فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

روبرتو مارتینز سرمربی تیم فوتبال ویگان آتلتیک شد.

دیو ویلان نایب رییس باشگاه ویگان تایید کرد مارتینز فصل آینده هدایت ویگان را در رقابت های لیگ برتر برعهده خواهد داشت.

او جانشین استیو بروس سرمربی فصل پیش ویگان شد که هفته‌ی گذشته این تیم را به مقصد ساندرلند ترک کرد.

ویلان گفت: «بسیار خوشحالم که ما توانستیم خیال‌مان را از بابت حضور روبرتو مارتینز در ویگان راحت کنیم.»


[ پنج شنبه 88/3/21 ] [ 3:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

"اتسون برافهاید" دومین بازیکن هلندی است که از فصل آینده راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

مدافع چپ 26 ساله‌ی توئنت انشد پس از پشت سر گذاشتن معاینه‌های پزشکی باشگاه بایرن مونیخ با این تیم قراردادی رسمی را امضا کرد.

براساس گزارش خبرگزاری هلندی ANP سران بایرن برای به خدمت گرفتن این بازیکن در حدود دو میلیون یورو پرداخت کرده‌اند.

برافهاید اصلیتی سورینامی دارد ولی تابع هلند است. یوپ مون مونستر مان رییس باشگاه توئنت انشد در این باره گفت: «بسیار فوق‌العاده است که بازیکنی از تیم ما راهی باشگاهی با این بزرگی می‌شود. ما برای او آرزوی موفقیت داریم.»

برافهاید در سال 2007 از اوترخت راهی توئنت شد و در این باشگاه توانست خود را به عنوان یکی از بازیکنان مطرح به تیم ملی هلند معرفی کند. او در این تیم در 76 بازی به میدان رفت و یک بار هم موفق به گلزنی شد.

رسانه‌ها حضور او در بایرن را یکی از بزرگترین خواسته‌های لوئیس فان‌گال سرمربی هلندی و تازه وارد بایرن مونیخ عنوان کرده‌اند.

پیش از این بایرن مونیخ دانیل پرانیچ 27 ساله و کروات را از باشگاه هلندی هیرنفین به خدمت گرفته بود.


[ پنج شنبه 88/3/21 ] [ 3:52 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

لوئیس فلیپه اسکولاری هدایت باشگاه بنیادکار ازبکستان را بر عهده گرفت.

این مربی 60 ساله برزیلی که چهار ماه پیش از هدایت چلسی برکنار شده بود، با امضای قراردادی با بنیادکار راهی فوتبال ازبکستان شد.

"فیلیپ بزرگ" پس از امضا قرارداد با این باشگاه ازبک به پایگاه اینترنتی این باشگاه گفت: «فوتبال ازبکستان در حال شکوفایی است. بیش از هر چیز از آمادگی بنیادکار تحت تاثیر قرار گرفتم. علاوه بر این گشایش ورزشگاه جدید بنیادکار در مارس 2010 می‌تواند آغازگر دوران تازه برای این باشگاه آسیای میانه باشد. می‌دانم که در زمانی مناسب در مکانی درست و تیمی درست حضور یافته‌ام.»

سرمربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال برزیل و پرتغال تا سال 2010 با بنیادکار قرارداد دارد. او در این تیم با دو هموطنش ریوالدو و لوئیزائو کار خواهد کرد.

باشگاه بنیادکار پیش از این سابقه‌ی کار با یک مربی برزیلی دیگر را هم داشت. زیکو در سال‌های گذشته به عنوان مربی در این تیم مشغول به کار بود.

اسکولاری که در شروع ماه فوریه گذشته ناچار به کناره‌گیری از هدایت آبی‌های لندن شده بود، همچنین گفت: «از تلاش سران سیاسی ازبکستان و همچنین سران فدراسیون فوتبال ازبکستان برای وارد کردن جوانان به ورزش به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم.»


[ پنج شنبه 88/3/21 ] [ 3:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

باشگاه فولاد خوزستان از آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تاکنون با پنج بازیکن جدید قرارداد داخلی بسته است.

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که با جواد شیرزاد و سید محمد علوی از پاس همدان و علی حمودی از مس کرمان، حسین آشنا (دروازه‌بان) از راه‌آهن و لفته حمیدی از امارات قرارداد داخلی بسته است و هماهنگی‌ها برای ثبت رسمی قراردادها در هیات فوتبال استان خوزستان در حال انجام است. قرارداد این بازیکنان یک‌ساله است.

تیم فولاد خوزستان یک جای خالی دیگر هم برای جذب بازیکن لیگ برتری دارد. مهدی چمن‌آرا نیز که قرارداد 2 ساله با باشگاه فولاد داشت، پیش از پایان قرارداد خود برای گذراندن خدمت سربازی فصل گذشته را در تیم ملوان سپری کرد و امسال در لیگ برتر تیم فولاد را همراهی خواهد کرد.

همچنین سعید رمضانی، جلال کاملی‌مفرد و محمد قاضی بازیکنان فصل قبل تیم فولاد برای فصل جدید قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کردند. حجت زاده ‌محمود، ایوب والی، اسماعیل شریفات، نادر احمدی، بختیار رحمانی، سیامک سرلک، سجاد فیض‌اللهی، محمدرضا ذوالفنون، خالد شحیطاوی و سعید مردای از آن دسته بازیکنانی هستند که قرارداد 2 ساله با تیم فولاد داشتند و امسال نیز در خدمت این باشگاه هستند.

احمد آل‌نعمه و ناجی بداوی نیز پس از پایان یافتن قراردادشان با باشگاه فولاد خوزستان از این تیم جدا شدند. همچنین باشگاه فولاد خوزستان فهرست بازیکنان مازاد خود را به کمیته نقل و انتقالات فدراسیون ارائه داده است. غلام عیدی‌زاده، مجاهد خضیراوی، رضا طاهری، رضا مردانی، کریم شاهوردی، علی عبیداوی و علیرضا استواری بازیکنان فصل گذشته تیم فولاد هستند که در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفتند.


[ پنج شنبه 88/3/21 ] [ 3:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

برهانی‌نژاد گفت: تمرینات تیم مس کرمان از روز شنبه استارت می‌خورد.

در ارتباط با ‌آخرین وضعیت تیم مس کرمان خاطرنشان کرد: از همان ابتدا برنامه‌های خوبی را در تیم مس اجرا کردیم و در حالت تقویت تیم هستیم. صبح امروز مذاکرات نهایی را با سه بازیکن انجام دادیم و اسامی را تا فردا اعلام خواهیم کرد. عصر امروز نیز با جذب نفر آخر فهرست بازیکنان خود را تکمیل خواهیم کرد. در بین بازیکنان جذب شده بازیکنان داخلی و خارجی و بازیکن ایرانی که در خارج بازی می‌کند وجود دارد و یک بازیکن برزیلی نیز جذب کردیم.

برهانی‌نژاد اظهار کرد: تمرینات تیم مس از شنبه استارت می‌خورد و مظلومی نیز صبح شنبه به کرمان خواهد آمد.

وی درباره وضعیت آشوبی، رحمتی و حمودی اظهار کرد: آشوبی و رحمتی هم اکنون در تیم ملی هستند و امروز بعد از بازی با ما برای تمدید قرارداد جلسه دارند. در ارتباط با حمودی یک مشکل کوچک وجود داشت چرا که او با تیم فولاد قرارداد داخلی امضا کرده بود. اما، چون هنوز آن زمان قانونی بودن قرارداد داخلی توسط فدراسیون اعلام نشده بود فکر می‌کنم این مشکل حل شود.


[ پنج شنبه 88/3/21 ] [ 3:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سه بازیکن تیم فوتبال راه آهن شهرری قراردادشان با این تیم را تمدید کردند.

رضا نورمحمدی، حسین پاشایی و ابراهیم کریمی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با تیم فوتبال راه آهن تمدید کردند.

همچنین محسن زاهدی و حسین کوشکی بازیکنان تیم پیام خراسان با راه آهن قرارداد داخلی امضا کردند.


[ چهارشنبه 88/3/20 ] [ 1:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هرنان کرسپو به طور رسمی راهی جنوا شد.

مهاجم آرژانتینی و نیمکت نشین فصل پیش اینتر پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی راهی جنوا، تیم پنجم فصل گذشته‌ی رقابت‌های سری A شد.

این مهاجم 33 ساله پس از پیوستن به این تیم به خبرگزاری ایتالیایی ANSA گفت: «جنوا برای من چالش تازه‌ای است.»


[ چهارشنبه 88/3/20 ] [ 1:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بهزاد غلامپور، دروازه بان شماره یک استقلال در دهه 70 به عنوان مربی دروازه بانان استقلال مشغول به کار شد.

امروز در دیدار صمد مرفاوی و بهزاد غلامپور در باشگاه استقلال سرمربی استقلال به همبازی قدیمی اش پیشنهاد همکاری با کادرفنی و مربیگری دروازه بانان را ارائه کرد که این پیشنهاد با استقبال غلامپور مواجه شد.

غلامپور به همراه مرفاوی همچنین دیداری سی دقیقه‌ای با واعظی آشتیانی داشت که طی آن مدیرعامل استقلال با ابراز خرسندی از حضور غلامپور ابراز امیدواری کرد استقلال از خدمات وی در طول فصل آتی بهره مند شود و به اهداف مورد نظر دست یابد.

غلامپور هم در بخشی از صحبت های خود ضمن تشکر از مدیرعامل استقلال و مرفاوی که فرصت بازگشت او به تیم سابق و به تعبیر خودش خانه خود را فراهم کردند اظهار امیدواری کرد بتواند پاسخگوی اعتماد مسوولان و سرمربی استقلال باشد.


[ سه شنبه 88/3/19 ] [ 1:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

بازیکن میانی تیم فوتبال برق شیراز به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

مهدی کریمیان هافبک فصل گذشته‌ی تیم برق شیراز با عقد قراردادی دو ساله به تیم سپاهان پیوست.

کریمیان پس از مذاکرات با مسوولان باشگاه سپاهان قرارداد خود را امضا کرد.


[ سه شنبه 88/3/19 ] [ 1:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرانجام پس از مدت‌ها بحث و گفت‌وگو بر سر حضور یا عدم حضور کاکا در رئال مادرید، این بازیکن برزیلی راهی سانتیاگو برنابئو شد.

فلورنتینو پرس در حضور دوباره‌ی خود در باشگاه رئال مادرید خرید جنجال‌برانگیزی را انجام داد و کاکا بازیکن برزیلی میلان را در ازای ‌‌64/5 میلیون یورو از روسونری به خدمت گرفت.

کاکا پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی رئال مادرید، با پرافتخارترین باشگاه اروپا قراردادی شش ساله را به امضا رساند. او پس از زین‌الدین زیدان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال به شمار می‌آید. از این گذشته سائوپائولوی برزیل باشگاه پیشین کاکا هم ‌‌2/7 میلیون یورو از محل این جابه‌جایی دریافت خواهد کرد. دستمزد کاکا سالانه ‌‌9 میلیون یورو خواهد بود.

 

این بازیکن پس از گفت‌وگوی تلفنی با سلویو برلوسکونی نخست‌وزیر ایتالیا و مالک باشگاه میلان رفتنش به مادرید را تایید کرد.

بازیکن ‌‌27 ساله‌ی تیم ملی برزیل در سال ‌‌2003 از سائوپائولو راهی میلان شد و با این تیم در سال ‌‌2004 در سری A به قهرمانی رسید.

او یکی از بازیکنان تیم قهرمان میلان در سال ‌‌2007 بود و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

کاکا قرار است در پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و جام کنفدراسیون‌ها به صورت رسمی به هواداران و رسانه‌ها معرفی شود.


[ سه شنبه 88/3/19 ] [ 1:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب