فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار لیگ ها و جام های خارجی2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!
Real Madrid
 
به گزارش آسوشیتدپرس، یک روز پیش از شروع رقابت های فصل جدید و مصاف مادرید با زاراگوزا ، مورینیو گفت اگر تاپایان ماه اوت این سه جایی برای خود  
 
درتیم های دیگر پیدا نکنند دیگر به او ارتباطی نخواهد داشت چرا که این سه در برنامه های او جایی ندارند.
 
درنته فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در هرکولس بود و گاگو و لئون هم به ندرت در ترکیب تیم رئال مادرید حضور داشتند.
 
اظهارنظر صریح مورینیو در مورد لئون در شرایطی است که گزارش ها حکایت از رد درخواست 10 میلیون یورویی ختافه برای جذب این بازیکن در فصل گذشته داشت.سرمربی
 
پرتغالی رئال مادرید ادعاهای رسانه های گروهی در این باره که او مانع خروج لئون از این تیم شده را رد کرد و گفت من دوست داشتم او تیم را ترک کند.
 
مورینیو در عین حال گفت که از ماندن هافبک فرانسوی، لاس دیارا استقبال خواهد کرد.
کاکا هم در تیم مورینیو جایگاه خود را دارد اما همچون فصل گذشته روی نیمکت ذخیره می نشیند تا جایگزین مسعود اوزیل شود. کاکا در دو فصل گذشته با مصدومیت های جدی
روبرو بود. مورینیو گفت:کاکا بازیکن من است. او در ترکیب تیم در مقابل زاراگوزا و روی نیمکت خواهد بود.

[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 2:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Palermo

هافبک میلان به دلیل آسیب دیدگی شدید زانو 5 ماه قادر به همراهی سرخ و مشکی پوشان نخواهد بود.

متیو فلامینی، هافبک 27 ساله تیم میلان به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو حداقل 5 ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند.

کادر پزشکی باشگاه میلان پس از معاینه وضعیت زانوی فلامینی اعلام کرد این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار آسیب دیدگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به این ترتیب تا به پایان رسیدن دوران نقاهت حداقل 5 ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود.

به این ترتیب فلامینی که فصل گذشته در 22 بازی برای روسونری به میدان رفت، نیم فصل اول سری A و البته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. میلان در مرحله گروهی با بارسلونا همگروه شده است.

مصدومیت شدید فلامینی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم میلان را به قطعی کردن قرارداد قرضی آلبرتو آکوئیلانی مصمم تر کرده است.

سرمربی میلان درباره قرارداد با این بازیکن عنوان کرد: به نظر من با حضور آکوئیلانی فصل نقل و انتقالات برای ما به پایان خواهد رسید و دیگر نیاز به جذب بازیکن دیگری نخواهیم داشت.


[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 2:32 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

Manchester United Manager Sir Alex Ferguson applauds

سرآلکس فرگوسن با بیان این که ونگر بهترین مربی تاریخ باشگاه آرسنال است، انتقادهای اخیر از او را غیرمنصفانه می‌داند.

سرمربی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم با آرسنال به حمایت از آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پرداخت و گفت که انتقادهای اخیر از ونگر غیر منصفانه است.

دیدار دو تیم قرار است که فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود.

ونگر به علت نتایج ضعیف شاگردانش در دو بازی اول فصل و همچنین از دست دادن سسک فابرگاس و سمیر نصری دو بازیکن اصلی خود با سیل انتقادات همراه شده است و روزهای سختی را در ورزشگاه امارات سپری می‌کند.

فرگوسن در سخنانی که سایت رسمی باشگاه منچستر آن را منتشر کرد، گفت: می خواهم بدانم چه کسی می‌تواند جای ونگر را بگیرد؟ به خوبی می دانم که شش سالی است که هیچ جامی کسب نکرده است، اما این چه معنای می‌تواند داشته باشد؟

سرمربی شیاطین سرخ افزود: 15 سالی که ونگر در آرسنال فعالیت داشته است، بهترین دوران این باشگاه به شمار می‌آید. او بهترین مربی تاریخ باشگاهی است که همچنان کیفیت و شیوه نمایش بازیکنانش زیبا و زبانزد است. به نظرم انتقاد اخیر از او غیر عادلانه است، اما چه کسی امروزه معنای ظلم و عدل را می‌فهمد، روزگار مسخره‌ای است. راضی کردن تماشاگران بسیار سخت‌تر از 20 سال قبل شده است، این ناامید کننده است.

 


[ شنبه 90/6/5 ] [ 4:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فردی لیونبرگ پس از نهایی شدن مذاکرات به باشگاه شیمیزو اس پالس ژاپن پیوست.

هافبک 34 ساله سوئدی که سابقه بازی کردن در تیم هایی مانند آرسنال، وستهام و شیکاگو فایر را در کارنامه دارد، بازیکن آزاد محسوب می شد و پس از به توافق رسیدن با باشگاه شیمیزو اس پالس راهی این تیم شد تا در ادامه فصل زیر نظر افشین قطبی به فوتبالش ادامه دهد.

لیونبرگ پس از قطعی شدن حضورش در جی لیگ عنوان کرد: از این که قرار است در آینده در لیگ ژاپن بازی کنم احساس بسیار خوبی دارم. مردم ژاپن را از واقعه وحشتناک سونامی در ماه مارس به یاد دارم و شدیدا تحت تاثیر روابط انسانی و نوع دوستی شان قرار گرفتم. در حال حاضر هم قصد دارم در شیمیزو اس پالس بازی کنم و به این طریق به نوعی از آنها حمایت کنم.

لیونبرگ درخشان ترین دوران ورزشی اش را در تیم آرسنال پشت سر گذاشت و در طول 9 سال حضورش در جمع توپچی های لندن 216 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و 46 گل به ثمر رساند.

شیمیزو اس پالس که هدایت آن را افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران بر عهده دارد، در پایان هفته بیست و سوم لیگ ژاپن در رده نهم جدول هجده تیمی جی لیگ قرار دارد.


[ شنبه 90/6/5 ] [ 4:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Angel Di Maria of Real Madrid celebrates beside Karim Benzema (R) after scoring against Peñarol

هافبک چپ پای رئال مادرید نقش ژوزه مورینیو را در پیشرفت سطح بازی‌اش پررنگ می‌داند.

آنخل دی ماریا تاکید کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید تاثیر زیادی در عادت کردن او به فضای بازی در تیم بزرگی همچون رئال مادرید داشته است.

وی در گفت و گو‌ با رسانه‌های اسپانیایی گفت: مورینیو از ما می‌خواهد که در زمین چه با توپ و چه بدون توپ، خشن باشیم، از آنجاست که مجبورم بازی دفاعی‌ام را بهتر کنم و برای اجرای خواسته‌های سرمربی آماده باشم.

دی ماریا آرژانتینی با بیان این که بازی در اسپانیا بسیار متفاوت با پرتغال است، گفت: مسایل در اینجا با بنفیکا متفاوت است، حتی ذهنیت بازیکنان در این دو مکان با هم فرق دارد. به خوبی می دانم که با رئال مادرید به فرصت‌های زیادی دست خواهم یافت و سطح فوتبالم با مورینیو پیشرفت خواهد کرد.


[ شنبه 90/6/5 ] [ 4:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Real Madrid coach Jose Mourinho gestures to fans

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید قصد ندارد در همایش تجلیل از مربیان نخبه فوتبال جهان در نیون شرکت کند.

نشست مربیان نخبه جهان روزهای سی و یکم آگوست و اول سپتامبر در نیون تشکیل خواهد شد و از 12 مربی برتر جهان تجلیل خواهد شد. نشستی که مورینیو اعلام کرده قصد ندارد در آن شرکت کند و دلیل این موضوع را هم مشغله های کاری عنوان کرده است.

یوفا ابتدا تلاش کرده بود تا مورینیو را برای حضور در این جلسه ترغیب کند، اما مسئولان برگزار کننده جلسه به این نتیجه رسیدند که با توجه به اتفاقاتی که در آخرین دیدار ال کلاسیکو در سوپرجام اسپانیا رخ داده، غیبت مورینیو در این جلسه چندان چیز بدی هم نمی تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که امسال در فهرست 12 نفره مربیان برتر جهان قرار گرفته، سال 2010 به دنبال قهرمانی در اینتر عنوان بهترین مربی سال را به دست آورد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید در سوپرچام اسپانیا، حرکت زشتی مقابل تیتو ویلانوا انجام داد که بازتاب وسیعی در رسانه های اروپا و مخصوصا اسپانیا داشت.

به نظر می رسد مورینیو قصد ندارد حداقل تا زمان دیدار رفت ال کلاسیکو در لالیگا با همتایش در بارسلونا روبرو شود.

Real Madrid


[ شنبه 90/6/5 ] [ 4:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Xavi of Barcelona celebrates with the trophy after victory in the Supecup

کاپیتان تیم بارسلونا در غیاب پویول، هنوز تشنه موفقیت و قهرمانی است و همبازی هایش را به گرفتن جام های بیشتر ترغیب می کند.

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار سوپرجام اروپا با دو گل از سد پورتو گذشت و یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کرد. جامی که ژاوی آن را پایان راه بارسلونا نمی داند و می خواهد به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند.

هافبک طراح بارسلونا در پایان این دیدار در گفت و گو با تلویزیون اسپانیا عنوان کرد: از این که توانستیم یک جام دیگر به دست بیاوریم بسیار خوشحالم. با شکست رئال مادرید سوپرجام اسپانیا را به دست آورده بودیم و اکنون یک سوپرجام دیگر را بردیم، اما هنوز تیم ما ظرفیت قهرمانی های بیشتر را در ادامه دارد. ما در بارسا هستیم و باز هم جام می خواهیم.

ژاوی درباره ی عملکرد پورتو هم عنوان کرد: برای ما دشوار بود که بخواهیم به شرایط بازی عادت کنیم. شرایطی مانند آب و هوا یا جو ورزشگاه. پورتو هم تیم فیزیکی بود و بازی بسیار خوبی مقابل ما انجام داد.

مغز متفکر بارسلونا که در غیاب پویول مصدوم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، درباره کیفیت بازی هم گفت: با توجه به بازی خوبی که پورتو مقابل ما انجام داد، مجبور بودیم تلاشی بیشتر از معمول در زمین داشته باشیم. شاید در این بازی مانند دیدارهای قبل برتری مطلق از آن ما نبود، اما بازی قابل قبول و هوشمندانه ای انجام دادیم.


[ شنبه 90/6/5 ] [ 3:49 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Barcelona

گوآردیولا و مسی با قهرمانی در فینال سوپر جام اروپا نام خود را جاودان کردند.

بارسلونا با پیروزی شب گذشته (جمعه) مقابل پورتو در سوپر جام اروپا نام خود را در تاریخ فوتبال جهان جاودان ساخت.

* پشت سرگذاشتن میلان و رئال مادرید

بارسلونا با قهرمانی شب گذشته‌اش تعداد قهرمانی‌های خود را در رقابت‌های اروپایی به 15 رساند و از میلان که پیش از این با 14 عنوان قهرمانی اروپایی در صدر قرار داشت پیشی گرفت.

بارسلونا همچنین با پیروزی مقابل پورتو تعداد جام‌های خود را که در رقابت‌های داخلی، جهانی و قاره‌ای به دست آورد به عدد 74 رساند و از رئال مادرید رقیب سنتی خود که پیش از آن با 73 عنوان قهرمانی در صدر قرار داشت، پیشی گرفت

* گوآردیولا و مسی بر بام فوتبال جهان

گوآردیولا سرمربی آبی ـ اناری‌ها و لیونل مسی مهاجم گل زن این تیم نیز با پایان بازی دیشب اسم خود را با حروف طلایی بر تارک فوتبال جهان نوشتند. گوآردیولا با قهرمانی در سوپر جام اروپا امسال تعداد قهرمانی‌های خود را با این تیم به عدد 12 رساند و از یوهان کرویف هلندی که در دوران مربیگری خود در آبی ـ اناری‌ها 11 عنوان قهرمانی کسب کرده بود، پیشی گرفت. البته باید به این نکته اشاره کرد که گوآردیولا در سه سال حضور خود در بارسلونا از 15 جام ممکن 12 جام از آن‌ها قهرمان شده است و این خود گویای عملکرد درخشان این مربی جوان است.

لیونل مسی هم در بازی دیشب نمایش خیره کننده‌ای داشت و با یک گل و یک پاس گل سهم بسزایی در پیروزی تیمش ایفا کرد. سوپر جام اروپا تنها رقابتی بود که این ستاره آرژانتینی در آن موفق به گلزنی نشده بود. وی با گلزنی شب گذشته مقابل پورتو به این موفقیت هم نایل شد.


[ شنبه 90/6/5 ] [ 3:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Berlin

هفته چهارم بوندسلیگا آلمان با پیروزی هرتابرلین آغاز شد.

هفته چهارم بوندسلیگا شب گذشته (جمعه) با انجام یک دیدار آغاز شد.

در این دیدار که بین تیم‌های هرتابرلین و اشتوتگارت در ورزشگاه اختصاصی هرتابرلین برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با تک گل دقایق پایانی رافائل (83) سه امتیاز حساس این دیدار را دشت کند و خود را تا حدودی از انتهای جدول بالا کشد.

برنامه و نتایج هفته چهارم بوندسلیگا :

جمعه:

هرتابرلین یک (رافائل 87)

اشتوتگارت صفر

شنبه:

کایزر سلاترن ـ بایرن مونیخ

هامبورگ ـ کلن

نورنبرگ ـ اوگسبورگ

فرایبورگ ـ ولفسبورگ

هوفنهایم ـ وردربرمن

بایرلوزکوزن ـ بورسیا دورتموند

یکشنبه:

هانوفر‌ ـ ماینس

شالکه ـ بورسیا مونشن گلادباخ

جدول رده بندی:

1ـ بورسیا مونشن گلادباخ 7 امتیاز

2ـ هانوفر 7 امتیاز

3ـ بایرن مونیخ 6 امتیاز


[ شنبه 90/6/5 ] [ 3:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Xavi Hernandez (2nd R) of FC Barcelona holds the trophy aloft amid his teammates David Villa (L), Andres Iniesta (2nd L), Cesc Fabregas (3rd L) and Daniel Alves  

بارسلونا در شبی که همگان منتظر درخشش ستاره‌های این تیم بودند، موفق شد با دو گل پورتو را شکست دهد و قهرمان سوپر جام اروپا شود.

جمعه شب دیدار سوپر جام اروپا بین تیم‌های بارسلونا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و پورتو، قهرمان لیگ اروپا در فصل گذشته برگزار شد.

این دیدار که در ورزشگاه لویی دوم موناکو فرانسه و در هوایی مه آلود و بارانی برگزار شد، همچون همیشه با فوتبال روبه جلو و سراسر هجومی بارسلونا آغاز شد و آن‌ها با تیکی تاکای معروف خود بار دیگر شگفتی همگان را بر انگیختند و تیم حریف را سردر گم کردند. اما پورتو در دقایق نخستین بازی با تاکتیک‌ دفاعی و انضباط خود همه راه‌ها را بسته بود و توانست چند موقعیت گلزنی‌ خلق کند که یکی از آن‌ها ضربه زیبای کلبر بود که توسط ویکتور والدس، دروازه‌بان آماده این روزهای بارسلونا به کرنر فرستاده شد.

بارسلونا با این که در دقایق نخستین نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفته بود، اما تلاش‌های ژاوی و اینیستا و مسی -مثلث ویران کننده آبی اناری‌ها- در برابر تیم قوی و منظم پورتو ثمره‌ای نداشت. با این حال بازی در برابر تیم‌هایی همچون بارسلونا به تمرکز زیادی نیاز دارد و کوچکترین اشتباهی ممکن است نتایج بدی به دنبال داشته باشد که این موضوع برای پورتو نیز رخ داد و اشتباه گوارین، بدترین بازیکن این دیدار کار دستشان داد. گوارین با پاس رو به عقب اشتباه خود توپ را در اختیار لیونل مسی، مرد اول این دیدار قرار داد و مسی موفق شد در دقیقه 39 در حالی که با هلتون، دروازه‌بان برزیلی پورتو تک به تک شده بود با حرکت فریب بدن خود دروازه‌ پورتو را باز کند. بازی در نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

در نیمه دوم پورتو که چیزی برای از دست دادن نداشت، بازی را هجومی آغاز کرد و تا حدودی بر بارسلونا فشار آورد و نزدیک بود شوت زیبای گوارین در دقیقه 54 به گل تساوی منجر شود، اما واکنش زیبای والدس مانع از فروپاشی دروازه‌ بارسلونا شد.

گوآردیولا، سرمربی بارسلونا با آوردن سانچس شیلیایی به جای ویا (60) و بوسکتس به جای آدریانوی برزیلی (63)، قصد داشت در درجه اول خط دفاعی خود را تقویت کند و در درجه دوم به گل‌های خود اضافه کند. پورتو نیز با آوردن وارلای با تکنیک به جای رودریگز (68) قصد داشت با وارد کردن فشار به دفاع بارسلونا به گل تساوی دست یابد. در دقیقه 74 نزدیک بود ناهماهنگی ماسکرانو با والدس کار دست بارسلونا بدهد و دروازه‌ آن‌ها توسط هالک برزیلی باز شود.

با آمدن فابرگاس به جای پدرو(80)، روند بازی بارسلونا هجومی‌تر شد و اخراج رولاند مدافع پورتو در دقیقه 85 این کار را بر آبی ـ اناری‌ها آسان‌تر کرد.

با 10 نفره شدن پورتو حملات بارسلونا شدت گرفت و در دقیقه 86 فابرگاس تازه وارد موفق شد گل دوم بارسلونا را با پاس زیبای مسی و کنترل سینه حرفه‌ای خود وارد دروازه‌ پورتو کرده و کار این تیم را تمام کند. از دیگر صحنه‌های مهم این دیدار اخراج گوارین در دقیقه 89 بود. او با یک تکل خشن بر روی ماسکرانوی آرژانتینی مستقیما با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

ترکیب دو تیم در این دیدار

بارسلونا:

والدس، آلوس، آبیدال، ماسکرانو، آدریانو (بوسکتس -63)، سیدوکیتا ، آندرس اینیستا ، ژاوی، لیونل مسی ، داوید ویا (سانچس 60) پدرو (فابرگاس 86)

پورتو:

هلتون ، اوتامندی، رولاند، ساپورنارو ، فوسیله، سوزا، (فرناندو 77)، گوارین، موتینیو، رودریگز (وارلا 68)، هالک، کلبر (بلوشی 77)

Seydou Keita (R) of FC Barcelona duels for the ball with Kleber of FC Porto

Barcelona

Barcelona

FC Barcelona Lionel Messi celebrates with teammates after scoring a goal during the UEFA Super Cup f

(LtoR) Barcelona

MONACO - AUGUST 26: Lionel Messi (L) of FC Barcelona controls the ball next to Jorge Fucile of FC Porto

A Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona

Barcelona players (L-R) Lionel Messi, Daniel Alves, Cesc Fabregas, Xavi Hernandez, Andres Iniesta and David Villa of Barcelona celebrate

David Villa of FC Barcelona holds the trophy aloft during the UEFA Super Cup

Andres Iniesta (L) of FC Barcelona and Cesc Fabregas (R) of FC Barcelona celebrate

David Villa (L) and Cesc Fabregas of FC Barcelona celebrate with the trophy

Barcelona

Cesc Fabregas of FC Barcelona holds the trophy aloft during the UEFA Super Cup

Barcelona

Barcelona

Barcelona


[ شنبه 90/6/5 ] [ 3:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب