فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"راینر کرافت"‌ مربی سابق تیم دسته سومی اشتوتگارت کیکرز آلمان برای مذاکره و همکاری به عنوان بدنساز تیم بزرگسالان استقلال امشب وارد تهران می شود.

کرافت 46 ساله توسط اریش روته‌مولر، مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال به واعظی اشتیانی معرفی شده و فردا در تهران با مدیران استقلال به مذاکره خواهد نشست.

راینر کرافت دارای مدرک مربیگری از کلن آلمان است و در شش ماه گذشته به عنوان سرمربی هدایت تیم اشتوتگارت کیکرز را در رقابت های دسته چهارم باشگاه های آلمان بر عهده داشت که این تیم در نهایت با کسب مقام سوم به بوندس لیگا 3 صعود کرد.

** روته مولر از شنبه شروع می‌کند

عضو آلمانی کمیته فنی استقلال شنبه آینده کار خود را با استقلال آغاز می کند.

اریش روته مولر که مطابق قراردادش با استقلال از اول ماه جولای (چهارشنبه هفته آینده) رسما همکاری اش با آبی پوشان آغاز خواهد شد شنبه آینده وارد تهران می شود و با جدی شدن تمرینات آماده سازی استقلال در کنار مرفاوی قرار خواهد گرفت.

روته مولر هفته گذشته عازم آلمان شد و طی روزهای اخیر برای شرکت در یک سمینار فوتبال که از سوی فیفا ترتیب داده شده به کشور کرواسی نیز سفر کرد.


[ جمعه 88/4/5 ] [ 2:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ایوان اندونی به عنوان سرمربی جدید الاهلی دبی انتخاب شد.

پس از قهرمانی الاهلی در لیگ برتر امارات و عدم توافق ایوان هاشیک سرمربی موفق این تیم مسوولان باشگاه الاهلی از بین گزینه های سرمربیگری باشگاه با ایوان اندونی رومانیایی به توافق رسیدند.

قرارداد این سرمربی به مدت یک سال و قابل تمدید خواهد بود.

تیم الاهلی امارات به عنوان نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات مهم قهرمانی باشگاه های جهان که در شهر ابوظبی انجام خواهد شد، حضور خواهد داشت.


[ جمعه 88/4/5 ] [ 2:49 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

کاتانیج اسلوونیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امارات انتخاب شد.

مسوولان فدارسیون فوتبال امارات پس از قطع همکاری با دومنیک پاتینی فرانسوی، کاتانیج را جانشین وی در تیم ملی بزرگسالان خود کردند.

مسوولان فوتبال امارات پیش از این از سپردن هدایت تیم ملی کشور خود به اسکولاری سرمربی نام آشنای فوتبال جهان خبر داده بوده‌اند اما پیشنهاد بالای مالی این سرمربی برزیلی را دلیل عدم همکاری با این مربی خواندند.

لازم به ذکر است که تیم ملی امارات با هدایت دومنیک پاتینی در مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه دوم مسابقات تنها با کسب یک امتیاز در صدر رده بندی جدول قرار گرفته است.


[ جمعه 88/4/5 ] [ 2:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فرید عابدی به تیم فوتبال راه‌آهن شهرری پیوست.

فرید عابدی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال برق شیراز با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم راه‌آهن شهرری پیوست .


[ پنج شنبه 88/4/4 ] [ 6:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شاهین خیری از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جدا می‌شود.

شاهین خیری بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از به توافق نرسیدن با مسوولان این باشگاه از تیم اصفهانی جدا شد.

از سوی دیگر جلال امیدیان بازیکن فصل گذشته مس کرمان به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.


[ پنج شنبه 88/4/4 ] [ 5:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فرناندو پایانو ی برزیلی آقای گل لیگ امارات با قراردادی سه ساله به تیم الوحده‌ی ابوظبی پیوست.

پایانو مهاجم برزیلی الجزیره و آقای گل امارات در فصل 2008 - 2009 با قراردادی سه ساله به تیم همشهری و رقیب یعنی الوحده پیوست.

این بازیکن برزیلی که یکی از برترین های لیگ برتر امارات در این فصل بود با مبلغی به ارزش 9 میلیون یورو به تیم الوحده منتقل شد.

تیم الجزیره با هنرنمایی این بازیکن که به تنهایی 22 گل را به ثمر رسانیده بود به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر امارات دست یافت.


[ پنج شنبه 88/4/4 ] [ 5:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

جونیچی ایناموتو بازیکن ملی پوش ژاپن با عقد قرارداد دوساله از اینتراخت فرانکفورت آلمان به باشگاه رن فرانسه رفت.

بازیکن 29 ساله ژاپنی که برای چند سال در لیگ برتر انگلستان هم حضور داشت به این ترتیب به فردریچ آنتونتی مربی قبلی خود در گامبا اوزاکا ژاپن پیوست.

ایناموتو در رن فرانسه با کارلوس بوکانگرا دوباره همبازی شد. این دو نفر پیش از این در فولهام انگلستان در کنار همدیگر بودند.

او فصل 2002-2001 در آرسنال بازی کرد و در سال های 2004-2002 در فولهام بود. ایناموتو برای فصل 2005-2004 به کاردیف رفت و بعد برای فصل 2007-2005 به وست بروموویچ آلبیون پیوست.

ملی پوش ژاپنی قبل از رفتن به اینتراخت فرانکفورت در باشگاه گالاتاسرای ترکیه بازی می کرد.


[ پنج شنبه 88/4/4 ] [ 5:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

نادر غبیشاوی در آستانه بازگشت به تیم استقلال اهواز قرار دارد.

نادر غبیشاوی دروازه‌بان تیم فوتبال راه آهن شهرری در آستانه جدایی از این تیم و بازگشت به تیم استقلال اهواز قرار دارد.

این در حالی است که حسین آشنا دیگر دروازه‌بان تیم راه‌آهن نیز به دیگر تیم خوزستانی، فولاد پیوسته است.

مذاکرات اولیه میان غبیشاوی و راه آهن انجام شده و در صورت توافق این دروازه‌بان در لیگ نهم به عضویت تیم استقلال اهواز درمی‌آید.


[ پنج شنبه 88/4/4 ] [ 5:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فدراسیون فوتبال قطر همچنان از برونو متسو پشتیبانی می‌کند. این حمایت در حالی صورت می‌گیرد که این مربی فرانسوی نتوانست قطر را به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برساند.

فدراسیون فوتبال قطر قرارداد متسو را پیش از پایان تا سال 2014 تمدید کردند. متسو قرار است قطر را به جام جهانی 2014 در برزیل برساند. متسو در سال 2002 توانسته بود سنگال را به جام جهانی کره و ژاپن برساند.

شیخ حامد بن خلیفه بن‌احمد آل ثانی رییس فدراسیون فوتبال قطر گفت: «فدراسیون با تمدید قرارداد می‌خواهد به این مربی فرانسوی اعتمادش را نشان داده و به تیم هم ثبات ببخشد. تا رویای حضور در جام جهانی 2014 در برزیل را برآورده کند.»

متسو از سپتامبر 2008 در قطر مشغول به کار است. عملکرد تیم او در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسیار ناامید کننده بود. قطر چهار شکست و سه تساوی را در هشت مسابقه‌اش در گروه A رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تجربه کرد.

متسوی 55 ساله پیش از قطر در امارات متحده عربی هم مربیگری کرده بود.

بزرگترین موفقیت او در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2002 کره و ژاپن با پیروزی سنگال برابر فرانسه رقم خورد.


[ چهارشنبه 88/4/3 ] [ 5:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

استیون جرارد همچنان به پیراهن لیورپول وفادار خواهد ماند.

بازیکن خط میانی لیورپول گفت که تصور روشنی از آینده اش دارد و حتی پس از پایان دوران فوتبالش می‌داند چه کار می‌خواهد بکند. جرارد تاکید کرد: قصد ندارد آنفیلد را ترک کند.

بازیکن تیم ملی انگلیس گفت: چهار سال دیگر با لیورپول قرارداد دارم و به آن احترام می‌گذارم.

این‌ هافبک 29 ساله در گفت و گو با مجله‌ی فرانس فوتبال این موضوع را عنوان کرد. به این ترتیب هواداران لیورپول می‌توانند به خداحافظی کاپیتان خود در سال 2013 فکر کنند.

جرارد گفت: من آن زمان 33 ساله هستم و قراردادم در آن زمان به پایان می‌رسد،‌ هنوز مطمئن نیستم که پس از آن هم دوست دارم فوتبالم را ادامه بدهم یا خیر.

او پیوستن به باشگاهی دیگر را کاملا رد کرد و ابراز داشت: از شروع فوتبالم می‌دانستم که تنها می‌خواهم برای یک باشگاه بازی کنم و آن باشگاه هم لیورپول است.


[ سه شنبه 88/4/2 ] [ 11:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب