگی نرم دویدنش را شروع کرده و باید برای بازگشت به تیم ملی و اوساسونا به او زمان دهیم. مسعود قطعا می‌تواند با رفع مصدومیتش بازیکن موثری برای تیم ملی و اوساسونا باشد.


[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Barcelona

باشگاه اوساسونا اعلام کرد آسیب دیدگی جواد نکونام جدی نیست.

سایت باشگاه اوساسونا در گزارشی به مصدومیت جواد نکونام اشاره کرده و نوشته کاپیتان تیم ملی ایران می‌تواند در بازی آینده این تیم مقابل بارسلونا به میدان برود.

بر اساس گزارش سایت اوساسونا نکونام پس از مصدومیت در بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل بلافاصله به اسپانیا و شهر پمپلونا آمده و در بعد از ظهر روز چهارشنبه به وسیله پاتکی سیپریان، پزشک باشگاه اوساسونا معاینه شد و پس از انجام آزمایش‌های متعدد و عکس برداری از پای او مشخص شد که مصدومیتش چندان جدی نیست.

نکونام در بازی ایران و قطر در اواسط نیمه اول با مصدومیت شدیدی از ناحیه زانوی پای چپ خود مواجه شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

این در حالی است که پزشک تیم ملی فوتبال دیروز از دوری چهار هفته‌ای نکونام از میادین خبر داده بود.

اوساسونا این هفته با اسپورتیتگ خیخون بازی دارد.


[ جمعه 90/6/18 ] [ 1:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Argentina footballer Di Maria Angel vies for the ball with the Nigerian footballer Mikel Jhon

تیم ملی آرژانتین در شبی که تیم‌های ملی کشورهای مختلف در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی و یورو 2012 به میدان رفتند در دیداری دوستانه نیجریه را شکست داد.

در دیدارهای دوستانه برگزار شده در سه شنبه شب، آرژانتین در دیداری دوستانه که در داکا پایتخت بنگلادش برگزار شد با نتیجه‌ی 3 بر یک نیجریه را شکست داد.

در این دیدار هیگواین و دی ماریا در نیمه‌ی نخست برای شاگردان سابیا گلزنی کردند و الدرسون بازیکن نیجریه‌ای به اشتباه دروازه‌ی خودی را باز کرد.

در دیگر دیدارها آلمان مقابل لهستان، یکی از دو میزبان یورو 2012 با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. جمهوری چک با 4 گل اوکراین را در هم کوبید. کاستاریکا این نتیجه را مقابل اکوادور تکرار و آمریکا با یک گل بازی را به بلژیک واگذار کرد.

در سایر دیدارها که بامداد چهارشنبه برگزار شد، ونزوئلا 2 بر یک گینه را شکست داد، کلمبیا 2 بر صفر از سد جامائیکا گذشت و پاراگوئه با 3 گل هندوراس را از پیش رو برداشت.


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 2:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب