فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار تابستانی فوتبالی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مقامات رسمی بارسلونا از انتقال زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی اینترمیلان به ‌بارسلونا خبر دادند.

مهاجم سوئدی اینتر پس از مدت‌ها بحث و گفت‌وگو درباره‌ی ماندن در اینتر و یا ترک این تیم ایتالیایی، سرانجام راهی بارسلونا شد و از فصل آینده با پیراهن آبی - انار‌ی‌ها در رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

تکسیکی بگریستین"، مدیر ورزشی بارسلونا گفت که توافقات کلی بین دو باشگاه و ابراهیموویچ انجام شده است و هم اکنون مدیر مالی باشگاه در حال بستن قرارداد با مدیر اینتر است.

وی افزود: «به محض امضای قرارداد باشگاه مراسم معارفه‌ی این مهاجم فوق‌العاده را در روز دوشنبه برگزار خواهد کرد.»

این مهاجم گلزن در حالی به جمع اسپانیایی‌ها پیوست که همراه با اینتر در اردوی آماده‌سازی آمریکا به سر می‌برد.

این قرارداد با ارزش 50 میلیون یورو بین دو باشگاه منعقد شده است. برطبق این قرارداد پنج ساله، زلاتان سالانه حقوقی در حدود 10 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

با عقد این قرارداد احتمال رفتن "ساموئل اتوئو" مهاجم کامرونی و الکساندر گلب،‌ بازیکن بلاروسی به سن‌سیرو به طور قرضی افزایش می‌یابد.

این مهاجم 28 ساله‌ی کامرونی که در سال 2004 با قراردادی شش ساله به کاتالان‌ها پیوست، با این که یکسال از قراردادش باقی مانده است اما، به گفته‌ی مدیر باشگاه به اندازه‌ی کافی در تیم خدمت کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ پس از ترک اینتر گفت؛ امیدوار است همبازیان سابقش در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ببیند.

مهاجم سابق یوونتوس و آژاکس پس از ترک اینتر گفت: «اینتر من می‌خواهم تو را در فینال لیگ قهرمانان ببینم.»

ابراهیموویچ پیش از رفتن به بارسلونا قصد دارد تا به خانه‌اش در مالمو در سوئد سر بزند. این مهاجم در ازای 50 میلیون یورو راهی بارسلونا خواهد شد.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 9:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

یک تاجر اهل آلبانی بخش زیادی از سهام باشگاه بولونیای ایتالیا را خریداری کرد.

"رزارت تاچی" - رییس یک شرکت بزرگ نفتی 80 درصد سهام باشگاه دسته اولی بولونیای ایتالیا را خریداری کرد.

شرکت سهامی بورس "اکتیوا" خبر فروش سهام این باشگاه را تایید کرد. رسانه‌ها عنوان می‌کنند که تاچی با پرداخت 20 میلیون یورو بخش بزرگی از سهام باشگاه را از آن خود کرده است.

تاچی در آلبانی صاحب یک شرکت زنجیره‌ای نفتی است. او در ایتالیا تحصیل کرده است و از هفته‌ها پیش نیز درخصوص خرید این باشگاه وارد گفت‌وگو شده بود.

این مرد ثروتمند پیش از این با باشگاه میلان نیز همکاری‌هایی داشت. هواداران بولونیا هم از این تغییر و تحول در باشگاه خود استقبال کرده و با جمع شدن در جلوی ساختمان باشگاه فریاد می‌زدند "تاچی ما را دوباره به افتخار برسان".


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 9:17 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

"جکسون ورومن" آمریکایی یکی از بازیکنان کشف شده از سوی مهران شاهین طبع، سرمربی تیم بسکتبال صبامهر است. او اگرچه نتوانست کار چندان زیادی مقابل تیم ملی ایران انجام دهد اما، نقش مستقیمی بین صدرنشینی تیم ملی لبنان در جام ویلیام جونز و عملکرد او دارد.

تیم ملی بسکتبال لبنان که به تازگی ورومن آمریکایی را تبعه خود کرده است، در دیدار ماقبل آخرش مقابل تیم چین تایپه در جام ویلیام جونز به داشتن بازیکنی مثل جکسون به خود افتخار کرد!

این بازیکن در جریان این دیدار 35 امتیاز کسب کرد و با ثبت انجام 17 ریباند نام خود را در بین یکی از بازیکنان مطرح جام جونز قرار داد.

جکسون طی فصل 87-88 نقش زیادی در انجام بازی‌های قابل توجه در تیم بسکتبال صبامهر داشت.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 9:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رییس فدراسیون فوتبال ساحل عاج به شش ماه زندان محکوم شد.

چهار ماه پس از فرو ریختن ورزشگاهی در ساحل عاج در غرب قاره‌ی آفریقا در جریان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی رییس فدراسیون فوتبال ساحل عاج به عنوان یکی از مسوولان برگزاری این رقابت با حکم دادگاه به شش ماه زندان محکوم شد.

شبکه‌ی رادیویی BBC گزارش داد: "آلبرت آنزوان کاچو" رییس فدراسیون فوتبال ساحل عاج علاوه بر این محکومیت باید به خاطر دروغگویی و همچنین قتل تعدادی از تماشاگران جریمه‌ی نقدی را نیز پرداخت کند.

این جریمه از آن جهت برای این مقام مسوول در نظر گرفته شده است که او برای مسابقه‌ی یاد شده بیش از تعداد مجاز بلیت فروشی کرده بود.

حضور بیش از حد تماشاگران در ورزشگاه در جریان دیدار ساحل عاج برابر مالاوی باعث فرو ریختن بخشی از ورزشگاه و کشته شدن 20 نفر و همچنین مجروح شدن بیش از 130 نفر شد.

چند روز پیش هم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، فدراسیون فوتبال ساحل عاج را به دلیل در نظر نگرفتن اقدامات امنیتی در ورزشگاه به پرداخت جریمه‌ی نقدی محکوم کرده بود.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 9:13 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

الکساندر گلب بار دیگر تاکید کرد قصد ندارد راهی اینترمیلان شود و می‌خواهد فصل آینده را نیز در جمع آبی - اناری‌ها توپ بزند.

بازیکن اهل روسیه‌ی سفید بارسلونا خبر حضورش در اینتر، قهرمان فصل گذشته‌ی رقابت‌های سری A را رد کرد.

پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند گلب و اتوئو به عنوان بخشی از رقم قرارداد زلاتان ابراهیموویچ و بارسلونا به اینتر واگذار خواهند شد.

بازیکن سابق خط میانی اشتوتگارت و آرسنال درباره‌ی آینده‌اش به پایگاه اینترنتی اشپورت بیلد گفت: «با بارسلونا قرارداد دارم و اکنون هم با این تیم برای فصل جدید آماده می‌شوم. هدف من آن است که خودم را در این تیم اثبات کنم و با این باشگاه به موفقیت برسم.»

رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی پیش از این نوشته بودند که بارسلونا در ازای به خدمت گرفتن "ایبرا"، ساموئل اتوئو را به طور دائمی و الکساندر گلب را به صورت قرضی به تیم ایتالیایی واگذار خواهد کرد.

"اولی فربر"، مدیر برنامه‌های گلب نیز گفت: «نه با الکس و نه با نیکی چپیلفسکی یا هر کس دیگری درباره‌ی احتمال انتقاد گلب به اینتر صحبت نکرده‌ام. ما از آنچه به تازگی در رسانه‌ها عنوان می‌شود، شگفت زده شده‌ایم. خبرهایی که هرگز نمی‌توانیم آنها را تایید کنیم.»


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 9:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بایرن مونیخ در دیداری دوستانه با بازیکنان جدیدش توانست کلن را شکست دهد.

تیم‌های قدیمی و با سابقه‌ی بایرن مونیخ و کلن آلمان جمعه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه جام جهانی کلن به دیدار هم رفتند.

در این دیدار که دو تیم با چهره‌ای کاملا متفاوت نسبت به سال گذشته برابر هم قرار گرفته بودند، بایرن مونیخ میهمان توانست با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی برسد.

ماریو گومس، مهاجم اسپانیایی تبار و تازه وارد بایرن مونیخ در دقیقه‌ی 19 گل نخست بایرن را به ثمر رساند و در نیمه‌ی دوم باستین شواین اشتایگر در دقیقه‌ی 73 زننده‌ی دیگر گل تیم مونیخی بود.

دو تیم در حالی تمرین‌های آماده‌سازی خود برای فصل آینده بوندسلیگا را می‌گذرانند که با مربیانی متفاوت از فصل قبل به رقابت‌ها پای می‌گذارند.

در بایرن مونیخ لوئیس فان‌گال جانشین یوپ هاینکس شده است و در کلن هم سولدو جانشین کریستف دام شد که در پایان فصل گذشته‌ی رقابت‌ها در میان شگفتی همگان این تیم آلمانی را به مقصد فوتبال ترکیه ترک کرد.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 9:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

استیون جرارد کاپیتان 29 ساله‌ی لیورپول از سوی دادگاه تبرئه شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس که در دسامبر گذشته در جریان یک درگیری دست داشت، از سوی دادگاه بیگناه شناخته و تبرئه شد.

جرارد در جریان محاکمه‌اش عنوان کرد که در کتک زدن مردی دیگر دست نداشته است.

دادگاه لیورپول با قبول حرف‌های هافبک با ارزش آنفیلدی‌ها رای به بیگناهی او داد. جرارد در این دادگاه همچنین از آنچه پیش آمده، ابراز تاسف کرد.

این بازیکن روز 29 دسامبر در یک کافی‌شاپ در شمال بندر لیورپول در حالی که با دوستانش بسر می‌برد، در یک درگیری شرکت داشت که باعث شد تا پای او به دادگاه باز شود. پنج همراه کاپیتان لیورپول در این درگیری مقصر شناخته شدند.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 8:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم الجزیره امارات در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بایرن مونیخ آلمان خواهد رفت.

تیم الجزیره امارات که تمرینات پیش از فصل خود را از روز جمعه به طور رسمی زیر نظر "براگا"ی برزیلی آغاز کرد، پس از مراحل بدنسازی اردوی تدارکاتی خود را در کشور اتریش به مدت ده روز ادامه خواهد داد و سپس به کشور آلمان سفر خواهد کرد تا مرحله دوم تمرینات اروپایی خود را در این کشور پیگیری کند.

این تیم در این اردو در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بایرن مونیخ خواهد رفت.

تیم الجزیره فصل پیش در رقابتی تنگاتنگ قهرمانی را به الاهلی واگذار کرد و دررده دوم لیگ امارات قرار گرفت.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 8:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع ملی پوش تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تصمیم محمد احمدزاده از حضور در تمرینات آماده سازی ملوان منع شد.

فرهاد پور غلامی مربی ملوان با بیان این خبر اظهار کرد: تامینی به دلیل مسائل انضباطی و درون تیمی در جریان اردوی تدارکاتی ارمنستان از تمرینات ملوان اخراج شد و بدون اجازه محمد احمدزاده اجازه حضور در دور جدید تمرینات را ندارد.

وی افزود: به هر ترتیب مسائلی در اردوی ارمنستان اتفاق افتاد که کادر فنی مجبور به اخراج هادی تامینی شد که در این خصوص باید از احمدزاده استعلام گرفت.

مربی ملوان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در اردوی ارمنستان به آمادگی ایده آلی رسیدیم و به احتمال فراوان تا شروع لیگ برتر یک یا دو بازی دوستانه دیگر مقابل تیمهای خوب و لیگ برتری در دستور کار خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، اخراج هادی تامینی از جمع بازیکنان ملوان در حالی صورت گرفت که گفته می شود این بازیکن به دلیل درگیری با مسئول تدارکات این تیم در اردوی ارمنستان از ترکیب خارج شده است.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 8:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال "اف سی سئول" کره جنوبی در بازی دوستانه روز جمعه 3-2 برابر منچستر یونایتد شکست خورد.

میزبان کره‌ای دوبار در بازی با اختلاف یک گل جلو افتاده بود اما در نهایت بازنده شد.

شاگردان "شنول گونش" در دقیقه 23 با ضربه "دژان دامجانوف" دروازه منچستر یونایتد را باز کردند اما گل "وین رونی" بازی را به تساوی کشاند.

میزبان یکبار دیگر قبل از اینکه نیمه نخست به پایان برسد، باحرکت "دامجانوف" 2-1 جلو افتاد.

با شروع نیمه دوم اول "ماچدا" در دقیقه 57 و بعد "برباتوف" دوگل دیگر میهمان را به ثمر رساندند تا منچستر که از مالزی به کره جنوبی رفته بود، با پیروزی به کار خود پایان دهد.

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 8:46 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب