فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 89 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"یوکی آبه" هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه پیوستن به لستر سیتی انگلستان قرار گرفت. به گزارش ایسنا؛ آبه که اینک در تست پزشکی باشگاه لستر سیتی شرکت کرده گفت: " فکر می‌کنم با دوره جدیدی از فوتبالم روبرو هستم و امیدوارم بتوانم با موفقیت روزهای عقد قرارداد را پشت سر بگذارم".

بازیکن 28 ساله اوراواردز در چهار بازی ژاپن در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بازی کرد.

آبه تاکنون 49 بار برای سامورایی های آبی به میدان رفته است.


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:32 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم‌های فوتبال اینترمیلان ایتالیا و آتلتیکو مادرید اسپانیا، جمعه شب در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا با یکدیگر رو برو خواهند شد.

تیم اینترمیلان فصل گذشته موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. این در حالی است که آتلتیکومادرید هم عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا را یدک می کشد. این دو تیم فردا در ورزشگاه "استادو لوییس دوم" شهر موناکو برای تعیین قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

رافا بنیتز، سرمربی اینتر، درباره این بازی گفت:« روبرتو مانچینی و خوزه مورینیو با اینتر جام های بسیاری برده اند و حالا نوبت من است که با این تیم جام ببرم. امیدوارم در این تیم موفقیتی به مراتب بیشتر از آنها داشته باشم. ما قادر به پیروزی در 6 جام هستیم.»


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:22 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کهکشانی ها با طرحی تازه در پی پایان دادن به ناکامی‌هایشان هستند. ژوزه مورینیو باید هنرش را این بار در اسپانیا نشان دهد. به گفته ژاوی، در بارسا هیچ کس از رئال مادرید و مربی تازه واردش هراسی ندارد.

رئال مادرید فصل پیش رقابت های لالیگا را با سرمایه گزاری 250 میلیون یورویی شروع کرد اما این هزینه در خور توجه نیز کمکی به قوهای سپید برای جبران ناکامی ها نکرد و هیچ عنوان و افتخاری را برای فلورنتینو پرس و هواداران باشگاه رئال مادرید به بار نیاورد. بارسلونا برای دومین سال پی در پی قهرمان لالیگا شد. اکنون کهکشانی ها با طرح و نقشه ای تازه در پی پایان دادن به کابوس دو ساله ناکامی های شان هستند. ژوزه مورینیو، آقای خاص باید هنرش را بار دیگر و این بار در اسپانیا نشان بدهد تا جام قهرمانی پس از دو فصل بار دیگر راهی پایتخت اسپانیا شده و مسیر سانتیاگو برنابئو را در پیش بگیرد.

فصل 2011 – 2010 رقابت های لالیگا از شنبه در حالی آغاز می شود که همانند هر سال نبرد اصلی قهرمانی میان رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود. اوساسونا با دو بازیکن ایرانی اش، جواد نکونام و مسعود شجاعی میزبان آلمریاست. این بازی عصر یکشنبه انجام خواهد شد.

• شروع متهمانه

آلیکانته و آتلتیک بیلبائو عصر شنبه نخستین دیدار فصل را انجام خواهند داد. آلیکانته تازه وارد به رقابت های دسته اول لالیگا با این اتهام رو به رو بود که برای بازی در کنار بزرگان اسپانیا دست به تبانی زده و با پرداخت رشوه راه را برای بازی در دسته اول هموار کرده است. فدراسیون فوتبال اسپانیا در بررسی این اتهام به دلیل آن چه کمبود مدارک کافی عنوان کرد، پرونده را مختومه اعلام کرد و آن را خیلی زود بست. اکنون مردان کاستا بلانکا می توانند با نگرانی های صرفا ورزشی و نه حاشیه ای رقابت ها در دسته اول باشگاه های اسپانیا را آغاز کنند. نلسون والدس، بازیکن فصل پیش بوروسیا دورتموند در این بازی برای نخستین بار می تواند با پیراهن آتلتیک بیلبائو در رقابت های لالیگا به میدان برود.

• چهره تازه والنسیا

برای سال های متمادی کارلوس مارچنا، داوید سیلوا و داوید ویا در کنار هم برای والنسیا به میدان می رفتند و امید اول همه در مستایا بودند. اکنون ساعت تازه ای در مستایا آغاز شده است؛ این بار بدون ویا، سیلوا و مارچنا. روبرتو سولدادو (از ختافه) و آرتیس آدروئیس (از مایورکا) با این امید به والنسیا رفته اند که بتوانند جانشینان سیلوا و ویای به سیتی و بارسا پیوسته و مارچنای حاضر در ویارئال باشند. والنسیا برای تقویت کمربند دفاعی خود هم بی کار ننشسته و بازیکنانی از جمله ریکاردو کاستا را از ولفسبورگ به خدمت گرفته است. والنسیا که فصل پیش در جدول نهایی در خانه ای پایین تر از بارسلونا و رئال مادرید نشست، در بازی نخست این فصل با مالاگا بازی خواهد داشت. مسابقه ای که در آن چهره تازه والنسیا در آن برای همه معلوم خواهد شد.

• شروع وارونه آلوارس با سویا

آنتونیو آلوارس، سرمربی سویا پس از کنار رفتن از رقابت های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا گفت، کسی نیست که سرش را پایین بیاندازد و ناامید و سرخورده شود. مردان او پس از باخت یک بر صفر در دیدار رفت، در دیدار برگشت خانگی هم 4 بر سه برابر مهمان پرتغالی اش اسپورتینگ براگا تن به شکست دادند و در همان گام نخست از رقابت های اروپایی کنار رفتند. بازی ضعیف و ناکامی احتمالی برابر لوانته در نخستین هفته از رقابت های لالیگا می تواند به معنای برکناری زودهنگام آلوارس باشد. او این روزها با انتقادهای بسیار زیادی رو به روست. آیا ژوزه دل نیدو به عنوان رییس باشگاه به آلوارس برای جبران زمان کافی خواهد داد؟

• مارچنا در قایق های زرد

رئال سوسیداد به عنوان سومین تیم راه یافته به رقابت های دسته اول باشگاه های اسپانیا باید عصر یکشنبه به میدان برود. حریفش هم ویارئال خواهد بود. سوسیداد سال 2007 را در لالیگای 2 گذراند و تا مدت ها با گرفتاری های مالی دست به گریبان بود. جوزبا لیورنته در این بازی برابر هم تیمی های پیشین خود قرار خواهد گرفت. او تا فصل پیش برای "قایق های زرد" بازی می کرد و این بار باید برابر آنها به میدان برود. مارچنای تازه وارد باید مراقب مهاجم تازه وارد سوسیداد باشد.

• بارسا با ویا

بارسلونا در پایان هر دو فصل گذشته با صدرنشینی به کار خود در رقابت های فوتبال باشگاهی اسپانیا پایان داد. آیا در پایان فصل 2011 – 2010 نیز این اتفاق برای پپ گوآردیولا و مردانش تکرار خواهد شد؟ بدون تردید هر هوادار باشگاه کاتالانی خواب این قهرمانی را می بیند. در عین حال جا به جایی های صورت گرفته نیز به سود آبی – اناری ها صحبت می کند. هیچ یک از بازیکنان اصلی و مطرح نوکمپ را در تابستان ترک نکرده اند و از این گذشته داوید ویای آماده هم به مجموعه ستارگان آنها افزوده شده است؛ مهاجمی برجسته و در سطح اول فوتبال دنیا. ژاوی، بازیساز کاتالانی ها می گوید: "ویا را از تیم ملی می شناسیم. تطبیق و هماهنگی در تیم ملی انجام شده و به این ترتیب در بارسا برای هماهنگی زمانی صرف نخواهد شد."

تنها پرسش بدون پاسخ در مورد بارسلونا ماندن و یا رفتن زلاتان ابراهیموویچ است. میلان سخت در تلاش است تا این مهاجم سوئدی را به ایتالیا ببرد و دو باشگاه بر سر جا به جایی او در حال گفت و گو هستند. به نظر می رسد، گوآردیولای جوان می تواند جای خالی تیری آنری و رافائل مارکس پیوسته به نیویورک رد بولز و یحیی توره رفته به منچسترسیتی را پر کند. آبی – اناری ها روز شنبه در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا آمادگی و هماهنگی بالای خود را در شروع فصل تازه بار دیگر به همه نشان دادند و با برد 4 بر صفر سویا و هت تریک لیونل مسی نخستین عنوان فصل تازه رقابت ها را از آن خود کردند. پویول و هم تیم هایش فصل تازه را یکشنبه با دیدار در خانه راسینگ سانتاندر آغاز خواهند کرد.

• کهکشان آقای خاص

در این فصل هم هیچ کس در بارسلونا از رئال مادرید و مربی تازه واردش هراسی ندارد. این حرفی است که ژاوی می زند: "خوشحالم که مورینیو این جاست و رئال تلاش می کند تا بهترین ها را به خدمت بگیرد. آنها از سال ها پیش این کار را انجام می دهند با این حال در این اواخر هرگز ما را شکست نداده اند."

دو بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 2010 نیز از جمله این بهترین ها هستند. آقای خاص با شیوه ویژه خودش به ستایش از سامی خدیرا، بازیکن فصل پیش اشتوتگارت می پردازد و می گوید: "او یک آلمانی است. همین گویای همه چیز است." و اوزیل؟ "او از نظر فنی به خوبی آموزش دیده و برای ماندن در مادرید حتی برای 10 سال هم از تمام آنچه که باید برخوردار است."

آنخل دی ماریای آرژانتینی و ریکاردو کاروالیوی پرتغالی از چلسی در کنار پدرو لئون و سرخیو کانالس از دبگر بازیکنان نامداری هستند که پرس آنها را روانه مادرید کرده است. نبرد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بازی یکشنبه برابر رئال مایورکا از مدت ها پیش آغاز شده است.

* برنامه هفته نخست لالیگا:

شنبه:

هرکولس آلیکانته - آتلتیک بیلبائو

مالاگا - والنسیا

لوانته - سویا

یکشنبه:

اسپانیول - ختافه

رئال سوسیداد - ویا رئال

دپورتیوو لاکرونیا - رئال ساراگوسا

اوساسونا - آلمریا

راسینگ سانتاندر - بارسلونا

مایورکا - رئال مادرید

دوشنبه:

آتلتیکو مادرید - اسپورتینگ خیخون


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال بارسلونا در دیداری جام خوان گامپر میلان ایتالیا را شکست داد.

دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا داوید ویا مهاجم تازه وارد آبی واناری ها در دقیقه 47میزبان را پیش انداخت اما فیلیپو اینزاگی در دقیقه 67 بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان گواردیولا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کردند. در پایان نیز کارلس پویول این جام را به رونالدینیو ستاره ی چند سال گذشته ی تیم خود اهدا کرد .

 

 

 

 


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی بسکتبال ایران از فردا (شنبه) رقابت خود را در مسابقه‌های بسکتبال قهرمانی جهان آغاز می‌کند.

از استانبول، تیم ملی بسکتبال ایران از فردا رقابت خود را در گروه B مسابقه‌های بسکتبال قهرمانی جهان آغاز خواهد کرد.

* برنامه رقابت‌های تیم ایران (زمان‌ها به وقت تهران درج شده است)

شنبه، ساعت 23 - ایران و برزیل

یکشنبه، ساعت 20 و 30 دقیقه - ایران و کرواسی

دوشنبه، ساعت 20 و 30 دقیقه - ایران و تونس

سه شنبه، استراحت برای تیم ایران

چهارشنبه، ساعت 20 و 30 دقیقه - ایران و آمریکا

پنجشنبه، ساعت 20 و 30 دقیقه ایران و اسلونی

*رده‌بندی‌ تیم‌های همگروه ایران

آمریکا در رده دوم جهانی

برزیل در رده چهاردهم جهانی

کرواسی در رده پانزدهم جهانی

اسلونی در رده بیستم جهانی

ایران در رده بیست و یکم جهانی

تونس در رده چهل و سوم جهانی

* بیست و چهار تیم در چهار گروه

رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان با حضور 24 تیم برتر دنیا در ترکیه برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها که از فردا در شهرهای مختلف ترکیه آغاز می‌شود، در چهار شهر خواهد بود. تیم‌های بسکتبال در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:

گروه A شهر کایسری:

تیم‌های آرژانتین، صربستان، استرالیا، آلمان، آنگولا و اردن.

گروه B شهر استانبول:

تیم‌های ایران، آمریکا، اسلونی، برزیل، تونس و اسلونی.

گروه C آنکارا:

تیم‌های یونان، ترکیه، پورتوریکو، روسیه، چین و ساحل عاج.

گروه D ازمیر:

تیم‌های اسپانیا، فرانسه، کانادا،‌ لیتوانی، نیوزیلند و لبنان.


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال اینتر با پیروزی
مقابل رم قهرمان سوپرجام ایتالیا شد.

در دیدار پایانی سوپرجام ایتالیا تیم‌های اینتر و
رم به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رافائل بنیتیس با نتیجه 3 بر یک
حریف خود را شکست دادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

این چهارمین جام قهرمانی اینتر در
سال 2010 بود. نرآتزوری‌ها پیش از این به همراه مورینیو سه عنوان قهرمانی
در کالچو، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بودند.

در این دیدار ریسه ابتدا در دقیقه
21 رم را از حریف پیش انداخت، اما پاندف در دقیقه 41 بازی را به تساوی
کشاند تا دو تیم با تقسیم امتیازات به رختکن بروند.

در نیمه دوم ساموئل اتوئو در
دقایق 70 و 80 دو گل دیگر برای اینتر به ثمر رساند تا اولین حضور بنیتس روی
نیمکت اینتر در دیدارهای رسمی با خاطره ای خوش همراه شود.

اینتر هنوز دو جام دیگر پیش رو
دارد و می تواند یا پیروزی در دیدار پایانی سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام
جهانی باشگاه‌ها رکورد شش جام بارسلونا را تکرار کند.

رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا
هفته آینده آغاز خواهد شد و اینتر در نخستین گام دوشنبه میهمان بولونیا
خواهد بود.


[ دوشنبه 89/6/1 ] [ 4:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم اینتر قول داد فصل آینده گل‌های فراوانی برای تیمش به ثمر برساند.

ساموئل اتوئوی کامرونی که فصل گذشته تاثیر زیادی در قهرمانی سه‌گانه اینتر داشت، امیدوار است فصل آینده بتواند توانایی هاش را در مقابل دروازه افزایش دهد و گل‌های بیشتری برای نرآتزوری‌ها به ثمربرساند.

مهاجم پیشین تیم بارسلونا در گفت وگو با تلویزیون اینترعنوان کرد: وظیفه من به عنوان یک مهاجم گلزنی است و باید فصل آینده گل‌های فراوانی برای تیمم به ثمر برسانم. می خواهم جشنواره گل برپا کنم.

مهاجم کامرونی اینتر که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی فروغ چندانی نداشت، در ادامه افزود: من به خط دفاعی هم می توانم کمک کنم، اما وظیفه اصلی من گلزنی است و اینتر برای این کار به من پول می‌دهد.

اتوئو درباره حضور رافائل بنیتس روی نیمکت اینتر گفت: او مربی بسیار خوبی است و مطمئنا به من کمک خواهد کرد در مقابل دروازه عملکرد بهتری داشه باشم و گل‌های بیشتری بزنم.

در ادامه سایت رسمی باشگاه اینتر از بازگشت سولی مونتاری، والتر ساموئل، نیکلاس بوردیسو، ژولیو سزار، مایکن و لوسیو به تمرین نرآتزوری‌ها خبر داد و تاکید کرد وزلی اسنایدر تنها غایب تیم است که پس از بازگشت اینتر از اردوی آمریکا به تیم ملحق خواهد شد.

اینتر که فصل گذشته به همراه مورینیو تمام عناوین قهرمانی را به دست آورد، قصد دارد در فصل آینده فوتبال افتخاراتش را تکرار کند.


[ شنبه 89/5/9 ] [ 11:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال بارسلونا یک شنبه هفته آینده تور آسیایی خود را آغاز خواهد کرد.

تیم فوتبال بارسلونا همانند سال گذشته پیش از آغاز لالیگا به آسیا سفر خواهد کرد تا چند دیدار دوستانه با تیم‌های آسیایی برگزار کند.

پپ گواردیولا، سرمربی آبی و اناری‌ها با وجود مسافرت طولانی مدت، تمرین را همانند گذشته پیگیری خواهد کرد و به بازیکنان اجازه نخواهد داد، این تور آسیایی را تفریحی در نظر بگیرند.

تیم بارسلونا روز یک شنبه ساعت 16 با پرواز اختصاصی ترکیش ایرلاین راهی سئول خواهد شد. بعد از جام باشگاه‌های جهان که سال گذشته در ابوظبی برگزار شد، این نخستین بار خواهد بود که بارسلونا راهی آسیا می شود.

برنامه تیم بارسلونا از هم اکنون به طور دقیق مشخص شده است؛ تیم اعزامی پس از ورود به سئول راهی هتل خواهند شد و سپس کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد شد، نخستین جلسه تمرین عصر روز بعد برگزار می شود تا بازیکنان برای انجام دیدار مقابل منتخب لیگ کره جنوبی آماده شوند.

برنامه فشرده بارسا در روزهای بعد ادامه خواهد داشت. بارسا بعد از انجام دیدار مقابل منتخب کره جنوبی راهی پکن می‌شود تا در ورزشگاه آشیانه‌ی پکن به مصاف یک تیم چینی برود.

بارسا در طول یک هفته برپایی اردو در آسیا از محل تبلیغات تجاری سود هنگفتی کسب خواهد کرد.


[ شنبه 89/5/9 ] [ 11:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

استرالیا به طور رسمی نامزد میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 شد.

روز پنج‌شنبه رییس فدراسیون فوتبال استرالیا بسته پیشنهادی این کشور به منظور میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 را به محمد بن همام داد.

رییس فدراسیون فوتبال استرالیا گفت: برای ما باعث افتخار است که بتوانیم میزبانی جام ملت‌های آسیا را بر عهده داشته باشیم. می‌توانم به جرات بگویم که استرالیا با هیجان کامل از هر لحاظ آماده‌ی میزبانی جام ملت‌های آسیاست. برگزاری این رقابت‌ها در استرالیا می‌تواند رویای رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا را که همان ویژن آسیاست، جامه عمل بپوشاند.

بن‌همام هم گفت: باید از فدراسیون فوتبال استرالیا به خاطر تمایل شدید‌شان برای بر عهده گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا قدردانی کنم. از سال 2006 که استرالیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اضافه شد، حالت دو سر برد به وجود آمد. هم‌اکنون ما منافع مشترک این اتفاق را مشاهده می‌کنیم. اطمینان دارم که استرالیایی‌ها پیش از جلسه‌ی کمیته اجرایی فیفا شرایط لازم را برای میزبانی کشورشان فراهم خواهند کرد.

استرالیا تا به حال دو بار میزبانی رویداد آسیایی را بر عهده داشته که یکی به میزبانی رقابت‌های زنان آسیا و دیگری مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در سال 2007 برمی‌گردد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2011، میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2015 را معرفی خواهد کرد.


[ شنبه 89/5/9 ] [ 11:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هافبک بنفیکا از باشگاهش خواست هرچه سریع‌تر مقدمات انتقالش به چلسی را فراهم کند.

پیشنهاد 20 میلیون یورویی چلسی، هافبک برزیلی بنفیکا را وسوسه کرده و این بازیکن در آرزوی پیوستن به جمع آبی‌پوشان لندنی است.

رامیرس از سران باشگاه بنفیکا درخواست کرده هرچه سریع‌تر مقدمات پیوستنش به چلسی را فراهم کند تا بتواند با حضور در لیگ برتر انگلیس به رویایش رنگ واقعیت ببخشد.

رامیرس در گفت‌وگو با سایت ورزشی ساکرنت عنوان کرد: مدت‌هاست رویای حضور در لیگ جزیره را در سر می‌پرورانم و حالا این موقعیت برایم فراهم شده که به تیمی بپیوندم که سابقه و میراث درخشانی در لیگ برتر انگلیس دارد. امیدوارم کارهای انتقالم به زودی توسط سران باشگاه بنفیکا انجام شود.

رامیرس در ادامه افزود: امیدوارم این انتقال هرچه زودتر رخ دهد و بتوانم فصل آینده به چلسی کمک کنم تا دومین قهرمانی پیاپی‌اش را جشن بگیرد و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم بالای سر ببریم.

ستاره‌ی تیم ملی برزیل درباره‌ی بازی در کنار ستاره‌های چلسی گفت: بی‌صبرانه منتظرم در کنار جان تری، پیتر چک، فرانک لمپارد، دیدیه دروگبا و دیگر بازیکنان بزرگ این تیم به میدان بروم. بازیکنان چلسی در زمره بهترین بازیکنان دنیا قرار دارند. بازی کردن زیر نظر کارلو آنچلوتی که یکی از شناخته شده‌ترین افراد در حرفه‌ی خود است، افتخار بزرگی برایم به شمار می‌آید.

رامیرس درباره‌ی چلسی گفت: این باشگاه همواره عطش بالایی برای پیروزی و کسب موفقیت دارد و این یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. درباره‌ی جدایی از بنفیکا باید بگویم که با وجود اینکه فصل فوق‌العاده‌ای را به همراه این تیم پشت سر گذاشتم، اما فرصتی استثنایی نصیبم شده که نمی‌توانم از آن صرف نظر کنم.


[ شنبه 89/5/9 ] [ 11:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب