فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار تابستانی فوتبالی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

ستاره 25 ساله رم توافقات لازم را با باشگاه لیورپول انجام داده است اما، دو باشگاه برای انتقال این بازیکن تا به حال مذاکره‌ای نداشته‌اند.

به نوشته‌ی روزنامه‌های ایتالیایی آلبرتو آکوئیلانی آماده است رم را ترک کند و فوتبالش را در لیگ برتر و باشگاه لیورپول ادامه دهد.

گفته می شود آکوئیلانی با قراردادی 5 ساله با دستمزد سالیانه 4 میلیون یورو توافق کرده است.این در حالی است که لیورپول تا به حال مذاکره رسمی با مسئولان رم نداشته و می خواهد بعد از مشخص شدن تکلیف ژابی آلونسو که احتمال پیوستنش به رئال زیاد است در مورد آکوئیلانی مذاکره کند.

آکوئیلانی اخیرا قراردادش را به مدت 5 سال دیگر با جلوروسی تمدید کرده و باید تا سال 2013 در رم بماند اما سنسی رئیس باشگاه قصد دارد با فروش این بازیکن سروسامانی به اوضاع مالی باشگاه بدهد.سنسی امیدوار است از فروش آکوئیلانی حداقل 20 میلیون یورو به دست بیاورد.


[ یکشنبه 88/5/11 ] [ 11:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

اینتر قهرمان سال قبل سری A در اولین بازی فصل با تیم تازه صعود کرده باری مقابله می‌کند و میلان و یوونتوس در آخرین هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فصل 2009-2010 رقابت‌های سری A قرعه‌کشی شد. در اولین هفته این رقابت‌های اینتر قهرمان فصل گذشته به مصاف تیم تازه صعود کرده باری می رود. اینتر در بازی‌های سال قبل در دیدارهای خانگی شکست ناپذیر بود و می‌خواهد این روند را در رقابت‌های این فصل هم ادامه دهد.

درهفته نخست رم با جنوا بازی خواهد کرد و یوونتوس با کیه وو و میلان با سمپدوریا روبرو خواهند شد. ولی مهمترین اتفاق قرعه کشی سی و هشت هفته رقابتهای این فصل فوتبال باشگاهی ایتالیا این است که در هفته آخر میلان و یوونتوس روبروی هم خواهند ایستاد. دیگر بازی کلیدی فصل را در هفته دوم در تقابل میلان و اینتر رقبای همشهری که دربی مادونینا را برگزار می کنند، شاهد خواهیم بود.

در همین هفته یوونتوس و رم هم با یکدیگر مسابقه خواهند داد. در هفته پانزدهم هم دربی رم انجام خواهد شد و درست در همان هفته دربی ایتالیا میان یووه و اینتر برگزار می شود.

فصل جدید رقابت‌های سریA از روز 22 آگوست آغاز و روز 16 ماه می به پایان خواهد رسید تا تیم ملی فوتبال این کشور در صورت صعود به جام جهانی آینده، سه هفته قبل از شروع این رقابتها، فرصت آمادگی داشته باشد.


[ جمعه 88/5/9 ] [ 1:38 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

شیاطین سرخ در چارچوب رقابت‌های جام آئودی توانست رقیب آرژانتینی خود را شکست دهد.

منچستریونایتد در این دیدار با نتیجه دو بر یک بوکاجونیورز را شکست داد و به فینال این جام رسید. اندرسن که تاکنون برای یونایتد گل نزده بود، و آنتونیو والنسیا خرید جدید یونایتد دو گل آنها را به ثمر رساندند. اندرسن گل اول را در دقیقه 23 زد.

والنسیا در سمت راست محوطه جریمه بوکا سرنگون شد و ضربه ایستگاهی حاصل را اندرسن با شوتی زیبا به گل اول تبدیل ساخت. بوکا در نیمه اول حرف چندانی برای گفتن نداشت و چند دقیقه بعد والنسیا هم موفق به گل‌زنی شد. ملی‌پوش اکوادوری پس از جا گذاشتن یک مدافع، از اشتباه دروازه‌بان حریف استفاده کرد و با یک ضربه گل دوم را به ثمر رساند.

بوکا در بین دو نیمه چند تعویض انجام داد. آنها در نیمه دوم چند خطر روی دروازه توماش کوشچاک دروازه‌بان لهستانی یونایتد ایجاد کردند و در دقیقه 55 به تنها گل خود دست یافتند. فدریکو اینسوا با کنار پا، سانتر عالی کریستین چاوس را به درون دروازه حریف فرستاد. خوان رومن ریکلمه نزدیک بود یک ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کند و کریگ کاثکارت، مدافع میانی جوان یونایتد یک بار توپ را به تیر دروازه خودی زد، اما در نهایت گل دیگری زده نشد و یونایتد پیروز از میدان خارج گشت.

 


[ جمعه 88/5/9 ] [ 1:32 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

تدارکات تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان که برای بازی‌های مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود با جدایی غیرمنتظره یازده بازیکن این تیم با مشکل جدی مواجه شده است.

بعد از آنکه "ایگناتی نستروف" دروازه‌بان ملی‌پوش پاختاکور به تیم بنیادکار رفت، حالا این باشگاه در آستانه از دست دادن زین الدین تاجیف بهترین گلزن لیگ قهرمانان و پنج بازیکن دیگر قرار گرفته است.

اسلام اینوموف مدافع و رنات بایراموف هافبک به اندیجان ازبکستان می‌روند و صدرالدین عبدلایف و اهرول ریسکولایف در حال مذاکره با باشگاه‌های چینی هستند.

پنج بازیکن دیگر نیز که بیشتر نیمکت نشین بودند به باشگاه های چینی، اندیجان و کزیلکوم خواهند رفت.

بازی‌های مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب زیر برگزار می‌شود:

1- ام صلال قطر – اف سی سئول

2- کاوازاکی فرانتاله – ناگویا گرامپوس

3- پاختاکور – الاتحاد

4- بنیادکار – پوهانگ استیلرز

نیمه نهایی:

1- برنده بازی 3 و 2

2- برنده بازی 4 و 1

بازیهای مرحله رفت یکچهارم در روز 23 سپتامبر – یک مهربرگزار می شود و دیدار پاختاکور – الاتحاد روز 24 ام – دوم مهر خواهد بود. بازیهای برگشت روز 30 سپتامبر – 8 مهر خواهند بود.

مرحله نیمه نهایی در روز 21 و 28 اکتبر 29 مهر و 6 آبان برگزار می شود و فینال روز 7 نوامبر 16 آبان در توکیو خواهد بود.


[ جمعه 88/5/9 ] [ 1:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

محرومیت سه بازیکن فوتبال از نخستین دیدار نهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر بخشیده شد.

پس از اتفاقاتی که در دیدارهای پایانی هشتمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر رخ داد، اشپیتیم آرفی - مهاجم فصل گذشته‌ی تیم پیام، سید جلال حسینی - مدافع پیشین سایپای کرج و محمدرضا خلعتبری - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن از بازی اخراج شدند و کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال این سه بازیکن را از بازی در نخستین دیدار نهمین دوره‌ی لیگ برتر محروم کرد.

اما، در نشست امروز هیات رییسه‌ی فدراسیون فوتبال محرومیت این سه بازیکن بخشیده شد و آنها می‌توانند تیم‌های خود را در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.


[ پنج شنبه 88/5/8 ] [ 1:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مسعود شجاعی در دیدار دوستانه‌ی اوساسونا برابر کادیس زننده‌ی تکل گل تیمش بود.

اوساسونا در شروع دومین مرحله از تمرین‌های آماده‌سازی پیش فصل خود برابر کادیس یکی از تیم‌های دسته دوم لالیگا به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

مسعود شجاعی بازیکن ایرانی اوساسونا زننده‌ی تک گل تیمش بود. او در دقیقه‌ی 39 بازی پاس ارسالی "ددی" را وارد دروازه‌ی کادیس کرد.

جواد نکونام نیز به دلیل ابتلا به بیماری آبله‌مرغان نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، سران اوساسونا هنوز نمی‌دانند که هافبک ایرانی‌شان چه زمانی قادر خواهد بود تا به پامپلونا سفر کند.


[ پنج شنبه 88/5/8 ] [ 1:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیر برنامه‌های میثم بائو سه شنبه در باشگاه حضور یافت تا از پیشکسوت پرسپولیس برای پوشیدن شماره 10 اجازه بگیرد.

مدیر برنامه‌های میثم بائو با حضور در باشگاه پرسپولیس نزد همایون بهزادی رئیس کمیته فنی باشگاه رفت و از وی برای پوشیدن شماره 10 پرسپولیس اجازه گرفت.

همایون بهزادی که سالیان سال با شماره 10 در تیم‌های شاهین، پرسپولیس و تیم ملی ایران حاضر شده بود برای میثم آرزوی موفقیت کرده و از وی خواست به یاد داشته باشد چه بزرگانی این لباس و شماره را بر تن داشته و قدر و ارزش آن را بداند.

بدین ترتیب میثم بائو در لیگ نهم پیراهن شماره 10 سرخپوشان را برتن خواهد کرد.


[ پنج شنبه 88/5/8 ] [ 1:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

رییس باشگاه رئال مادرید به سران بارسلونا برای بدست آوردن "زلاتان ابراهیموویچ" پیام تبریکی ارسال کرد.

علی‌رغم اینکه "خوان لاپورتا" رییس باشگاه بارسلونا به همتای رئالی خود برای خریدهای گران قیمت انتقادهایی وارد ساخته بود، پرز گفت: «خوشحال می‌شویم اگر تیم‌های اسپانیایی بتوانند بازیکنان سرشناس لیگ‌های دیگر را به خدمت بگیرند. ابراهیموویچ یکی از آنهاست.»

رییس قوهای سپید ادامه داد: «‌آمدن این مهاجم سوئدی به عنوان بهترین بازیکن جهان برای لالیگا بسیار خوب است. باید به لاپورتا تبریک بگویم.»


[ پنج شنبه 88/5/8 ] [ 1:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

با پایان یافتن زمان نقل و انتقالات، بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه پاس همدان که تا روزهای پایانی قرارداد خود را در هیات فوتبال به ثبت نرسانده بود، در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه با حضور در دفتر هیات فوتبال استان قراردادهای خود را به صورت رسمی به امضاء رساندند.

این اقدام باشگاه همدانی هرچند تبعاتی را برای این تیم در بر داشت و مشکلاتی در خصوص بازیکنانی چون امین متوسل‌زاده، کاظم برجلو و محمد غلامی که پس از حضور در همدان و امضاء قرارداد داخلی با این باشگاه، با پیشنهادهای بهتر روبرو شده و به تیم های دیگری به توافق نهایی رسیدند، بوجود آورد اما؛ آنها در روز پایانی لیست خود را کامل کردند.

اسامی بازیکنان و کادرفنی پاس همدان در لیگ نهم به این شرح است:

1- سوشا مکانی

2- سید مهدی اسلامی

3- امید خورج

4- یدا.. اکبری(استقلال تهران)

5- مجید حیدری( آلومینیوم اراک)

6- اویس کرد جهان

7- مرتضی عزیز محمدی( پیکان قزوین)

8- منصور احمد زاده

9- هادی رمضانی(مقاومت سپاسی شیراز)

10- مهرداد کریمیان

11- روزبه شاه علی دوست( سایپا کرج)

12- سعید بیات(آزاد)

13- مجید غلام نژاد

14- شهباز ارکین اف

15- مقداد قباخلو

16- پوریا قیدر

17- امید ابوالحسنی

18- پویا سیف پناهی(مهر کام پارس جنوبی)

19- وریا غفوری

20- حامد عصار

21- وحید علی آبادی

22- مصطفی یوسف علیزاده

23- علیرضا جمالی(آلومینیوم بندر عباس)

24- سید جلال احمدی (تربیت یزد)

25- هادی اصغری (سپاهان اصفهان)

26- همت عابدی‌نژاد (برق شیراز)

27 علی جمالی

*** اسامی کادر فنی تیم پاس همدان:

منصور پورحیدری

علیرضا منصوریان

سردان گمالویچ

علی اکبر پور مسلمی

صابر محسن دوست

رضا طلایی

حمید ایوبتین(پزشک)

محمد سلطانی(تدارکات)


[ پنج شنبه 88/5/8 ] [ 1:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در پی در خواست باشگاه فرایبورگ آلمان مبنی بر جذب هادی عقیلی، این مدافع سپاهان با هماهنگی با مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و امیر قلعه نویی در تست پزشکی این تیم بوندسلیگایی حاضر می شود.

این بازیکن 3 روز در تست پزشکی باشگاه فرایبورگ حاضر می شود و سپس با بازگشت به اصفهان همچنان تمرینات خود را همراه طلایی پوشان در اصفهان دنبال می کند.

در صورت تائید عقیلی در تست پزشکی فرایبورگ، مذاکرات و توافقات لازم بین دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران و فرایبورگ آلمان برای ترانسفر عقیلی صورت می پذیرد.

عقیلی دوشنبه شب برای حضور در فرایبورگ، ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.

باشگاه های سپاهان و فرایبورگ در 2 سال گذشته همکاری های دو جانبه ای را با یکدیگر داشته اند و در آینده‌ای نزدیک با عقد قرارداد خواهر خواندگی به همکاری های ورزشی خود وسعت و شکل تازه ای خواهند بخشید.


[ چهارشنبه 88/5/7 ] [ 2:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب