فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لیگ برتر 88-89 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

محمود فکری به طور رسمی سرمربی‌گری تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه را بر عهده گرفت.

قرارداد فکری به عنوان سرمربی شیرین فراز در هیات فوتبال کرمانشاه به ثبت رسید؛ قراردادی که یک‌ساله است و تا پایان فصل جاری لیگ آزادگان در سال 88 و 89 معتبر است.

در همین رابطه با نظر این مربی تمرینات شیرین فراز تا 16 شهریور تعطیل شد، تصمیمی که برای دادن فرصت استراحت به بازیکنان در نظر گرفته شده است و پس از آن دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد.

محمود فکری بازیکن سابق استقلال تهران است که پیش از این نیز در اواسط لیگ برتر هفتم در چند بازی سرمربی شیرین فراز شد و با تصمیم مدیرعامل وقت باشگاه جای خود را به مارکو اوکتاویو برزیلی داد. این مربی به عنوان دستیار قلعه نوعی با تیم استقلال قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شده است.

تمرینات تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه برای حضور قدرتمندانه در لیگ آزادگان از پنجم تیرماه آغاز شده است و این تیم قرار است تا پیش از شروع لیگ به دیدار چند تیم لیگ برتری و لیگ دسته اول برود.


[ دوشنبه 88/6/16 ] [ 2:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کم‌کم رده‌بندی جدول رقابت‌های لیگ برتر سروشکل جدی‌تری به خود می‌گیرد. گذشت زمان و طی شدن هفته‌ها پرده از چهره تیم‌هایی برمی‌دارد که مدعی قهرمانی در نهمین دوره لیگ هستند.

گرچه با گذشت سه هفته از شروع رقابت‌های لیگ برتر تاحدودی مشخص است که تیم‌ها چه در مشت خود دارند اما، بسیاری از کارشناسان از جمله مجید جلالی و بهمن فروتن بر این باورند که پس از هفته چهارم می‌توان نسبت به تیم‌های مدعی و تیم‌هایی که نامزد سقوط به دسته اول هستند، اظهارنظر کرد. با همین ذهنیت، رسانه‌ها، مردم و باشگاه‌ها به استقبال هفته چهارم رقابت‌های لیگ می‌روند.

پنج‌شنبه؛ پنجم شهریور ماه 88، ساعت 21

* ملوان بندرانزلی ـ استقلال تهران، ورزشگاه تختی انزلی

کسب چهار امتیاز از سه بازی، شش گل خورده و سه گل زده آمار تیم ملوان است. تیمی که با شش گلی که در سه بازی گذشته دریافت کرده، دومین خط دفاع ضعیف لیگ تا اینجای کار را به نام خود زده است. در شرایطی ملوان باید از استقلال میزبانی کند که استقلال هم تنها با دو گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ را تا اینجای کار در اختیار دارد. این دو تیم در شرایطی با هم روبه‌رو می‌شوند که استقلال با هفت امتیازی که از سه بازی قبلی خود بدست آ‌ورده، سومین تیم جدول است اما، ملوان تنها با چهار امتیاز تیم یازدهم جدول است.

مهران جعفری، پژمان نوری و محمد نزهتی سه گلزن برتر ملوان در سه بازی گذشته بودند که در مجموع سه گل ملوان را به ثمر رساندند.

از سوی دیگر استقلال چشم به گلزنی بازیکنی همچون رضا عنایتی دارد که توانست هفته‌ی گذشته گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند. غیبت مجتبی جباری و به احتمال فراوان جانواریو دغدغه‌ی چندانی برای صمد مرفاوی به حساب نخواهد آمد. خط هافبک قدرتمند استقلال با حضور بازیکنانی همچون کیانوش رحمتی، سپهر حیدری و حسین کاظمی به همراه فرهاد مجیدی شرایطی را به وجود آورده که مرفاوی نگران غیبت بازیکنانی همچون جباری و جانواریو نباشد.

جمعه؛ ششم شهریور 88، ساعت 21

* فولاد مبارکه‌ی سپاهان – استقلال اهواز، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

امیر قلعه‌نویی می‌گوید با دو برد دهان منتقدان خود را خواهد بست اما، او به خوبی می‌داند که استقلال اهواز با خداداد عزیزی تیم چندان آسانی برای مردان دیار اصفهان نخواهد بود. همین که استقلال اهواز در سه بازی گذشته‌ی خود شکست نخورده و همین که سپاهان از سه بازی گذشته خود تنها سه امتیاز کسب کرده نشان می‌دهد که تیم اصفهانی هر چند در خانه، اما کار دشواری در مقابل استقلال اهواز خواهد شد. عملکرد متزلزل مهدی رحمتی در بازی گذشته‌ی سپاهان برابر مقاومت سپاسی شاید امیر قلعه‌نویی را مجبور کند که به فکر تغییر دروازه‌بان خود در دیدار برابر استقلال اهواز باشد. با این وجود امید قلعه‌نویی به مهاجمان سپاهان است. مهاجمانی که در سه هفته‌ی گذشته چهار گل به ثمر رسانده‌اند.

* سایپای کرج – پیکان قزوین، ورزشگاه شریعتی کرج

دو برد در دو هفته‌ی گذشته از سایپا مجموعه‌ای پر امیر ساخته است. هر چند که مدیر عاملش می‌گوید هنوز زود است که بخواهیم درباره‌ی عملکرد محمد مایلی‌کهن اظهارنظر کنیم. باخت هفته‌ی نخست سایپا در بازی خانگی فضای ناامیدی را در باشگاه سایپا به وجود آورده و آنها به یاد زمانی افتاده‌اند که تیم سایپا پس از یک سال موفق با مایلی‌کهن یک فصل ناامید کننده را در دوره‌ی سوم رقابت‌های لیگ پشت سر گذاشته‌اند اما، دو برد در دو هفته‌ی گذشته آنها را به آینده امیدوار کرده است. رقابت بین خودروسازان این هفته در شرایطی انجام خواهد گرفت که پیکان هم وضعیت تقریبا مشابهی با سایپا دارد. باخت در هفته‌ی نخست با کسب چهار امتیاز در دو هفته‌ی بعد ادامه پیدا کرد و این چنین پیکان با قرار گرفتن در رده‌ی نهم جدول در کمرکش جدول لیگ 18 تیمی ایستاد.

* ابومسلم خراسان ـ ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

ابومسلم مثل سال‌های گذشته شروع ناامید کننده‌ای در رقابت‌های لیگ داشته است. این تیم جزو پنج تیمی است که با وجود گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ هنوز طعم پیروزی را نچشیده و دو امتیازی که سیاه جامگان مشهدی کسب کرده‌اند بابت دو تساوی این تیم در سه هفته‌ی نخست بوده است. از اقبال بد آنها در هفته‌ی چهارم باید با تیمی روبه‌رو شوند که از ابتدای لیگ بر صدر جدول تکیه زده است. ذوب آهن، تیمی که سال گذشته و تنها بر اساس تفاضل گل در روز آخر قهرمانی را از دست داد، در این فصل شروع طوفانی داشت. دو برد، یک تساوی، شش گل زده و تنها یک گل خورده عملکرد خیره کننده‌ی مردان ابراهیم‌زاده در شروع فصل بوده است.

* تراکتورسازی تبریز ـ راه‌آهن، ورزشگاه تختی تبریز

دومین میزبانی تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر برخلاف نخستین بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار نخواهد شد. تکمیل نشدن این پروژه‌ی ملی سبب شده تا تیم پرطرفدار تراکتورسازی مجبور باشد دومین بازی خانگی‌اش در لیگ برتر را در ورزشگاه قدیمی تختی برگزار کند. آنها در این بازی میزبان راه آهنی هستند که پس از برد هفته‌ی نخست، در دو بازی بعدی تنها به دیگر تیم‌ها امتیاز داده است و از مجموع 9 امتیاز تا به حال سه امتیاز گرفته‌اند. شاید مهمترین نکته در این بازی حضور پرشور مردم فوتبال دوست تبریز در ورزشگاه پیر این شهر باشد.

* استیل آذین ـ شاهین بوشهر، ورزشگاه دستگردی تهران

استیل آذین هر چقدر که خوب گل می‌زند، همان قدر هم خوب گل می‌خورد. هفت گل زده و شش گل خورده کارنامه‌ی تیم تهاجمی حمید استیلی است. تیمی که ترکیب دفاعی‌اش همان ترکیب سال گذشته است اما، در خط میانی و حمله با تغییرات فراوانی روبه‌رو شده است. دیدنی‌ترین بازیکن استیل همچون هفته‌های گذشته علی کریمی خواهد بود. بازیکنی که به همراه هم تیمی‌اش محمد غلامی با سه گل زده بر صدر جدول بهترین گلزنان لیگ تکیه زده‌اند. با این وجود حضور بازیکنانی همچون فریدون زندی، امیر شاپورزاده و حسین کعبی از این مجموعه ترکیب همگونی را در خط حمله به وجود آورده است.

در مقابل شاهین بوشهر دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر که خیلی‌ها این تیم را یکی از نامزدهای سقوط به دسته‌ی پایین‌تر می‌دانند، با بازیکنان و مربی بومی‌اش کار دشواری را برابر استیل آذین در تهران خواهد داشت.

* مس کرمان ـ پاس همدان، ورزشگاه باهنر کرمان

مس یکی از متزلزل‌ترین تیم‌ها در آغاز لیگ نهم بوده است. تیمی که با بودجه‌ی میلیاردی پیش از فصل آماده‌ی حضور در لیگ نهم شده بود، با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو شد. به طوری که هنوز رگه‌هایی از این مشکلات مالی در مجموعه‌ی این تیم دیده می‌شود. ناراحتی پرویز مظلومی از آنچه که او بدقولی مسوولان باشگاه خوانده سبب شده که کادر فنی این تیم با مشکلات فراوانی روبه‌رو شود. مشکلاتی که شاید در نهایت باعث جدایی مظلومی از مس شود.

نماینده‌ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حال و روز بدی را در لیگ برتر تجربه می‌کند. کسب یک امتیاز از سه بازی، دریافت هفت گل و قرار گرفتن در قعر جدول شرایطی را به وجود آورده که کمتر کسی آن را پیش از شروع لیگ برای این تیم پیش بینی می‌کرد. آنها در شرایطی باید این هفته میزبان پاس باشند که وضعیت پاس هم شباهت فراوانی به تیم کرمانی دارد. کسب یک امتیاز از سه بازی تمام اندوخته‌ی مردان منصوریان است. تنها آنها به دلیل سه گل خورده‌ی کمتر نسبت به مس در جایگاه هفدهم قرار گرفته‌اند و بازی این دو تیم همسایه در انتهای جدول شاید یکی از مهمترین دیدارهای این هفته‌ی رقابت‌های لیگ باشد.

* فولاد خوزستان ـ مقاومت سپاسی شیراز، ورزشگاه تختی اهواز

نتایج فولاد هم در ابتدای لیگ دور از انتظار بود. کسب یک امتیاز از سه بازی گذشته این تیم پر مهره‌ی اهوازی را به مکان پانزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ فرستاده است و این تیم در کنار شاهین بوشهر، پاس و مس چهار ضلع مربع تیم‌های قعر نشین لیگ را تشکیل داده‌اند.

در این شرایط تیم اهوازی باید رودرروی مقاومتی قرار گیرد که شگفتی‌ساز رقابت‌های لیگ در شروع بوده است. مقاومت سپاسی در کنار استقلال تهران و ذوب آهن سه تیم هفت امتیازی بالانشین جدول هستند و قرار گرفتن مقاومت در میان دو تیم مطرح تهران و اصفهان نشان از قدرت این تیم می‌دهد.

* پرسپولیس تهران ـ صبای قم، ورزشگاه آزادی تهران

هفته‌ی پیش سرانجام پرسپولیس موفق شد نخستین بردش را در لیگ برتر کسب کند. پرسپولیس که با دو تساوی در دو هفته‌ی ابتدایی ناامیدی فراوانی را در بین هواداران پر تعدادش به وجود آورده بود، هفته‌ی قبل توانست در بیرون از خانه سه امتیاز مهم کسب کند. سه امتیازی که موجب شد تیم پرسپولیس تا رده‌ی هفتم جدول صعود کند. این تیم باید در شرایطی این هفته میزبان صباباتری باشد که حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی مهم‌ترین نکته‌ی این دیدار خواهد بود. از سوی دیگر صبای قم با ترکیب دست نخورده‌ی فصل گذشته‌اش شش امتیازی است و در جایگاه پنجم قرار گرفته است و عملکرد این تیم نشان می‌دهد که باید بر روی آنها به عنوان یک مدعی حساب باز کرد.


[ پنج شنبه 88/6/5 ] [ 2:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نام پرسپولیس مادام العمر به یک بیمارستان خصوصی در تهران واگذار شد.

یکشنبه طی مراسمی از طرح پزشکی باشگاه پرسپولیس مبنی بر مشارکت با یک بیمارستان خصوصی فوق تخصصی در تهران پرده‌برداری شد. طبق قراردادی که باشگاه پرسپولیس با این بیمارستان امضا کرده است، 10 درصد از سهام بیمارستان در اختیار پرسپولیس خواهد بود و 15 درصد از درآمد سالیانه‌ی بیمارستان که از جانب هواداران و معرفی شدگان باشگاه است، متعلق به پرسپولیس خواهد بود.

همچنین تمامی بازیکنان فعلی و گذشته‌ی این تیم به همراه مربیان تاریخ پرسپولیس می‌توانند از امکانات این بیمارستان فوق تخصصی واقع در خیابان وزرا به صورت رایگان استفاده کنند و در ازای خدمات دیگری که این بیمارستان به پرسپولیس خواهد داد، نام بیمارستان "پرسپولیس" خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس در این مراسم اظهار کرد: آرزوی چندین ساله‌ی من بوده است که طرح خوبی پیرامون بحث پزشکی باشگاه و فعالین گذشته و کنونی و آینده در آن داشته باشیم و خوشحالم که امروز با کمک دوستان می‌توانیم افتتاح بیمارستان پرسپولیس را اعلام کنیم. فکر می‌کنم در گذشته پیشکسوتانی از پرسپولیس چون صفر ایران‌پاک، مجید سبزی، ایرج اسماعیلی و ... به دلیل کمبود امکانات پزشکی و نداشتن بضاعت مالی از دنیا رفتند که امیدواریم با افتتاح این بیمارستان تمامی پیشکسوتان پرسپولیس، بازیکنان فعلی و آینده‌ی این تیم به همراه خانواده‌هایشان بتوانند از امکانات این بیمارستان فوق تخصصی به صورت رایگان استفاده کنند که این گام موثری برای رسیدگی به وضعیت بازیکنان ما خواهد بود. معتقدم اگر به صورت دقیق بررسی شود، در حال حاضر ما و تیم‌های دیگر باشگاهی در ایران بیش از 50 یا 60 درصد از توانایی بازیکنان را استفاده نمی‌کنیم که این ضعف به دلیل اهمیت ندادن کافی به مسایل پزشکی آنهاست.

در ادامه‌ی مراسم داریوش سودی، معاون پزشکی باشگاه پرسپولیس با تشریح توافق بین این باشگاه و مسوولان بیمارستان گفت: یکی از اهداف این طرح تشکیل پرونده‌ی پزشکی برای تمام بازیکنان پرسپولیس و حتی 27 میلیون جمعیتی که جزو خانواده‌ی این تیم هستند، بوده است. ضمن این که ما فاقد یک کمپ پزشکی مجهز برای تیمی در ایران بودیم و خوشحالیم برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور چنین اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: ما بنا داریم طی هفته‌ی جاری تست‌های پزشکی لازم از قلب تا مسایل ارتوپدی را از بازیکنان بگیریم و برای آنها پرونده‌ی پزشکی را ایجاد کنیم. ضمن این که طبقه‌ی دوم باشگاه پرسپولیس نیز تبدیل به کلینیکی خواهد شد که به مسایل پزشکی بازیکنان همواره رسیدگی می‌کند. ما معتقدیم بازیکنان با صرف حداکثر انرژی‌شان بیش از 70 درصد توان حقیقی‌شان را استفاده نمی‌کنند که ما باید برای 30 درصد باقیمانده فکری کنیم. چرا که یکی از علل این مشکل عدم شناخت آنها نسبت به مصدومیت‌ها و شرایط پزشکی یک بازیکن است.

وی گفت: برای راه اندازی این بیمارستان تاکنون در حدود 100 میلیارد تومان هزینه شده است و 90 درصد تجهیزات پزشکی آن خریداری شده که از متخصصین برجسته‌ی کشور در آن استفاده می‌شود. طبق توافقی که با مسوولان بیمارستان داشتیم، حدود 10 درصد از سهام بیمارستان و 15 درصد از درآمد حاصل از معالجه‌ی هواداران و معرفی شدگان این تیم در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت. این بیمارستان از خرداد ماه 89 افتتاح خواهد شد و به مانند این کمپ، کمپ دیگری در مونیخ نیز افتتاح می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی تلفن سلامت برای هواداران پرسپولیس خبر داد و گفت: ما در نظر داریم یک آمبولانس هم در هر بازی لیگ برتر، کادر تیم پرسپولیس را همراهی کند. ضمن این که خدمات پرستاری در منزل هم برای بازیکنان جزو تعهدات این بیمارستان خواهد بود. ما سعی می‌کنیم از متخصصین بیمارستان پرسپولیس استفاده کرده و مشاوره‌ی پزشکی لازم را به صورت تلفنی به بازیکنان ارایه دهیم. همچنین برای خبرنگاران نیز قصد داریم کارت درمانی مخصوصی صادر شود که آنها تنها 10 درصد از هزینه‌ی درمانی‌شان را بپردازند و 10 درصد توسط بیمارستان پرداخت شده و 80 درصد را بیمه‌ی تکمیلی متقبل شود.

سودی گفت: پنج درصد از درآمدی که پرسپولیس از این بیمارستان کسب می‌کند، صرف راه‌اندازی مرکز توانبخشی و معلولین که قرار است به زودی با حمایت پرسپولیس افتتاح شود نیز خواهد شد.

در ادامه‌ی مراسم عسگری، رییس بیمارستان پرسپولیس نیز طی سخنانی گفت: این بیمارستان بهترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کشور خواهد بود و بیمارستان‌های کسری و دی پس از آن قرار می‌گیرند. این بیمارستان با نگرش فوق تخصصی در جراحی شروع به کار می‌کند که 17 طبقه داشته واز 30 اتاق ویژه‌ی ICU بهره خواهد برد. 90 درصد از تجهیزات بیمارستان خریداری شده و می‌توانیم به جرات بگوییم قوی‌ترین بیمارستان ارتوپدی در کشور را خواهیم داشت که از خرداد ماه 89 شروع به کار می‌کند. همچنین با بیمارستان‌های مختلفی در آمریکا و آلمان نیز ارتباط بین‌المللی برقرار می‌کنیم تا آخرین متد پزشکی در اینجا اجرا شود.

وی تاکید کرد: تنها امیدوارم پس از قولی که عباس انصاری‌فرد به ما داده و قراردادی که فی‌مابین بیمارستان و باشگاه پرسپولیس بسته شده است، تغییرات احتمالی مدیریت در راس این باشگاه طی سال‌های آینده مشکلی را برای ما ایجاد نکرده و ما به چالش نیافتیم. ما شعار نمی‌دهیم و با عمل وارد کار شده‌ایم که امیدوارم برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این طرح بزرگ تداوم یابد.

وی همچنین قرارداد فوق را به صورت نامحدود و مادام العمر با باشگاه پرسپولیس خواند و گفت: در این زمینه هیچ صحبتی با مسوولان سازمان تربیت بدنی انجام نداده‌ایم اما، امیدوارم مشکلی در این زمینه پیش نیاید. چرا که انصاری‌فرد به ما قول حتمی داده است.

به دنبال اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس به علت عدم پرداخت مطالبات‌شان، اکثر بازیکنان این تیم در این مراسم حاضر نشدند. همچنین تنها مجید فرخزادی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه در مراسم حضور داشت. آرفی، صغیری، تیاگو، وزلی، آقازمانی، حلافی و نائیجی معدود بازیکنان حاضر در این مراسم بودند.

همچنین فرید زرینه پزشک تیم پرسپولیس نیز در این مراسم شرکت نکرد.


[ چهارشنبه 88/6/4 ] [ 2:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: با درایت کادر فنی و شخص "پرویز مظلومی" بار دیگر مس به روزهای خوب خود بازمی گردد.

میثم منیعی اظهار کرد: با حضور سرمربی کاردانی همچون پرویز مظلومی مس بار دیگر به جایگاه واقعی خود بازمی گردد.

وی افزود: در دیدارمقابل استقلال اهواز چنانچه از موقعیت های ایجاد شده به خوبی استفاده می کردیم با کسب امتیاز از میدان خارج می شدیم.

منیعی با اشاره به این مطلب که به انسجام تیمی خوبی دست یافته‌ایم، گفت: سال گذشته زمانی که در استقلال حضور داشتم به همراه این تیم تا پایان هفته ششم در مکان هفدهم جدول بودیم، مطمئن باشید مس روند رو به رشد خود را از دیدار مقابل پاس همدان آغاز خواهد کرد و به جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت.

مدافع چپ پای مس کرمان گفت: هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست، وقتی سپاهان مس را می برد، اما در برابر فجر شکست می خورد و یا پیکان که در 2 دیدار ابتدایی فصل ناکام ظاهر می شود اما همین تیم در بازی بعد خود چهار گل می زند نشان دهنده غیر قابل پیش بینی بودن لیگ است.

منیعی گفت: این‌ها نشان دهنده آن است که مس نیز خواهد توانست به روزهای خوب خود بازگردد.

منیعی تصریح کرد: مثل "هر چقدر پول بدهی به همان اندازه آش می خوری" مصداق شرایط فعلی مس است چرا که به عقیده من باشگاه در فصل جاری هزینه زیادی انجام نداده است، که همگان از تیم انتظار معجزه داشته باشند!

وی افزود: به مرور زمان مس به جمع مدعیان لیگ اضافه شد، ما تنها به زمان احتیاج داریم تا بتوانیم با شرایط و تاکتیک های مد نظر کادر فنی هماهنگ شویم.

مدافع چپ پای صنعت مس کرمان با اشاره به این نکته که مربیان تیم از عملکردم در دیدار برابر استقلال اهواز رضایت داشتند افزود: به دلیل آن که دیرتر از سایر نفرات به تیم اضافه شدم، نتوانستم بدنسازی خوبی انجام دهم که این مسئله باعث شد که طی دو هفته گذشته نتوانم نمایش خوبی از خود ارائه کنم.

منیعی در پایان با اشاره به این مسئله که پاس همدان نیز نتوانسته در هفته‌های گذشته امتیازات خوبی را جمع آوری کند و به نوعی برای کسب امتیاز و خروج از بحران به کرمان می آید، خاطرنشان کرد: محکوم به شکست دادن پاس هستیم چرا که باید برای بازگشت به شرایط خوب مس و همچنین شاد کردن هواداران‌مان سه امتیاز این دیدار را تصاحب کنیم.


[ چهارشنبه 88/6/4 ] [ 1:46 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]


[ یکشنبه 88/6/1 ] [ 5:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسید.

در این دیدار که شامگاه روز جمعه و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، رضا عنایتی در دقیقه 47 برای استقلال گلزنی کرد تا استقلال با این تک گل به دومین برد این فصل خود برسد و به عنوان سومین تیم 7 امتیازی لیگ نهم تا پایان هفته سوم معرفی شود. ذوب آهن و مقاومت سپاسی هم 7 امتیازی هستند.

فولاد خوزستان نیز با این شکست هم‌چنان یک امتیازی باقی ماند.

علیرضا فغانی نیز قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.


[ یکشنبه 88/6/1 ] [ 5:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 


[ یکشنبه 88/6/1 ] [ 5:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دیدار تیم های تازه راه یافته به رقابت های لیگ برتر با برد تراکتورسازی پایان یافت. نیمه نخست بازی تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان هم گلی در بر نداشت.

تیم های شاهین پارس جنوبی و تراکتورسازی از هفته سوم نهمین دوره رقابت های لیگ برتر به دیدار هم رفتند. در این دیدار که دوئل تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می آمد، این تیم تبریزی بود که توانست با نتیجه 4 بر 2 در خانه حریف به پیروزی برسد و نخستین بردش در لیگ برتر را تجربه کند. شاهین دراین میان باید برای رسیدن به نخستین پیروزی اش در لیگ نهم همچنان صبر کند.

امیر محبی (23 پنالتی، 90)، محمد نصرتی (61) و مهرداد پولادی (65) برای تراکتور سازی و عبدالرضا بازیاری (18) و محمد احمدپوری (82) برای شاهین در این دیدار گلزنی کردند.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ذوب آهن اصفهان (تفاضل گل 5+) و مقاومت سپاسی (تفاضل گل 4+) با 7 امتیاز اول و دوم هستند. استیل آذین با 6 امتیاز به مکان سوم سقوط کرد. در انتهای جدول هم پاس همدان (تفاضل گل 3-) و مس کرمان (تفاضل گل 4-) با یک امتیاز در مکان های هفدهم و هجدهم حضور دارند.

در دو دیدار پایانی هفته سوم رقابت ها استقلال تهران و فولاد خوزستان در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند. صبای قم وابومسلم خراسان در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک به رختکن رفته اند.

دیگر نتایج:

پنج شنبه

پاس همدان یک - پرسپولیس تهران 2

استقلال اهواز یک - مس کرمان صفر

جمعه

اصفهان ذوب آهن 3 - استیل آذین یک

مقاومت سپاسی شیراز 3 - سپاهان اصفهان یک

پیکان قزوین 4 - ملوان انزلی صفر

راه آهن شهرری صفر- سایپای کرج یک


[ یکشنبه 88/6/1 ] [ 5:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با شکست صدرنشین رقابت ها در اصفهان همراه بود. استیل آذین نخستین باخت خود در لیگ برتر را در نصف جهان تجربه کرد.

عصر جمعه سومین هفته از نهمین دوره رقابت های لیگ برتر با انجام 5 دیدار ادامه یافت.

در اصفهان ذوب آهن، نایب قهرمان فصل پیش رقابت ها توانست با نتیجه 3 بر یک استیل آذین، صدرنشین رقابت ها را شکست دهد. شاگردان حمید استیلی، سرمربی استیل آذین تازه راه یافته به رقابت های لیگ برتر در دو هفته نخست بازی ها به 2 پیروزی دست یافته بودند. ذوب آهن با این برد 7 امتیازی شد. اصغر فرهادی (32، 52) و سینا عشوری (88) برای ذوب آهن و علی کریمی (93، پنالتی) برای استیل آذین در این دیدار گلزنی کردند. فرشید طالبی،‌ بازیکن ذوب آهن در دقیقه 57 با کارت زرد دوم هدایت ممبینی، داور بازی اخراج شد، تا اصفهانی ها در 30 دقیقه پایانی 10 نفره بازی کنند.

مقاومت سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان نیز در شیراز به دیدار هم رفتند که تیم شیرازی در نهایت توانست سپاهان اصفهان را که در این فصل امیر قلعه نوعی را به عنوان مربی روی نیمکت نشانده است، 3 بر یک شکست دهد. محمدرضا پورمحمد (10) و امین متوسل زاده (78،94) برای مقاومت و فرزاد حاتمی (34) برای سپاهان در این بازی پر گل گلزنی کردند.

پیکان قزوین هم با 4 گل ملوان انزلی را از پیش رو برداشت. این نخستین پیروزی شاگردان حمید درخشان در لیگ نهم به شمار می آید. مجید خدا بنده لو(9)، ایمان رزاقی راد (24)، محمد رضا طهماسبی (56) و سعید دقیقی(91) برای پیکان گلزنی کردند.

راه آهن با تک گل دقیقه 41 کریم انصاری فرد در خانه اش برابر سایپای کرج تن به شکست داد.

دیدار شاهین پارس جنوبی و تراکتورسازی نیز در حال پیگیری است.

در دو دیدار پایانی هفته نیز استقلال تهران و صبای قم به ترتیب میزبان فولاد خوزستان و ابومسلم خراسان هستند.


[ یکشنبه 88/6/1 ] [ 5:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز به تساوی بدون گل انجامید.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و ذوب‌آهن عصر امروز (شنبه) از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه بدون گل مساوی تمام شد.

قضاوت این بازی که در حضور حدود 40 هزار تماشاگر برگزار شد را سعید مظفری زاده بر عهده داشت.

تیم تراکتورسازی پس از این تساوی اولین امتیازش در لیگ برتر را کسب کرد و ذوب آهن نیز با این نتیجه 4 امتیازی شد تا در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر استیل آذین با 6 امتیاز صدرنشین باشد.

تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر صفر تیم مس کرمان را شکست داد.

در آخرین دیدار از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال فولاد سپاهان اصفهان و مس کرمان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

قضاوت این بازی که در حضور حدود 10 هزار تماشاچی برگزار شد را مسعود مرادی برعهده داشت.

گل‌های این بازی در دقایق 28، 57 و 66 به ترتیب توسط احمد جمشیدیان، عماد رضا و فرزاد حاتمی به ثمر رسیدند.

بدین ترتیب پس از این بازی تیم سپاهان 3 امتیازی شد و مس کرمان یک امتیازی باقی ماند.


[ دوشنبه 88/5/26 ] [ 1:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب