فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

 

احمد آل نعمه با تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرارداد داخلی بست.

احمد آل‌نعمه بازیکن تیم فولادخوزستان با قراردادی 2 ساله با سپاهان اصفهان به توافق رسید.

آل نعمه این قرارداد را دو ساله بسته و قرار است به زودی در هیات فوتبال استان اصفهان ثبت کند.


[ شنبه 88/3/9 ] [ 9:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سه بازیکن تیم فوتبال سایپا کرج با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

ابراهیم صادقی، جواد آشتیانی و رضا محمودی پس از آنکه صبح امروز در تست پزشکی باشگاه سایپا شرکت کردند، به هیات فوتبال استان تهران رفته و قرارداد یکساله‌ای را با این تیم امضا کردند.


[ پنج شنبه 88/3/7 ] [ 11:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

رییس باشگاه آرسنال نگران احتمال حضور آرسن ونگر روی نیمکت هدایت رئال مادرید نیست.

هیل وود رییس باشگاه آرسنال با انتقاد از برخورد برخی مسوولان و هواداران این باشگاه و حمایت از آرسن ونگر تاکید کرد که سرمربی فرانسوی هنوز با توپچی‌های لندن قرار دارد.

هیل وود در گفت‌وگو با Daily Star اظهار داشت: «نگران مساله رئال مادرید نیستم. آرسن با ما قرارداد دارد بنابراین شکی ندارم که او در آرسنال باقی خواهد ماند.»

هیل وود ادامه داد: «فکر می‌کنم ونگر آن قدر بزرگ است که بتواند قبول کند برخی افراد به هیچ وجه منصف نیستند. همه ما باید انتقادها را بپذیریم اما،‌ این انتقادها به جای مخرب بودن باید سازنده باشند.»

رییس باشگاه آرسنال خاطرنشان کرد: «ونگر موفق‌ترین سرمربی تاریخ ما بوده و اظهارات خصمانه و طعنه‌آمیز برخی سهامداران باشگاه دور از انصاف است. از بابت برخی از این گفته‌ها بسیار ناراحت هستم.»


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:39 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

ژوزه مورینیو و خاویر زانتی از حضور دیگو میلیتو در اینتر خبر داد.

پیوستن دیگو میلیتو به اینتر قطعی شده و بحث تنها بر سر جزئیات قرارداد است. سرمربی و کاپیتان اینتر حضور این مهاجم آرژانتینی را در سن‌سیرو تایید کردند.

پیش از این هم انتظار می‌رفت که دیگو بازیکن حال حاضر جنوا نخستین خرید اینتر برای فصل آینده باشد. اکنون این انتظارها از سوی سران اینتر تایید شده است.

مورینیو سرمربی پرتغالی اینتر در این باره گفت: «اکنون می‌توانیم بگوییم که حضور میلیتو قطعی و رسمی شده است. اکنون ما تنها به چند بازیکن خط میانی و یک مدافع نیاز داریم.»

این درحالی است که ماسیمو موراتی مالک اینتر این خبر را تایید نکرد. او گفت: «ابتدا باید پیش از آنکه بازیکنان تازه‌ای را به خدمت بگیریم، بازیکنانی را واگذار کنیم.»

خاویر زانتی کاپیتان آرژانتینی اینتر هم با خوشحالی از حضور میلیتو در اینتر گفت: «ما انتظار فصلی باشکوه از او را داریم. او کسی است که می‌تواند گل‌های زیادی را به ثمر برساند. بسیار خوشحالم که او پیش ما خواهد آمد.»


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

فابیو کاناوارو مجددا به باشگاه سابق خود بازگشت.

براساس اعلام سایت رسمی باشگاه یوونتوس فابیو کاناوارو مدافع پیشین این تیم که قراردادش با باشگاه رئال مادرید تابستان امسال به پایان می‌رسد، از ماه جولای دوباره برای یوونتوس توپ خواهد زد.

قرارداد کاناوارو با تیم رئال مادرید روز 30 ژوئن 2009 به پایان می‌رسد و بر اساس اعلام سایت باشگاه یوونتوس، مدافع ایتالیایی پس از تاریخ یکم جولای 2009 تا 30 ژوئن 2010 برای یوونتوس توپ بازی خواهد کرد..

کاناوارو پس از قطعی شدن بازگشت خود به یووه گفت: «از اینکه می‌توانم دوباره پیراهن یوونتوس را به تن کنم، افتخار می‌کنم.»


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز خبرداد: خداداد عزیزی با ما به توافق رسیده و عصر دوشنبه برای مدت یک‌سال قرارداد داخلی امضا کرد.

شهرام شفیع‌زاده گفت: بین 90 تا 95 درصد با عزیزی به توافق رسیده‌ایم و در جلسه‌ای که با او داشتیم برنامه‌ها را با یکدیگر بررسی کردیم.

وی ادامه داد: از آنجا که سال گذشته به سراغ هر بازیکنی می‌رفتیم، بعد از تقریبا 2 هفته همه چیز به‌هم می‌ریخت، سعی می‌کنیم امسال با آرامش برنامه‌های تیم را پیش ببریم. با به توافق رسیدن خداداد با باشگاه استقلال اهواز، مهدی هاشمی‌نسب و کریم بوستانی به‌عنوان مربی در کادر فنی با عزیزی همکاری خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به درج برخی خبرها در روزنامه‌ها درباره‌ی به توافق نرسیدن عزیزی با استقلال اهواز عنوان کرد: متاسفانه جو بدی در ورزش کشور ما ایجاد شده است و همه در مورد هم اظهار نظر می‌کنند و بدون سند و مدرک خبرهایی کذب در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. من در چند روزنامه خوانده‌ام که خداداد با استقلال اهواز به هم زده و اخباری از این جمله که همه کذب بوده‌اند. این چند وقت گذشته نه عزیزی و نه شخص من با روزنامه‌ها مصاحبه‌ای انجام نداده‌ایم. همه‌ی اخبار در این زمینه‌ها کذب است. من تنها با سایت‌های رسمی مصاحبه می‌کنم و تاکنون با هیچ روزنامه‌ای گفت و گو نکرده‌ام.

شفیع زاده گفت: درباره محرومیت یک‌ساله خداداد عزیزی با کمیته انضباطی صحبت کرده‌ایم و نظر آن‌ها این بوده که باید عزیزی نیمی از مدت محرومیت خود را سپری کند و پس از آن تقاضای بخشش کند. باشگاه نیز این موضوع را پذیرفته است. در گذشته ما هم‌زمان با تعدادی از مربیان از جمله عزیزی صحبت کرده بودیم، برخی از مربیان برای مبلغ قرارداد یک ساله خود رقم بالایی را تقاضا می‌کردند و حتی تقاضای قرارداد 600 میلیون تومانی از سوی یکی از مربیان هم داشتیم، اما هم برنامه‌های خداداد عزیزی کامل‌تر بود و هم مبلغ قراردادهای کادر فنی تیم معقولانه است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص جذب بازیکن، ما تنها مجاز هستیم شش بازیکن لیگ برتری جذب کنیم. عزیزی فهرستی از بازیکنان مورد نیاز خود از ترکیب سال گذشته تیم را تهیه خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود حدود 70 درصد ترکیب سال گذشته را برای امسال حفظ کنیم. همچنین در حال بررسی تعدادی از بازیکنان لیگ برتری هستیم. از لیگ دسته یک نیز جذب پنج بازیکن را در دستور کار قرارداده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز افزود: در حال مذاکره با سه دروازه‌بان هستیم که در نهایت با بررسی این گزینه‌ها یکی از دروازه‌بانان را به خدمت خواهیم گرفت. جذب بازیکن خارجی مدنظر باشگاه نیست، مگر این‌که در برخی پست‌ها دچار مشکل باشیم که ناچار به استفاده از بازیکن خارجی می‌شویم.

شفیع‌زاده گفت: با مدیرکل تربیت بدنی استان برای کمک به تیم فوتبال استقلال اهواز به صورت تلفنی صحبت کرده ام که امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته این تیم را یاری کنند. ما کمکی که از مدیرکل می خواهیم این است که یک زمین تمرینی در اختیار تیم قرار دهد. همچنین ما نیاز به مجموعه امکاناتی از جمله استخر و سونا داریم. استاندار نیز پیش از بازی با برق شیراز در لیگ برتر به ما قول داد که در سال جدید به تیم استقلال اهواز کمک خواهد کرد.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   11      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب