فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

کایو جونیور، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال الغرافه قهرمان لیگ قطر انتخاب شد.

پس از قطع همکاری "مارکوس پاکیتا" سرمربی موفق برزیلی تیم الغرافه مسولان این تیم با یک مربی برزیلی دیگر برای هدایت تیم‌شان به توافق رسیدند.

کایو جونیور که در لیگ ژاپن و در تیم وسیل کوپی مشغول فعالیت بود سابقه مربیگری تیم‌های فلامینگو و پالمیراس برزیل را در کارنامه خود دارد.

تیم الغرافه به عنوان قهرمان باشگاه‌های قطر یکی از تیم‌های حاضر در بازی‌های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا است.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 11:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

النصر بعد از آنکه در بازی‌های فصل عربستان نتوانست به موفقیتی برسد با خورخه داسیلوا مربی اروگوئه‌ای قرارداد بست.

مربی جدید النصر که 47 سال دارد از باشگاه دفونسور اسپورتینگ اروگوئه به عربستان خواهد آمد.

یک مقام رسمی باشگاه گفت:"داسیلولا بعد از بازی آخر دفونسور اسپورتینگ دو هفته دیگر به ریاض خواهد آمد".

داسیلوا به این ترتیب جایگزین ادگاردو باوزا آرژانتینی خواهد شد که نمی‌خواهد قرارداد با النصر را تمدید کند.

النصر نه تنها در جمع چهار تیم بالایی لیگ قرار نگرفت و نتوانست به لیگ قهرمانان برسد بلکه در بازیهای حذفی عربستان هم در یکچهارم نهایی حذف شد.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 11:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

لوییس آنتونیو والنسیا راهی منچستر یونایتد شد.

شیاطین سرخ پس از مدت‌ها بحث و گفت‌وگو بر سر انجام این جابه‌جایی در پایگاه اینترنتی باشگاه‌شان اعلام کردند که با والنسیا قراردادی 4 ساله را امضا کرده‌اند.

این بازیکن 23 ساله از سال 2006 در ویگان توپ می‌زند. او سابقه بازی در ویا رئال و رکرتیوو اوئلوا را نیز دارد. این بازیکن ملی‌پوش در جام جهانی 2006 حضور نداشت و یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان اکوادور بود.

او به خاطر سرعت و تکنیک بالایش بسیار شناخته شده است. سر الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد درباره او گفت آنتونیو بازیکنی است که از مدتی پیش ما را تحت تاثیر قرار داده است. مطمئن هستم که سرعت و توانایی‌های او می‌تواند سهمی تعیین‌کننده در تیم ما داشته باشد.

والنسیا هم پس از امضای قرارداد گفت:‌ با حضور در منچستر یونایتد رویایم به حقیقت پیوست. از روزهای حضورم در ویگان لذت بردم اما با توجه به اینکه می‌توانم در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان توپ بزنم، بسیار به وجد آمده‌ام. بازی در حضور 76 هزار تماشاگر و در کنار بازیکنانی همانند وین رونی،‌ ریو فردیناند و رایان گیگز تجربه فوق‌العاده‌ای است. به سختی می‌توانم تا شروع رقابت‌ها صبر کنم.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 11:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهرزاد معدنچی هافبک ایرانی تیم فوتبال النصر به تیم الاهلی دبی پیوست.

مسولان باشگاه الاهلی پس از عدم تمدید قراداد سیزار برزیلی و میلاد میداودی، مهرزاد معدنچی هافبک فصل پیش تیم رقیب و همشهری یعنی النصر را برای یکسال به خدمت گرفت.

مهرزاد معدنچی دو فصل پیش درترکیب الشعب برترین بازیکن خارجی لیگ برتر امارات شد و در فصل قبل هم علیرغم حضور در خط هافبک تیم النصر موفق شد یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این فصل باشد.

پس از علی کریمی – فرهاد مجیدی و میلاد میدوادی معدنچی چهارمین ایرانی سالهای اخیر تیم الاهلی دبی است.

**مهرزاد معدنچی درجام باشگاههای جهان

مهرزاد معدنچی بهمراه باشگاه جدید خود در جام باشگاههای جهان حضور خواهد داشت.

پس از پیوستن مهرزاد معدنچی به تیم الاهلی قهرمان لیگ برتر امارات این بازیکن بعنوان تنها ایرانی در جام باشگاههای جهان حضور خواهد داشت.

تیم الاهلی بعنوان قهرمان لیگ امارات و نماینده میزبان بازیهای قهرمانی باشگاه‌های جهان که آذر ماه در شهر ابوظبی پایتخت کشور امارات برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت.

شهر ابوظبی در سالهای 2009 و 2010 میزبان مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان خواهد بود.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 11:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فیروز کریمی سرمربی فصل گذشته صبای قم به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان انتخاب و معرفی شد.

براساس اعلام روابط عمومی باشگاه داماش فیروز کریمی دقایقی پیش و به دنبال توافق با مدیران داماش گیلان با عقد قرارداد داخلی یکساله هدایت این تیم را برای فصل آینده رقابت‌های دسته اول برعهده گرفت.

امضا قرارداد نهایی مابین کریمی و تیم داماش پس از بازگشت امیر عابدینی مدیرعامل داماش از اتریش ظرف روزهای آینده انجام خواهد گرفت.

امیر عابدینی مدیرعامل داماش نیز این خبر را تایید کرد.

فیروز کریمی پیش از این دو بار تیم‌های ابومسلم مشهد و راه‌آهن تهران را به لیگ برتر فوتبال ایران رسانده بود.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 11:9 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ظهر امروز (چها‌رشنبه) با حضور محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه راه‌آهن "ارنی برندتس" با این باشگاه قرارداد بست.

انصاری‌فرد در نشست خبری اظهار کرد: در راستای رسیدن به اهداف متعالی باشگاه راه‌آهن تصمیم داشتیم تحولات مثمرثمر در این موسسه و همچنین در فوتبال کشور داشته باشیم. فوتبال ما جای پیشرفت دارد و ضمن این که از مربیان داخلی قدردانی می‌کنم، باید بگویم ورود مربیان خارجی می‌تواند در رشد و تعالی فوتبال موثر باشد. برهمین اساس تصمیم گرفتیم یک مربی خارجی برای تیم راه‌آهن انتخاب کنیم. گزینه‌های مختلفی را مدنظر داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برندتس مربی دلخواه است. او از فوتبالی می‌آید که شناور و جذاب است. هلند یکی از زیباترین و تماشاگرپسندترین فوتبال را دارد، از طرفی برندتس با سابقه‌ی 28 بازی ملی می‌تواند به فوتبال راه‌آهن کمک کند. خود من خاطره‌ی بازی‌های او را در ذهن دارم. او با مربیان بزرگ کار کرده است.

انصاری‌فرد در ادامه گفت: برندتس از کشورهای مختلفی مثل عربستان و قطر هم پیشنهاد داشت اما، چون همسر وی حاضر نبود به این کشورها برود و از طرفی پس از بازدید از امکانات راه‌آهن و مسایل دیگر ترغیب شد به ایران بیاید و چند روز آینده نیز همسر و فرزندش به ایران خواهند آمد تا به طور کامل در اختیار باشگاه راه‌آهن قرار بگیرد. وی اشتیاق و انگیزه‌ی زیادی برای تجربه‌ی فوتبال ایران دارد و این انگیزه برای ما نویدبخش است. مطمئن هستم با انگیزه‌ی او، امکانات باشگاه راه‌آهن و حمایت این باشگاه و جذب بازیکنان خوب تیم راه‌آهن را در رده‌های بالای قرار خواهیم داد.

وی تاکید کرد: تاکنون با 18 بازیکن قرارداد امضا کرده‌ایم. ما در نظر داریم دو یا سه بازیکن خارجی را جذب کنیم که امروز و فردا و در صورت پسند سرمربی با آنها قرارداد خواهیم بست. در نظر داریم تیم راه‌آهن را در مسابقات لیگ برتر در رده‌ی پنجم به بالا قرار داده و در جام حذفی نتیجه‌ی قابل قبولی کسب کنیم.

مدیرعامل راه آهن در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان خوبی مثل "داوود حقی" را از دست دادید، تاکید کرد: ما این بازیکنان را از دست ندادیم بلکه آنها خودشان خواستند. قرار بود حقی روز پنج‌شنبه نزد ما بیاید اما، نیامد و قرار به روز شنبه موکول شد. روز شنبه هم نیامد و متوجه شدیم که با صبای قم قرارداد داخلی بسته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه بازیکن خوبی چون مجتبی زارع را از دست دادید، ناراحت نیستید تاکید کرد: قبلا هم به زارع گفته بودیم که اگر تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا سایر تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی حاضر هستند خواستند با تو قرارداد ببندند ما مخالفت نداریم. وی نیز تاکید کرد که در صورت نبستن قرارداد با این تیم‌ها حتما با تیم راه‌آهن قرارداد خواهد بست؛ اما، در نهایت تیم پرسپولیس با زارع به توافق رسید و خوشحالم که یکی از بازیکنان راه‌آهن در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کند.

وی اظهار کرد: تاتار همچنان به عنوان دستیار اول برندتس با راه‌آهن همکاری خواهد کرد و ابراهیمیان مربی دروازه‌بانان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای اردوهای خارج از کشور دارید و آیا اردو زدن در تاریخ بیستم تیر زود نیست، تاکید کرد: برنامه‌ی اردوهای خود را به برندتس داده‌ایم و وی استقبال کرد و تاریخ و مکان اردو را سرمربی تعیین می‌کند.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 11:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت یک‌سال دیگر تمدید کرد.

سپهر حیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، قراردادش را به مدت یک‌سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

پیش از این شنیده می‌شد که این بازیکن بر سر مبلغ قرارداد با عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه، اختلاف نظر دارند.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 10:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مجتبی زارعی مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن تهران با عقد قرارداد رسمی دوساله به پرسپولیس پیوست.

مجتبی زارعی مهاجم سرعتی فصل پیش تیم فوتبال راه آهن بعد از مذاکرات نهائی با عباس انصاری‌فرد قرارداد رسمی دوساله‌ای را با پرسپولیس منعقد کرد.

**حقیقی دو فصل دیگر تمدید کرد

علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

دروازه بان جوان سرخپوشان امروز با حضور در باشگاه و مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس قرارداد خود را دو فصل دیگر تمدید کرد.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 10:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"کاکا در سانتیاگو برنابئو". هافبک تهاجمی فصل پیش روسونری دو روز پس از قهرمانی با تیم ملی برزیل در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در حضور انبوهی از هواداران رئال مادرید وارد پایتخت اسپانیا شد.

چهل هزار هوادار کهکشانی‌ها سه‌شنبه شب از نزدیک مراسم معارفه کاکا را تعقیب می‌کردند. بازیکن 27 ساله فصل پیش روسونری با قرار گرفتن در تریبون بزرگی که در پشت آن او، فلورنتینو پرس و آلفرد و دی استفانو حضور داشتند، گفت: «بسیار خوشحال هستم که می‌توانم فوتبالم را در رئال مادرید ادامه بدهم.»

کاکا در حالی این جمله‌ها را می‌گفت که پیراهن شماره هشت رئال را به همه نشان می‌داد. او افزود: «امیدوارم بتوانم نامم را در تاریخ باشگاه ثبت کنم.»

کاکا روز دوشنبه آزمایش‌های پزشکی باشگاه رئال را بدون هیچ دردسری پشت سر گذاشت. او قراردادی شش ساله دریافت کرده و گفته می‌شود سالانه 9 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. حضور او در رئال مادرید 65 میلیون خرج روی دست فلورنتینو پرس رییس جدید باشگاه رئال مادرید گذاشت. این سومین جابه‌جایی پرهزینه تاریخ فوتبال به شمار می‌آید.

320 خبرنگار از سراسر جهان مراسم معارفه کاکا در مادرید را پوشش می‌دادند. پرس که در کنار حضور کاکا و کریستیانو رونالدو خریدهای دیگری را نیز در نظر دارد، در این مراسم عنوان کرد: «روزی بسیار خاص و ویژه برای باشگاه رئال مادرید است. بسیار خوشحال هستم که می‌توانم کاکا را به هواداران معرفی کنم.»

مراسم معارفه مهاجم پرتغالی رئال مادرید روز شش ژوئیه انجام خواهد شد. آن جابه‌جایی هم برای پرس 94 میلیون یورو هزینه دربرداشت.

در کنار کاکا و رونالدو و رائول آلبیول که از والنسیا آمده و پنج شنبه معرفی خواهد شد، گفته می‌شود مادریدی‌ها خواهان خرید ژابی آلونسو و آلوارو آربلوآ (هر دو از لیورپول) نیز هستند. فرانک ریبری هم از دیگر نام‌هایی است که در ارتباط با قو‌های سپید مطرح است.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 10:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

میثم حسینی و شعبان اسدی هافبک و مدافع زیر 23 سال تیم شموشک نوشهر با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله ای به امضاء رساندند·

دو بازیکن زیر 23 سال تیم شموشک نوشهر با عقد قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوستند.

این دو بازیکن قرار است به زودی در تمرینات پرسپولیس شرکت کنند· همچنین باشگاه پرسپولیس با اکبر صغیری مهاجم تیم پتروشیمی تبریز هم قرارداد بسته بود!

قرار است صغیری بعد از دریافت برگه تسویه حساب از باشگاه پتروشیمی تبریز قراردادش را در هیات فوتبال استان تهران به ثبت برساند

صغیری در تیم دسته اولی پتروشیمی تبریز موفق شده بود با به ثمر رساندن چهارده گل در زمره بهترین های لیگ یک قرار بگیرد·


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 2:11 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب