فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

David Beckham #23 of the Los Angeles Galaxy is pursued by Thierry Henry #14 the New York Red Bulls

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از علاقه باشگاه به عقد قرارداد با بکام خبر داد.

لئوناردو، سرمربی برزیلی فصل گذشته اینتر که در پایان فصل از این تیم جدا شد و راهی فرانسه شد تا به عنوان مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن فعالیت کند، از علاقه این باشگاه برای جذب دیوید بکام، ستاره انگلیسی لس آنجلس گالکسی خبر داد.

پیش از این هم هری ردنپ، سرمربی تاتنهام عنوان کرد که اگر بکام بخواهد به وایت هارت لین بیاید با آغوش باز پذیرای وی خواهیم بود.

لئوناردو در گفت و گو‌ با B.B.C گفت: او کسی است که احترام زیادی برایش قائلم. او مهارت‌های زیادی در فوتبال دارد و از پایه‌های فوتبال انگلیس است، او کسی جز دیوید بکام نیست.

وی افزود: زمانی که در میلان بود با بکام کار کردم. رابطه صمیمی میان ما وجود داشت. او فراتر از یک بازیکن فوتبال است. هنگامی که بکام را می دیدی که با پایبندی تمام به قوانین تمرین می‌کرد، احساس می کردی که او بچه کوچکی است. به این خاطر است که من همواره به عقد قرارداد با وی علاقمند هستم.

قرارداد بکام با لس آنجلس گالکسی بعد از دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، تیم‌های همچون کوئینز پارک رنجرز، تاتنهام و پاری سن ژرمن خواستار عقد قرارداد با وی هستند.


[ جمعه 90/6/25 ] [ 6:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رقابت‌های جام اتحادیه اروپا پنجشنبه شب با پیروزی اتلتیکو مادرید همراه شد.

پنجشنبه شب 24 دیدار در چارچوب جام اتحادیه اروپا برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها اتلتیکو مادرید با دو گل از سد سلتیک اسکاتلند گذشت.

در این دیدار که در ورزشگاه ویسنته کالدرون با میزبانی اتلتیکو مادرید برگزار شد، بازیکنان میزبان بازی را خیلی خوب شروع کردند و در دقیقه 3 توسط رادامیل فالکائو بازیکن جدید کلمبیایی خود به گل رسیدند، نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم حملات اتلتیکو ادامه یافت و در دقیقه 68 توسط دیگو به گل دوم خود دست یافت و بازی با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

نتایج کامل بازی‌ها :

* لاتزیو 2

FC واسلوی رومانی 2

* زوریخ سوئیس صفر

اسپورتینگ لیسون پرتغال 2

* پاری سن ژرمن فرانسه 3

ردبول سالزبورگ اتریش یک

* سلووان براتیسلاو اسلواکی یک

اتلتیک بیلبائو اسپانیا 2

* دیناموکیف اوکراین یک

استوک سیتی یک

* FC کوپنهاگن دانمارک یک

FC ورسکلا پولتاوا اوکراین صفر

* هانوفر صفر

استاندارلیژ بلژیک صفر

* شامروک روفرز ایرلند صفر

روبین کازان روسیه 3

* پاوک سالونیکا یونان صفر

تاتنهام صفر

* PSV آیندهوون هلند یک

لیگا وارسو لهستان صفر

* ویسلا کراکوف لهستان یک

اودنسه دانمارک 3

* فولام یک

توئنته هلند یک

* اودینزه ایتالیا 2

رن فرانسه یک

* اتلتیکو مادرید 2

سلتیگ صفر

* کلوب بروگ بلژیک 2

ماریبور اسلوونی صفر

* بیرمنگام انگلیس یک

اسپورتینگ براگا پرتغال 3

* آلکمار هلند 4

مالمو سوئد یک

* اوستریا وینا اتریش یک

میتالیست خارکف اوکراین 2

* استیوا بوخارست رومانی صفر

شالکه صفر

* آندرلخت بلژیک 4

آإک آتن یک

* اشتورم گراتس اتریش یک

لوکوموتیف موسکو روسیه 2


[ جمعه 90/6/25 ] [ 6:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Iran Ghasem Hadadifar (L) of Iran

فرهاد مجیدی،‌ قاسم حدادی فر و هادی عقیلی در فهرست 15 نفره اولیه برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست اولیه نامزدهای دریافت عنوان بهترین بازیکن سال قاره‌ی آسیا را اعلام کرد که در میان فهرست 15 نفره نام فرهاد مجیدی از استقلال، قاسم حدادی فر از ذوب آهن و هادی عقیلی از العربی قطر در این فهرست به چشم می خورد.

در این فهرست ایران و کره جنوبی سه نماینده دارند. ژاپن دو نامزد و ازبکستان، عراق،‌ سوریه، امارات، عربستان، چین و اردن هر کدام یک بازیکن در این فهرست دارند.

AFC اعلام کرده این فهرست پس از بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014، انتخابی المپیک و لیگ قهرمانان آسیا در ماه آینده مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

بهترین بازیکن آسیا بیست و سوم نوامبر سال جاری (آذرماه) در کولالامپور مالزی انتخاب خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال اسیا طی روالی که در انتخاب بازیکن برتر سال قاره دارد، بازیکنانی که در لیگ های غیر آسیایی بازی می کنند را لحاظ نمی کند.

فهرست 15 نامزد دریافت توپ طلای آسیا :

1- دنگ ژوژیانگ (چین)

2- فرهاد مجیدی (ایران)

3- فارس الخطیب (سوریه)

4- قاسم حدادی فر (ایران)

5- ها تائه گون ( کره جنوبی)

6- هادی عقیلی (ایران)

7- حسن عبدالفاتح (اردن)

8- اسماعیل مطر(امارات)

9- کسیوکه هوندا (ژاپن)

10- کو جا چئول (کره جنوبی)

11- محمد نور (عربستان سعودی)

12- سرور جبارف (ازبکستان)

13-تاکشی اینوئی (ژاپن)

14- یئوم کی هان ( کره جنوبی)

15- یونس محمود(عراق)


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 3:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم‌های الاتحاد عربستان، سرزو اوزاکا ژاپن و سپاهان به صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شدند، ذوب آهن هم با تساوی در خانه‌ی حریف نتیجه‌ی خوبی کسب کرد.

دور رفت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نقاط مختلف قاره‌ی کهن برگزار شد و هشت تیم برتر آسیا مقابل یکدیگر به میدان رفتند؛ سپاهان در اصفهان با یک گل السد را شکست داد تا شاگردان بوناچیچ با توجه به بسته نگه داشتن دروازه در خانه، امید زیادی به صعود داشته باشند.

در دیگر دیدار، الاتحاد عربستان مقابل FC سئول کره جنوبی به پیروزی ارزشمند 3 بر یک رسید و نیمی از راه صعود را طی کرد. ذوب آهن در کره جنوبی سوون سامسونگ را با تساوی یک بر متوقف کرد و سرزو اوزاکا ژاپن 4 بر 3 چونبوک موتورز کره جنوبی را شکست داد تا شب تلخی برای کره‌ای‌ها رقم بخورد.

دو نماینده‌ی ایران با نتایج به دست آمده شانس خوبی برای راه‌یابی به جمع 4 تیم پایانی دارند. رحمان احمدی سنگربان سپاهان و شهاب گردان، همتایش در ذوب آهن، در صورتی که در دیدارهای برگشت دروازه‌شان را بسته نگه دارند، دو نماینده‌ی ایران راهی مرحله‌ی نیمه نهایی خواهند شد."

Saudi Al Ittihad

FC Seoul

Cerezo Osaka midfielder Kim Bo-Kyung (L) kicks the ball past Jeonbuk Hundai Motors goalkeeper Kim Min-Sik (R)

Cerezo Osaka defender TAikai Uemoto (L) and defender Hiroyuki Omata (R) celebrate

Cerezo Osaka midfielder Hiroshi Kiyotake (C) shoots the ball over Jeonbuk Hundai Motors defender Lim You-Hwan (L) and goalkeeper Kim Min-Sik


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 3:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شکست اینتر، توقف منچستریونایتد و پیروزی خفیف رئال مادرید پایان بخش دومین روز مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود.

دومین روز از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نقاط مختلف اروپا برگزار شد و تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در مهم‌ترین دیدارها حریف خود را شکست دادند، منچستریونایتد مقابل بنفیکا با تساوی یک بر یک متوقف شد و اینتر مقابل ترابوزان اسپور با یک گل بازی را واگذار کرد.

گروه A

صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا در اسپانیا میهمان ویارئال بود و در پایان با گل‌های کروس و رافینا به برتری دست پیدا کرد. در دیگر دیدار برگزار شده، منچسترسیتی که با نمایش دلپذیری که در لیگ برتر داشت امیدوار بود تا مقابل ناپولی هم نتیجه‌ای خوب کسب کند، امادر پایان با تساوی یک بر یک مقابل نماینده‌ی ایتالیا متوقف شد تا تفاوت دیدارهای اروپایی با داخلی برای مانچینی مشخص شود.

Rafinha of Bayern Muenchen (L) celebrates after scoring with his teammate Franck Ribery

Rafinha (R) of Bayern Muenchen fights for the ball with Bruno of Villarreal

Thomas Mueller of Bayern Muenchen (L) fights for the ball with Bruno of Villarreal

Manuel Neuer of Bayern Muenchen celebrates

Bayern Munich

Toni Kroos of Bayern Muenchen reacts

گروه B

اینتر که با شکست مقابل پالرمو فصل جدید سری A را با باخت آغاز کرده بود در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل ترابوزان تن به شکست داد و البته این بار در خانه یک بر صفر بازی را واگذار کرد. لیل و زسکا مسکو هم در فرانسه به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

Inter Milan

Javier Zanetti of FC Inter Milan and Gustavo Colman (L) of Trabzonspor

Trabzonspor

گروه C

منچستریونایتد، نایب قهرمان فصل گذشته‌ی رقابت‌ها، در نخستین گام به سد محکمی برخورد کرد و مقابل بنفیکا با تساوی یک بر یک متوقف شد. کاردوزو در دقیقه‌ی 24 گل برتری را برای نماینده‌ی پرتغال به ثمر رساند، اما رایان گیگز در دقیقه‌ی 42 به زیبایی کار را به تساوی کشاند و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند. در نیمه‌ی دوم تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه‌ی یکدیگر ره به جایی نبرد و منچستریونایتد دو امتیاز در این دیدار خارج از خانه از دست داد.

در دیگر دیدار گروه، FC بازل سوئیس با نتیجه‌ی 2 بر یک اوتلول رومانی را از پیش رو برداشت و به صدر جدول رفت.

گروه D

تیم فوتبال رئال مادرید در زمین دیناموزاگرب با یک گل به برتری رسید. سابقه‌ی گل‌های زیاد رئال مادرید در مرحله‌ی گروهی سال گذشته این انتظار را برای هواداران مادریدی فراهم کرده‌بود که این دیدار نه چندان دشوار را با برتری پرگل به سود خود به پایان ببرند، اما شاگردان مورینیو در این دیدار تنها یک بار توسط دی ماریا در دقیقه‌ی 53 به گل برتری رسیدند و البته رئال با اخراج مارسلو با ده نفر زمین را ترک کرد.

لیون و آژاکس هم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

Derk Boerrigter (L) of Ajax runs for the ball with Anthony Reveillere of Olympique Lyonnais


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 2:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Iran

تیم فوتبال سپاهان ایران با پیروزی یک بر صفر برابر تیم السد قطر برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امیدوارتر شد.

تیم فوتبال سپاهان ایران عصر دیروز(چهارشنبه) در مرحله مسابقه رفت یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد قطر رفت و موفق شد حریف‌اش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

امید ابراهیمی تک گل این بازی را که از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، در دقیقه 13 وارد دروازه نماینده قطر کرد.

تیم سپاهان در این مسابقه با ترکیب رحمان احمدی، محسن بنگر، احمد جمشیدیان، مهدی نصیری، اکبر ایمانی، امید ابراهیمی،‌ هاشم بیگ زاده،‌سید جلال حسینی، فابیو جانواریو، عماد رضا و سیدمهدی سیدصالحی به میدان رفتند.

در این بازی سپاهان در دقایق 62 ،69 و 84 تعویض هایی داشت که به ترتیب مهدی کریمیان، یانوش، و محرم نویدکیا به جای احمد جمشیدیان،‌ عماد محمدرضا، وفابیون جانواریو به زمین آمدند.

شاگردان لوکابوناچیچ، سرمربی زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست حملات متعددی روی دروازه میهمانشان ترتیب دادند که ثمره آن فقط یک گل بود اما در نیمه دوم پس از اخراج اکبر ایمانی در دقیقه 58 این تیم تاحدودی عقب کشید و در صدد حفظ تک گل خود بود.

در مقابل، بازیکنان السد با حملاتشان صاحب فرصتهای گل زنی متعددی شدند که جدی ترین آن‌ها در دقیقه 92 مسابقه بود که آن‌ها روی یک ضربه ایستگاهی که توپ با یکی از بازیکنان سپاهان هم برخورد کرد و با تیرک افقی دروازه سپاهان اصابت داشت.

سپاهان با این پیروزی ضمن امیدواری بیشتری که برای صعود به مرحله نیمه نهایی پیدا کرد، باید در مسابقه برگشت در ششم مهرماه در دوحه مقابل السد قرار گیرد. برنده نهایی این دو جدال در مرحله بعد باید با برنده بازی دو تیم ذوب آهن ایران و سامسونگ کره جنوبی بازی کند. نتیجه رفت آن مسابقه هم امروز یک بر یک در کره جنوبی تمام شده بود.

تیم سپاهان در رده دهم آسیا قرار دارد و السدی ها جایگاه نوزدهم برترین تیم های این قاره را به خود اختصاص دادند.

از نکات حاشیه‌ای امروز سپاهان می‌توان به استقبال کمرنگ هواداران این تیم اشاره کرد که با حضور پنج هزار 600 نفری‌شان در ورزشگاه فولاد شهر نسبت به بازی‌های اخیر این تیم کاهش چشم گیری داشتند.

Keita Abdulqader of Qatar

Talal al-Baloushi of Qatar

Mesaad Ali of Qatar

Abdullah Koni of Qatar

Keita Abdulqader of Qatar


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 3:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Ghazi Najafabadi Mohammad of Zobahan celebrates

تیم ذوب آهن ایران در کره جنوبی به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز در مناطق مختلف قاره کهن برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم ذوب آهن در ورزشگاه جام جهانی سوون با نتیجه یک بر یک برابر تیم سامسونگ به تساوی دست یافت.

در این دیدار که از ساعت 15 به وقت تهران برگزار شد، محمد قاضی در دقیقه 58 برای ذوب آهن و در دقیقه 66 مارک هیون بن برای سامسونگ گلزنی کردند. در شرایطی این نتیجه رقم خورد که در نیمه نخست دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند اما در موقعیت‌های خطرناک شرایط برای تیم کره‌ای بهتر بود اما درخشش شهاب گردان دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه تیم ایرانی شد.

با شروع نیمه دوم ذوب آهن خطرناک‌تر از حریف ظاهر شد. حملات پردامنه ذوب آهن ایران در دقیقه 58 به ثمر نشست. ماچادو بازیکن پرتغالی ذوب آهن که هفته گذشته موفق شد به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کند، آغاز کننده این حمله خطرناک بود. او پس از عبور از چند بازیکن کره‌ای، در شرایطی بسیار خوب توپ را در اختیار محمد قاضی قرار داد و او برای بازی کردن دروازه سامسونگ کار دشواری پیش رو نداشت و توانست گل نخست را وارد دروازه سامسونگ کند.

پس از این گل سامسونگ که شرایطش برای صعود بسیار سخت شده بود، حملات پردامنه‌ای را روی دروازه ذوب آهن تدارک دید اما باز این شهاب گردان و خط دفاعی ذوب آهن بویژه محمد حسینی و احمدی بودند که اجازه ندادند دروازه ذوب آهن باز شود. با این حال در دقیقه 66 و پس از سانتر بازیکن صرب سامسونگ، مارک هیون بن در دقیقه 66 به زیبایی دروازه ذوب آهن را باز کرد.

پس از این گل باز هم توپ و میدان در اختیار نماینده کره بود و حملات این تیم به روی دروازه ذوب آهن ادامه داشت که شاید بتوان مهم‌ترین فرصت این تیم را ضربه سر استیو مهاجم سامسونگ دانست که با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

تا پایان بازی تیم میزبان کنترل میدان را در اختیار داشت اما ضد حملات خطرناک ذوب آهن مانع از آن شد تا تیم کره‌ای با خیالی آسوده به سمت دروازه ذوب آهن حمله کند. در نهایت این دیدار پر فراز و نشیب با نتیجه ارزشمند یک بر یک برای نماینده ایران به پایان رسید.

دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه دو هفته بعد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

Lee Sang-Ho of Suwon Samsung Bluewings and Hossein Mahini of Zobahan compete for the ball

Lee Yong-Rae of Suwon Samsung Bluewings and Esmaeil Farhadi of Zobahan compete for the ball

Stevo of Suwon Samsung Bluewings and Shahab Gordan of Zobahan compete for the ball

Diego Queiroz De Oliveira of Suwon Samsung Bluewings and Hossein Mahini of Zobahan compete for the ball

Lee Yong-Rae of Suwon Samsung Bluewings and Esmaeil Farhadi of Zobahan compete for the ball

Mato Neretljak of Suwon Samsung Bluewings and Mohammad Hosseini of Zobahan compete for the ball

Park Hyun-Bem of Suwon Samsung Bluewings competes with Hawar Mohammed and Esmaeil Farhadi of Zobahan

Lee Sang-Ho of Suwon Samsung Bluewings controls the ball


[ پنج شنبه 90/6/24 ] [ 2:53 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Andres Iniesta (L) of FC Barcelona trudges off the pitch injured

بارسلونا هافبک طراح خود را به دلیل آسیب دیدگی 4 هفته از دست داد.

شب نخست لیگ قهرمانان اروپا، غیر از تساوی غیرمنتظره و ناامیدکننده برای گواردیولا یک خبر بد دیگر هم داشت؛ مصدومیت آندرس اینیستا و خانه نشینی 4 هفتگی.

آندرس اینیستا در دقیقه‌ی 38 دیدار مقابل میلان در حالی که قصد داشت با عبور از بازیکنان میلان وارد محوطه‌ی جریمه شود، در گوشه‌ی زمین احساس گرفتگی در عضله پایش کرد و با تشخیص پزشکان از زمین بیرون رفت و جایش را به فابرگاس داد.

کادر پزشکی باشگاه بارسلونا پس از معاینه‌ی اولیه پای اینیستا اعلام کرد این بازیکن ملی پوش دچار کشیدگی عضله همسترینگ شده و تا 4 هفته قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

پیش از این الکسیس سانچس با آسیب دیدگی تا دو هفته شانس بازی برای بارسلونا را از دست داده بود، ضمن این که پیکه هم هنوز به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند آبی - اناری‌ها را همراهی کند.


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 4:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Milan

سرمربی تیم میلان با وجود خوش اقبالی در تعویض شکست با تساوی در آخرین دقیقه‌ی بازی معتقد است تیمش باید بارسلونا را شکست می‌داده است.

تیم فوتبال میلان نخستین دیدار خود را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا در نوکمپ انجام داد و در حالی که در بیشتر دقایق بازی تحت تاثیر بازی میزبان قرار گرفته بود، در دقیقه‌ی 93 با ضربه‌ی سر سیلوا به گل مساوی دست پیدا کرد. با این وجود ماسیمیلیانو آلگری معتقد است شاگردانش باید در دیدار سه شنبه شب مقابل بارسلونا پیروزی می‌شدند.

سرمربی میلان که تا آخرین دقیقه‌ی بازی از شکست 2 بر یک هم ناراضی به نظر نمی‌رسید، در پایان بازی عنوان کرد: تیم ما بازی را بسیار خوب شروع کرد، اما بعد از زدن گل کمی در دفاع فرو رفتیم که البته به دلیل فشار بارسلونا بود. می توانستیم کمی دقیق‌تر باشیم و در ضدحملات به گل‌های دیگری هم برسیم، اما زیر فشار زیادی قرار داشتیم و این کار آسانی نبود.

وی ادامه داد: ما به بارسلونا فرصت‌های چندانی ندادیم و حتی می‌توانستیم 2 بر صفر پیروز میدان شویم.

آلگری در حالی معتقد است بارسلونا موقعیت گل نداشت که آمار بازی در پایان از مالکیت 70 درصدی بارسلونا، 14 ضربه کرنر و 20 فرصت گلزنی حکایت می کرد.

سرمربی میلان درباره‌ی گلی که تیمش در آخرین لحظات وقتهای تلف‌شده به ثمر رساند، عنوان کرد: بازیکنان ما پس از این که 2-1 عقب افتادند، روحیه‌شان را از دست ندادند و با تلاش زیاد توانستند بازی را مساوی کنند. ما پاداش جنگندگی‌مان را گرفتیم.

آلگری در پایان اظهار کرد: به هیچ وجه انتظارش را نداشتم. بازی در بارسلونا و زدن دو گل در ورزشگاه نوکمپ به هیچ وجه کار آسانی نیست. به خوبی می‌دانستیم کار بسیار دشواری پیش رو داریم و به همین دلیل به خوبی ایستادگی کردیم. می دانستیم بارسلونا تیمی است که می‌تواند در 5 دقیقه 3 گل بزند.

تیم میلان در اولین روز مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا را با تساوی 2 بر 2 متوقف کرد.


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 4:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

AC Milan

هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با توقف بارسلونا مقابل میلان آغاز شد.

سه‌شنبه شب در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هفت دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها دو تیم پر افتخار بارسلونا و میلان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند.

در این دیدار حساس که همگان پیش‌بینی می‌کردند بارسلونا اول به گل دست یابد این میلان بود که بازی را خوب شروع کرد و در نخستین دقیقه بازی با حرکت بسیار زیبای آلکساندر پاتو به گل زودهنگام خود رسید و شاگردان گوآردیولا را غافلگیر کرد. پاتو با این گل پنجمین گل سریع تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد.

بعد از این گل بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات بی‌شمار خود را آغاز کرد . در دقیقه 19 یک ضربه آزاد برای بارسلونا اعلام شد و مسی با یک ضربه زیبا توپ را به تیر دروازه‌ آبیاتی زد. حملات بارسلونا ادامه یافت تا این که در دقیقه 36 لیونل مسی با یک حرکت بسیار زیبا چند بازیکن میلان را جا گذاشت و با یک پاس زیبا پدرو را در مقابل دروازه‌ خالی قرار داد و او با یک بغل پای ساده دروازه‌ میلان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

نکته مهم این دیدار مصدومیت آندرس اینیستا، هافبک طرح بارسلونا در دقیقه 40 بود و گوآردیولا مجبور شد در یک تعویض اجباری فابرگاس را جانشین وی کند.

نیمه اول این دیدار با همین نتیجه‌ به پایان رسید. در نیمه دوم بارسلونا طبق روال بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 موفق شد با ضربه آزاد زیبای داوید ویا به گل دوم خود دست یابد.

از دیگر نکات مهم این دیدار بازگشت کارلوس پویول کاپیتان بارسلونا پس از چند ماه مصدومیت بود.

حملات بارسلونا با وجود زدن گل دوم همچنان ادامه یافت، در حالی که همگان منتظر شنیدن پایان سوت بازی با همین نتیجه‌ بودند و بازیکنان دو تیم تا حدودی بازی را پایان یافته می‌دانستند، این میلانی‌ها بودند که در دقیقه 92 با گل تیاگو سیلوا بازی را به تساوی کشاندند و یک امتیاز حساس را کسب کردند تا دومین تساوی دو بر دو آبی ـ اناری‌ها رقم خورد.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم ویکتوریا بلژن چک و باته بریسوف بلاروس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازیکنان دو تیم:

بارسلونا: ویکتوروالدس، دنی آلوس، اریک آبیدال، خاویر ماسکرانو ، سیدو کیتا (پویول 67) ، اینیستا (فابرگاس 40)، بوسکتس، ژاوی، ویا (آفلای 84)، پدرو

میلان: آبیاتی، سیلوا، نستا، زامبروتا، بواتنگ (آمبروزینی 34) ، نوسیرینو، آباته، سیدورف، فان بومل (آکویلانی 77) پاتو، کاسانو (ایمانوئلسون (62)

نتایج و برنامه هفته اول :

سه‌شبنه

* بورسیا دورتموند یک (پریسیک 88)

آرسنال یک ( فان پرسی 42)

Alex Song (L) of Arsenal and Sebastian Kehl (R) of Dortmund battle for the ball

Robin van Persie (R) of Arsenal scores

Shinji Kagawa of Borussia Dortmund tries to tackle Mikel Arteta of Arsenal

Per Mertesacker (R) of Arsenal and Robert Lewandowski of Dortmund battle for the ball

Ivan Perisic of Dortmund celebrates after scoring

Yossi Benayoun of Arsenal is tackled by Ivan Perisic of Borussia Dortmund

* بارسلونا 2 (پدرو 36 ، ویا 49)

میلان 2 (پاتوا، سیلوا 92)

Barcelona

Daniel Alves (L) of FC Barcelona pushes Alessandro Nesta of AC Milan from the ball

Barcelona


Head coach Massimiliano Allegri of AC Milan

Head coach Josep Guardiola of FC Barcelona reacts

Barcelona

Barcelona

David Villa of FC Barcelona celebrates scoring.

David Villa of FC Barcelona sits on his knees after scoring.

Lionel Messi (L) of FC Barcelona duels for the ball with Alberto Aquilani of AC Milan

Carles Puyol (C) of FC Barcelona greets Alessandro Nesta of AC Milan

*ویکتوریا بلژن یک

باته بریسوف یک

* آپوئل قبرس 2

زنیت سن پترزبورگ یک

* پورتو 2

شاختار یک

*چلسی 2 (لوپز 67، ماتا 90)

بایر لورکوزن صفر

Jose Bosingwa of Chelsea is tackled by Lars Bender of Bayer Leverkusen

Frank Lampard (L) of Chelsea holds off the challenge of Renato Augusto (R) of Bayer Leverkusen

Andre Scheurrle (C) of Bayer Leverkusen is challenged by Frank Lampard (L) and Jose Bosingwa (R) of Chelsea

Michael Ballack of Bayer Leverkusen

Branislav Ivanovic of Chelsea rises above Omer Toprak of Bayer Leverkusen

Michael Ballack (L) of Bayer Leverkusen is tackled by Jose Bosingwa (R) of Chelsea

* خنک بلژیک صفر

والنسیا صفر

چهارشنبه:

ویارئال ـ بایرن مونیخ

بنفیکا ـ منچستریونایتد

دیناموزاگرب ـ رئال مادرید

منچستر سیتی ـ ناپولی

لیل ـ زسکاموسکو

آژاکس ـ لیون

بازل ـ اوتلول گالاتی

اینتر ـ ترابوزان اسپور


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 4:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب