فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لیگ برتر 88-89 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و استیل آذین با حاشیه‌هایی روبرو بود که مهم ترین آن پخش نشدن بازی به طور مستقیم از سوی صداوسیما بود.

گروه فنی صدا و سیما قصد داشت به دلیل آماده نبودن امکانات فنی‌اش بازی را برای 20 دقیقه به تعویق بیندازد که این موضوع مورد مخالفت باشگاه استقلال قرار گرفت.

* اشکال در سیستم فرستنده سیما باعث شد دیدار استقلال و استیل آذین بطور مستقیم پخش نشود!! گروه تلویزیون در نیمه دوم یک خودروی جدید حامل تجهیزات ضبط بازی و پخش زنده را جایگزین خودروی قبلی کرد.

* تیم استقلال پیش از غروب آفتاب وارد ورزشگاه آزادی شد و اعضای این تیم در رختکن آزادی روزه خود را افطار کردند.

* واعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال پیش از آغاز مسابقه با حضور در رختکن استقلال برای آبی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

* در حالی که تا زمان افطار عده ی کمی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند اما هر چه به زمان بازی نزدیک تر می شد، تعداد تماشاگران نیز افزایش می یافت.

* درج تبلیغات جدید در ورزشگاه آزادی از سوی مجموعه آزادی و بدون هماهنگی با سازمان لیگ موجب اعتراض نمایندگان فدراسیون فوتبال شد که این امر را خلاف قانون می دانستند. به همین جهت پارچه های تبلیغاتی از روی سایبان نیمکت ها به پایین کشیده شد.

* اینترنت بی سیم ورزشگاه آزادی در این بازی هم همچون دیدار استقلال – سایپا قطع بود!

* افشین قطبی و دستیارانش از جایگاه ویژه ناظر دیدار استقلال و استیل آذین بودند.

* تلفن همراه حاضران در ورزشگاه در طول بازی مرتب زنگ می خورد و آنها مجبور شدند لحظه به لحظه مسابقه را برای آشنایانشان که پای تلویزیون نشسته بودند،‌ گزارش کنند!

* بارش بارانی ملایم پیش از آغاز مسابقه زمین بازی را برای برگزاری مسابقه آماده تر و فضایی دلپذیر ایجاد کرد.

* حشمت مهاجرانی مدیر فنی استیل آذین پس از 30 و اندی سال برای تماشای یک مسابقه رسمی قدم به ورزشگاه آزادی گذاشت. سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 پیش از شروع بازی توسط غلامحسین مظلومی با دسته گل مورد استقبال قرار گرفت.

* بازیکنان استقلال و استیل آذین در تونل ورزشگاه با هم روبرو شدند، برخورد علی کریمی با ملی پوشان قدیم و جدید استقلال از نکات جالب توجه این رویارویی در مقابل رختکن ها بود.


[ یکشنبه 88/6/29 ] [ 1:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با این شرایط باید استقلال را مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی دانست.

آرش برهانی که زننده هر دو گل استقلال در بازی با استیل آذین بود گفت: گفته بودم هفته به هفته بهتر می‌شویم، در این بازی نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشتیم و خوشبختانه توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. با این شرایط استقلال مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی است.

وی درباره رقابت چهار مهاجم در استقلال گفت: در استقلال چهار مهاجم حضور دارند که هر کدام توانایی‌های زیادی دارند، این طبیعی است که حضور چهار مهاجم همسطح مشکل‌ساز شود اما ما با هم رفیقیم و هماهنگی لازم را داریم و امیدوارم این رفاقت و هماهنگی تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

برهانی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت اینکه نیمکت‌نشین باشید ناراحت خواهید شد، گفت: در ابتدای فصل سه چهار بازی روی نیمکت بودم یک بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم اما وقتی به زمین آمدم با تمام وجود بازی کردم. البته این را هم کتمان نمی‌کنم که یک بازیکن از نیمکت‌نشینی ناراحت نمی‌شود.


[ یکشنبه 88/6/29 ] [ 1:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال تهران با پیروزی برابر استیل آذین به صدر جدول رده بندی راه یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استیل آذین شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم استقلال با گل‌های دقایق 26 و 80 آرش برهانی برابر حریف خود به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم استقلال با دو پله صعود و کسب 15 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این چهارمین پیروزی تیم استقلال و سومین شکست تیم استیل آذین در فصل جاری محسوب می‌شد.

تیم‌های فوتبال پیکان قزوین، مقاومت سپاسی و ذوب آهن اصفهان پس از استقلال در مکان‌های بعدی جدول قرار دارند.

از نکات مهم دیدار شب گذشته تهران، پخش نشدن بازی به صورت مستقیم بود که در این زمینه هیچ دلیل روشنی ارایه نشد. این از جمله معدود دفعاتی است که دیدار تیم‌های استقلال و یا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پخش نمی‌شود.


[ یکشنبه 88/6/29 ] [ 1:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: دستیار قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای جذب دو بازیکن خارجی راهی برزیل شده است.

مجید بصیرت کریم قنبری دستیار امیر قلعه‌نویی برای جذب یک هافبک و یک مهاجم برزیلی راهی این کشور شده و در مدت ده روز، با حضور در تمرینات و بررسی وضع این بازیکنان، مقدمات حضورشان در ایران را فراهم می‌کند.

وی افزود: مصدومیت چند بازیکن کلیدی ما همچون محرم نویدکیا وعماد محمدرضا مهاجم عراقی موجب شده تا مسئولان باشگاه در صدد جذب دو بازیکن خارجی برآیند.


[ یکشنبه 88/6/29 ] [ 12:50 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کمیته داوران فدراسیون فوتبال قاسم واحدی داور دیدار سپاهان اصفهان - پاس همدان در هفته ششم لیگ برتر را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

قاسم واحدی در دیدار سپاهان اصفهان - پاس همدان مرتکب 2 اشتباه تاثیرگذار شد که به دنبال آن کمیته داوران فدراسیون فوتبال رای به محرومیت او داده است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از بازبینی فیلم مسابقه سپاهان اصفهان - پاس همدان در مورد صحنه‌های مهم و مورد بحث این مسابقه به نتایج زیر رسید:

1- دقیقه 62: حرکت دروازه‌بان تیم سپاهان روی مهاجم شماره 7 تیم پاس همدان خطا نیست. در این صحنه سیدمهدی رحمتی توپ را با دست می‌زند و تصمیم داور در اعلام نکردن خطای پنالتی به سود تیم پاس صحیح است.

2- دقیقه 69: بازیکن شماره 20 تیم سپاهان اصفهان (احمد جمشیدیان) متعاقب اعلام یک ضربه کرنر به سود این تیم با استفاده از دست خود به توپ ضربه زده و دروازه تیم پاس را باز می کند. گل سوم سپاهان در دیدار با پاس همدان بدین صورت به ثمر می رسد و داور مسابقه در شلوغی محوطه جریمه خطای هند مهاجم تیم میزبان را نمی بیند و این گل مردود را می پذیرد.

3- دقیقه 79: مدافع تیم فوتبال سپاهان (محسن بنگر) در محوطه جریمه تیم خود در مواجهه با مهاجم تیم پاس همدان توپ را با ساعد می زند و مرتکب خطای پنالتی می شود اما داور مسابقه این حرکت را خطا تشخیص نداده و دستور به ادامه بازی می دهد.

مهدی تاج در رابطه با محرومیت واحدی گفت: کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس همدان فیلمی را از اشتباهات داوری این دیدار تهیه کرده بود که خواستار بررسی فدراسیون فوتبال شده بود. ما در نشستی که با حضور یدالله سلیمانی، دبیر کمیته‌ی داوران فدراسیون برگزار شد، این فیلم را تماشا کردیم که اشتباهات داور تاثیرگذار بود. به دنبال این نشست و پس از بررسی از سوی کمیته‌ی داوران این داور تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود.

این دیدار با نتیجه‌ی سه بر یک به سود سپاهان به پایان رسیده بود. احمد جمشدیان در دقایق 30 و 70 و ابراهیم توره در دقیقه‌ی 54 سه گل سپاهان را به ثمر رساندند و تک گل پاس نیز توسط هادی اصغری در دقیقه‌ی 47 زده شد.


[ یکشنبه 88/6/29 ] [ 12:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 88/6/25 ] [ 3:26 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل استقلال تهران به هیچ عنوان راضی نیست، گفت: در حالی که تیم ما در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت باید نتیجه‌ای بهتر از تساوی رقم می‌خورد که متاسفانه چنین نشد.

فراز کمالوند در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال، افزود: تیم تراکتور در این دیدار تسلط کامل بر بازی داشت و با وجود اینکه فرصت های زیادی را برای باز کردن دورازه استقلال داشت اما با بی دقتی که ناشی از فشار روانی بر روی مهاجمان بود، هر کدام از این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

وی افزود: متاسفانه تیم ما در هر بازی علیرغم اینکه بازی زیبا و نمایش خوبی را ارایه می‌دهد اما، نتیجه لازم را نمی‌گیرد که باید در این زمینه شبانه روزی کار کنیم.

کمالوند با اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی تراکتورسازی در این بازی از جمله محمد نصرتی، کرار جاسم و پیمنتا، اظهار کرد: تیم ما با ترکیب لیگ یکی خود در این میدان ظاهر شد که باید اعتراف کرد این بازیکنان چیزی از ستاره های استقلال کم نداشتند و در طول بازی نیز این مورد را همگان مشاهده کردند.

وی اضافه کرد: از جمع بازیکنان تیم تراکتور در این بازی بیش از 80 درصد آنها 22 و 23 ساله بودند که حتی تجربه بازی در لیگ برتر را هم نداشتند که اگر استرس در بین آنها نبود امروز نتیجه‌ای به غیر از تساوی به دست می‌آمد.

کمالوند با تقدیر و تشکر از تماشاگران آذربایجانی، گفت: تراکتور متعلق به 30 میلیون ترک زبان است و باید اعتراف کنم که بهترین بازیکن تیم ما در این میدان تماشاگرانی بودند که در طول 90 دقیقه یکصدا تیم خود را تشویق کردند.

وی ادامه داد: تماشاگران تراکتور در کل ایران بی نظیر هستند و این خصوصیت را با پر کردن بیش از 95 درصد ورزشگاه یادگار امام در برابر یکی از پر طرفدارترین تیم های ایران به عینه نشان دادند.

کمالوند درباره‌ی گفته‌های مرفاوی مبنی بر تاثیرگذاری حضور تماشاگران در نتایج تراکتورسازی نیز گفت: من فقط این را می‌توانم بگویم که استقلال از اینکه توانست از تبریز با یک امتیاز به تهران برود باید خیلی خوشحال باشد و البته این خوشحالی پس از بازی در چهره های اعضای این تیم نمایان بود.


[ چهارشنبه 88/6/25 ] [ 3:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ برتر با انجام دو دیدار به پایان رسید.

تیم‌های لندنی در رقابت‌های عصر یک شنبه موفق بودند. فولام بدون آندرانیک تیموریان توانست مهمانش اورتون را دو بر یک شکست دهد. کانچسکی (57) و داف (79) برای تیم روی هاجسون گلزنی کردند. تک گل اورتون را هم "تیم کاهیل" مهاجم استرالیایی این تیم در دقیقه‌ی 33 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار یک‌شنبه آستون ویلا با تک گل "آگبون لاهور" (85) در خانه‌ی بیرمنگام سیتی به پیروزی رسید.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر در پایان هفته‌ی پنجم چلسی با 15 امتیاز صدرنشین است. همشهری‌های منچستری (منچستریونایتد و سیتی) با 12 امتیاز دوم و سوم هستند. تاتنهام نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم جای دارد.


[ چهارشنبه 88/6/25 ] [ 3:12 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از توقف تیمش در مقابل راه‌آهن تهران گفت: برای تیم راه‌آهن احترام زیادی قائلم اما، در این بازی ما مستحق پیروزی بودیم.

ناصر پورمهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار تاکتیکی از هر دو تیم شاهد بودیم و با توجه به شناختی که از راه‌آهن داشتیم مقابل آن قرار گرفتیم و توانستیم موقعیت‌های گل زیادی را روی دروازه‌ی حریف خلق کنیم اما، تیم من در عین شایستگی تن به تساوی داد.

وی ادامه داد: ما30 دقیقه از بازی را با 10 بازیکن ادامه دادیم اما، بازیکنانم هرگز دست از تلاش برنداشتند و در طول بازی همواره به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بودند و به همین خاطر از آنها راضی هستم.

پورمهدی خاطرنشان کرد: تیم من از ابتدای فصل دارای روند بسیار خوبی است و هر روز شاداب‌تر و سرحال‌تر می‌شود و به زودی به نتیجه هم خواهد رسید.

ناصرپورمهدی که در این بازی بدنساز تیمش را در اختیار نداشت، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص وضعیت آمادگی جسمانی تیمش گفت: من کاملا به کار بدنساز تیمم اعتقاد دارم و از او راضی هستم. تیم من در این بازی 30 دقیقه را 10 نفره بازی کرد و در بازی‌های قبل در بوشهر و اهواز هم نشان دادیم که از وضعیت بدنسازی بسیار خوبی بهره‌مند هستیم.

وی درخصوص عدم نتیجه‌گیری تیمش گفت: من یک تیم جدید دارم که در آن بازیکنان نیاز به زمان دارند. ما در طول این فصل بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و تنها نتیجه نمی‌گیریم که این هم با گذر زمان حل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تماشاچیان از وضعیت تیم خود ناراضی هستند، گفت: تا زمانی که من در زمین بودم، همه‌ی هواداران از ما راضی بوده و تیم را تشویق می‌کردند اما، نمی‌دانم چرا وقتی که در سالن کنفرانس و در مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرم، از شما می‌شنوم که آنها ناراضی هستند. در حالی که این چنین نیست و من مطمئن هستم که هواداران از بازی تیم‌شان راضی هستند.

وی با اشاره به روند روبه رشد تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: اگر وضعیت ابومسلم را به درستی آنالیز کنیم، متوجه می‌شویم که در این تیم چه اتفاقی می‌افتد. تیم من دارای یک روند مثبت و روبه رشد است. ما در عرض سه ماه به 95 درصد بازدهی رسیده‌ایم و تیمی را شکل داده‌ایم که تا پنج سال آینده جواب خواهد داد.

ناصر پورمهدی درخصوص درگیری‌اش با یکی از هواداران ابومسلم پس از اتمام بازی گفت: در یک ورزشگاه با گنجایش زیاد تنها یک نفر شروع به فحاشی کرد اما، هیچ کس جلوی او را نگرفت. در حالی که بعد از این اتفاق خود این فرد به نزد من آمد و عذرخواهی کرد. اما، سوال من این است که آیا راه بهتری برای اعتراض وجود ندارد؟

وی همچنین درخصوص واکنشش به رفتار هوادار تیم ابومسلم گفت: قصد رفتن و حمله کردن به سمت او را نداشتم و تنها می‌خواستم به او بگویم بیاید و رودررو با من صحبت کند اما، آنهایی که من را گرفته بودند هیجان زده شدند و همه خیال کردند می‌خواهم به سمت این هوادار حمله کنم.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مشکلات مدیریتی تیم ابومسلم تاکید کرد: مگر می‌شود که در یک خانواده بزرگترهای آن مشکل داشته باشند اما، مشکلات آنها بر روی کوچکترهای خانواده تاثیر نداشته باشد؛ اما، من سعی کرده‌ام که اجازه ندهم که این مشکلات بازتاب زیادی بر روی تیم داشته باشد. من تنها تمرکزم را بر روی مسایل فنی گذاشته‌ام و بازیکنان تیمم را هم از حاشیه‌ها دور کرده و حاشیه را از تیم جدا کرده‌ام.

وی افزود: همه اطلاع دارند که تیم ما مشکلاتی دارد اما، صحبت کردن ازآن در حیطه‌ی کاری من نیست و من هم برای حل آن کاری نمی‌توانم انجام بدهم و تمام تلاشم این است که مشکلات به تیم وارد نشود و تا امروز هم چنین بوده است اما، از تمام مسوولین استان خراسان رضوی می‌خواهم که حمایت‌های مادی و معنوی خود را از ابومسلم دریغ نکنند.

این بازی دارای حواشی نیز بود.

* در دقیقه‌ی 70 این بازی پس از به زمین خوردن مهاجم تیم ابومسلم در محوطه‌ی جریمه کادرفنی این تیم به شدت به داور بازی معترض شده که این امر باعث اخراج هاشم سلطانی مربی تیم ابومسلم شد.

* در طی نیمه‌ی دوم یکی از هواداران تیم ابومسلم به دلیل فشار زیاد از حال رفته و توسط آمبولانس از ورزشگاه خارج شد.

* در انتهای بازی و پس از عدم نتیجه‌گیری ابومسلم هواداران این تیم با شعار "بنی‌اسد حیا کن ابومسلم را رها کن" خواستار جدایی رییس هیات مدیره‌ی باشگاه از این تیم شدند.

هم‌چنین هواداران تیم ابومسلم با شعار "استاندار حمایت حمایت" خواستار توجه استاندار جدید خراسان رضوی به وضعیت تیم‌شان شدند.

* پس از اتمام بازی ناصر پورمهدی به طرز عجیبی به سمت یکی از هواداران ابومسلم که به وی فحاشی کرده بود، دوید که با ممانعت اطرافیان و کادرفنی ابومسلم از درگیری سرمربی تیم ابومسلم و این هوادار جلوگیری شد. اما، پس از پایین رفتن پورمهدی دیگر اعضای کادرفنی این تیم نیز شروع به درگیری لفظی با هواداران تیم کردند.

* جلسه‌ی مطبوعاتی سرمربی تیم ابومسلم که با انتقاد خبرنگاران مشهدی نسبت به بازی این تیم همراه بود، نزدیک به 45 دقیقه به طول انجامید.


[ چهارشنبه 88/6/25 ] [ 2:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی تیم پیکان آغاز شد.

یکشنبه شب هفته‌ی ششم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های ایران آغاز شد که صدرنشینی پیکان پس از پیروزی برابر استیل آذین مدعی یکی از نکات جالب توجه این هفته بود.

تیم‌های استیل آذین و پیکان از ساعت 21 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند. این دو تیم که تا پیش از این بازی 10 امتیازی بودند، رقابت پایاپایی را برگزار کردند و نیمه‌ی اول بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه‌ی دوم شاگردان حمید درخشان توانستند در دقیقه‌ی 62 توسط ایمان رزاقی راد به گل برسند. این تک گل این دیدار بود تا پیکان با 13 امتیاز به صدر جدول صعود کند.

اما، یکی از مهمترین دیدارهای این هفته را دو تیم استقلال و تراکتورسازی برگزار کردند که دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک دست یافتند. استقلال تهران که می‌توانست با پیروزی در این بازی به صدر جدول صعود کند نتوانست برابر چشمان 80 هزار تماشاگر تبریزی به پیروزی دست یابد. فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 22 استقلال را پیش انداخت اما، تراکتورسازی در دقیقه‌ی 78 توسط محمد ابراهیمی گل تساوی را وارد دروازه‌ی استقلال کرد. تراکتورسازی در این دیدار موقعیت‌های فراوانی را برای گلزنی بدست آورد اما، نتوانست از این موقعیت ها استفاده کند.

یکی از درخشان‌ترین نتایج این هفته را مس کرمان بدست آورد. پیروزی خیره کننده مس برابر ذوب آهن یکی از نتایج عجیب این هفته بود. مس موفق شد ذوب آهن مدعی را با نتیجه‌ی پنج بر دو از پیش‌رو بردارد. ادینیو در دقایق 29، 54 و 64 برابر مس هت تریک کرد و فرزاد آشوبی در دقیقه‌ی 41 از روی نقطه‌ی پنالتی و مهدی رجب‌زاده در دقیقه‌ی 66 دیگر گل‌های مس را به ثمر رساندند. دو گل ذوب آهن را هم سیدمحمدحسینی در دقیقه‌ی 63 و حسن اشجاری در دقیقه‌ی 73 به ثمر رساندند.

سپاهان دیگر تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هم توانست به لطف درخشش احمد جمشیدیان و ابراهیم توره برابر پاس همدان به پیروزی دست یابد. مصاف امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان با پیروزی سه بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. احمد جمشدیان در دقایق 30 و 70 و ابراهیم توره در دقیقه‌ی 54 سه گل سپاهان را به ثمر رساندند و تک گل پاس نیز توسط هادی اصغری در دقیقه‌ی 47 زده شد.

صبا هم در این هفته به پیروزی بزرگی دست یافت. گل سه امتیازی محمد رضایی در دقیقه‌ی 59 سه امتیاز شیرین صبا را در اهواز برای این تیم مقابل استقلال اهواز رقم زد.

ابومسلم مشهد هم برابر راه‌آهن به تساوی دست یافت. جراردو سانتوس بازیکن برزیلی ابومسلم در دقیقه‌ی یک گل ابومسلم را به ثمر رساند. اما، در دقیقه‌ی 16 حسین کوشکی گل تساوی را وارد دروازه‌ی تیم مشهدی کرد تا این دیدار با نتیجه‌ی یک بر یک به پایان برسد.

ملوان انزلی در خانه با یک گل برابر فولاد به برتری دست یافت. این تیم شمالی در حضور 10 هزار تماشاگر توانست با تک گل آدریانو آلوز که در دقیقه‌ی 75 از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید، برابر فولاد خوزستان به پیروزی دست یافت.

سایپا در شرایطی که با باخت هفته‌ی گذشته حال و روز خوشی نداشت، در خانه توانست برابر مقاومت سپاسی که یکی از تیم‌های خوب این فصل نشان داده به یک امتیاز دست یابد. این دیدار با نتیجه‌ی یک بر یک به پایان رسید. کریم انصاری‌فرد در دقیقه‌ی 47 گل سایپا را به ثمر رساند اما، شهرام گودرزی یک دقیقه‌ی بعد بازی را مساوی کرد.

جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر پیش از دیدار امشب پرسپولیس برابر شاهین بوشهر:

1- پیکان 13 امتیاز

2- مقاومت 12 امتیاز

3- استقلال 12 امتیاز

4- ذوب آهن 11 امتیاز

5- سپاهان 10 امتیاز

6- مس کرمان 10 امتیاز

7- استیل آذین 10 امتیاز

8- پرسپولیس (یک بازی کمتر) 9 امتیاز

9- صبای قم 9 امتیاز

10- تراکتورسازی تبریز 8 امتیاز

11- ملوان بندرانزلی 8 امتیاز

12- سایپا 7 امتیاز

13- راه‌آهن 5 امتیاز

14- استقلال اهواز 5 امتیاز

15- ابومسلم 4 امتیاز

16- پاس همدان 4 امتیاز

17- فولاد خوزستان 3 امتیاز

18- شاهین بوشهر (یک بازی کمتر) 2 امتیاز


[ چهارشنبه 88/6/25 ] [ 2:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب