فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Arsenal manager Arsene Wenger looks on

سرمربی تیم فوتبال آرسنال تحلیل رفتن قوای بدنی بازیکنان و نبود چند بازیکن اصلی اش را عامل شکست تحقیرآمیز مقابل منچستریونایتد دانست.

آرسن ونگر در پایان دیدار مقابل منچستریونایتد که با شکست 8 بر 2 شاگردانش همراه بود، درنشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ونگر در پاسخ به این سوال که آیا این بدترین نتیجه به دست آمده توسط آرسنال در دوران مربیگری وی بوده، گفت: بعد از یک بازی سخت و ناراحت کننده هیچ کس نمی تواند به مسائل این چنینی فکر کند. این بازی برای ما بسیار دردناک بود و من احساس تاسف شدید می کنم. همین و بس. به نظر من تیم ما در شرایط بسیار خاصی قرار گرفته است. با این وجود ما فقط سه بازی در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده ایم و نباید این وضعیت را قیاسی از شرایط تیم در کل فصل دانست.

وی ادامه داد: البته قبول دارم که این شکست بسیار دردآور بود. تیم ما در نیمه دوم نتوانست از نظر فیزیکی وضعیت خوبی داشته باشد و دلیل آن هم بازی چهارشنبه ما در لیگ قهرمانان اروپا بود. در بسیاری از مناطق زمین کم آورده بودیم. آنها قدرت زیادی داشتند و البته با قدرت خود ما را به شدت مجازات کردند.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره وضعیت بازی هم عنوان کرد: در پایان نیمه اول نتیجه بازی 3 بر یک به سود آنها بود و با این وجود این نتیجه عادلانه نبود چرا که ما یک ضربه پنالتی را از دست داده بودیم. ما این فرصت را هم داشتیم که یک گل دیگر بزنیم و بازی در نیمه اول 3 بر 2 به پایان برسد. در نیمه دوم تلاشی احساسی انجام دادیم تا به بازی برگردیم اما با بازی، بازی که انجام دادیم گل های زیادی دریافت کردیم و همه چیز را از دست دادیم.

ونگر در پاسخ به این سوال که بازیکنان را چگونه پس از این شکست سنگین برای بازی های بعد آماده می کنید، گفت: اگر بتوانم در این فرصت کم باقی مانده بازیکنان موردنظرم را خریداری کنم می توانم تیم را تقویت کنم. ما پول کافی برای خرید بازیکن داریم. اگر بتوانیم بازیکنانی خریداری کنیم که باعث افزایش قدرت تیم شوند، مسلما این کار را انجام خواهیم داد. اگر تا به حال این کار را انجام نداده ایم دلیلش تنها این بوده که نتوانسته ایم چنین بازیکنانی را پیدا کنیم. ما امروز تعداد زیادی از بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم. نیمکت تیم ما به اندازه کافی بازیکن ندارد که در چنین مواقعی بتواند ترکیب اصلی را تغذیه کند.

سرمربی آرسنال که شانزدهمین سال حضورش روی نیمکت توپچی ها را تجربه می کند، درباره حل این مشکل هم گفت: در حال حاضر نتوانسته ایم مشکلات خارج از زمین را حل کنیم. تا زمانی که بازیکنان اصلی را در اختیار نداشته باشیم مشکلات درون زمین را هم نمی توانیم حل کنیم. اگر به ترکیب امروز ما مقابل منچستریونایتد نگاه کنید، نمی توانید حتی حدس بزنید که چند بازیکن اصلی در ترکیب تیم ما حضور نداشتند. انتظار نداشتم که برای این بازی بازیکنانی مانند ویلشر، پروینیو، گیبس، دیابی و فرمالن را در اختیار نداشته باشم.

ونگر درباره ی خریدهای جدیدش هم عنوان کرد: به خرید یک مهاجم بسیار نزدیک شده ایم، اما در خط دفاع و هافبک هم به یک بازیکن نیاز داریم و باید در این فرصت کم این خریدها را انجام دهیم.

سرمربی آرسنال البته خرید "آرتتا" از تیم بولتون را رد و تاکید کرد این بازیکن در فهرست خرید آرسنال قرار ندارد.

ونگر در پاسخ به این سوال که آیا جوانی و کم تجربگی بازیکنان سبب ثبت چنین نتیجه ای شد، اظهار کرد: البته این موضوع هم بی تاثیر نیست، اما وقتی تیمی با نتیجه 8 بر 2 می بازد دیگر نباید درباره آن حرفی گفته شود. چرا که بحث درباره این بازی تاسف و درد آن را بیشتر می کند. اگر من بخواهم درباره دلایل این شکست صحبت کنم این گونه به نظر می رسد که می خواهم این باخت را توجیه کنم و به دنبال بهانه جویی باشم.

سرمربی آرسنال درپایان درباره انتقادهایی که این روزها در محافل ورزشی و رسانه های انگلیسی از او مطرح می شود، عنوان کرد: به هر حال من شغلی دارم که در دید همه قرار دارد و باید این مساله را بپذیرم. تاکنون تلاش کرده ام بهترین تصمیم ها را برای موفقیت تیم و باشگاه بگیرم و از این پس هم همین کار را انجام خواهم داد. بازیکنانی که تابستان امسال به باشگاه های دیگر فروختیم کسانی بودند که خود من آنها را به باشگاه آورده بودم. اگر به این 15 سالی که من در آرسنال بوده ام نگاه کنید متوجه می شوید که من در این مدت بازیکنان زیادی را به تیم آوردم. اگر کمی زمان داده شود، نشان می دهم که فرضیه هایی که در مورد من مطرح می شود، صحت ندارد. فکر می کنم تیم ما امروز از لحاظ فیزیکی ضعیف بود و در نیمه دوم از هم پاشید.

تیم فوتبال آرسنال در پایان هفته سوم لیگ برتر انگلیس با دو امتیاز و 10 گل خورده در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفت.


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 2:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Real Madrid

رئال مادرید فصل جدید فوتبال اسپانیا را با پیروزی پرگل آغاز کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های لالیگا کارش را در فصل جدید این رقابت ها با پیروزی آغاز کرد و با نتیجه 6 بر صفر از سد میزبانش ساراگوسا گذشت.

در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه 24 نخستین گل فصل را برای شاگردان مورینیو به ثمر رساند و چهار دقیقه بعد مارسلو اختلاف را به عدد دو رساند. دو تیم در پایان نیمه اول با همین نتیجه راهی رختکن شدند.

در نیمه سوم شاگردان مورینیو چهار بار دیگر موفق به گلزنی شدند. آلونسو گل سوم را به ثمر رساند و رونالدو با دو گل دیگر در اولین بازی فصل هت تریک کرد. کاکا نیز یک بار موفق به گلزنی شد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده سویا 2 بر یک مالاگا را شکست داد.

ختافه مقابل لوانته به تساوی یک بر یک دست یافت. آتلتیکو بیلبائو مقابل تیم تازه وارد رایووایکانو با تساوی بدون گل متوقف شد و مایورکا با یک گل اسپانیول را شکست داد.

در آخرین دیدار هفته دوم لالیگا که به دلیل به تعویق افتادن هفته نخست رقابت ها، هفته آغازین فوتبال اسپانیا تلقی می شود، بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی نخستین دیدارش را در ورزشگاه نوکمپ مقابل ویارئال برگزار می کند.

Marcelo of Real Madrid celebrates after scoring

Cristiano Ronaldo of Real Madrid shoots through the Real Zaragoza defence

Real Madrid

Cristiano Ronaldo of Real Madrid reacts

Cristiano Ronaldo of Real Madrid celebrates after scoring his 3rd goal

Fabio Coentrao of Real Madrid runs with the ball

Real Madrid

Real Madrid


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 2:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Julian Draxler of Schalke and Havard Nordtveit of Gladbach

مونشن گلادباخ با قبول شکست خارج از خانه فرصت صدرنشینی در پایان هفته ی چهارم بوندسلیگا را از دست داد.

هفته ی چهارم رقابت های فوتبال آلمان با انجام دو دیدار به پایان رسید و تیم مونشن گلادباخ که با به دست آوردن 7 امتیاز از سه بازی گذشته خود در مکان سوم جدول قرار داشت با یک گل در خانه شالکه مغلوب این تیم شد و ضمن تجربه اولین شکست فصل، شانس رسیدن به صدر جدول را هم از دست داد.

مونشن گلادباخ با وجود این شکست در رده ی پنجم جدول قرار گرفت. رده ای که با توجه به وضعیت نامساعد این تیم در فصل گذشته و بقا در دسته اول بوندسلیگا در هفته های پایانی فصل، نمی تواند جایگاه بدی باشد.

در دیگر دیدار برگزار شده تیم های ماینس و هانوفر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

پیش از این در دیدار های شنبه شب بایرن مونیخ با سه گل کایزرسلاترن را شکست داده بود و بوروسیا دورتموند مدافع عنوان قهرمانی مقابل بایرلورکوزن با تساوی بدون گل متوقف شده بود.

* نتایج کامل هفته ی چهارم بوندسلیگا :

جمعه

* هرتابرلین یک (رافائل 86)

اشتوتگارت صفر

شنبه

* بایرلورکوزن صفر

بوروسیا دورتموند صفر

* فرایبورگ صفر

ولفسبورگ 3 (بارس 30، جندریسک 43، ماکیادی 59)

* هامبورگ 3 (پتریچ 11، رایکوویج 59، هوئنگ مین 62)

کلن 4 (چیهی 21، نواکوویچ 49، کلمنس 84، مک کنا 88)

*هوفنهایم یک (فیرمینو 37)

وردربرمن 2 (آرناتویچ 38، روزنبرگ 83)

* کایزرسلاترن صفر

بایرن مونیخ 3 (گومس 37، 55 ، 69)

* نورنبرگ یک (اسوین 76)

اوگسبورگ صفر

یک شنبه

* هانوفر یک (عبدالائو 30)

ماینس یک (آلاگوی 2)

* شالکه یک (رائول 64)

مونشن گلادباخ صفر

Jefferson Farfan of Schalke and Roman Neustaedter of Gladbach

** جدول رده بندی بوندسلیگا

1- بایرن مونیخ 9 امتیاز (تفاضل 8+)

2- شالکه 9 امتیاز (تفاضل 4+)

3- وردربرمن 9 امتیاز (تفاضل 4+ و گل زده کمتر)


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 2:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Manchester United

در شب تحقیر لندنی ها آرسنال 8 بار دروازه اش مقابل رقیب سنتی، منچستریونایتد فرو ریخت تا ونگر تلخ ترین دوران ورزشی اش را تجربه کند. چلسی هم با 5 گل تاتنهام را در هفته چهارم لیگ جزیره در هم کوبید.

تیم های شهر منچستر در هفته ی سوم لیگ برتر انگلیس حریفان لندنی خود را در هم کوبیدند. منچستریونایتد در اولترافورد با نتیجه ی عجیب و باورنکردنی 8 بر 2 آرسنال را تحقیر کرد. منچسترسیتی هم با نتیجه ی 5 بر یک تاتنهام دیگر تیم لندنی را در هم کوبید تا شب تلخ پایتخت نشینان کامل شود. رونی و ژکو هم ستاره تیم هایشان لقب گرفتند.

نتیجه ی دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال هرچند با توجه به وضعیت نه چندان بسامان توپچی ها و جدایی دو هافبک کلیدی این تیم تا حدی قابل پیش بینی بود، اما حتی بدبین ترین هواداران و سخت گیرترین منتقدان ونگر که این روزها خواهان کناره گیری او از مربیگری آرسنال شده اند هم چنین شکست سنگینی را پیش بینی نمی کردند. آرسنال بیش از یک قرن بود که در یک دیدار در لیگ این تعداد گل دریافت نکرده بود( سال 1896)

تلاش آرسنال برای بسته نگه داشتن دروازه تنها 22 دقیقه دوام یافت و ولبک ستاره جوان منچستریونایتد گل اول بازی را به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد، فان پرسی این فرصت را داشت تا با به ثمر رساندن گل مساوی توپچی ها را به بازی برگرداند اما ضربه پنالتی را از دست داد تا یک دقیقه بعد اشلی یانگ - خرید جدید منچستریونایتد اختلاف را دو برابر کند.

پس از این گل، وین رونی در دقیقه 41 نام خود را در فهرست گلزنان ثبت کرد اما والکات اجازه نداد بازی دز نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد و با گلزنی در آخرین دقیقه، ونگر و شاگردانش را به نیمه ی دوم امیدوار کرد غافل از این که ...!

در نیمه ی دوم آرسنالی ها همانند نیمه ی نخست توانستند دقایقی زهر حملات تیم میزبان را بگیرند اما رونی در دقیقه ی 64 گل دوم خودش و چهارم تیمش را به ثمر رساند و موتور گلزنی شیاطین سرخ بار دیگر روشن شد؛ نانی و پارک به فاصله زمانی سه دقیقه گل های پنجم و ششم را به ثمر رساندند و شیرازه آزسنال از هم پاشید.

رابین فان پرسی که در نیمه ی اول بهترین فرصت آرسنالی ها را از دست داده بود، گلی کم ثمر وارد دروازه ده خیا کرد؛ سه دقیقه بعد جنکینسون که در نیمه ی اول کارت زرد دریافت کرده بود با دریافت کارت دوم اخراج شد تا آرسنال سیزده دقیقه ی باقی مانده را ده نفره ادامه بدهد.

 Arsenal manager Arsene Wenger looks dejected as he walks off

شاگردان فرگوسن با وجود 4 گل برتری، باز هم دست بردار نبودند و دو بار دیگر توسط رونی و یانگ در دقایق 82 و 90 به گل رسیدند تا شکستی سنگین و البته تحقیرآمیز را به رقیب لندنی تحمیل کنند.

منچستریونایتد با این پیروزی با تفاضل بهتر نسبت به رقیب همشهری به صدر جدول رسید. در سوی مقابل آرسنال در رده ی هفدهم جدول قرار گرفت تا خاطره وضعیت بد لیورپول در فصل گذشته این تیم را تهدید کند.

آرسنال علاوه بر تحمل این شکست سخت و سنگین در سومین بازی سومین کارت قرمز را دریافت کرد تا این تیم هنوز در لیگ برتر با یازده بازیکن زمین را ترک نکرده باشد! ونگر که این روزها سخت ترین ایام دوران 15 ساله اش در لندن را پشت سر می گذارد، بی تردید از سوی هواداران و کارشناسان با سخت ترین انتقادها روبرو خواهد شد.

در دیگر دیدار برگزار شده منچسترسیتی با نتیجه ی 5 بر یک تاتنهام را از پیش رو برداشت تا اظهارات هری ردنپ که تیم دوم شهر منچستر را از لحاظ مهره قوی تر از بارسلونا توصیف کرده بود، چندان بیراه نباشد.

ادین ژکو در این دیدار درخشش فوق العاده ای داشت و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد. سرخیو آگرو خرید تابستانی همشهری ها هم دیگر گل فیروزه ای پوشان را به ثمر رساند. در سوی مقابل کابول تنها توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده نیوکاسل با نتیجه ی 2 بر یک از سد فولام گذشت و وست برومویچ با یک گل بازی را به میهمانش استوک سیتی واگذار کرد.

* نتایج کامل هفته ی سوم لیگ برتر انگلیس :

شنبه :

* استون ویلا صفر

ولورهمپتون صفر

* بلکبرن صفر

اورتون یک (آرتتا 90)

* چلسی 3 ( بوسینگوا 6، لمپارد 82، ماتا 90)

نوریچ یک (هولت 65)

* لیورپول 3 (هندرسون 15، اسکرتل 52، آدام 53)

بولتون یک (کلاسینچ 90)

* سوانسی صفر

ساندرلند صفر

* ویگان 2 (دی سانتو 41 و 66)

کویئنز پارک صفر

یک شنبه :

* نیوکاسل 2 (بست 48 و 66)

فولام یک (دمپسی 88)

* تاتنهام یک (کابول 68)

منچسترسیتی 5 (ژکو 34و41و55و90، آگرو 60)

* وست برومویچ صفر

استوک سیتی یک (شاتون 90)

* منچستریونایتد 8 (ولبک 15، یانگ 28 و 90، رونی 41 و 64 و 82، نانی 67، پارک 70)

آرسنال 2(والکات 45، فان پرسی 74)

English striker Wayne Rooney (L) celebrates

Anderson of Manchester United celebrates with team mates

Manchester United

Ashley Young of Manchester United curls the ball and scores his side

Ashley Young of Manchester United celebrates scoring his side

Nani of Manchester United celebrates

Ji-Sung Park of Manchester United celebrates with Ashley Young

Arsenal

Manchester United

Wayne Rooney of Manchester United celebrates Tom Cleverley and Ashley Young

Laurent Koscielny of Arsenal attempts to block the shot by Danny Welbeck of Manchester United

Johan Djourou of Arsenal tackles Ashley Young of Manchester United

Danny Welbeck of Manchester United watches the ball as he is closed down by Laurent Koscielny

Danny Welbeck of Manchester United heads the ball

David De Gea of Manchester United saves a penalty kick from Robin van Persie

Andrey Arshavin of Arsenal closes down Nani of Manchester United

Arsenal

Wayne Rooney of Manchester United carries the match ball as he shakes hands with Wojciech Szczesny of Arsenal

** جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

1- منچستریونایتد 9 امتیاز (تفاضل 10+)

2- منچسترسیتی 9 امتیاز (تفاضل 9+)

3- لیورپول 7 امتیاز


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 2:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Atletico Madrid

تیم فوتبال اوساسونا کارش را در لالیگا با یک تساوی ارزشمند مقابل آتلتیکو مادرید آغاز کرد.

در ادامه‌ی هفته نخست رقابتهای لالیگا تیم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف این تیم رفت و توانست میزبانش را با تساوی بدون گل متوقف کند.

جواد نکونام در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد، اما مسعود شجاعی که هنوز شرایط کامل بازی کردن را پیدا نکرده در فهرست 18 نفره تیم قرار نداشت.

در ادامه ی رقابتها و در مهم ترین بازی امشب رئال مادرید به مصاف ساراگوسا می رود و بارسلونا در خانه پذیرای ویارئال است.

Atletico Madrid

Atletico Madrid


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Cameroon football star Samuel Eto

مهاجم جدید و کامرونی آنژی ماخاچکالا در نخستین بازی خود با تیم جدیدش موفق به گلزنی شد.

هفته بیست دوم لیگ برتر روسیه روز گذشته (شنبه) با دیدار تیم‌های روستوف و آنژی ماخاچکالا پیگیری شد. در این دیدار که در ورزشگاه مملو از تماشاگر روستوف برگزار شد، بازیکنان میزبان موفق شدند گل اول این دیدار را در دقیه 73 به ثمر رسانند اما ساموئل اتوئو مهاجم جدید و کامرونی ماخاچکالا در حالی که در دقیقه 57 برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت موفق شد در دقیقه 80 گل تساوی این تیم را با پاس زیبای یوری ژیرکوف وارد دروازه‌ حریف کند و نخستین گل خود را برای این تیم روسی به ثمر رساند.

اتوئو که سالانه 21 میلیون یورو از این باشگاه متمول روسی دریافت می‌کند، از پر افتخارترین فوتبالیست‌های آفریقای به شمار می‌آید.

وی سه بار موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است و چهار بار به عنوان مرد سال فوتبال آفریقا انتخاب شده است.

سلیمان کریم اف، مالک ثروتمند باشگاه آنژی ماخاچکالا بازیکنان شاخصی همچون ژیرکوف و دیگو تاردلی و اخیرا کارلوس را به این تیم آورده است و قول داده ست که ستارگان دیگری را نیز به روسیه آورد.

در جدول رده بندی لیگ روسیه زنیت سن پترزوبورگ با 43 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، زسکا موسکو و دیناموموسکو به ترتیب 42 و 38 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند و آنژی ماخاچکا هم با 37 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:36 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته اول لالیگا با پیروزی والنیسا و رئال بتیس آغاز شد.

روز گذشته (شنبه) سرانجام لالیگای اسپانیا پس از یک هفته تاخیر به خاطر اعتصاب بازیکنان با انجام سه دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین آن‌ها والنسیا موفق شد با نتیجه‌ 4 بر 3 راسینگ سانتاندر را شکست دهد و اولین سه امتیاز خود را کسب کند.

در این دیدار که در ورزشگاه مستایای والنسیا برگزار شد، روبرتو سولدادو مهاجم والنسیا مرد اول این دیدار، در همان ابتدای بازی در دقیقه 2 دروازه‌ حریف را باز کرد، اما درست پنج دقیقه بعد دروازه‌ تیم خود را نیز به اشتباه باز کرد تا به نوعی همه کاره‌ی میدان لقب گیرد. با این که حملات والنسیا با تشویق‌های هوادارانش شدت گرفت، اما این بازیکنان سانتاندر بودند که موفق کار کردند و گل دوم خود را در دقیقه 14 توسط آکوستا به ثمر رساندند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این بازیکنان میهمان بودند که خوب عمل کردند و گل سوم خود را در دقیقه 56 توسط آدریانو گونزالس به ثمر رساندند و در آستانه نخستین شگفتی در هفته اول قرار گرفتند، اما این پایان کار نبود و بازیکنان والنیسا به خود آمدند و در دقیقه 58 توسط عادل رامی مدافع فرانسوی به گل دوم خود رسیدند و فاصله را به حداقل رساند. این در حالی بود که بازیکنان سانتاندر خود را آماده نخستین پیروزی ارزشمند می‌کردند. سولدادو در دقایق 88 و 90 دو گل را به ثمر رساند و همه را غافلگیر کرد و بازی با همین نتیجه‌ 4 بر 3 به پایان رسید.

 

برنامه و نتایج بازی‌های هفته اول:

شنبه:

* اسپورتینگ گیخون یک (کویواس 48)

رئال سوسیداد 2 (آگرچی 35 و 65)

*والنسیا 4 (سولدادو 2 و 88 و 90 ، عادل رامی 58)

راسینگ سانتاندر 3 (سولدادو 7 ( گل به خودی) ، آکوستا 14 ، گوانزالس 56)

Valencia 

Valencia

Valencia

Valencia

* گرانادا صفر

رئال بتیس یک (مارتین 88)

یکشنبه :

اتلتیکو مادرید ـ اوساسونا

اتلتیک بیلبائو ـ رایو والکانو

رئال مایورکا ـ اسپانیول

رئال ساراگوسا ـ رئال مادرید

ختافه- لوانته

دوشنبه :

بارسلونا ـ ویارئال

سه ویا- مالاگا


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Jordan Henderson of Liverpool appaulds the crowd

با پیروزی مشابه تیمهای چلسی و لیورپول، رقابتهای لیگ برتر انگلیس وارد هفته‌ی سوم شد و سرخ پوشان آنفیلد پس از مدتها به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس – هرچند به طور موقت - تکیه زدند.

در آغاز هفته‌ی سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس شش دیدار برگزار شد که در مهم ترین دیدارها چلسی لیورپول با نتیجه‌ی مشابه 3 بر یک از سد میهمانان خود نورویچ و بولتون گذشتند.

در لندن و در ورزشگاه استمفوردبریج بیش از 41 هزار نفر هوادار تیم چلسی شاهد درخشش تیم محبوب خود بودند.

نکته مهم در این دیدار اولین حضور خوان ماتا برای تیم چلسی بود که اتفاقا با گلزنی او هم همراه شد. بازیکن ملی پوش اسپانیایی در این دیدار در دقیقه ی 90 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. پیش از او هم بوسینگوا در دقیقه‌ی 6 و فرانک لمپارد در دقیقه‌ی 82 از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بودند.

ضمن این که نورویچ از دقیقه‌ی 80 به دنبال اخراج جان رودی ده نفره به بازی ادامه داد.

سرخپوشان آنفیلد هم نتیجه چلسی را تکرار کردند. در این دیدار که در حضور نزدیک به 45 هزار تماشاگر برگزار شد، جوردن هندرسون در دقیقه ی 15 گل نخست را برای لیورپول به ثمر رساند و نیمه‌ی نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

مارتین اسکرتل و چارلی آدام دو بار دیگر در دقایق 52 و 53 برای شاگردان کنی دالگلیش گلزنی کردند و تک گل ایوان کلاسنیچ در آخرین دقیقه بازی تنها کمی از سنگینی شکست برای بولتون کاست.

در سایر دیدارهای برگزار شده، دیدارهای آستون ویلا - ولورهمپتون و سوانسی – ساندرلند با تساوی بدون گل به پایان رسید. ویگان با دو گل تیم تازه وارد کوئینز پارک را شکست داد و بلکبرن در خانه با یک گل مغلوب اورتون شد.

* برنامه و نتایج هفته‌ی سوم لیگ برتر انگلیس :

شنبه

* استون ویلا صفر

ولورهمپتون صفر

* بلکبرن صفر

اورتون یک

* چلسی 3 ( بوسینگوا 6، لمپارد 82، ماتا 90)

نوریچ یک (هولت 65)

Jose Bosingwa of Chelsea celebrates

Florent Malouda of Chelsea is tackled by Leon Barnett of Norwich City

Jose Bosingwa of Chelsea celebrates

Chelsea

Bradley Johnson of Norwich City is closed down by Mikel of Chelsea

Chelsea

* لیورپول 3 (هندرسون 15، اسکرتل 52، آدام 53)

بولتون یک (کلاسینچ 90)

Nigel Reo-Coker of Bolton Wanderers closes down Luis Suarez of Liverpool

Bolton Wanderers

Martin Skrtel of Liverpool celebrates

* سوانسی صفر

ساندرلند صفر

* ویگان 2 (دی سانتو 41 و 66)

کویئنز پارک صفر

یک شنبه

نیوکاسل – فولام

تاتنهام – منچسترسیتی

وست برومویچ – استوک سیتی

منچستریونایتد - آرسنال

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، لیورپول و چلسی به لطف پیروزهای خود با 7 امتیاز در مکان های دوم قرار گرفتند و ولورهمپتون با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ی سوم ایستاد. تیم های منچسترسیتی ومنچستریونایتد که از بازی های قبلی خود امتیازهای کامل را کسب کرده اند این فرصت را دارند تا با به دست آوردن سه امتیاز بازی خود به صدر جدول صعود کند هر چند دو تیم لندنی سرسخت به نام های تاتنهام و آرسنال در هفته ی سوم در انتظار تیم های شهر منچستر هستند.


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Mario Gomez of Bayern celebrates the third goal with Boateng

هفته‌ی چهارم بوندسلیگا با پیروزی قاطع پرافتخارترین تیم این لیگ و صعود به صدر جدول رده بندی لیگ آلمان همراه بود.

هفته‌ی چهارم رقابت های بوندسلیگا با انجام شش دیدار آغاز شد و در مهم ترین دیدارها، بایرن مونیخ با سه گل از سد میزبان خود، کایزرسلاترن گذاشت. ماریو گومس در این دیدار به تنهایی بار گلزنی را بر دوش کشید و سه بار در دقایق 37، 55 و 69 برای تیمش گلزنی کرد.

بورورسیا دورتموند مدافع عنوان قهرمانی در خانه لورکوزن با تساوی بدون گل متوقف شد تا زردپوشان دو امتیاز حساس دیگر را هم از دست بدهند.

در سایر دیدارها هامبورگ در دیداری پرگل در خانه 4 بر 3 مغلوب کلن شد. وردربرمن با نتیجه 3 بر یک از سد هوفن هایم گذشت.

* برنامه و نتایج هفته چهارم بوندسلیگا :

جمعه

هرتابرلین یک (رافائل 86)

اشتوتگارت صفر

شنبه

* بایرلورکوزن صفر

بوروسیا دورتموند صفر

* فرایبورگ صفر

ولفسبورگ 3 (بارس 30، جندریسک 43، ماکیادی 59)

* هامبورگ 3 (پتریچ 11، رایکوویج 59، هوئنگ مین 62)

کلن 4 (چیهی 21، نواکوویچ 49، کلمنس 84، مک کنا 88)

*هوفنهایم یک (فیرمینو 37)

وردربرمن 2 (آرناتویچ 38، روزنبرگ 83)

* کایزرسلاترن صفر

بایرن مونیخ 3 (گومس 37، 55 ، 69)

Thomas Mueller of Bayern challenges Thanos Petsos of Kaiserslautern

Mario Gomez of Bayern celebrates

Philipp Lahm of Bayern knees on the pitch

* نورنبرگ یک (اسوین 76)

اوگسبورگ صفر

یک شنبه

هانوفر – ماینس

شالکه – مونشن گلادباخ

** جدول رده بندی بوندسلیگا

1- بایرن مونیخ 9 امتیاز (تفاضل 8+)

2- وردربرمن 9 امتیاز ( تفاضل 4+)

3- مونشن گلادباخ 7 امتیاز


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 1:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Kaka #7 of Real Madrid  and David Beckham #23 of Los Angeles Galaxy

باشگاه میلان برای خرید کاکا، ستاره برزیلی رئال مادرید، پیشنهادی 15 میلیون یورویی ارائه داده است.

 این ملی پوش برزیلی که دو فصل قبل از میلان به رئال پیوست، در این تابستان مورد توجه اینتر نیز قرار داشت اما او اعلام کرد به دلیل علاقه ای که به روسونری دارد، نمی تواند راهی اینتر شود. همین اظهار نظر کافی بود تا میلانی ها بار دیگر برای خرید او دست به کار شوند. میلانی ها قصد دارند مانند فصل گذشته، بازار نقل و انتقالات تابستانی را با خریدی بزرگ به پایان برسانند. آنها تابستان قبل در آخرین ساعات پایان

مهلت انتقالات، زلاتان و روبینیو را به خدمت گرفتند. رئالی ها تمایل چندانی برای حفظ کاکا ندارند اما مبلغ مورد نظر آنها برای میلانی ها کمی بالاست. باشگاه رئال در تابستان 2009 با مبلغ 67 میلیون یورو کاکا را به خدمت گرفت و اکنون می خواهند بخشی از این مبلغ را به صندوق باشگاه برگردانند. آنها اعلام کرده اند حاضرند این بازیکن را نصف مبلغی که خریده اند، بفروشند اما مبلغ مورد نظر میلانی ها، تقریبا نصف چیزی است که رئالی ها در نظر دارند. میلانی ها همچنین گزینه دیگری نیز دارند. آنها پیشنهاد داده اند که این فصل کاکا را به طور قرضی به خدمت بگیرند و تابستان آینده او را به مبلغ 20 میلیون یورو بخرند


[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 2:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب