فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لیگ برتر 88-89 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

اسامی بازیکنان محروم هفته‌ی بیست وسوم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.

بازیکنان اعلام شده سه اخطاره هستند و یا در دیدار گذشته شان کارت قرمز گرفته‌اند و ازحضور در رقابت‌های هفته بیست وسوم لیگ برتر محرومند.

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:« سیدمهدی سیدصالحی (استقلال)، جواد شیرزاد (فولاد)، جاسم صادقی (استقلال اهواز)، میثم حاجیان (ابومسلم)، قاسم دهنوی (مس)، علی سلمانی (پیکان)، حسین بادامکی (پرسپولیس)، ساشا کلونیجا (پاس)، علی احمدی (ذوب آهن)، میثم خسروی (استیل آذین) و حسین پاشایی (راه آهن)».


[ چهارشنبه 88/10/23 ] [ 10:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر جمعه با انجام شش دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است.

در شرایطی هفته جدید مسابقات لیگ برتر از جمعه هفته جاری آغاز می ‌شود که دیدارهای هفته گذشته تنها به سود سه تیم بود ، سه تیمی که موفق شدند با پیروزی در دیدارهایشان و استفاده از تساوی‌های هفته به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهند.

با رقابت‌های هفته بیست و سوم می‌تواند حوادث زیادی را ایجاد کند. سپاهان صدرنشین قاطع لیگ برتر باید میهمان پارس باشد و استقلال تهرا ن هم در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است.

* پاس- سپاهان، ورزشگاه قدس همدان ساعت 14:45

پاس یکی از نامزدهای سقوط به دسته اول است پس از آنکه تیم سبزپوش همدانی با علیرضا منصوریان نتوانست به نتایج دلخواه برسد علی اصغر مدیرروستا به همدان آمد. حضور مدیرروستا در پاس در چند هفته ابتدایی با نتایج خوبی برای تیم همراه شد اما، گذشت چند هفته نشان داد که آن نتایج تنها به دلیل شوک تغییر سرمربی بوده است. در هفته‌های اخیر پاس نتوانسته نتایج خوبی کسب کند قرار گرفتن در رده 13 و کسب 24 امتیاز شرایطی را به و جود آورده تا این تیم همدانی با انتهای جدول فاصله چندانی نداشته باشد آنها باید بازیهای آینده را جدی‌تر بگیرند اما، از بخت بد تیم همدانی آنها باید این هفته میزبان تیمی باشند که بسیاری از هم اکنون این تیم را قهرمان لیگ می‌دانند. سپاهان با مجموعه قدرتمندی که در اختیار دارد فاصله‌ای زیاد را با دیگر رقبا در سطح جدول ایجاد کرده است.

• مقاومت سپاسی – سایپا ورزشگاه حافظیه ساعت 14:45

اگر سپاسی یک بازی عقب افتاده‌اش را انجام داده بود و در آن بازی به پیروزی رسیده بود هم اکنون این تیم شیرازی تا پله چهارم جدول بالا می‌آمد اما، زمان یک بازی کمتر این تیم که باید برابر سپاهان انجام شود هنوز مشخص نشده است تا این تیم با 30 امتیازی که کسب کرده در جایگاه نهم قرار گیرد. مقاومت این هفته در شیراز میزبان تیمی‌ است که در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته است. سایپا با محمد مایلی کهن هفته گذشته می‌توانست سه امتیاز شیرینی را از مصاف با استقلال کسب کند اما گل دقیقه 95 عمران زاده مانع از پیروزی نارنجی پوشان برابر استقلال شد. با این حال شاید همان یک امتیاز به اندازه کافی برای سایپا روحیه بخش بوده باشد. تا این تیم با روحیه دو چندان به مصاف شیرازی‌ها برود.

• پیکان- استیل آذین، ورزشگاه شهید رجایی قزوین ساعت 15:15

پیکان یکی از سه تیمی بود که هفته گذشته نتوانست امتیازی کسب کند. شکست برابر تراکتورسازی باعث سقوط این تیم قزوینی از رده چهارم به جایگاه ششم شد. پیکان که در نیم فصل نخست برای چند هفته طعم صدرنشینی را چشیده بود در این هفته حال و روز خوشی ندارد. اگر پیکان دربازی خانگی‌اش برابر استیل آذین پیروز نشود حتی ممکن است تا رده نهم جدول هم سقوط کند اتفاقی که قطعا برای حمید درخشان خوشایند نخواهد بود. استیل آذین حریف پیکان شرایط مشابهی نسبت به حریفش دارد. کسب 33 امتیاز از 22 بازی شرایط برابری را برای استیل آذین و پیکان بوجود آورده است رقابت همسایه‌ها می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب هفته باشد.

• صبا قم – استقلال اهواز، ورزشگاه یادگار امام ساعت 15:15

صبا در این هفته‌ها به تیمی کم خاصیت تبدیل شده بود تیمی که هفته‌هاست برد نداشته و بازی‌های این تیم بیشتر با شکست و تساوی همراه بوده است. 10 باخت از 22 بازی عملکرد رضایت بخشی برای رسول کربکندی نیست با این حال آنها امیدوارند این هفته برابر استقلال اهواز پیروز شوند. اگر این اتفاق بیافتد صبا می‌تواند به جهشی چند پله‌ای در جدول امیدوار باشد اما اگر عکس این قضیه اتفاق بیافتد و این استقلال اهواز باشد که پیروز این مصاف لقب بگیرد بعید نیست که صبا حتی تا پله 12 هم صعود کند. از سوی دیگر استقلال اهواز با مجید باقری نیا هم وضعیت روشنی ندارد پس از هفته‌ها کسب نتایج خوب استقلال اهواز چند هفته‌ای است که خوب نتیجه نمی‌گیرد و همین نتایج موجب شده تیم اهوازی در رده 12 قرار گیرد.

• فولاد خوزستان – ملوان، ورزشگاه تختی ساعت 15:15

کسب یک امتیاز از دیدار برابر صدرنشین آن هم در اصفهان مجید جلالی را امیدوار کرده که تیمش را از منطقه خطر دور کند. فولاد 20 امتیازی که با ایستادن در رده 16 یکی از نامزدهای سقوط به دسته اول است. اگر بتواند در دیدار این هفته‌اش برابر ملوان پیروز شود می‌تواند تا حدود زیادی از ماندنش در لیگ برتر مطمئن باشد. از سوی دیگر ملوان دومین دیدار را با فرهاد پورغلامی تجربه می‌کند. ملوان با وجود حاشیه‌های فراوانش خوب نتیجه گرفته تیم هشتم جدول است. اگر ملوان می‌خواهد سیر صعودیش را در لیگ ادامه دهند باید از مصاف با فولاد امتیاز بگیرد.

• استقلال - تراکتورسازی ورزشگاه آزادی ساعت 15:15

بی‌تردید یکی از مهمترین دیدارهای این هفته رویارویی استقلال با تراکتورسازی خواهد بود. استقلال تیم چهارم جدول باید در شرایطی میزبان تراکتورسازی باشد که این دیدار نخستین خوان از مهلت دو هفته‌ای صمد مرفاوی است. سرمربی آبی پوشان که پس از نتایج ناامیدکننده در لیگ از سوی باشگاه اولتیماتومی دو هفته‌ای دریافت کرد می‌داند که اگر قرار است در تیم استقلال بماند باید هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند در غیر این صورت شاید خود را به اخراج نزدیک‌تر ببیند. از سوی دیگر تراکتور سازی با هواداران پر تعدادش می‌خواهد با پیروزی برابر استقلال یکی از شگفتی‌های این فصل را رقم بزند. آنها از سازمان لیگ خواسته‌اند تا نیمی از ظرفیت سکوهای ورزشگاه آزادی را در اختیار داشته باشند. این نشان می‌دهد که آنها بهانه‌ ویژه‌ای برای این دیدار دارند. بهرحال باید از حالا منتظر رویارویی جذاب آبی پوشان تهرانی با سرخ پوشان تبریزی بود.

شنبه هفته آینده سه دیدار باقی مانده هفته سوم برگزار می‌شود که در این دیدارها شاهین بوشهر میزبان پرسپولیس است، ذوب آهن به مصاف مس کرمان می‌رود و ابومسلم میهمان راه‌آهن خواهد بود.


[ چهارشنبه 88/10/23 ] [ 10:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رضا عنایتی هم می‌تواند مانند سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی در تمرینات استقلال شرکت کند.

پس از آنکه شورای استیناف باشگاه استقلال اعلام کرد که سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی می‌توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند و بازگشت رضا عنایتی هم منوط به تکذیب مصاحبه‌ی او با یکی از سایت‌های خبری شده بود، مشخص شد که گفت‌وگوی مهاجم استقلال با این سایت صحت داشته است.

عنایتی عصر سه‌شنبه با حضور در باشگاه استقلال و گفت‌وگو با امیررضا واعظی آشتیانی عذرخواهی کرد و با بخشیده شدن وی او هم می‌تواند از این پس به همراه دو بازیکن دیگر در تمرینات استقلال شرکت کند.

براساس حکمی که باشگاه استقلال برای این سه بازیکن صادر کرده بود، آنها هشت هفته از حضور در بازی‌های استقلال محروم شده بودند اما، براساس حکم شورای استیناف این بازیکنان می‌توانند در تمرینات شرکت کنند و حضورشان در ترکیب تیم منوط به تصمیم کادرفنی است.


[ جمعه 88/10/18 ] [ 1:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با ذوب آهن برای ما حکم 6 امتیار را دارد.

مدت ها بود که می خواستیم با تیاگو مصاحبه کنیم ولی او تنها به زبان پرتغالی مسلط بود و انگلیسی او چندان تعریفی ندارد، تا این که در باشگاه ایرانیان دبی یک برزیلی یافت شد که به زبان انگلیسی نیز مسلط بود و اینگونه بود که سرانجام تیاگو فراگو در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

*سال نو مبارک!

ممنونم و تشکر می کنم.

*کی قرار است انگلیسی یاد بگیری؟

به زودی

*فارسی چطور؟

می خواهم فارسی یاد بگیرم به دنبال معلمی هم هستم.

* تعطیلات لیگ تقریبا با سال نو میلادی هم زمان بود و شما در برزیل بودی، تعطیلات خوش گذشت؟

بله، با خانواده و دوستانم دیدار کردم، هر چند دوست داشتم بیشتر در آنجا باشم ولی همین هم برای من کافی بود و یک روز قبل از اردو در دبی حاضر شدم.

* وسلی از پرسپولیس جدا شد، به عنوان هم وطن او چه نظری داری؟

در هر صورت او از تیم رفته، در برزیل قبلا نمی شناختم اش فقط یک بار در مقابل هم بازی کرده بودیم. در تهران کسی نبود که با او هم صحبت باشم و چون در یک تیم با هم بودیم دوستی ای بین ما شکل گرفت.

* در مورد کرانچار چه نظری داری؟

بسیار انسان مهربان و با شخصیتی بود و از لحاظ فنی چون ترکیب تیم را زیاد تغییر می داد، رسیدن به هماهنگی لازم بسیار مشکل بود ولی ما به ترکیب ثابت نیاز داشتیم.

* در مورد علی دایی؟

من قبلا از دایی شناختی نداشتم ولی تعریف های زیادی از او شنیده بودم.

* اردو دبی را چطور دیدی؟

شهر خوبی است و هوا هم بسیار عالی، ما هم مشغول تمرین هستیم تا این لحظه اردوی مفیدی بود.

* بعد از این تعطیلات با ذوب آهن بازی دارید، چه پیش بینی برای آن دیدار دارید؟

بازی بسیار مهمی است ما باید در مقابل تیم قدرتمندی بازی کنیم، این دیدار برای ما حکم 6 امتیار را دارد چون ذوب آهن تیم بالای ما در جدول است و باید 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.


[ یکشنبه 88/10/13 ] [ 12:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سومین بازیکن تیم فولاد هم رباط صلیبی پاره کرد.

مجید جلالی سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به تعطیلات موقت بازی‌های لیگ اظهار کرد: این تعطیلات برای تیمی مثل فولاد که از نظر تعداد نفرات در مضیغه قرار داشته و بازیکنان مصدوم زیادی دارد، مفید بود.

وی از پارگی رباط صلیبی "ایوب والی" خبر داد و گفت: در تیم فولاد این سومین رباط صلیبی است که در طول این فصل پاره شده است و فکر می‌کنم تیم‌های زیادی با این مشکل مواجه هستند. فکر می‌کنم بهتر است به جای حاشیه پردازی در فوتبال تعدادی از دانشجویان را مامور کنیم که در این مورد تحقیق کنند تا بفهمیم مشکل کار کجاست. باید بررسی کنیم ببینیم روش تمرین نامناسب، فشردگی تمرینات، تغذیه نامناسب یا نداشتن عادات حرفه‌ایی باعث پارگی صلیبی می‌شود.

وی گفت: وضعیت فولاد هر هفته بهتر می‌شود و این موضوع ما را به آینده امیدوار کرده است.

جلالی درخصوص لزوم حضور تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف تاکید کرد: تیم ملی به این نوع برنامه‌ها نیاز دارد چرا که در پست‌های مختلف یارانش را نمی‌شناسد و شرکت در این بازی‌ها به شناخت بیشتر تیم ملی کمک می‌کند.

وی در پایان در ارتباط با ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی تاکید کرد: در این باره صحبت نمی‌کنم و اصلا بازی‌های ملی را ندیده‌ام.


[ یکشنبه 88/10/13 ] [ 11:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پرسپولیس با پیروزی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

در ادامه رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دیدار پاس همدان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.

میثم بائو در دقیقه 35 تک گل این دیدار را به ثمر رساند. پرسپولیس با این پیروزی و با کسب 32 امتیاز به مکان سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

سپاهان با 40 امتیاز (یک بازی کمتر)، ذوب آهن اصفهان با 37 در مکان اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. پیکان با 32 امتیاز، استقلال با 31 امتیاز، مقاومت سپاسی با 30 امتیاز (یک بازی کمتر)، استیل آذین با 29، تراکتورسازی با 28 امتیاز، ملوان انزلی با 28 امتیاز، استقلال اهواز با 27 امتیاز، صبای قم با 26، سایپای کرج با 26 امتیاز، شاهین پارس جنوبی با 22 امتیاز، مس کرمان با 22 امتیاز، پاس همدان با 18 امتیاز، راه آهن شهرری با 18 امتیاز، فولاد خوزستان با 16 امتیاز و ابومسلم مشهد با 14 امتیاز در مکان‌های چهارم تا هجدهم جدول قرار دارند.

امروز همچنین دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با شاهین پارس جنوبی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی فولاد سپاهان اصفهان با مقاومت شهید سپاسی شیراز که در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود به دلیل بارش سنگین برف نیمه تمام باقی ماند.


[ جمعه 88/9/27 ] [ 8:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

نیمه دوم دیدار تیم های سپاهان اصفهان و مقاومت شیراز برگزار نشد.

بارش برف مانع از برگزاری نیمه دوم دیدار تیم های سپاهان اصفهان و مقاومت شیراز از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر شد.


[ جمعه 88/9/27 ] [ 8:39 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رفتار غیرحرفه ای هوار ملا محمد به بیان جزئیات ملاقاتش با او پرداخت.

حبیب کاشانی که پنج شنبه شب در هتل لاله و در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت می کرد، با اشاره به رفتار عجیب و غیر حرفه ای هوار، افزود: "اواسط هفته، هوار از من درخواست ملاقات کرد که من نیز پذیرفتم. او به همراه مدیر برنامه هایش به باشگاه آمد و دلایل غیبت خود را توضیح داد و ضمن پذیرش خطای خود، از من درخواست بخشیدن جریمه 15 درصدی اش را کرد."

کاشانی ادامه داد: "به او گفتم که این تصمیم را کمیته انضباطی باشگاه بر اساس مفاد قرار داد گرفته است و من می توانم در کمیته استیناف، آن را کاهش دهم. مطمئن باش این موضوع را در کمیته استیناف مطرح می کنم. تو برو و در دو بازی آینده خوب ظاهر شو، تا بعد از 28 روز غیبت غیر موجه، دلیلی برای بخشش قسمتی از جریمه ات وجود داشته باشد."

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: "با این وجود هوار اعلام کرد یا همین الان تمام جریمه من را می بخشید یا قراردادم را فسخ می کنم. پس از آن نیز فردی که همراه هوار بود برگه ای را درآورد و درخواست فسخ قرارداد خود را نوشت و به امضای هوار رساند!"

کاشانی افزود: "پس از آن نیز به ما اطلاع دادند وی با ایراد اتهاماتی به باشگاه از ایران خارج شده است."

وی تاکید کرد: "باشگاه پرسپولیس، باشگاه بزرگی است و چنین رفتارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای در آن جایگاهی ندارد. ما پیگیر حقوقی رفتار هوار هستیم و با رفتارهای خارج از چهارچوب و تهدید، از حقوق باشگاه نخواهیم گذشت."


[ جمعه 88/9/27 ] [ 8:18 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سازمان تربیت بدنی مبلغ 250 میلیون تومان را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد.

این مبلغ قرار است دوشنبه هفته جاری به عنوان بخش دیگری از مطالبات بازیکنان، در اختیار آنها قرار گیرد.

حبیب کاشانی همچنین به بازیکنان پرسپولیس وعده داد در هفته آینده در صورت دریافت قسط از سوی اسپانسر باشگاه، مبلغ مذکور را در اختیار بازیکنان قرار دهد.


[ جمعه 88/9/27 ] [ 8:16 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران گفت:‌ ما مجبور بودیم علیه استقلال و داور، بازی کنیم و از کمیته داوران انتظار دارم که به این موضوع رسیدگی کند.

مجید جلالی در نشست خبری پیرامون این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، عنوان ‌کرد: ما باوجود این که کم‌ترین نتیجه را گرفتیم، بازی بزرگی انجام دادیم.

وی افزود: من از کمیته داوران انتظار دارم به این بازی رسیدگی کند، زیرا در رختکن با بازیکنانی روبه‌رو شدم که از من شکایت داشتند و می‌گفتند چرا نمی‌گذارید به داور اعتراض کنیم.

جلالی تصریح‌کرد: هفته‌هاست که تیم استقلال از نظر داوری ضربه می‌خورد ولی به یک‌باره در این بازی، همه‌چیز بر می‌گردد.

وی با بیان این که تیم ما بازی را در کنترل خود داشت و هیچ موقعیتی به تیم استقلال نداد، گفت: بازی تیم استقلال برای ما غیرمنتظره بود ولی خیلی شجاعانه و درگیرانه بازی می‌کردند. استقلال در این دیدار قدری تیم ما را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

جلالی در خصوص برخورد احساسی بازیکنان در دقایق پایانی بازی تصریح‌کرد: باید به این بازیکنان حق داد، زیرا این بازیکنان از دوره بسیار سختی عبور می‌کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد بازی‌های آینده گفت: در حال حاضر، فولاد خوزستان به تیمی خوب و منسجم تبدیل شده و امیدوارم که جریانات بازی ما خیلی عادلانه‌تر بگذرد و ما به حق خود برسیم.


[ جمعه 88/9/27 ] [ 8:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب