فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**لیگ برتر ایران 1391-1390** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

هفته‌ی دوم لیگ برتر با ثبت نخستین شکست برای پرسپولیس و ذوب آهن آغاز شد.

هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یک شنبه شب با انجام 5 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس در بوشهر با نتیجه‌ی 2 بر یک بازی را به شاهین واگذار کرد.

حمید استیلی که این بار با پرسپولیس در بوشهر حاضر شده بود، مقابل تیم سابقش قرار گرفت اما در پایان بازی را به شاگردان درخشان - گزینه‌ی سوم کمیته‌ی فنی برای هدایت سرخپوشان واگذار کرد.

نیمه‌ی اول پس از یک بازی سرد و کسل کننده با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه‌ی دوم شاهین روی اشتباه مسلم آقازمانی توسط پتروویچ در دقیقه‌ی 50 به گل برتری رسید.

تلاش نصفه و نیمه‌ی پرسپولیس حاصلی در برنر نداشت و منصورتنهایی در دقیقه‌ی 71 با ضربه‌ی سر گل دوم را به ثمر رساند و به آب و آتش زدن پرسپولیس تنها یک گل توسط نصرتی را برای این تیم به همراه داشت تا استیلی و شاگردانش خیلی زود با طعم شکست در لیگ برتر آشنا شوند.

در دیگر دیدار حساس قلعه نویی با تراکتورسازی به اصفهان رفت و توانست تیم سوم فصل گذشته را با یک گل شکست دهد. تک گل تراکتورسازان را اشپیتیم آرفی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در دقیقه‌ی 36 به ثمر رساند تا قلعه نویی در اولین بازگشت به اصفهان شب خاطرانگیزی را پشت سر بگذارد.

فولاد با تک گل رضا نوروزی آقای گل فصل پیش لیگ برتر،مس سرچشمه - تیم تازه لیگ برتری شده را در کرمان شکست داد. پیکار تیم‌های ملوان و راه آهن هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های شهرداری تبریزو وسایپا نیز درتبریز به مصاف هم رفتند و در پایان با تساوی یک بر یک به تقسیم امتیازها رضایت دادند.


[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 2:5 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

حبیب کاشانی در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت: تا زمانی که در باشگاه پرسپولیس باشم از کادر فنی حمایت می‌کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع که آیا از آمدن خود به فوتبال راضی هست یا خیر گفت: این برای امثال من فرصتی است که بتوانند به مردم خدمت کنند، چرا که به لحاظ مالی آنقدر قدرت ندارم که بتوانم مثلا یک زندانی را آزاد کنم. درست است که هنگامی که به ورزش آمدم، سابقه آنچنانی نداشتم اما به هر حال من یک گذشته‌ای در کار مدیریتی داشتم و خودم را در معرض مدیریت ورزشی قرار دادم. من در زمانی نزدیک به 2 هزار دانش‌آموز داشتم که در حال حاضر برخی از آن‌ها پزشک یا سفیرند.

کاشانی درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس ـ ملوان روی سکوهای ورزشگاه آزادی افتاد، گفت: هنگامی که در فصل گذشته این گونه اتفاق‌ها می‌افتاد، ما از کانون هواداران باشگاه انتظار داشتیم که این مسائل را هدایت کند. پارسال که می‌گفتند مدیریت باشگاه برای این کارها خط داده است، اما آیا امروز هم کار باشگاه است. طبیعتا این شعارها با منافع باشگاه جور درنمی‌آید. در فصل 86 هم پس از باخت 4 بر یک تیم به استقلال اهواز خیلی‌ها معتقد بودند که قطبی باید دوباره از پرسپولیس می‌رفت، اما من همیشه به ثبت اعتقاد داشته‌ام و در فصل 90 ـ 89 هم با وجود اوضاع بدی که داشتیم از کادر فنی حمایت کردیم و حتی خود من در نظرسنجی‌ای که یک برنامه گذاشته بود شرکت کردم و گفتم که ا ز این کادر حمایت می‌کنم و در پایان فصل دیدید که توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. مطمئنا اگر در این فصل هم ثبات در تیم باشد، این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد.

حبیب کاشانی درباره سال‌های حضور خود در پرسپولیس و واکنش مردم به عملکرد او گفت: روزهای اولی که به پرسپولیس آمده بودم احساس می‌کردم که مردم از من خوششان نمی‌آید. حالا که در سال 90 هستیم وقتی جوانان من را در خیابان می‌بینند ما را حلال کنید. ما درباره شما اشتباه می‌کردیم. کار کردن در باشگاه پرسپولیس هم انرژی مثبت دارد هم انرژی منفی. آن چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بازیکنان یک قدم به دین نزدیک شوند و در درجه دوم مردم را خوشحال کنم. در کل من حق را به هواداران می‌دهم. اگر آن‌ها از ما ناراحت باشند حق دارند چرا که ایثار آن‌ها از ما بیشتر است و من تا به حال دیده‌ام که دانشجوها و حتی افرادی که پولی ندارند در سرما و گرما از پرسپولیس حمایت می‌کنند و در بدترین شرایط تیم را تنها نمی‌گذارند.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز هم به آموزش و پرورش خواهم رفت گفت: من هرچه در زندگی‌ام دارم نخست از خدا و اهل بیت و بعد از پدر و مادرم و بعد از معلم‌های خود دارم. اگر امروز به من بگویند که می‌توانی دوباره انتخاب کنی که در کدام وزارتخانه کار کنی، باز هم آموزش و پرورش را انتخاب خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر همین امروز از پرسپولیس رفتید چه احساسی خواهید داشت، طبیعتا دلم برای پرسپولیس تنگ می‌شود، اما خدا را شکر می‌کنم نه به این لحاظ که از پرسپولیس رفته‌ام بدین لحاظ که کار خود را به درستی انجام دادم.

حبیب کاشانی در ادامه صحبت‌هایش از حمایت خود از کادر فنی در فصل جدید سخن گفت و افزود: تا زمانی که من در باشگاه باشم اولویتم حمایت از کادر فنی است. مطمئنا هرچقدر سرمربی و مدیرعامل به هم نزدیک‌تر باشند، تیم موفق‌تر خواهد بود. استیلی به خاطر رفاقت با من انتخاب نشد. کمیته فنی او را بر اساس توانایی‌هایش انتخاب کرد. هرچند که اعضای کمیته فنی در ابتدا سرمربی محترم فصل قبل را انتخاب کرده بودند اما در شرایطی که برای او قید کرده بودند، آمده بود که مربی باید با مدیرعامل تعامل داشته باشد.

وی افزود: پرسپولیس باشگاهی است که با بودجه دولتی اداره می‌شود و 22 ماه پیش هم زمانی که من به پرسپولیس آمدم سرپرست بودم نه مدیرعامل. چرا در آن زمان کسی نگفت که هیئت مدیره انتخاب نشده و یا چرا مدیرعامل وجود ندارد؟ ما زمان کمی تا آغاز لیگ داشتیم و باید خیلی سریع درباره کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کردیم. اما وقتی سرمربی فصل قبل این شرط را می‌گذارد که باید مدیرعامل قانونی بیاید، ما نمی‌توانستیم صبر کنیم. ایشان 18 ماه سرمربی تیم بود و از مطالبات فصل پیش او هم مقداری باقی مانده که به او پرداخت می‌کنیم. اما باید توجه داشته باشیم که وزیر ورزش تازه انتخاب شده است. پس از انتخاب وزیر ورزش ما باید صبر کنیم تا مجمع باشگاه به وجود بیاید و پس از آن هم هیئت مدیره و بعد از آن هم تازه مدیرعامل انتخاب می‌شد. ما اگر می‌خواستیم برای این روال صبر کنیم، فصل تمام می‌شد و مطمئنا این خواسته سرمربی سابق زمان می‌برد.

کاشانی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ما سه هدف اصلی داشتیم؛ اول حفظ شاکله اصلی تیم که تنها بازیکنی که از این شاکله اصلی جدا شد، رحمان احمدی بود. دوم خروج بازیکنانی که مد نظر کادر فنی نبودند و سوم ورود بازیکنانی که کادر فنی آن‌ها را در نظر داشت. همه بازیکنانی که مورد نظر استیلی بودند جذب نشدند و ما طبق نیاز خود یارگیری کردیم اما هنوز سه جای خالی داریم که در نیم فصل آن‌ها را پر می‌کنیم. بدون شک در این فصل نیمکت پرباری داریم چرا که مثلا در بازی با ملوان بازیکنان ملی‌پوش ما همچون مازیار زارع و هادی نوروزی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان آمدند.

وی درباره این گفته فتح‌الله زاده که کرار جاسم از علی کریمی بهتر است گفت: البته فتح‌الله زاده استاد من است. من زیاد فوتبالی نیستم و هیچ مشکلی هم با هم نداریم. نظر هر کسی محترم است. طبیعی است که او در حمایت از بازیکنش صحبت کند اما همان طور که خود کریمی هم گفت همه چیز در داخل زمین مشخص می‌شود و در این فصل مردم قضاوت می‌کنند که آیا کریمی 34 ساله بهتر است یا کرار جاسم. فکر می‌کنم کریمی در بازی ملوان کریمی دیگری بود و متمایز از همه بازی‌های قبل کار کرد.

حبیب کاشانی درباره جذب محمد نصرتی هم گفت: نصرتی ظاهرا در ابتدا قراردادی داخلی با استقلال بسته بود و باشگاه استقلال به او قول و قرارهایی داده بود که ظاهرا آن قرارها انجام نشده بود. من برای جذب نصرتی با عزیز محمدی تماس گرفتم و او به ما گفت که نصرتی باید نهایتا جریمه‌ای را پرداخت کند و حتی با فتح‌الله زاده هم تماس گرفتم اما بعدا متوجه شدم که او ژاپن بوده است. در سال 86 هم مجتبی جباری با ما مذاکره کرد اما من به فتح‌الله زاده زنگ زدم و گفتم جباری پیش ماست اما باید در استقلال بازی کند. در آن زمان همه به من گفتند تازه به فوتبال آمده‌ای و به جای این کار باید بمب بترکانی. اما من بنا نداشتم که باعث آزردگی خاطر سایر باشگاه‌ها شوم.

سرپرست پرسپولیس درباره جلسه خود با کریم باقری هم گفت: باقری سال گذشته به نوعی از تیم ما جدا شد. یک بحث، بحث تسویه حساب او با باشگاه بود که از سال 87 مدیران پرسپولیس قول و قرارهایی با او گذاشته بودند که ظاهرا پرداخت نشده بود و قرار شد طلب او پرداخت شود. ما شب قبل هم با هم صحبت کردیم اما باقری امسال نمی‌تواند در کنار ما باشد. او می‌تواند در دوره‌های داخلی و خارجی شرکت کند. مطمئنا او یکی از ذخیره‌های باشگاه ماست.

کاشانی درباره میزان پولی که سازمان تربیت بدنی در فصل گذشته به پرسپولیس کمک کرده بود گفت: ظاهرا سعیدلو گفته سازمان به ما 5 و نیم میلیارد داده اما طبق چیزی که ما می‌دانیم سازمان به پرسپولیس 4 و نیم میلیارد تومان داده است باید دوباره مدارک موجود را بررسی کنیم و ببینیم کدام یک درست می‌گوید.

وی افزود: چند نفر از بازیکنانی که در این فصل از ما جدا شدند هنوز پول‌شان را نگرفته‌اند و بازیکنانی که در این فصل هم به ما اضافه شده‌اند هم هنوز پولی دریافت نکرده‌اند. بیشتر درآمدهایمان در سال‌های گذشته به طلبکاران باشگاه تعلق گرفت جا دارد همین جا از قالیباف تشکر کنم که در ساخت ورزشگاه درفشی‌فر به ما کمک شایانی کرد و حتی شهرداری ورزشگاه امام رضا را هم به تیم‌های پایه پرسپولیس داد. ضمن اینکه قرار است یک ورزشگاه در منطقه 19 به استقلال داده شود که احتمالا تا یک ماه دیگر این ورزشگاه آماده می‌شود.

کاشانی در پایان صحبت‌های خود درباره تشکیل کانون پیشکسوتان پرسپولیس در خارج از این باشگاه گفت: مشکلی با این کانون ندارم. آن‌ها همه بازیکنانی هستند که سال‌ها جوانی‌شان را برای پرسپولیس گذاشته‌اند اما پرسپولیس آمادگی دارد که این کانون را در داخل باشگاه تشکیل دهد. شما در هیچ جای دنیا نمی‌بینید که پیشکسوتان منچستریونایتد در باشگاه آرسنال کانون تشکیل دهد. به همین خاطر ما از تشکیل این کمیته استقبال می‌کنیم. پیشکسوتان و هواداران جزو لاینفک باشگاه پرسپولیس هستند و همه با هم باید برای پیشرفت پرسپولیس و موفقیت آن در فصل جدید کمک کنیم.


[ شنبه 90/5/15 ] [ 2:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تلویزیون در هفته پیش‌رو چهار مسابقه فوتبال را زنده پخش می‌کند.

 

از جریان مسابقات فوتبال لیگ برتر دیدار شاهین و پیروزی یکشنبه ـ 16 مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

شبکه سه مسابقه استقلال و داماش را دوشنبه ـ هفدهم مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقیقه زنده به روی آنتن می‌برد.

از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر دیدار پیروزی و شهرداری تبریز پنجشنبه 20 مرداد ماه و مس کرمان و استقلال جمعه 21 مرداد ساعت 22 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.


[ شنبه 90/5/15 ] [ 1:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اسامی داوران هفته دوم رقابتهای لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته دوم رقابتهای لیگ به این شرح است:

 یکشنبه ‌16/5/90

ملوان- راه آهن

شاهین حاج بابایی- صادق نوری- رحیم شاهین- امیرحسین فتاحی– ناظر: نادر جعفری

 

شاهین- پرسپولیس

سعید مظفری زاده – محمدرضا ابوالفضلی- سعید علی نژادیان- اشکان خورشیدی- ناظر: زاهد بحرینی

 

ذوب آهن- تراکتورسازی

محمود رفیعی- رضا سخندان- بهروز بهروان– محمد ملکی- ناظر: حسین نجاتی

 

شهرداری تبریز-سایپا

احمد صالحی- محسن فریمانی- سجاد طوری- غلامرضا جباری- ناظر: فریدون اصفهانیان

 

مس سرچشمه -فولاد خوزستان

فرشید افشار- رسول فروغی- علیرضا کناری- قاسم واحدی– ناظر: سعید بطحایی

 

دوشنبه ‌17/5/90

 

نفت آبادان-مقاومت سپاسی

محسن قهرمانی- بابک داوری- سعید قاسمی- رضا کرمانشاهی- ناظر: مسعود مرادی

 

صبای قم-فولاد سپاهان

سید مهدی سید علی- علیرضا کهوری- غلام آموزگار- جمشید دانش مهر- ناظر: محمد پیروز رام

 

استقلال-داماش

یداله جهانبازی- علیرضا منصوری- سعید زارع- محمدرضا اکبریان- ناظر: علی خسروی

 

نفت تهران -مس کرمان

حسین زرگر- حسن کامرانی فر- حمید نظری- رسول رهبرنام- ناظر :عبداله باعزم


[ جمعه 90/5/14 ] [ 1:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در دومین روز از هفته نخست لیگ برتر فوتبال، سپاهان در اصفهان به تساوی با استقلال رضایت داد.

در روز دوم از هفته نخست لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان میزبان استقلال بود که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

در حالی که دوتیم در نیمه اول را بدون گل سپری کرده‌بودند، "فابیو جانواریو " در دقیقه 63 با یک گل سپاهان را پیش انداخت. اما آرش برهانی در دقیقه 84 این گل را جبران کرد تا آبی‌پوشان دست خالی از اصفهان بازنگردند.

 

احمد جمشیدیان از سپاهان و آرش برهانی از استقلال هرکدام در این دیدار یک اخطار گرفتند و اسماعیل شریفات نیز از استقلال با دریافت کارت زرد دوم، قرمز گرفت و اخراج شد.


[ جمعه 90/5/14 ] [ 1:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته نخست لیگ برتر فوتبال با تساوی تیم‌های پرسپولیس و ملوان در تهران پیگیری شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی لیگ برتر فوتبال با هدایت سرمربی جدید خود حمید استیلی به تساوی 1-1 با ملوان دست یافت.

 

در حالی که تیم ملوان با گل مهدی دغاغله در دقیقه 73 از پرسپولیس پیش افتاده بود حسین بادامکی پس از پنج دقیقه سرخ‌پوشان را به تساوی رساند.


[ پنج شنبه 90/5/13 ] [ 1:51 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته نخست لیگ برتر فوتبال با رویارویی 16 تیم در قالب هشت دیدار آغاز شد و در مهمترین دیدار تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نوعی در تبریز برابر صبای قم شکست خورد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار در شهر‌های مختلف آغاز شد و تیم‌های صبای قم و سایپا به ترتیب برابر تراکتورسازی و مس سرچشمه به برتری رسیدند.

نتایج هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

فجر سپاسی صفر - نفت تهران صفر

سایپا 3 - مس سرچشمه یک

تراکتورسازی 2- صبای قم 3

راه‌آهن2- ذوب آهن2

داماش صفر- نفت تهران صفر

فولاد صفر- شاهین صفر

مس یک- شهرداری تبریز یک


[ پنج شنبه 90/5/13 ] [ 1:46 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در جشن پیراهن باشگاه استقلال شماره های جدید بازیکنان مشخص شد.

مراسم جشن پیراهن بازیکنان استقلال امروز در سالن همایش های ساختمان روزنامه اطلاعات برگزار شد و طی این جشن شماره جدید بازیکنان استقلال مشخص شد.

در این جشن شماره جدید بازیکنان استقلال مشخص شد که به شرح ذیل است:

شماره 1- سید مهدی رحمتی

شماره 3- مهدی امیرآبادی

شماره 4- حمید عزیززاده

شماره 5- حنیف عمران زاده

شماره 6- کیانوش رحمتی

شماره 7 - فرهاد مجیدی

شماره 8- مجتبی جباری

شماره 9- آرش برهانی

شماره 10- میلاد میداوودی

شماره 11- محسن یوسفی

شماره 13- کرار جاسم

شماره 14- آندرانیک تیموریان

شماره 15- ولید علی

شماره 16- میثم حسینی

شماره 21- مهرداد حسینی

شماره 22- هادی زرین ساعد

شماره 25- مجتبی محبوب مجاز

شماره 28- توحید غلامی

شماره 30- فریدون رضایی

شماره 31- جواد شیرزاد

شماره 32- فریدون زندی

شماره 33- پژمان منتظری

شماره 37- اسماعیل شریفات

شماره 40- علی حمودی

همچنین شماره 12 به عباس نقدی زاده رییس کانون هواداران باشگاه استقلال به عنوان یار دوازدهم این تیم تعلق گرفت.

پیراهن هایی نیز به عنوان یادبود به مهمان های ویژه ای که در جشن حضور داشتند از جمله بهزاد فراهانی، ‌رسول نجفیان و غیره تعلق گرفت.

از نکات جالب مراسم اهدای پیراهن این بود که پیراهن های فرهاد مجیدی و سید مهدی رحمتی به سرقت رفته بود.


[ دوشنبه 90/5/10 ] [ 1:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب