فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 89 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مهاجم اهل اسلواکی از روز سه‌شنبه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت کرد تا پس از بررسی کیفیت فنی و شرایط آمادگی او و تایید کادر فنی با باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد وارد مذاکره شود.

زولتان هارسانی در تمرینات این تیم گفت: با اطلاعاتی که کسب کرده‌ام متوجه شدم که پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است و من هم قصد دارم شایستگی‌های خود را نشان داده و در این تیم بزرگ بمانم.

* چقدر احتمال دارد که به پرسپولیس بپیوندید؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست و بعد از چند جلسه تمرین و در گفت و گوهایی که با مدیر برنامه‌هایم انجام خواهد شد وضعیت آینده من مشخص می‌شود.

* از نظر فنی چه شاخصه‌هایی در بازی شما وجود دارد؟

با توجه به قد بلندی که دارم در سرزنی ماهر هستم، علاوه بر این از نظر سرعت هم شرایط خوبی دارم.

* توقع از بازیکنانی که در بزرگترین تیم ایران بازی می‌کنند بسیار بالاست؟ چطور خود را با جو چنین تیمی هماهنگ می‌کنید؟

قبل از آمدن به ایران می‌دانستم می‌خواهم در تمرینات تیم بزرگی شرکت کنم. الان هم برآورده کردن توقعات تماشاگران را وظیفه اصلی خود می‌دانم. به علاوه می‌خواهم تا با هواداران پرسپولیس رابطه خوبی برقرار کنم.

* قبل از آمدن به ایران با شخص خاصی مشورت کردی؟

بله، به واسطه دوستان ایرانی که در اسلواکی داشتم اطلاعاتی به دست آوردم اما بهشاد یاورزاده بازیکن ایرانی دی استرادا به طور ویژه در این باره به من مشورت داد.

* اولین روز تمرین چطور بود؟

از روزی که به ایران آمده‌ام احساس غربت نکرده‌ام. ایرانی‌ها انسان‌های بسیار خونگرمی هستند و رابطه‌ام با سایر بازیکنان هم بسیار خوب است. تمرینات تیم خیلی خوب و حرفه‌ای بود و الان اصلا احساس خستگی نمی‌کنم.

* شما دقیقا چند سال سن دارید؟

23 سال

* در ایران متداول است که به خاطر صغر سن از بازیکن بپرسند که سن واقعی آن‌ها واقعا همانی است که در شناسنامه او ثبت شده است، بگذارید از شما هم این سوال را بپرسیم، سن شما 23 سال واقعی است؟

دقیقا 23 سال. در اروپا کوچک کردن سن در مدارک افراد غیر ممکن است.

* صحبت دیگری برای هواداران دارید؟

خیلی هیجان زده‌ام که با تیمی باچنین هوادارانی آشنا شده‌ام چون شنیده‌ام که این تیم هواداران بسیار پرشوری دارد و امیدوارم با بازی‌هایی که انجام می‌دهم بتوانم دل این هواداران متعصب را به دست آورم.


[ پنج شنبه 89/6/25 ] [ 1:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

ماسیمو موراتی قصد دارد در ژانویه کاکا را به اینتر بیاورد.

رئیس باشگاه اینتر پس از آنکه دید رقیب همشهری‌اش -میلان- زلاتان ایبراهیموویچ و روبینیو را به خدمت گرفته ، نمی‌خواهد دست روی دست بگذارد و در پی فراهم کردن شرایط برای آمدن کاکا به اینتر در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه است.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در ادامه گزارش خود آورده است که موراتی پیش از این با ژوزه مورینیو در مورد کاکا صحبت کرده و می‌داند که این انتقال می‌تواند در زمستان جاری انجام شود.

درهمین حال به نظر می‌رسد مورینیو نیز پس از آمدن خریدهای جدید رئال مادرید همچون مسعود اوزیل و سرخیو کانالس مشکلی با خروج ستاره برزیلی خود نداشته باشد.

همه چیز به رها شدن کاکا از مصدومیتی که از ناحیه زانو گریبانگیرش شده، بستگی دارد اما نشانه‌ها حاکی از آن است که موراتی با آوردن کاکا به اینتر "روسونری" را شوکه خواهد کرد.


[ پنج شنبه 89/6/18 ] [ 3:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

قهرمان جام جهانی 2010 در بوینس آیرس شکست سنگینی را تجربه کرد.

سه‌شنبه شب همزمان با برگزاری رقابت‌های انتخابی یورو 2012 چند دیدار دوستانه نیز در کشورهای مختلف برگزار شد.

در روزی که تیم ملی فوتبال ایران پس از 39 سال توانست کره جنوبی را در کشورش با تک گل مسعود شجاعی شکست دهد، آرژانتین با نتیجه دور از انتظار 4 بر یک اسپانیا قهرمان جام جهانی نوزدهم فوتبال را در هم کوبید. در این دیدار آلبی سلسته در همان نیمه نخست کار را برای حریفش تمام کرد و در کمتر از 35 دقیقه سه بار دروازه ماتادورها را باز کرد.

جشنواره گل آرژانتین در دقیقه 10 با گل زنی لیونل مسی آغاز شد. سه دقیقه بعد گونسالو هیگواین برتری آرژانتین را به عدد 2 رساند. در ادامه کارلوس توس دردقیقه 34 دروازه خوزه رینا سنگربان اسپانیا را که جانشین ایکرکاسیاس نیمکت‌نشین شده بود برای بار سوم باز کرد.

این نتیجه تا 10 دقیقه پایانی بازی ادامه داشت.

لیورنته دردقیقه 84 یکی از گل‌های خورده تیم ویسنته دل بوسکه را جبران کرد، اما سرخیو آگرو در دقیقه 90 باز هم برای آرژانتین گلزنی کرد تا قهرمان جهان نخستین شکست خود را پس از جام جهانی تجربه کند.

در دیگر دیدارهای دوستانه مکزیک با تک گل دقیقه 90 هرناندس از سد کلمبیا گذشت. استرالیا در لهستان این تیم را 2 بر یک شکست داد. اوکراین همین نتیجه را برابر مهمانش شیلی تجربه کرد. استونی و ازبکستان تساوی پرگلی را پشت سر گذاشتند و 3 بر 3 از میدان خارج شدند. ژاپن 2 بر یک گواتمالا را برد و چین و پاراگوئه با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.


[ پنج شنبه 89/6/18 ] [ 3:0 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

South Korea

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در سایت های خارجی بازتاب داشت.

تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در سئول کره جنوبی را با یک گل شکست داد. سایت ورزشی ساکرنت در گزارشی در خصوص بازی ایران نوشت: "شکست کمیاب خانگی کره جنوبی مقابل ایران رقم خورد".

در ادامه این گزارش آمده است: "ایران در ادامه بازی های تدارکاتی به منظور آمادگی برای جام ملت‌های آسیا در ژانویه سال 2011 (دی ماه سال جاری) به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کرد.

کره جنوبی در حالی این دیدار را به ایران واگذار کرد که 32 ماه در خانه خود مقابل هیچ تیمی شکست نخورده بود. ایران در فاصله چند روز دومین پیروزی خود را به دست آورد. آنها چند روز پیش تیم ملی چین را هم با نتیجه 2 بر صف شکست داده بودند.

لی چونگ یونگ و پارک جی سونگ می‌توانستند در دقایق اولیه بازی گل برتری میزبان را به ثمر برسانند، اما این ایران بود که توسط مسعود شجاعی به گل دست یافت. ستاره ایرانی عضو اوساسونا در دقیقه 35 با استفاده از تعلل لی یونگ پیو گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند.

دفاع آخر تیم ملی کره جنوبی در دایره میانی میدان توپ را از دست داد و پژمان نوری توپ را در اختیار گرفت. بازیکن ملوان با حرکت رو به جلو توپ را برای مسعود شجاعی فرستاد و او هم با ضربه‌ای فنی توپ را از بالای دروازه بان وارد دروازه کرد. تلاش جو سونگ ریونگ، سنگربان تیم ملی کره جنوبی هم فایده‌ای نبخشید و توپ به درون دروازه غلتید".


[ پنج شنبه 89/6/18 ] [ 2:50 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

مربی تیم دوم منچستریونایتد از بازگشت ریو فردیناند به تمرین تیم اصلی خبر داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، ریو فردیناند که در نخستین جلسه تمرین تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، سرانجام دوران نقاهت را پشت سرگذاشت و به این ترتیب می تواند شیاطین سرخ را در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

اوله گونار سولشر درباره شرایط جسمانی فردیناند به دیلی اکسپرس گفت: ریو مشکل خاصی نداشت و در آخرین تمرین تیم دوم هم خوب کار کرد، البته فکر می کنم بهتر باشد فعلا یک نیمه بازی کند تا شرایط آرمانی اش را به دست آورد.

مربی تیم دوم منچستریونایتد در ادامه گفت: فکر نمی کنم به بازی تمرینی بیشتری نیاز داشته باشد و می تواند از همین حالا در تمرین تیم اصلی شرکت کند. امروز در تمرین بیشتر با توپ کار کرد و نشان داد شرایط خوبی دارد.

سولشر در ادامه افزود: ریو ( فردیناند) با وجود این که چندین ماه است که بازی نکرده، اما اصلا تغییر نکرده و مثل قبل با آرامش کار را دنبال می کند. بعد از دو جلسه تمرینی که داست، امروز 45 دقیقه بازی کرد و این مساله بسیار خوشحال کننده است.


[ شنبه 89/6/13 ] [ 2:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کره‌ی شمالی در تازه‌ترین اقدام غیر منتظره‌ی فوتبالی‌اش، تمبر یادبودی را منتشر کرده که در آن تصویر "آندرانیک تیموریان" به همراه یک بازیکن کره‌ای دیده می‌شود.

به نقل از سایت جهانی تمبر لندن، به دنبال اختلافات عمیق فیفا و فدراسیون فوتبال کره شمالی که در این روزها به دلیل وضعیت خاص گزارش شده پیرامون مربی تیم ملی کره شمالی اعلام شده است، دولت این کشور سه سری تمبر یادبود با عنوان حضور تاریخی تیم ملی کره شمالی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی منتشر کرده تا ضمن اینکه به فیفا حسن نیت خود را در خصوص مسایل بین‌المللی فوتبال نشان دهد به نوعی خبر به کارگیری اجباری مربی تیم ملی فوتبال کره شمالی در معادن ذغال سنگ کره را به فراموشی و تحت الشعاع قرار دهد.

این گزارش حاکی است، در دو سری از این سه سری تمبر تصویر بازیکن شاخص تیم ملی ایران آندرانیک تیموریان دیده می‌شود. این تمبرها که به صورت سه بلوک یادگاری منتشر شده است در دو قطعه آن تصاویر بازیکنان تیم ملی ایران و یکی از بازیکنان تیم ملی کره شمالی دیده می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: کره شمالی در این تمبر تصویر آندرانیک تیموریان را در حالی که از بازیکن کره‌ای دریب می‌خورده و به دنبال اوست در یکی از صحنه‌های بازی برگشت در استادیوم پیونگ یانگ نشان می‌دهد. این تمبرهای منتشر شده بلافاصله در بازار بورس تمبر لندن با قیمت‌های بسیار بالا معامله شد.

گزارشگر تلویزیون کره شمالی در خصوص اینکه چرا در بین حریفان کره شمالی تمبر بازیکنان ایرانی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تیم ملی ایران حریف بسیار سرسختی در راه جام جهانی 2010 برای کره شمالی بود. به طوری که قرمز پوشان کره‌ای تنها توانستند یک امتیاز از آن حریف سرسخت کسب کنند.


[ شنبه 89/6/13 ] [ 1:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، نیکلاس بندتنر، مهاجم دانمارکی آرسنال با مصدومیت جدیدی روبروشده است

این در حالی است که بندتر در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیتی بود که در جریان رقابتهای جام جهانی از ناحیه کشاله ران برایش ایجاد شده بود.

با این وجود انتشار خبر مصدومیت مجدد او بدین معناست که بندتنر دست کم تا ماه نوامبر از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

به نظر می رسد که مصدومیت جدید بندتنر مربوط به تصادف سال گذشته او باشد.

این در حالی است که روبین فان پرسی نیز با مصدومیتی از ناحیه قوزک پا دست و پنجه نرم می کند و تا یک ماه آینده قادر به همراهی توپچی ها نخواهد بود و خبر مصدومیت مجدد بندتنر قطعا ونگر را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.


[ جمعه 89/6/12 ] [ 3:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مسئولان یوفا اعلام کردند که استفاده از ووووزلا در ورزشگاه هایی که دیدارهای این فصل رقابت‌های اروپایی برگزار می شود ممکن نیست.

ووووزلا، شیپوری با صدای گوشخراش و پرسرو صداست که در جریان رقابت‌های جام جهانی 2010 به دیکشنری لغات فوتبالی معرفی شد و از سوی مسئولان فوتبال اروپا به عنوان مزاحمی برای فوتبال شناخته شده است و از همین رو استفاده از وو ووزلا در تمامی استادیومهایی که دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار می شود، ممنوع اعلام شده است.

این محرومیت شامل رقابت‌های مرحله مقدماتی یورو2012 هم هست. مسئولان یوفا به 53 عضور اتحادیه شان اعلام کرده اند که این محرومیت به دلیل « فرهنگ و سنن فوتبال اروپا» در نظر گرفته شده و ترجیح داده می شود که صدای سرود ها و ترانه های هواداران به جای صدای گوشخراش ووووزلا ها به گوش برسد.

در بیانیه منتشره در سایت رسمی یوفا می خوانیم:« رقابتهای جام جهانی با صدای ووووزلا و استفاده مداوم آن از سوی تماشاگران شناخته می شود. در جریان رقابتهای جام جهانی در آفریقای جنوبی، ووووزلا عطر و طعمی سنتی و بومی و فولکلور کشور میزبان را به رقابتها افزوده بود ولی یوفا احساس می کند که استفاده از این ابزار در اروپا مناسب نیست، چرا که سروصدای طولانی آن بسیار مورد توجه است.»

در ادامه می خوانیم: « جادوی فوتبال شامل تبادل احساسات بین دو تیم در زمین مسابقه وسکوهای تماشاگران است؛ جایی که هواداران می توانند تمام احساساتشان را به بازیکنان القا کنند. از همین رو، یوفا معتقد است که ووووزلا کاملا این جو را تغییر خواهد داد و احساسات هواداران را خفه خواهد کرد و آنها را از تجربه دیدارها به دور خواهد کرد. از همین رو برای جلوگیری از این تاثیرات منفی در ورزشگاه هایی که بازیهای زیرنظر یوفا برگزار می شود و برای حفظ فرهنگ و سنت فوتبال دراروپا ( سردادن ترانه ها و سرودها) ، مسئولان یوفا تصمیم گرفتند تا استفاده از ووووزلا در استادیوم‌هایی که رقابت‌های اروپایی در آن برگزار می شود را ممنوع اعلام کنند.»


[ جمعه 89/6/12 ] [ 3:46 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: حتی اگر مصدوم باشم با قلب و جانم برای تیم ملی بازی می‌کنم.

درباره‌ی آمادگی خود برای شرکت در مسابقه‌های جهانی ترکیه اظهار کرد: حقیقتا من زیاد آماده نیستم. ولی تلاش می‌کنم در این مدت باقی مانده تا رقابت‌ها خودم را آماده کنم. فکر می‌کنم در بازی اول مشکل داشته باشم ولی در مسابقه‌های بعد بهتر بازی می‌کنم. یک سری مشکلات، سفرهای طولانی به آمریکا و همچنین دوری یک ماهه از تیم ملی و کم بازی کردن در تیم ملی باعث ناآماده بودن من شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل ما نبودن صمد نیکخواه بهرامی و حامد آفاق در تیم است، عنوان کرد: نبودن این دو بازیکن کار ما را مشکل کرده است. ولی ما باید خوب بازی کنیم و بازی‌های آبرومندانه‌ای را انجام دهیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال با بیان این که آمریکا سبک خاص خودش را دارد و با بازیکنان NBA خود به این مسابقه‌ها می‌آید، تصریح کرد: در گروه سختی قرار داریم. باید خیلی خوب و باتجربه بازی کنیم. یک اشتباه باعث اختلاف 30 یا 40 امتیازی می‌شود.

حدادی درباره‌ی اردوهای برگزار شده افزود: بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی داشتیم و بسیار مفید بود. اردوها باعث شد بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. در اردوی ترکیه در بازی اول خیلی بد بازی کردیم چون هماهنگ نبودیم. من خودم هم آماده نبودم ولی در دو بازی بعد خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم بازی‌های خوبی برگزار کنیم.

وی در پایان درباره‌ی حضورش در NBA به ایسنا گفت: متاسفانه در NBA کم بازی می‌کنم. اعتقادی به من ندارند ولی من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم بیشتر بازی کنم. سعی می‌کنم در جام جهانی خوب بازی کنم تا هم بتوانم برای فصل بعد قرارداد خوبی ببندم و هم بازی آبرومندانه‌ای برای تیم ملی داشته باشم.

تیم ملی بسکتبال پنجشنبه برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات جهانی به استانبول سفر کرد. ایران فردا در نخستین دیدار با برزیل بازی خواهد کرد.


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:41 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دور گروهی فصل 2011 - 2010 رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی و گروه بندی تیم های حاضر در این رقابت ها مشخص شد. گروه هفتم این رقابت ها با حضور تیم های میلان، رئال مادرید، آژاکس و اوسر "گروه مرگ" به نظر می رسد.

پنج شنبه شب در فرانسه قرعه کشی دور گروهی فصل تازه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها در 8 گروه 4 تیمی جای گرفتند.

گروه A

اینتر، وردربرمن، تاتنهام، توئنت انسخده

گروه B

لمپیک لیون، بنفیکا لیسبون، شالکه، هاپوئل

گروه C

منچستر یونایتد، والنسیا، گلاسکو رنجرز، بورسا اسپور

گروه D

بارسلونا، پاناتینایکوس، FC کوپنهاگ، رابین کازان

گروه E

بایرن مونیخ، رم، FC بازل، کلوژ

گروه F

چلسی، المپیک مارسی، اسپارتاک مسکو، زیلینا

گروه G

میلان، رئال مادرید، آژاکس آمستردام، اوسر

گروه H

آرسنال، شاختار دونتسک، اسپورتینگ براگا، پارتیزان بلگراد


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:36 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب