فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) کلید خواهد خورد و 32 تیم برتر قاره‌ی سبز برای فتح معتبرترین جام باشگاهی در سطح جهان با هم رقابت می‌کنند. تقابل بارسلونا و میلان حساس‌ترین پیکار روز نخست را رقم خواهد زد.

پس از گذشت 107 روز از فینال لندن که شب خاطره انگیزی را برای بارسلونا و گواردیولا رقم زد، تنور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر روشن می‌شود تا تیم‌های مدعی اروپا برای قدرت‌نمایی و به رخ کشیدن تمام آنچه در تمرینات پیش فصل و فصل نقل و انتقالات انجام داده‌اند حاضر شوند. مقصد این بار مونیخ است و ورزشگاه آلیانس آره‌نا.

* گروه H، بارسلونا – میلان :

مهم‌ترین دیدار مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در روز نخست بین تیم‌های بارسلونا و میلان برگزار می‌شود. دو تیمی که جز پرافتخارترین تیم‌های اروپا هستند. میلان با 7 قهرمانی پس از رئال مادرید دومین تیم پرافتخار اروپا است. بارسلونا هم با 4 قهرمانی که 3 تای آن در هزاره سومی میلادی به دست آمده همانند سال‌های گذشته مدعی است. با توجه به این که در قرعه کشی یوفا، میلان در سید دو قرار گرفته بود، از همان ابتدا مشخص بود که گروهی که میلان در آن قرار داشته باشد، سخت‌ترین گروه بوده و البته دیدار سرخ و مشکی‌پوشان با تیم اول گروه می‌تواند جذاب باشد.

شاگردان گواردیولا که انگیزه‌ی زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارند در شرایطی به میلان رسیده‌اند که از نظر روحی در وضعیت خوبی نیستند. بازگشت کاپیتان پویول به تمرین تیم و آمادگی فابرگاس، گواردیولا را برای ادامه‌ی درخشش در مسیر سه ساله‌ای که طی کرده امیدوار کرده ‌اما مصدومیت سانچس و تساوی ناامید کننده مقابل سوسیداد در آخرین بازی تیم در لالیگا باعث شده تا شرایط روحی خوبی بر تیم حاکم نباشد. با این وجود ورزشگاه نوکمپ،‌ جایی که بارسلونا در آن شکست ناپذیر به نظر می‌رسد، می‌تواند کفه ترازو را به سود آخرین قهرمان اروپا سنگین‌تر کند.

دو تیم آخرین بار در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 06-2005 به مصاف هم رفتند که بارسلونا موفق شد با برتری یک بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جواز صعود به فینال پاریس را کسب کند. در دیدار رفت لودویک ژولی تک گل آبی و اناری‌ها را به ثمر رساند و دیدار برگشت هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. هدایت بارسلونا در آن زمان بر عهده‌ی رایکارد بود و آنچلوتی هم روی نیمکت میلان نشسته بود.

در دیگر دیدار گروه ویکتوریا پلژن از جمهوری چک مقابل باته بریسوف بلاروس قرار خواهد گرفت. دو تیمی که روی کاغذ از شانس بسیار اندکی برای صعود برخوردارند و به احتمال فراوان باید برای قرار گرفتن در رده‌ی سوم گروه و کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا رقابت کنند.

گروه G، پورتو – شاختار دونتسک :

قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا برای صعود به مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌ها کار دشواری پیش‌رو ندارد. شاختار دونتسک اوکراین جدی‌ترین رقیب نماینده‌ی پرتغال است و تیم‌های آپوئل قبرس و زنیت روسیه مطمئنا نمی‌توانند تهدیدی برای پورتو باشند. تیم برنده‌ی دیدار روز نخست می‌تواند تا حدی تکلیف صدرنشین گروه را مشخص کند.

زنیت سن پترزبورگ هم که شانس کمتری نسبت به دو تیم پورتو و شاختار دونتسک دارد، برای صعود از گروه مطمئنا باید امتیازهای کامل هر دو بازی با نماینده‌ی قبرس را کسب کند. شش امتیازی که شاید بتواند این تیم را در رده‌ی دوم قرار دهد.

گروه F، آرسنال – بوروسیا دورتموند :

تیم بحران زده‌ی لندنی به گفته‌ی ونگر برای فرار از موقعیت نابسامان و بازگشت به روزهای پرشکوه گذشته نیاز به پیروزی دارد. آرسنال که فصل جدید لیگ انگلیس را بسیار بد شروع کرده بود، در آخرین دیدار خود مقابل تیم تازه وارد سوانسی با یک گل به برتری رسید.

شاگردان ونگر که تنها افتخارشان حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپاست، در گروه سختی قرار نگرفته‌اند. شاید منطقی‌تر بود که با توجه به سوابق و افتخارات آرسنال به جای میلان در سید دوم قرار می‌گرفت، اما به هر حال آرسنال در سید نخست قرار گرفت تا حداقل در مرحله‌ی گروهی با تیم دشواری روبرو نشود. نماینده‌ی انگلیس که در دو سال اخیر دوبار توسط بارسلونا حذف شده، به خوبی می‌داند که برای جلوگیری از تکرار این اتفاق باید در گروه صدرنشین شود، اتفاقی که فصل گذشته در هفته‌های پایانی از دست رفت و این تیم با قرار گرفتن در رده‌ی دوم جدول حریف بارسلونا شد.

بوروسیا دورتموند که به عنوان قهرمان آلمان به طور مستقیم در مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها حاضر شده، شرایطش به خوبی فصل قبل نیست، ‌اما هنوز این بضاعت و ظرفیت را دارد که یکی از تیم‌های صعود کننده باشد.

المپیاکوس و مارسی دو تیم دیگر این گروه هستند که به زحمت می‌توان آنها را در رده‌ی تیم‌های درجه دو اروپا قرار داد. این دو تیم همزمان با دیدار آرسنال و بوروسیا دورتموند به مصاف هم خواهند رفت.

گروه E، چلسی – بایرلورکوزن :

نایب قهرمانان لیگ‌های آلمان و انگلیس برگزار کننده دیدار نخست گروه E خواهند بود. چلسی که معمولا در مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها کارش را به خوبی انجام می‌دهد، با قرعه آسانی روبرو نشده است. بایرلورکوزن که سابقه‌ی نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم در کارنامه دارد تیم آسانی نیست. غیر از نماینده‌ی آلمان، والنسیا هم تیمی با کیفیت است که می‌تواند برای چلسی مشکل ساز باشد.

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آغاز چالشی جدید برای آندره ویاس بواس سرمربی جوان چلسی است. راهی که می‌تواند در پایان رقابت‌ها در روز نوزدهم ماه می سال 2012 از بواس یک مورینیو جدید بسازد. سرمربی 33 ساله چلسی که فصل گذشته با پورتو در لیگ اروپا، جامی با یک درجه اعتبار کم‌تر قهرمان شد، برای اثبات توانایی‌هایش راهی جز موفقیت در رقابت‌های اروپایی ندارد. ان هم در شرایطی که بازیکنانی مانند لمپارد و تورس در شرایط آرمانی قرار ندارند.

تیم‌های والنسیا و خنک بلژیک دیگر دیدار گروه را برگزار خواهند کرد. نماینده‌ی بلژیک که روی کاغذ جایگاهی بهتر از چهارمی ندارد، برای زنگ تفریح نشدن باید از دیدار خانگی خود امتیاز بگیرد.


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 5:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

A general view of the UEFA Champions League trophy

رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و اینتر کار خود را در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه آغاز خواهند کرد.

پس از آغاز روز نخست رقابت‌های مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه پایانی در روز سه شنبه، دیدارهای گروه‌های اول تا چهارم چهارشنبه شب برگزار می شود تا تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها یک بازی را انجام داده باشند. تیم‌ بایرن مونیخ که خاطره‌ی تلخ شکست مقابل اینتر در فینال برنابئو را فراموش نکرده مقابل ویارئال به میدان می رود و منچستریونایتد و رئال مادرید که به دست بارسلونا حذف شده‌اند به ترتیب به مصاف بنفیکا و دینامو زاگرب می روند تا بازی‌های چهارشنبه را بتوان آغاز کار تیم‌های زخم خورده در سال‌های قبل تلقی کرد.

* تیم‌های حاضر در مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها :

گروه A بایرن مونیخ آلمان، ویارئال اسپانیا، منچستر سیتی انگلیس، ناپولی ایتالیا

گروه B اینتر ایتالیا، زسکا مسکوی روسیه، لیل فرانسه، ترابوزان اسپور ترکیه

گروهC منچستر یونایتد انگلیس، بنفیکا پرتغال، بازل سوئیس، اوتلول گالاتی رومانی

گروه D رئال مادرید اسپانیا، المپیک لیون فرانسه، آژاکس هلند، دینامو زاگرب کرواسی

گروه E چلسی انگلیس، والنسیای اسپانیا، بایر لورکوزن آلمان، خنک بلژیک

گروه F آرسنال انگلیس، مارسی فرانسه، المپیاکوس یونان، دورتموند آلمان

گروهG پورتوی پرتغال، شاختار دونتسک اوکراین، زنیت روسیه، آپوئل قبرس

گروه H بارسلونای اسپانیا، میلان ایتالیا، باته بریسوف بلاروس، ویکتوریا پلژن چک

گروه A :

بایرن مونیخ فینالیست سال 2010 در گروه سختی قرار گرفته و کار آسانی برای صعود ندارد. تیم پرافتخار اروپا با وجود این که در گروه بندی در سید نخست قرار گرفته رقیبی سخت به نام منچسترسیتی دارد. نخستین دیدار مقابل ویارئال که البته در اسپانیا برگزار می شود، می تواند عیار شاگردان هاینکس در فصل جدید را مشخص کند. حضور قدرتمندانه در بوندسلیگا و صدرنشینی در این رقابت‌ها روحیه‌ی خوبی به باواریایی‌ها داده است.

در دیگر دیدار تیم پرمهره و البته پرهزینه‌ی منچسترسیتی که تمام بازی‌هایش در لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشته به مصاف ناپولی می رود که روی کاغذ کمترین شانس را برای صعود دارد. شاگردان مانچینی که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده‌ی سوم سهمیه‌ی لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند، امیدوارند با حضور ستاره‌هایی مانند آگرو، توس، سیلوا و سمیر نصری نمایش پرفروغی داشته باشند. منچسترسیتی و بایرن مونیخ بخت‌های صعود از این گروه هستند، اگر تیمی مانند ویارئال شگفتی ساز نشود.

گروه B :

قهرمان دو فصل پیش اروپا برای صعود کار دشواری ندارد. حضور تیم‌هایی مانند ترابوزان اسپور، لیل و زسکا را نمی توان قرعه دشواری برای آبی و مشکی پوشان به شمار آورد. اینتر که سال 2010 با مورینیو پس از چند دهه به مقام قهرمانی اروپا رسید، برای رسیدن به افتخاری دیگر این بار با گاسپرینی در حالی اولین دیدارش را برگزار می کند که هنوز در سری A امتیازی به دست نیاورده است و البته برای رسیدن به موفقیت ستاره‌هایی مانند ساموئل اتوئو، دیوید سوآزو و پاندف را در اختیار ندارد و البته به گلزنی و درخشش فورلان بهترین بازیکن جام جهانی چشم دوخته است. اینتر نخستین بازی‌اش را مقابل ترابوزان اسپور در چوزپه مه‌آتسا برگزار می کند و لیل و زسکا به مصاف هم می روند.

گروه C :

منچستریونایتد پس از یک شروع طوفانی در لیگ برتر انگلیس، کسب 12 امتیاز از 4 بازی و تفاضل گل 12+ به دنبال درخشش در اروپاست. شاگردان فرگوسن در سه سال اخیر دو بار توانسته‌اند تا آخرین مرحله‌ی رقابت‌ها بدون هیچ مشکلی پیش بروند، اما در آخرین گام مغلوب بارسلونای گواردیولا شده‌اند. بنفیکا آغاز راه طولانی شیاطین سرخ برای تکرار فینال سال گذشته است. شاگردان فرگوسن با قرار گرفتن در کنار تیمهایی مانند بازل و اوتلول مدعی اول صعود از گروه هستند.

در دیگر دیدار بازل به مصاف اوتلول گالاتی رومانی می رود. تیمی که به نظر می رسد حتی برای رسیدن به سهمیه‌ی لیگ اروپا هم شانسی نداشته باشد. همانند سیدبندی در نظر گرفته شده برای این گروه تیم‌های منچستریونایتد، بنفیکا، بازل و اوتلول به ترتیب شانس‌های اول تا چهارم صعود از گروه هستند.

گروه D :

رئال مادرید در گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا کار سختی برای صعود ندارد. اولین بازی مقابل دیناموزاگرب با وجود این که در زمین حریف برگزار می شود، می تواند یک پیروزی پرگل دیگر را برای شاگردان مورینیو رقم بزند. خط حمله‌ی آتشین مادریدی‌ها که در دو بازی اول خود در لالیگا 10 گل به ثمر رسانده‌است برای هر تیمی تهدیدی جدی به شمار می رود. مورینیو که فصل گذشته تیمش مقابل بارسلونا حذف شد. قصد دارد این بار رقیب سنتی را کنار زده و ناجوانمردی فصل پیش( به زعم خودش) را تلافی کند.

در دیگر دیدار گروه لیون مقابل آژاکس قرار می گیرد. گربه سیاه رئال مادرید که چندین سال مانع از صعود رئال مادرید به مرحله‌ی یک چهارم نهایی می شد، فصل گذشته مقابل تیم قدرتمند اسپانیا حرفی برای گفتن نداشت. آژاکس هم فصل پیش با رئال مادرید هم گروه بود و کاری جز بالا بردن تفاضل گل و آمار گلزنی کریستیانو رونالدو نتوانست انجام دهد!


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 5:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Iran

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب برای ایران اهمیت زیادی دارد، چرا که دو نماینده فوتبال ایران مقابل رقیبان آسیایی خود به میدان می‌روند.

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب با انجام چهار دیدار در نقاط مختلف قاره کهن برگزار می‌شود که سپاهان و ذوب آهن به عنوان نمایندگان ایران مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.

** سپاهان ایران ـ السد قطر، ورزشگاه فولاد شهر ساعت 19:30

زردپوشان اصفهان که دو بازی گذشته خود در لیگ برتر را واگذار کرده‌اند، دوست ندارند این روند ضعیف در آسیا هم ادامه داشته باشد. روزی که لوکا بوناچیچ، بار دیگر به سپاهان بازگشته بود، عنوان کرد که نباید به خاطر رفتن ستاره‌های تیمش غصه بخورد و می‌تواند جانشین‌های خوبی برای آن‌ها پیدا کند. البته بوناچیچ تاکنون نتوانسته به سپاهان آرمانی خود دست پیدا کند و امیدوار است که تیمش نمایش خوبی مقابل حریف قطری خود داشته باشد. با این حال تیم‌های حاشیه خلیج فارس در این مرحله از لیگ قهرمانان رقبای چندان سرسختی برای باشگاه‌های ایرانی نبوده‌اند.

** سامسونگ کره جنوبی ـ ذوب آهن ایران، ورزشگاه جام جهانی ساعت 15

شاگردان منصور ابراهیم زاده لیگ را نسبتا خوب آغاز کرده‌اند و تقریبا برای این بازی حساس آماده هستند. البته نمایش ذوب آهن در بازی مقابل پرسپولیس چندان چنگی به دل نمی‌زد که شاید یک دلیل آن عدم حضور قاسم حدادی فر در مرکز زمین این تیم باشد. موضوعی که به احتمال زیاد در کره جنوبی هم خط هافبک ذوب آهن را آزار خواهد داد. دیدار ذوب آهن و سامسونگ به نوعی حساس‌ترین دیدار این مرحله هم محسوب می‌شود، چرا که دو تیم در رنکینگ باشگاه‌های فوتبال‌های جهان با اختلاف کمی از یکدیگر قرار دارند. ذوب‌آهن در رتبه 121 و سوون سامسونگ هم در رده 128 رنکینگ فدراسیون بین المللی آمار و ارقام فوتبال است.

اگر این دو تیم بتوانند به مرحله بعد برسند، برای نخستین بار است که دو تیم ایرانی به جمع چهار تیم برتر صعود می‌کنند.

برنامه سایر بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی:

* سرزو اوزاکا ژاپن - جونبوک موتورز کره جنوبی، ورزشگاه اوزاکا ناگی، ساعت 19:30

* الاتحاد عربستان - اف.ث. سئول کره‌جنوبی، ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل، ساعت 20:35

دور برگشت این مرحله پنجم و ششم مهر برگزار می‌شود.


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 5:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Juventus

لیگ ایتالیا پس از یک هفته تعویق از سر گرفته شد و همه تیم‌ها با حریفانشان روبه‌رو شدند.

در این میان بازیکنانی بودند که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند جزو بهترین‌های هفته لقب بگیرند. یوونتوس و ناپولی با دو بازیکن از تیم‌هایی بودند که بیشتر از سایر باشگاه‌ها در تیم هفته نماینده داشتند.

*اسامی بازیکنان برتر خطوط 4 گانه به شرح زیر است:

دروازه‌بان:

مایکل آگازی (کالیاری)

درخشش خیره کننده این دروازه‌بان در دیدار برابر رم در المپیکو موجب شد تا نام وی بالاتر از سایر دروازه‌بان‌های مطرح در این سیاهه جای بگیرد.

مدافعان:

استفان لیخت اشتاینر (یوونتوس) - دانیلو (اودینزه) - هوگو کمپنرو (ناپولی) - مانوئل پاسکوال (فیورنتینا)

هافبک‌ها:

استفانو مائوری (لاتزیو) - ماکسی مورالز (آتالانتا) - آندره آ پیرلو (یوونتوس) - مارک همسیک (ناپولی)

مهاجمان:

آنتونیو کاسانو (میلان) - فابریتسیو میکولی (پالرمو)


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 3:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Diego Milito of Inter celebrates with his team-mates after scoring

نایب قهرمان فصل گذشته سری A نخستین دیدار خود را با شکست آغاز کرد.

هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا با انجام هشت دیدار به پایان رسید و در مهم‌ترین دیدار اینتر با نتیجه‌ی 4 بر 3 مقابل پالرمو تن به شکست داد.

در این دیدار میلیتو ابتدا در دقیقه‌ی 33 اینتر را پیش انداخت و نیمه‌ی نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه‌ی دوم میکولی گل تساوی را در دقیقه‌ی 48 به ثمر رساند اما 3 دقیقه‌ی بعد میلیتو باز هم اینتر را پیش انداخت. طوفان گلزنی دو تیم در نیمه‌ی دوم همچنان ادامه داشت و در دقیقه‌ی 54 بازی باز هم به تساوی کشیده شد تا ده دقیقه‌ی آغازین نیمه‌ی دوم 3 گل داشته باشد.

در ادامه پالرمو دو بار دیگر در دقایق پایانی به گل رسید و تک گل دقیقه‌ی پایانی فورلان تنها اختلاف را کم کرد.

یوونتوس هم در ورزشگاه اختصاصی تازه تاسیس خود با نتیجه‌ی 4 بر یک پارما را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. تمام 41 هزار صندلی ورزشگاه در این دیدار پر شده بود.

در دیگر دیدارهای مهم رم در خانه با نتیجه‌ی 2 بر یک مقابل کالیاری شکست خورد.

* نتایج هفته‌ی دوم رقابت‌های سری A:

جمعه

* میلان 2 (ابراهیمویچ 29، کاسانو 33)

لاتزیو 2 (کلوزه 12، سیسه 21)

شنبه

* ناپولی 3 (لاوتزی 3، کامپانارو67، هامسیک 87)

چزه‌نا یک (گوآنا 24)

یک شنبه

* کاتانیا صفر

سیه‌نا صفر

* کیه‌وو 2 (پلیسیر 5، تریائو 24)

نووارا 2 (ماریانینی 27، پاسی 85)

* فیورنتینا 2

بولونیا صفر

* جنوا 2 (ولوسو 6، مستو 55)

آتلانتا 2 (مورالس 8 و 43)

* یوونتوس 4 (استفان17، پپه 58، ویدال 73، مارچیسیو 83)

پارما یک (جیووینکو 90)

Alessandro Del Piero, Emanuele Giaccherini and Andrea Pirlo of Juventus celebrate

Andrea Pirlo of Juventus FC

Juventus

* لچه صفر

اودینزه 2 (باستیا 2، دی ناتاله 16)

* پالرمو 4 (میکولی 48 و 86، هرناندس 54، پینیلا 88)

اینتر 3 (میلیتو 33 و 51، فورلان 90)

Inter Milan

Fabrizio Miccoli of Palermo and Mauro Zarate of Inter compete for the ball

* رم یک (ده‌روسی 90)

کالیاری 2 (کونتی 68، الکبیر 90)

در جدول رده بندی سری A یوونتوس، ناپولی و اودینزه با 3 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم ایستادند.


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 3:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Sergio Aguero of Manchester City celebrates his second goal with Samir Nasri

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با شکست نوریچ سیتی و توقف فولام در خانه پیگیری شد.

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس یکشنبه با انجام دو دیدار پیگیری شد. در دیدار اول نوریچ سیتی تیم تازه وارد لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف وست برومویچ رفت، اما باز هم ناکام ماند و با نتیجه‌ یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

در دیگر دیدار فولام مقابل بلکبرن صف آرایی کرد و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

فولام با این تساوی 2 امتیاز شد و در رده‌ی هجدهم جدول باقی ماند. نوریچ سیتی هم با وضعیت مشابه یک پله بالاتر قرار گرفت.

برنامه و نتایج :

شنبه

* آرسنال یک ( آرشاوین 40)

سوانسی صفر

Arsenal

Per Mertesacker of Arsenal walks on to the pitch

Aaron Ramsey of Arsenal is watched by Leon Britton of Swansea City

* بولتون صفر

منچستریونایتد 5 (هرناندس 5 و 58، رونی 20 و 25 و 68)

Wayne Rooney (R) of Manchester United celebrates scoring his sides third goal alongside Nani

Manchester United

* اورتون 2 (عثمان 19، جاگیلکا 66)

استون ویلا 2 (پتروف 63، آگبون لاهور 83)

* منچسترسیتی 3 (آگرو 13 63 و 69)

ویگان صفر

Manchester City 

* استوک سیتی یک (والترز 21)

لیورپول صفر

* ساندرلند یک (دونگ وون 90)

چلسی 2 (تری 18 و استاریج 50)

* ولورهمپتون صفر

تاتنهام 2 (آدبایور 67، دفوئه 80)

یکشنبه

* نوریچ سیتی صفر

وست برومویچ یک (پیتر 3)

*فولهام یک (زامورا 38)

بلکبرن یک (روبن 31)

دوشنبه

کوئینز پارک - نیوکاسل

جدول رده بندی :

1ـ منچستریونایتد 12 امتیاز( تفاضل 15+)

2ـ منچسترسیتی 12 امتیاز(تفاضل 12+)

3- چلسی 10 امتنیاز

.

6-لیورپول 7 امتیاز

.

.

12-آرسنال 4 امتیاز


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 3:27 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال اوساسونا با پیروزی در هفته‌ی سوم لالیگا به رده‌ی هفتم جدول رده بندی رقابت‌ها رسید.

هفته سوم لالیگا یکشنبه با انجام پنج دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین آن‌ها اوساسونا در حالی که جواد نکونام و مسعود شجاعی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت، موفق شد با نتیجه‌ 2 بر یک از سد اسپورتینگ خیخون بگذرد و اولین سه امتیاز خود را دشت کند.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی اوساسونا برگزار شد، تیم میزبان در دقایق 28 و 30 توسط خوان مارتینز و آلوارو سجودو به گل رسید و بازی در نیمه اول با همین نتیجه‌ تمام شد.

در نیمه دوم اسپورتینگ خیخون تمام تلاش خود را برای جبران گل‌های خورد به کاربرد اما تنها توانست یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 75 توسط دیوید بارال جبران کند و بازی با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای مهم رئال بتیس موفق شد با یک گل رئال مایورکا را شکست دهد. تیم تازه وارد با این پیروزی به رده‌ی سوم جدول صعود کرد. اسپانیول هم با نتیجه‌ 2 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشت.

* برنامه و نتایج بازی‌ها :

شنبه

* رئال مادرید4 (بنزما 14 و 69، رونالدو 60، هیگوآین 88)

ختافه 2 (میکو 39 و 73)

* رئال سوسیداد 2 (آگیرتسکه 59، گیریزمان 61)

بارسلونا 2 (ژاوی 10، فابرگاس 11)

* والنسیا یک (سولدادو 52)

آتلتیکو مادرید صفر

* ویارئال 2 (روسی 35، روبن 72)

سویا 2 (نگردو 24، الکسیس 86)

یکشنبه

رئال بتیس یک (مارتین 87)

رئال مایورکا صفر

* راسینگ سانتاندر صفر

لوانته صفر

* اوساسونا 2 (نینو 28 ، آلوارو 30)

اسپورتینگ خیخون یک (بارال 75)

*رایو وایکانو

رئال سارگوسا صفر

* اسپانیول 2 (فرناندز 25 و 73)

اتلتیک بیلبائو یک (لورنته 62)

مالاگا ـ گرانادا (به تعویق افتاد)

جدول رده بندی :

1ـ رئال مادرید 6 امتیاز (تفاضل 8+)

2- والنسیا 6 امتیاز (تفاضل 2+)

3ـ رئال بتیس 6 امتیاز (تفاضل 2+)


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 3:17 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Mario Mandzukic (R) of Wolfsburg celebrates

هفته‌ی پنجم رقابت‌های بوندسلیگا با شکست کلن و شالکه به پایان رسید.

در دو دیدار پایانی هفته‌ی پنجم بوندسلیگا تیم فوتبال شالکه مقابل میزبان خود ولفسبورگ با نتیجه‌ی 2 بر یک تن به شکست داد و نورنبرگ با همین نتیجه کلن را در خانه خودش از پیش رو برداشت.

کلن با این شکست سومین باخت فصلش را تجربه و به رده‌ی پانزدهم جدول سقوط کرد. شالکه هم که شانس صعود به رده‌ی دوم جدول را داشت با این شکست در رده‌ی ششم باقی ماند.

پیش از این در دیدارهای روز شنبه بایرن مونیخ در دیداری پرگل با 7 گل فرایبورگ را شکست داد. گومس در این دیدار 4 بار موفق به گلزنی شد. ریبری دو بار و پیترسن یک بار دیگر برای شاگردان هاینکس گلزنی کردند.

بوروسیا دورتموند مدافع عنوان قهرمانی هم نخستین شکست فصلش را تجربه کرد و با نتیجه‌ی 2 بر یک بازی را به میهمانش هرتابرلین واگذار کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده هوفن‌هایم با 4 گل ماینس را در هم کوبید و اشتوتگارت با 3 گل هانوفر را شکست داد. وردربرمن هم با 2 گل هامبورگ را از پیش رو برداشت.

* برنامه و نتایج هفته‌ی پنجم بوندسلیگا :

جمعه

اوگسبورک یک (هوسوگای 5)

بایرلورکوزن 4 (سام 6 و 72، کسیلینگ 23، دردیوک 79)

شنبه

* بایرن مونیخ 7 (گومس 8 و 52 و 55 و 71، ریبری 26 و 41، پیترسن 90)

فرایبورگ صفر

* بوروسیا دورتموند یک (لواندوفسکی 88)

هرتابرلین 2 (رافائل 50، نیمر 81)

* مونشن گلادباخ یک (آرانگو 58)

کایزرسلاترن صفر

* اشتوتگارت 3 (اوکازاکی 9، کژمانوویچ 79، تاسکی 86)

هانوفر صفر

* ماینس صفر

هوفن‌هایم 4 (فیرمینو 16، بابل 45 و 74، نوفسکی 85 گل به خودی)

* وردربرمن 2 (پیزارو 52 و 78)

هامبورگ صفر

یک شنبه

* کلن یک (چیچی 39)

نورنبرگ 2 (سیمونز 31 و 35)

* ولفسبورگ 2 (مانزوکیچ 33 و 82)

شالکه یک (رائول 13)

** جدول رده‌بندی بوندسلیگا :

1- بایرن مونیخ 12 امتیاز (تفاضل 15+)

2- وردربرمن 12 امتیاز (تفاضل 6+)

3- مونشن گلادباخ 10 امتیاز


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 3:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Pato of AC Milan celebrates after claiming the Serie A title Fernando Torres of Chelsea reacts

به نقل از گازتادلاسرا، مدیر بخش نقل و انتقالات میلان وضعیت فرناندو تورس را از نزدیک زیر نظر گرفته و ممکن است در ژانویه پیشنهاد معاوضه الکساندر پاتو با تورس را به سران چلسی ارائه کند.

تورس در دیدار ابتدای هفته چلسی برابر ساندرلند در ترکیب ثابت قرار نگرفت و به‌جای وی دنیل استاریج در ترکیب قرار گرفت و درخشید.

از سوی دیگر میلانی‌ها نیز در طول تابستان به دنبال جذب یک بازیکن بزرگ بودند که در نهایت نیز نتوانستند بازیکن مورد نظر خود را پیدا کنند، ممکن است تورس بتواند به عنوان بازیکن مورد نظر روسونری در ژانویه به سن سیرو منتقل شود. الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی میلان نیز که مدت‌ها است گزینه مورد نظر سران چلسی است نیز به احتمال زیاد برای راضی کردن سران چلسی به این تیم پیشنهاد خواهد شد تا در انتقال تورس مشکل خاصی پیش نیاید.

البته هنوز تماس رسمی بین دو باشگاه صورت نگرفته ولی بر اساس اعلام نشریه‌های ایتالیایی، آدریانو گالیانی و آریدو برایدا مسئولان میلان موضوع را به شدت زیر نظر دارند.


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 2:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Alexis Sanchez (L) of Barcelona is tackled by Sergio Ramos of Real Madrid of Barcelona

هفته‌ی سوم لالیگا علاوه بر از دست دادن دو امتیاز حساس برای بارسلونا یک اتفاق ناخوشایند دیگر هم برای آبی و اناری‌ها به همراه داشت، مصدومیت الکسیس سانچس.

بارسلونا که هفته‌ی دوم رقابت‌های لالیگا را با پیروزی پرگل 5 بر صفر پشت سر گذاشته بود، در هفته‌ی سوم رقابت‌ها در حالی که با دو گل از حریف پیش بود با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

الکسیس سانچس مهاجم شیلیای بارسلونا در دقیقه‌ی 31 این دیدار از ناحیه‌ی عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت.

کادر پزشکی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، سانچس دچار کشیدگی درجه دو شده و 6 تا 8 هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود.

تیم بارسلونا سه شنبه شب در نخستین دیدار خود در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان میلان خواهد بود.


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 4:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب