فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار تابستانی فوتبالی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

الاتحاد عربستان در بازی نخست خود در جام صلح، روز جمعه 3-1 برابر «لیگا دکوئیتو» اکوادور شکست خورد.

باخت سنگین الاتحاد در حالی اتفاق افتاد که "گابریل کالدرون" مربی جدید این تیم دنبال استفاده از بازیهای جام صلح برای آماده کردن بازیکنان خود بود.

الاتحاد تنها نماینده عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که قرار است در شهریور ماه در دو بازی رفت و برگشت با پاختاکور عربستان بازی کند.

"نیسر ریسکو"، "پائول آمبروسی" و "کلودیو گراف" برای لیگا دکوئیتو گلزنی کردند و تنها گل الاتحاد را "سعود حریری" به ثمر رساند.


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 8:41 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن لمپارد را کاکای چلسی می‌داند.

از نظر کارلو آنچلوتی، فرانک لمپارد نقطه اتکای بازی چلسی است و می‌تواند نقش کاکا را در تیم لندنی ایفا کند.

چلسی هم اکنون در آمریکا به سر می‌برد. آبی‌ها زیرنظر کارلتو خیلی زود به آمادگی رسیده‌اند و در نخستین بازی‌های تدارکاتی‌اش برابر سیاتل سوندرز و اینترمیلان با دو گل به پیروزی دست یافته‌اند.

آنچلوتی تیمش را با روش 2-4-4 و چیدمان لوزی شکل در میانه میدان به زمین می‌فرستد.

او در این باره به روزنامه انگلیسی "Sun" گفت: «این شیوه‌ای است که می‌خواهیم در تمام طول فصل آن را به کار ببریم. این سیستم برای همه بازیکنان مناسب است و اجازه می‌دهد تا بازی را در اختیار داشته باشیم.»

این مربی 50 ساله همچنین گفت: «این روش با یک هافبک تهاجمی جواب می‌دهد که در فاصله میان دو محوطه جریمه بسیار فعال باشد حتی مدافعان کناری هم در کارهای تهاجمی به حساب می‌آیند و تاکنون اشتیاق زیادی را برای حضور در تهاجم بروز داده‌اند.»

نقش کلیدی را در این میان فرانک لمپارد برعهده دارد که باید پشت سر مهاجمان کار کند. در میلان این کاکا بود که در این نقش برای آنچلوتی کار می‌کرد.

سرمربی فصل پیش روسونری که پس از هشت سال سان‌سیرو را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد، ادامه داد: «کاکا کیفیت‌های متفاوت با لمپارد دارد، اما فرانک برای تیم به خوبی کار می‌کند. او در تمام پست‌های خط میانی توانایی بازی دارد و در گلزنی هم بازیکنی خطرناک است. ضمن آنکه در کارهای بدون توپ هم فوق‌العاده است.»


[ دوشنبه 88/5/5 ] [ 8:38 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

بازی با آفریقای جنوبی میزبان یکی از تدارکاتی های ژاپن برای حضور در جام جهانی 2010 شد.

دو تیم قرار است در یکی از استادیوم های اصلی آفریقای جنوبی که میزبان بازیهای جام جهانی است با هم دیدار کنند.

این بازی روز 14 نوامبر – 23 آبان در شهر دوربان که میزبان یکی از بازیهای نیمه نهایی است انجام می شود.

ژاپن شونسوکه ناکامورا را که به تازگی به اسپانیول اسپانیا رفته است و دیگر بازیکنان مقیم اروپا را در جمع خود خواهد داشت.

از آسیا چهار تیم ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و کره شمالی به جام جهانی صعود کرده اند و دو تیم بحرین و عربستان در دیدار پلی آف به مصاف هم خواهند رفت.


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:30 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

زلاتکو کرانیکار" بامداد دیروز (جمعه) به تهران وارد شد.

زلاتکو کرانیکار برای انجام مذاکرات نهایی و امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس ساعت چهار بامداد دیروز (جمعه) به تهران وارد شد.

نشست عباس انصاری‌فرد با کرانیکار طی امروز و فردا برگزار خواهد شد و قرارداد مربی کروات پرسپولیس به امضا خواهد رسید.

کرانیکار و انصاری‌فرد پس از امضای قرارداد در نشست خبری حضور خواهند یافت.


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

تیری آنری مهاجم بارسلونا اعتقاد دارد آرسنال، تیم سابقش می‌تواند این فصل قهرمان لیگ برتر شود، حتی با وجود آن که آرسن ونگر مربی تیم کار دشواری پیش رو دارد.

توپچی‌ها امانوئل آدبایور، مهاجم اصلی خود را با مبلغ 25 میلیون پوند به منسترسیتی فروختند و به ونگر گفته شده باشگاه بودجه‌ای مشابه رقیبان ندارد. سمیر نصری هم دست کم دو ماه از میادین دور خواهد بود.

با این حال آنری که 226 گل برای آرسنال زده است می‌گوید: «زندگی بدون آدبایور آسان نخواهد بود، اتفاقی که برای نصری افتاد هم خیلی بد بود، اما من هنوز اعتقاد دارم آنها می‌توانند لیگ برتر را فتح کنند. این حسی است که همواره برای تیم سابقم داشته‌ام. کار آنها آسان نیست چون رقیبان قدرتمندی دارند، اما در فوتبال همه چیز ممکن است. یادم هست وقتی از آرسنال رفتم همه گفتند اوضاع این تیم دیگر مانند گذشته نخواهد بود، اما آنها فصلی عالی را سپری کردند و نزدیک بود لیگ را فتح کنند. چنین اتفاقی می‌تواند امسال هم روی دهد. همه فکر می‌کنند آرسنال بختی ندارد اما قلب من چیز دیگری می‌گوید.»


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

باشگاه‌های اماراتی بر خلاف ده سال اخیر علاقه چندانی به حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های خود ندارند.

در چند سال اخیر در فصل نقل و انتقالات شاهد حضور اکثر ستاره‌های ایرانی در تیم‌های اماراتی بودیم تا جایی که در بعضی تیم‌ها هر سه سهمیه بازیکنان خارجی را بازیکنان ایرانی تشکیل می‌دادند.

بر اساس این گزارش دو فصل قبل سیزده بازیکن ایرانی رضا عنایتی ـ رسول خطیبی ـ مهدی رجب‌زاده ( الامارات )، علی سامره ـ مهرزاد معدنچی ( الشعب ) مهرداد اولادی ـ جواد کاظمیان ـ ایمان مبعلی ( الشباب ) فرهاد مجیدی ـ آرش برهانی ( النصر ) ـ مسعود شجاعی ( الشارجه ) میلاد میداوودی ( الاهلی ) سیاوش اکبرپور ( الظفره ) در باشگاه‌های اماراتی توپ می‌زدند ولی فصل گذشته این تعداد به 9 لژیونر رسید اما عدم درخشش بازیکنان ایرانی در فصل گذشته و قانون 3+1 کنفدراسیون فوتبال آسیا دست به دست هم دادند تا دیگر شاهد انبوه مهاجمان و ستارگان ایرانی در لیگ پر زرق و برق امارات نباشیم.

بر این اساس در فصل آینده لیگ امارات تنها پنج لژیونر ایرانی مهرزاد معدنچی ( الاهلی)، مازیار زارع و غلامرضا رضایی ( الامارات)، ایمان مبعلی (النصر) و جواد کاظمیان (عجمان) حضور خواهند داشت.

جالب اینکه از دوازده تیم اماراتی که سال‌های قبل برای جذب بازیکنان ایرانی اشتیاق خاصی داشتند، تنها چهار تیم بازیکنان ایرانی را جذب کرده و دیگر تیم‌ها اکثر از بازیکنان عمانی و بحرینی به عنوان بازیکنان آسیایی خود بهره خواهند برد.


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

سران منچسترسیتی آماده اند تا بار دیگر برای جذب کولو توره، وارد عمل شوند، البته به شرطی که در جذب جان تری، ستاره باتجربه چلسی ناکام بمانند.

طبق گزارش روزنامه مترو، مارک هیوز برای خرید یک مدافع حرفه ای برای تیمش راسخ است. البته آنها هنوز تلاش زیادی برای خریداری لسکات، ستاره اورتون نیز انجام خواهند داد.

جذب این ستاره ممکن است راه را برای پیوستن ریچارد دون، ستاره ساندرلند به این تیم آسان تر کند. این گزارش حاکی از آن است که بدین ترتیب سران آرسنال ممکن است برای جذب متئو آپسن، مدافع وستهم که سابقا برای آرسنال نیز بازی می کرده وارد عمل شوند و یا تلاشی برای خریداری برده هنگلند، ستاره فولام را آغازکنند و یکی از این دو بازیکن را جانشین کولو توره کنند.

آرسن ونگر تمایل زیادی نیز به جذب گری کاهیل ، مدافع بولتون دارد ولی احتمالا مربی این تیم لیبل گران قیمتی را برروی این ستاره قرارداده است.

به گزارش گل، گری مگسون بیست میلیون پوند برای فروش ستاره اش درخواست کرده است. ماههاست که شایعات متعددی در مورد پیوستن احتمالی کولو توره به منچسترسیتی به گوش می رسد و البته آنها از سوی دیگر برای خریداری جان تری نیز اقداماتی انجام داده اند.


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:17 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

در حالی که سران باشگاه‌های مختلف از جمله میلان برای جذب ترزگه ابراز تمایل کرده اند، مدیر برنامه های این ستاره در صحبتهایی اعلام کرده که ترزگه می بایست در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

پیش از این گزارش‌ها از آن خبر می دادند که سران روسونری به دنبال جذب کالادزه هستند ولی هنوز مشخص نیست که آنها این ستاره را به خدمت خواهند گرفت یا خیر.

کالیندو، مدیر برنامه های ترزگه در گفت و گو با توتو مرکاتووب گفته:« سران میلان بارها ترزگه را تحسین کرده اند ولی تفاوت زیادی میان تحسین و ابراز تمایل به یک بازیکن وجود دارد. البته هنوز 2 سال از قرارداد ترزگه با یووه باقی است و او یکی از بازیکنان کلیدی بینکونری محسوب می شود. باید با ترزگه صحبت کنم که اهدافش را مشخص کند. در طول روزهای آینده تصمیم نهایی مان را خواهیم گرفت.»


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:14 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری گفت: خودم باید موفق باشم و دلیلی ندارد مدام از همکاری با گاس هیدینک و بابی‌ رابسون سخن بگویم.

ارنی برندتس درباره آخرین شرایط آمادگی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری اظهار کرد: وضعیت بسیار خوبی در اردوی ترکیه داریم و تمرینات بدنسازی و آماده‌سازی طبق برنامه پیش می‌رود. در اینجا علاوه بر ایجاد و ارتقای سطح هماهنگی تیمی، در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم و این باعث می‌شود تا بتوانم از نزدیک با ویژگی‌های فنی و رفتاری بازیکنان آشنا شوم.

وی گفت: در حال حاضر ما سعی می‌کنیم تا شرایط آمادگی تیمی را به حد مطلوبی برسانیم و البته تا شروع مسابقات لیگ برتر نمی‌توانیم ارزیابی مشخصی از اوضاع فنی حریفان داشته باشیم. بی شک به طور دقیق نمی‌توان درباره نسبت موفقیت راه‌آهن در لیگ نظر دارد اما تلاش خواهیم کرد تا امسال جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته یعنی عنوان یازدهم بدست آوریم.

وی همچنین با اشاره به شرایط فنی بازیکنان، تصریح کرد: از کار کردن با بازیکنان ایرانی راضی هستم و البته سعی می‌کنم تصویر واقعی از ایران را در هلند نشان دهم چرا که برخلاف تصورات رسانه‌های غربی، ایران شرایط خوبی دارد و این شرایط در دنیا بازتاب داده نمی‌شود. عده‌ای مخالف حضورم در این کشور بودند اما پس از اقامت چند روزه در ایران و بررسی اوضاع فهمیدم که تصمیم درستی گرفتم.

وی افزود: هدفم در ایران و حضور در تیم راه‌آهن اجرای فوتبال برتر است. ایران بازیکنان مستعد بسیاری دارد که به خوبی برنامه‌های فنی و تاکتیکی را دریافت کرده و در زمین اجرا می‌کنند. اما نکته‌ای که تاکنون متوجه آن شدم عدم ذهنیت درست آنها از فوتبال حرفه‌ای است. بازیکنان ایرانی تصور می‌کنند که پس از انجام تمرینات یا مسابقات کارشان تمام شده و دیگر باید به فکر جلسات بعدی تمرینی باشند، در حالی که چنین چیزی در فوتبال حرفه‌ای مصداق ندارد. در فوتبال حرفه‌ای پس از انجام تمرینات، برنامه‌های آماده‌سازی دیگری شروع می‌شود به طوری که زندگی بازیکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برندتس درباره همکاری‌اش با مربیانی چون گاس هیدنیک، بابی‌رابسون، اد دی موس و... نیز تصریح کرد: با این مربیان کار کردم و مسایل بسیاری را از آنها یاد گرفتم اما دلیلی ندارد که بخواهم مدام از همکاری گذشته با آنها صحبت کنم چرا که فایده‌ای برای تیم فعلی‌ام ندارد. من اکنون سرمربی تیم راه‌آهن هستم و مربیانی چون مهدی تارتار و... همکاری دارم. بی‌شک باید تمام تجربیات و توانم را برای موفقیت این تیم بگذارم و زمانی می‌توانم به همکاری با آن مربیان بزرگ افتخار کنم که نتایج خودم نیز خوب باشد.


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

باشگا‌ه‌های استقلال و پیروزی دارای یک درصد سهام از بانک خصوصی تات شدند.

در پی فعالیت 10 ماهه کارگروه اقتصادی باشگاه استقلال به ریاست علی انصاری رئیس هیئت مدیره برای درآمدزایی باشگاه استقلال و باشگاه های مشابه، پس از بررسی های کارشناسی و با توجه به مصوبه دو باشگاه استقلال و پیروزی این دو باشگاه دارای یک درصد سهام از بانک خصوصی تات شدند که پیش بینی می شود این سرمایه گذاری سالیانه حداقل یک چهارم هزینه های مربوط به دو باشگاه را پوشش دهد.

اعتبار این سرمایه گذاری را سازمان تربیت بدنی تقبل کرده است.


[ شنبه 88/5/3 ] [ 4:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب