فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

حسین بابا بحرینی به تیم الشباب دبی پیوست.

مسوولان باشگاه الشباب دبی پس از جذب سه بازیکن خارجی از بین بازیکنان مورد نظر خود برای سهیمه بازیکن آسیایی قید جذب بازیکنان ایرانی را پس از نزدیک به هفت سال متوالی زد و ملی پوش بحرینی را جذب کرد.

حسین بابا بحرینی عضو تیم القادسیه عربستان بوده است و بعنوان اولین بازیکن بحرینی به لیگ امارات آمده است.

مهرداد اولادی – ایمان مبعلی – جواد کاظمیان – مهرداد میناوند – علی دایی از بازیکنان ایرانی چند سال اخیر تیم الشباب دبی بوده اند.


[ شنبه 88/4/27 ] [ 10:59 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مارکوس پاکیتا بعنوان سرمربی جدید الریان قطر انتخاب شد.

مارکوس پاکیتا برزیلی که همراه با تیم الغرافه در دو فصل گذشته لیگ قطر نتایج بسیار درخشانی را کسب کرده بود سرمربیگری تیم الریان را برعهده گرفت.

پاکیتا برزیلی علیرغم پیشنهاد مسولان الغرافه با این تیم همکاری خود را پایان داد و به تیم رقیب یعنی الریان پیوست.

پاکیتا جانشین هموطن برزیلی خود پاولو اوتوری شده است.


[ شنبه 88/4/27 ] [ 10:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

میثاق معمارزاده دروازه‌بان سرخپوشان امروز (یکشنبه) با حضور در دفتر مدیرعامل و مذاکره نهایی قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

میثاق که زمزمه‌های پیوستنش به یک تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی به گوش می رسید امروز با حضور در باشگاه و عقد قرارداد رسمی به تمامی شایعات پایان داد.


[ سه شنبه 88/4/23 ] [ 11:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo  

آرش برهانی مهاجم استقلال که پس از پایان مرخصی اش بیش از یک هفته هم غیبت داشت، از چهارشنبه در تمرینات حاضر و پس از گفت و گو با عبدالصمد مرفاوی در تمرینات شرکت کرد.

آرش برهانی پس از تمرینات استقامتی، با نظر روته مولر از جمع بازیکنان جدا شد و راینر کرافت پا به پای او بیش از ده دور دور زمین چمن مجموعه ورزشی دستگردی دوید.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که حرف و حدیث های زیادی در خصوص جدایی اش از استقلال مطرح شده بود، یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و در صورتی که نظر مرفاوی را جلب کند یکی از نفرات استقلال در فصل آینده خواهد بود. برهانی باید جریمه 8 روز تاخیر خود را برای حضور در تمرینات بپردازد.

واعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال اعلام کرده بوده که هر یک از بازیکنان استقلال به ازای هر روز غیبت باید مبلغ یک میلیون تومان بپردازند.

** رینالدو در بیمارستان بستری شد.

پائولو رینالدو بازیکن پرویی استقلال که سه شنبه به تهران رسیده بود با بروز اختلالات گوارشی و به صورت اورژانسی راهی بیمارستان آتیه شد. به گفته پزشکان علائم مشاهده شده در او احتمال ابتلای وی به یک بیماری ویروسی را نشان می دهد و به همین دلیل رینالدو باید مدتی را تحت نظر باشد.

**سه استقلالی دیگر ثبت کردند

قرارداد کوشکی، روانخواه و منتظری در هیات فوتبال ثبت شد.

کوشکی، روانخواه و منتظری با حضور در هیئت فوتبال قراردادهای جدید خود را با باشگاه استقلال امضا کردند.

قرار بود مجیدی هم برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال برود که این اتفاق نیفتاد و مجیدی به همین دلیل از سوی باشگاه جریمه شد.


[ یکشنبه 88/4/21 ] [ 1:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

یک شبکه تلویزیونی ایتالیا اعلام کرد که بینکونری، هافبک برزیلی فیورنتینا را با رقم 20 میلیون یورو به علاوه مارکو مارکیونی از ویولا خریداری کرده است.

به گفته شبکه تلویزیونی Sky Sport Italia بینکونری هافبک برزیلی فیورنتینا را با رقم 20 میلیون یورو به علاوه مارکو مارکیونی از ویولا خریداری کرده است.

گفته می شود ارزش انتقال ملو چیزی در حدود 25 میلیون یورو است ، این در حالی است که این بازیکن هفته گذشته قراردادش را با فیورنتینا تمدید کرد.

هافبک اسبق آلمریا قراردادی پنج ساله با ارزش سالانه 2.6 میلیون یورو با یوونتوس به امضا رساند.یوونتوس به دنبال یک هافبک با کیفیت بود و اولویت آنها گائتانو دآگوستینو بود اما ناکامی مسئولان این تیم در جذب دآگوستینو باعث شد آنها به دنبال یک بازیکن دیگر باشند.

در روزهای اخیر باشگاه آرسنال نیز علاقه خود را به جذب ملو اعلام کرده بود.وب سایت رسمی فیورنتینا نیز پیشنهاد آرسنال را منعکس کرد اما در نهایت توافق بین مسئولان دو باشگاه ایجاد نشد.

مدیر برنامه‌های ملو، اعلام کرده بود با سران یوونتوس به توافق رسیده‌اند و تنها موافقت فیورنتینا باقی مانده است که شب گذشته این شبکه تلویزیونی ایتالیا اعلام کرد، ملو رسما به یووه پیوست.

ملو سومین بازیکن برزیلی یوونتوس در کنار آمائوری و دیه گو خواهد بود.

photo


[ یکشنبه 88/4/21 ] [ 1:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

ویکتور والدس قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کرده که او را تا سال 2014 در این تیم نگاه خواهد داشت. این دروازه‌بان 27 ساله با باشگاه کاتالان به توافق رسیده است. او در تمام دوران بازی خود تنها برای بارسلونا به میدان رفته است.

طبق قرارداد جدید دستمزد والدس افزایش می‌یابد و مبلغ بازخرید او به 150 میلیون یورو می‌رسد. قرارداد پیشین او تابستان آینده منقضی می‌شد و باشگاه‌های بسیاری او را می‌خواستند، اما او می‌گوید گزینه اولش باقی ماندن در بارسلونا بوده است: «خیلی خوشحالم و راضی. این افتخاری برای من است که بتوانم هر روز از رنگ‌های آبی و اناری دفاع کنم. این رویایی است که به حقیقت پیوست. حالا می‌دانم که در بارسا بازنشسته خواهم شد. مهم‌ترین چیز سال‌هایی است که این جا گذراندم و افتخاراتی که کسب کردم، مانند آن چه فصل گذشته به دست آمد. باید این افتخارات را تکرار کنیم و خوشحالم که سال‌های بسیار دیگری در بارسا خواهم ماند».

photo 


[ یکشنبه 88/4/21 ] [ 1:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شش بازیکن پرسپولیس امروز با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را ثبت کردند.

سامان آقازمانی (سهمیه امید و بازیکن تیم ملی امید)، جلال اکبری (سپاهان)، اشپتیم آرفی (پیام خراسان)، ابراهیم شکوری (پیام خراسان)، مجتبی زارعی (راه‌آهن) و سپهر حیدری با حضور در هیات فوتبال قراردادهای رسمی خود را ثبت کردند.

**اکبر صغیری دوساله بست

اکبر صغیری مهاجم جوان و گلزن پتروشیمی تبریز با عقد قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست.

صغیری که فصل قبل موفق به زدن 14 گل شده بود امروز بعد از توافق نهائی با مدیرعامل پرسپولیس قرارداد رسمی دو ساله‌ای را امضا کرد.

صغیری فصل پیش از بازیکنان موفق لیگ آزادگان بود.

**بائو در باشگاه

میثم بائو امروز با حضور در باشگاه قرارداد رسمی خود را امضاء ‌کرد.

میثم بائو هافبک شمالی سرخپوشان امروز با حضور در دفتر عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس قرارداد رسمی دو ساله خود را برای ثبت در هیئت فوتبال به امضا رساند.

بائو از مدت‌ها پیش با باشگاه به توافق رسیده بود.

**محمد پروین به پرسپولیس پیوست

محمد پروین بعد از دوسال دوری به پرسپولیس بازگشت.

محمد پروین هافبک - مهاجم سابق پرسپولیس که در تیم‌های پرسپولیس، استیل آذین، سایپا و یکی از تیم‌های اسلواکی سابقه بازی دارد بعد از دوسال دوری بازهم به پرسپولیس بازگشت.

پروین یکشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی دو ساله‌ای را امضا کرد.


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 11:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

محمد پروین، اکبر صغیری، میثم بائو و جلال اکبری با پرسپولیس قرارداد بستند.

محمد پروین بازیکن اسبق پرسپولیس امروز با امضای قراردادی یک ساله به پرسپولیس بازگشت.

اکبر صغیری بازیکن تیم پتروشیمی تبریز هم با انعقاد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست و میثم بائو هم با امضای قراردادی یک ساله، سال آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

میثم بائو فصل آینده پیراهن شماره 10 پرسپولیس را خواهد پوشید.

سید جلال اکبری هم با امضای قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست.

در حال حاضر مذاکرات سران باشگاه پرسپولیس با محسن خلیلی در جریان است اما بر اساس اخبار دریافتی باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای تمدید قرارداد خلیلی ندارد.

همچنین پرسپولیس قصد تمدید قرارداد هیچ کدام از بازیکنان خارجی را ندارد.


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 11:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"لی یونگ" مدافع کره‌ای به تیم فوتبال الهلال عربستان خواهد پیوشت.

مسوولان باشگاه الهلال عربستان با مدافع ملی پوش کره جنوبی لی یونگ برای دو فصل به توافق رسیدند.

این مدافع کره‌ای که پس از "سول" که فصل قبل در تیم الهلال حضور داشت دومین بازیکن کره ای تیم الهلال است. وی با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو به تیم الهلال عربستان پیوسته است.

تی چن هم دیگر بازیکن کره ای است که در فصل جاری به تیم النصر ملحق شده است.


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 11:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی با عقد قراردادی به عضویت فولاد خوزستان در لیگ برتر در آمد.

امیر خدامرادی هافبک - مهاجم ملوان انزلی که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده بود پس از مذاکرات نهایی با مدیران فولاد خوزستان با عقد قرارداد دو ساله به عضویت این تیم در آمد.

امیرخدامرادی که در پنج سال اخیر به همراه ملوان انزلی در لیگ برتر حضور داشت پس از عدم توافق مالی با مسئولان این تیم تصمیم به ترک ملوان گرفت.

این مهاجم لرستانی فصل گذشته در نیم فصل اول به ندرت در ترکیب ملوان قرار داشت ولی در نیم فصل دوم لیگ برتر از بازیکنان ثابت محمد احمدزاده به شمار می رفت.

شایان ذکر است در پایان فصل گذشته لیگ برتر امیر خدامرادی به همراه مسعود غلامعلی زاد، سعید یوسف زاده و محسن گیاهی به دنبال عدم توافق مالی با ملوان از این تیم جدا شدند.


[ دوشنبه 88/4/15 ] [ 11:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب